Zaman: 16 Haz 2024 07:33

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 00:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2010 23:51
Mesajlar: 21
İsim: adnan
Araç: lancer
Kan grubu: arh+
herkese selamlar. arkadaşlar ben istanbuldan adnan lancer 1.6 saybiyim ama ah ki ne ahhhhhh diyorum :) valla başım beladan kurtulmadı cöpcüsü sürttü anteni calındı arka kapıya carptılar arac daha 1500 km de :))) bu arada anten cubugu 153 tl imiş aman dikkat:))))))). benim bi merakım var inşallah bana yardımcı olacak birileri vardır. benim aracım 2011 lancer 1.6 ben vites değiştiriken sanki aragazı veriyomuşum gibi önce devir bi yükselip sonra düşüyo acaba bu sorunu yaşayan varmı 10 litrenin altına düşmüyo yakıt tüketimi acaba normalmi. bide tabi temsanın ilgisizliği valla carizmam vardı sattım severek aldım bu arabamı ama yavaş yavaş aldıgıma pişman olacak gibiyim cünkü sahipsiz kalıyo mitsubişhi cogu özellik yok burda bazen paylaşılıyo yazılım falan diye ama malesef servislerde de yok ve bilmiyolar bile biz derdimizi kime yanıcaz bilemedim :))) benim en öncelikli beklediğim yardım sizden aracın vites değiştiriken devrinin artması şimdiden yardımlarınız icin teşşekkür ederim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 00:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
vites atarken debriyaja bastığınızda devir hemen düşmüyor haliyle siz boştayken gaza basılmış gibi algılıyorsunuz.bende 1.5 lancer var bendede öyle.ama tabi çok fazla değil.üstelik bu olay soğuk motorda daha belirgin olur.böyle olmasının bi sakıncası yok.teknik olarak iyi birşey olduğunuda duymuştum ama ayrıntılarını hatırlamıyorum.araba yeni olunca daha fazla özen gösteriliyor ama şuda gerçekki sakınılan göze çöp batıyor siz iyisimi çok pimpirikli olmayın.ama özellikle park ederkende zarar gelmeyecek biyere bırakmaya çalışın.servis ve temsa konusunda çok serzenişi olan kişiler oldu artık allah yardımcınız olsun diyeyim.çok şükür servislik bir olayım olmadı

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 00:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2010 23:51
Mesajlar: 21
İsim: adnan
Araç: lancer
Kan grubu: arh+
valla adamın ilk sıfır arabası olanca biriz pinpirik oluyo yaw kolay kazanılmıyoki :))))) servisle bi olayın olmaması cok güzel inşallah olmazda. devir olayına gelince benim başka bi markanın servis sorumlusu arkadaşım var oda kullandı ve onada acaip geldi olmaması lazım dedi ama oluyo :)))) devir mesela 2500 de vites deeğiştirmek icin debriyaja basıp gazdan cekince ayagımı devir bi anda 2500 den 2700 yada 2800 kadar cıkıyo servislen ben tekrar inceliycem yakıtı da cok geldi bana gerci düşer diyolar ama bendeki 10 litreden aşağıda düşmedi acaba sizinkide mi öyle. teşekkür ederim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 18:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
dediğim gibi vites değişiminde bir miktar devir yükselmesi normal.pimpirikli olmak konusunda haklısınız tabi bende olmuştum doğru kolay kazanılmıyor.ama zamanla gecer.ilk zamanlar elimde bez dolaşırdım.şimdi kırmızı olan renk kahverengi oldu çamurdan.yakıt tüketiminiz yüksek.ben hiç 10 litreyi görmedim yeniyken bile.vites değişimlerini yüksek devirde yapmayın.yüksek vites düşük devirdeykende dip gaz yapıp arabanın hızlanmasını sağlamayın.bunun yerine vites küçültüp yavaş yavaş hızlanın bi zaman sonra düştüğünü göreceksiniz

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 19:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2010 23:51
Mesajlar: 21
İsim: adnan
Araç: lancer
Kan grubu: arh+
alışıcaz artık ne yapalım :)))))))) valla kullanırkende 3000 devri kolay kolay gecmem ama bende anlayamadım 2000 ila 3000 devir arası giderim ama alışıcaz heralde :)))))) bide şu yazılımı gelse. bugun temsa yı aradım şikayetlerimi söyledim numara istediler verdim arayacaklardı bu ikinci kez arayışım ve hala arayacaklar. ben merak ediyom valla bu mitsubişhiye kim sahip cıkacak :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2011 20:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 02:14
Mesajlar: 38
Şehir: istanbul
İsim: emirakif
Araç: carizma
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
arkadaşım yaşadıgınız problem değil normal birşey, debriyaj ve gazdan ayagını çektiğin an ayarlama sorunun var, ama şuda varki devir azda olsa yükseliyor normal.ben çok çeşit aracı günlük kullanma şansım odugundan biliyorum.
genelde hepside sıfır vya 10000 vs.
bu arada 10 litre yakıtı düşürme şansın var.aracı genelde 2000 deviri geçirmemeye bak.yani vites yükseltirken 2000 deviri geçirmeden yükselt asılmadan nerdeyse bir alt devirde gazla.tatlı sür.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Oca 2011 18:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Oca 2011 23:02
Mesajlar: 130
Şehir: MUŞ
İsim: AHMET
Araç: mitsubishi carizma avance hp 2001
Meslek: teknik eleman
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 32
gümüş_balık yazdı:
herkese selamlar. arkadaşlar ben istanbuldan adnan lancer 1.6 saybiyim ama ah ki ne ahhhhhh diyorum :) valla başım beladan kurtulmadı cöpcüsü sürttü anteni calındı arka kapıya carptılar arac daha 1500 km de :))) bu arada anten cubugu 153 tl imiş aman dikkat:))))))). benim bi merakım var inşallah bana yardımcı olacak birileri vardır. benim aracım 2011 lancer 1.6 ben vites değiştiriken sanki aragazı veriyomuşum gibi önce devir bi yükselip sonra düşüyo acaba bu sorunu yaşayan varmı 10 litrenin altına düşmüyo yakıt tüketimi acaba normalmi. bide tabi temsanın ilgisizliği valla carizmam vardı sattım severek aldım bu arabamı ama yavaş yavaş aldıgıma pişman olacak gibiyim cünkü sahipsiz kalıyo mitsubişhi cogu özellik yok burda bazen paylaşılıyo yazılım falan diye ama malesef servislerde de yok ve bilmiyolar bile biz derdimizi kime yanıcaz bilemedim :))) benim en öncelikli beklediğim yardım sizden aracın vites değiştiriken devrinin artması şimdiden yardımlarınız icin teşşekkür ederim


Slm. Bahsettiğiniz devir yükselme sorunu bir sorun değil bence, çünki aynı şey bende de oluyor bazen birazda zamanlamayla alakalı birşey ilk zamanlar bu çok bariz bir şekilde belli oluyor du ama şimdi oldukça azaldı birazda dikkat etmek gerekir.

_________________
karasi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Şub 2011 19:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2010 23:51
Mesajlar: 21
İsim: adnan
Araç: lancer
Kan grubu: arh+
evet en sonunda bende ögrendim bi yetkili ağızdan :))) bu arabalarda gaz teli yokmuş yani elektronik sistem oldugu icin sensörler varmış sensörlerinde hızlanırken iletki zaman aralıgında yükseliyomuş :)))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye