Zaman: 14 Ara 2018 19:05

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 913 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2018 23:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Ağu 2015 19:52
Mesajlar: 8
İsim: Abdurrahman
Araç: Carisma glx 99
Meslek: Özel Sektor Çalışanı
Yaş: 28
arkadaşlar merhaba bende carisma glx 99 vardı 300bin km de sattım lancer almayı düşünüyorum.Ben hiç otomatik vites japon otosu kullanmadım daha önceden de bir tane bmw 520i tam otomatik bir araç kullandım 1 ay kadar aradan 3 sene geçiyor bunların bakım aralıkları trigeri kaç km değişiyor otomatik vitesin baskısının ömrü ne kadar almayı düşündüğüm araç sahibinden sitesinde Buradan bakabilirsiniz araç km si 157 binde kazası varmı yokmu bilmiyorum aramadım daha satıcı galeriyi bir fabrika çalışanıyım şuanda 20 bin tl bütçem var üstünü kredi çekip tamamlamayi düşünüyorum.neden tekrar mitsubishi çünkü onun kadar güven veren bir araç olmadı benim için ki bindiğim carismada abs yoktu.ve bu kasada makyaj yapılmış çok hoş bir görüntüsüde var araçlardan pek fazla anlamıyordum carismada bazı şeylerin tamirini yapa yapa az biraz aracın yürüründen anlıyorum otomatik viteste neye bakmalıyım carismanın parça Kıtlığı beni çok kasmıştı lancer invite de bu durumu yaşar mıyım kullanan arkadaşlar biraz aydınlatırsa sevinirim
Teşekkürler şimdiden


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2018 11:20 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5186
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
tam otomatiklerde baskı olmaz: bence en büyük cazibesi :)
parça olarak lancer Carismaya göre çok çok rahattır. Ancak son durumu bilmiyorum. en kötü ihtimal ebay vs. işinizi görür: birçok parçası diğer aynı dönem modellerle (outlander, galant) ortaktır. türkiyede olmasa da avrupa da satılan ve tutulan modeller bunlar.
tam otomatik alırken:
1- aracı rolanti de bekletip geri vitese takınca tak diye vuruyorsa almayın. rampada D modunda geri kaçırıyorsa almayın. aşırı rampa veya rampada gaza basmadan uzun süre (5-6 sn) beklenirse geri kaçırma normal sayılır.

ilandaki aracın sahibi aracınız seviyormuş belli ancak kullanırken de yormuş olabilir. normal piyasassını bilmiyorum ama muadillerine göre çok ucuz değilse almayın derim. şahsen 10 bin TL ucuz olmalı. araçtan iyi anlayan biri ile bakmalı: hem çok oynanmış gibi hem de komple boyalı. alınmaz demiyorum ama iyi inceleyip almalı.
bu arada mevcut exper raporuna -iyi de olsa kötü de olsa- hiç itibar etmeyin.

imkan varsa abs/otomatik şanzıman okuyan arıza tespit cihazına bağlatın: arıza ışığı ampüllerini sökebiliyorlar

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Eki 2018 14:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Eki 2018 18:07
Mesajlar: 3
İsim: ömer
Araç: lancer
Meslek: security
Yaş: 39
s.a arkadaşlar servis manuelini tekrar yollayabilecek varmı


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2018 14:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2011 17:22
Mesajlar: 10
İsim: muzi
Araç: 2006 triptonic lancer plus
Meslek: memur
Yaş: 33
merhaba arkadaşlar 2006 otomatik lgpli mitsubishi lancer sahibiyim ve 2011 den beri kullanıyorum şuan aracım 170000 km de bu zamana kadar gerçekten hiç üzmeyen bir araca sahip olduğum için çok mutluyum.Bu günlerde tek sorunum hem benzinde hem lgp de aracın teklemesi yada ilk kalkışlarda arabayı gaz pedalına bastığımda sanki bişeyler aracı tutuyor sonradan hızlanıyor gibi olmasıdır.Ayrıca rölantide lpg de beşik gibi benzinde ise daha az sallanıyor.Bu sorunlar önce lgp enjektörleri bozulunca oluştu enjektörler değişti ama yine aynı sonuç.Buji kabloları ve ateşleme bobinlerine baktırmam söylendi. Orjinal ürünler çok pahalı bobin 2000 tl kabloda 500 tl diyorlar yetkili serviste.Yan sanayi ürünlerde varmış ama kimle konuştuysam orjinal taktırmak daha sağlıklı diyorlar.Başına bu olay gelipte yan sanayi kullanıp memnun olan yada olumsuz durumla karşılaşan var mıdır diye forum ahalisine sormak istedim saygılarımla.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2018 14:12 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5186
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
En güzeli orjinal bobin ancak yan sanayide işinizi rahat görür. yan sanayi bobini lpg de 1 yıldan fazla kullanan arkadaşlar oldu. daha sonra ne zaman değiştirdi bilmiyorum yani rahatlıkla +2 yıl gider bu da size yeter. Ancak bobin dışında buji kablosu ve bujiler eskiyse değişmesi iyi olur: bobinler daha az yorulur ve daha uzun ömürlü olur.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2018 14:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2011 17:22
Mesajlar: 10
İsim: muzi
Araç: 2006 triptonic lancer plus
Meslek: memur
Yaş: 33
av.ilhami yazdı:
En güzeli orjinal bobin ancak yan sanayide işinizi rahat görür. yan sanayi bobini lpg de 1 yıldan fazla kullanan arkadaşlar oldu. daha sonra ne zaman değiştirdi bilmiyorum yani rahatlıkla +2 yıl gider bu da size yeter. Ancak bobin dışında buji kablosu ve bujiler eskiyse değişmesi iyi olur: bobinler daha az yorulur ve daha uzun ömürlü olur.



Çok teşekkür ederim ilginize.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2018 14:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 585
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Tam bilmiyorum ama NGK dır büyük ihtimalle orjinalleri. Onun yerine geçebilecek bosh marka gibi kaliteli ve yarı yarıya daha ucuz ürünleri yetkili servis dışında bi yerden alırsanız %75 gibi yani maliyeti servise göre 4 te bire kadar düşürebilirsiniz diye düşünüyorum. Aracın kelebek boğazı vs. gibi (hava akışı kaynaklı)diğer hususlarda bakımı tamsa dediğiniz sıkıntı ateşleme ve bobine gidiyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2018 17:15 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5186
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
lpg bujide fiyat yüzünden NGK yerine Bosch tercih edilebilir. standart bujide ise orjinalin teknik özelliklerine bakmak lazım. özellikle Dirençli açısından düşük rakam tercih etmek bobin ömrü için iyidir. iridyum yada lpg bujide Bosch direnci 6, NGK ise 5 yani NGK daha iyi. ancak fiyat farkı da dediğimiz gibi Bosch'tan yana. (zamanında bobinden ağzı yanan biri olarak ben pahalı da olsa NGK diyorum).
Bir de fazla bilinmeyen soğuk buji olayı var. aracınızda lpg varsa orjinal buji yerine 1 tık daha soğuk buji daha iyidir. NGK ürün kodunda geçen rakamlar soğukluk derecesidir. rakam büyüdükçe soğukluk artar. Yani orjinalinde 5 rakamı varsa LPG de 6 rakamı olan buji tercih etmeli.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2018 21:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2011 17:22
Mesajlar: 10
İsim: muzi
Araç: 2006 triptonic lancer plus
Meslek: memur
Yaş: 33
av.ilhami yazdı:
En güzeli orjinal bobin ancak yan sanayide işinizi rahat görür. yan sanayi bobini lpg de 1 yıldan fazla kullanan arkadaşlar oldu. daha sonra ne zaman değiştirdi bilmiyorum yani rahatlıkla +2 yıl gider bu da size yeter. Ancak bobin dışında buji kablosu ve bujiler eskiyse değişmesi iyi olur: bobinler daha az yorulur ve daha uzun ömürlü olur.


Serviste MISFİRE1 hatası çıkıyor bilgisayarda ama Buji kablosu yada bobin mi bilemeyiz değiştirerek öğrenebiliriz dediler.yani bu nasıl iş koskoca Mitsubishi servisi deneme yanılma yolundan bahsediyor.sanki çok ucuz malzemeler de bunlar.bobinin yan sanayisine bile 400 TL dediler.bu bobinin hangi yan sanayi ürününü almalıyım sanki internette yan sanayi bobinler 150 TL civarı gibi.bildiginiz marka varsa paylaşabilir misiniz.buji kablosunun ise yan sanayisi olmadığını muhakkak orijinalinin kullanılması gerektiğini söylediler ne derece doğrudur bilmiyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2018 10:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 585
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
masteng78 yazdı:
av.ilhami yazdı:
En güzeli orjinal bobin ancak yan sanayide işinizi rahat görür. yan sanayi bobini lpg de 1 yıldan fazla kullanan arkadaşlar oldu. daha sonra ne zaman değiştirdi bilmiyorum yani rahatlıkla +2 yıl gider bu da size yeter. Ancak bobin dışında buji kablosu ve bujiler eskiyse değişmesi iyi olur: bobinler daha az yorulur ve daha uzun ömürlü olur.


Serviste MISFİRE1 hatası çıkıyor bilgisayarda ama Buji kablosu yada bobin mi bilemeyiz değiştirerek öğrenebiliriz dediler.yani bu nasıl iş koskoca Mitsubishi servisi deneme yanılma yolundan bahsediyor.sanki çok ucuz malzemeler de bunlar.bobinin yan sanayisine bile 400 TL dediler.bu bobinin hangi yan sanayi ürününü almalıyım sanki internette yan sanayi bobinler 150 TL civarı gibi.bildiginiz marka varsa paylaşabilir misiniz.buji kablosunun ise yan sanayisi olmadığını muhakkak orijinalinin kullanılması gerektiğini söylediler ne derece doğrudur bilmiyorum.


Orjinal şart değil Bosch gibi kaliteli markalar dışına da çıkmayın ama. Eğer bütçeniz uygunsa NGK yı tercih edin.

İş bilenle bilmeyen arasındaki fark da bu zaten . Bu aletlerin bir direnç değeri var iyi bi oto elektirikçi cihazlara akım vererek tüm takımı değiştirmek yerine hangi bobinin hangi kablonun arızalı olduğunu tespit ederek konuyu çok az bi masrafla çözer. Ama bunu yapmak yerine daha tuzlu olan kendileri için karlı olan tüm sistemi komple değiştirmeyi uygun görürler. VİCDANLI USTALARLA KARŞILAŞMANIZ ÜMİDİYLE YAŞIYORSUNUZ MAALESEF.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2018 02:51 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5186
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bilindik marka (ngk bosch denso ) iyidir ancak diğer yansanayilerde iş görür: gretti, sheba, vs.
misfire1 dediğinize göre muhtemelen P0301 hata kodu veriyor. lpg enjektör, bobin bağlantılarınıda kontrol edin parçalar sağlam olsa da bağlantı sorun olabilir. buji yağ keçesi bujiye yağ kaçırıyor olabilir: bujiyi söküp yağlı mı diye bakılabilir. yağ kaçağı da bobinlere vs. zarar verir

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2018 22:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2011 17:22
Mesajlar: 10
İsim: muzi
Araç: 2006 triptonic lancer plus
Meslek: memur
Yaş: 33
Sorun çözüldü yetkili serviste başka bir usta el attı 3 hafta önce Buji değişimi sırasında muhtemelen bağlantı problemi olmuş usta oraları kurcaladı ve araç kendine geldi bujilerde yağlanma vs yokmuş.Konuyla ilgili yorumlarıyla yardımcı olan herkese teşekkür ederim.Allah kazasız belasız sürüşler versin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Ara 2018 09:21 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5186
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
masteng78 yazdı:
Sorun çözüldü yetkili serviste başka bir usta el attı 3 hafta önce Buji değişimi sırasında muhtemelen bağlantı problemi olmuş usta oraları kurcaladı ve araç kendine geldi bujilerde yağlanma vs yokmuş.Konuyla ilgili yorumlarıyla yardımcı olan herkese teşekkür ederim.Allah kazasız belasız sürüşler versin.

Amin, cümlemize..
Size de geçmiş olsun.
teknik servis/tamir işlerinin temel prensibini yeri gelmişken tekrar hatırlatalım: "güç kaynakları açık mı? bağlantılar tam mı?" diğer hususlar bunlardan sonra kontrol edilir.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 913 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 42, 43, 44, 45, 46

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye