Zaman: 28 Mar 2024 22:21

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2014 10:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2014 09:52
Mesajlar: 6
İsim: emir
Araç: ford ranger
Meslek: öğretmen
Yaş: 32
merhaba arkadaşlar ford ranger var 4x4 km de 60 krş yakıyor. model yükseltmek istiyorum hemde az yakıt tüketimi olmasını istiyorum.

kullanıcı arkadaşlar tavsiye edebilirler mi kısacası aracı anlata bilirler mi?

özellikle arazide nasıldır zorlu yollar da yakıtı ne durumdadır.

birde en çok merak ettiğim bnm aracım arazi modunda %70 arkalar %30 önler patinaj çekiyor.

bu araçta arazi modun da 4 çekere verdiğimiz de çekişi nasıl 4 birden aynı andamı dönüyor yoksa bnm ranger gibi dağıtım mı yapıyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2014 10:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2014 09:52
Mesajlar: 6
İsim: emir
Araç: ford ranger
Meslek: öğretmen
Yaş: 32
bir de otomatikte olabilir ama otomatiğin avantajları dezavantajları nelerdir yani arazi modunda tiptonik mi kullanıyorum?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2014 10:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2014 09:52
Mesajlar: 6
İsim: emir
Araç: ford ranger
Meslek: öğretmen
Yaş: 32
tork dağıtım derken nasıl yani sağlammıdır arıza çıkarır mı güçlümüdür çıkamayca yer olur mu


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2014 10:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2014 09:52
Mesajlar: 6
İsim: emir
Araç: ford ranger
Meslek: öğretmen
Yaş: 32
kilitli defransiyel dediğiniz tam olarak nedir sonradanmı ekleniyor yoksa fabrika çıkışlarında varmı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2014 11:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2014 09:52
Mesajlar: 6
İsim: emir
Araç: ford ranger
Meslek: öğretmen
Yaş: 32
l 200 fabrika çıkışlısı hangi modeller de var
Instyle 4x4
Intense 4x4

Invite 4x4
Magnum 4x4
Pick Up 4x4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2014 16:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Haz 2013 13:29
Mesajlar: 21
Şehir: istanbul pendik
İsim: NAİM
Araç: ford focus 2007 1.6trend tdci
Meslek: inşaat öğrencisi
Yaş: 21
öncelıkle ben kullanıcı deyılım izciteam da videolarda güzelliğini görunce merak edıp bı ara araştırmıstım. yakıt tuketımı 8/9 ve hızlanmaları mudaıllerınden gerı kalmaz durumda. dıf kılıt sıstemı arkada var ve bu segment araçların bır coğunda olmayan bır sıstem. acıklamasıda arka tekerleklerden bırı havada kalması durumunda butun gucu bos tekere aktarmak deyılde eşıt lığı koruyarak tek teker ustundede kalsa aracın gıtmesını sağlamaktır. ağır off roadların vazgecılmez şartıdır bu dıf kılıt olması. en ful modelı magnum olanları. intensede dıf kılıt instyle da esp olması lazm ancak tam emın deyılım yanıltmım..
crash testleri

l200
http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi_l200/314.aspx sadece forddan gerıde olması lazm. dıyerlerıyle ya kafa kafaya yada daha guvenlı.

en mütevazi konuşursak dığer markalardan f/p olarak gerı kalıcağını düşünmüyorum. umarım yararlı olmuşumdur.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2014 23:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2014 09:52
Mesajlar: 6
İsim: emir
Araç: ford ranger
Meslek: öğretmen
Yaş: 32
ARB Kilitli ne demek oluyor arkadaşlar magnum modelinin


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2014 23:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Haz 2013 13:29
Mesajlar: 21
Şehir: istanbul pendik
İsim: NAİM
Araç: ford focus 2007 1.6trend tdci
Meslek: inşaat öğrencisi
Yaş: 21
havalı %100 kılıt sıstemı.

Read more: http://www.gezenbilir.com/index.php?top ... z338jYTp8R
bu sıteden alıntı yaptım gerekli bilgi yazıyor sanırım.

Arkadaşlar olayı şöyle açıklamak lazım,
Lsd yani limited slip differantial yarım, R/D lock ise tam kilit, yani önler detroit true track arkalar ise arb air locker gibi çalışıyor,
Bu yazdığım iki marka orjinalinde DİFF kilit bulunmayan tüm arazi araçlarının sonradan taktırdığı OEM kilit markaları ve kullanılan en yaygın kombinasyon. (bilmeyenler için)
Auto traction Control System ATCS ise son teknoloji araçlarda bulunan bir sistem, örneğin Discovery 3 gibi,
Bu sisteminde çok büyük artıları var hangi lastik diğerinden fazla dönme eğilimine giriyorsa o lastiği durdurup diğerinin hızına elektronik bir devre vasıtasıyla çekiyor.
siz, şimdi şanzımanımı kitliyim arka diferansiyelin killidini şimdimi açıyim birazdan mı açarım falan gibi düşüncelere girmiyorsunuz akıllı beyin hepsini sizin için yapıyor.
Ancak bilindiği üzere elektronik malzeme arazi araçlarında ne kadar azsa o kadar iyi. kirden çamurdan sudan tüyden yünden arada sapıtabiliyormuş. arabaya reset atmak için servise çekici üstünde giden birkaç discovery3 okudum. Ama youtube dan discovery 3 lerin bazı videolarını izlerseniz ATCS nin de çok avantajlı bir sistem olduğunu görürsünüz. özellikle bir video vardı öyle dik bir kayalık yamaç ki araba geri devrilecek sanıyorsunuz disco 3 o yokuşta durup sonra tekrar hareket ediyor. bu eski tip araçlarla imkansız yapamayacağınız birşey ATCS nin bir nimeti.
Yani kısaca bizim araçlarda hem defenderlarda fabrikasyon çıkışı bulunan şanzıman kilidi (ön ve arka lastiklerin eşit süratte dönmesini sağlayan)
Hem çok nadir araçta orjinal bulunan ARB air locker muadili %100 arka diferansiyel kilidi (LC lerde var sanırım)
hemde önlerde Detroit muadili Limited slip differantial (sınırlı kaydırmalı diferansiyel) yani LSD mevcut,
Hem de 4x4 ve 4x2 istediğiniz tahrikte kullanabiliyorsuuz.
Bu özelliklerin herbirinin fabrikasyon olarak bulunduğu çok fazla araç yok.
Heleki bu fiyata hiç yok.
bu araç bence arazi için bu fiyata alınabilecek en iyi fiyat performans değerini veren arazi aracı.
Şunu da eklemek lazım hemen hemen hiçbir arazi aracı fabrikasyon araziye dalabilecek yetenekte değil. L200 de değil hard offroad yapıcaksanız her arabayı modifiye edeceksiniz. ne kadar arazi şartlarına yaklaştırırsanız yol şartlarından o kadar uzaklaşacaksınız. bu işin kuralı bu.
L200 ofroad için hazırlamak uygunmu değilmi siz düşünün işte.
Hee konfor benim için önemli değil usta sanayi yağ pas uğraşırım problem yok 35 milyar veremem diyosanız alın bir CJ yada defender,
yok abi ben uğraşamam cj defender eski araba kullanmam parada benim için önemli değil babam milletvekili diyosanız hiç kasmayın alın bi Rubicon pajero yada land cruiser onu modifiye edin dalın araziye.
Ama diyosanız benim bütçe belli, ama hem konfor ararım hem modeli yüksek olsun arazidede beni utandırmasın o zaman bu başlığı okuyorsunuzdur ve doğru karardasınızdır.


Selamlar herkese.


buda videodan gösterimi.
http://www.youtube.com/watch?v=8M_Vzn7Ugs4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye