Zaman: 20 Eki 2018 19:28

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2016 17:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2016 18:14
Mesajlar: 37
İsim: Alpay
Araç: Lancer 1.8
Meslek: Bilişim
Kan grubu: Arh+
Yaş: 38
Merhaba arkadaşlar,

Aranıza yeni katıldım.

Daha Önce Sırası ile ortalama bier yıl L&K (1.8 20 V Turbo Benzinli 150 Hp Otomatik) , Kalos (1.4 94 Hp Otomatik), Octavia (DSG 1.6 FSI) , Astra H 1.6 Easytronic, Vw Passat 2012 2.0 TDI Bluemotion ve Civic 2013 1.6 Echo CVT Kullandım.

Sadece L&K ve Civicten zevk aldığımı belirmek istiyorum. (VW de performans iyiydi ancak aracı sevemedim)


ilk kez Mitsubishi alacağım inşallah.
Alacağım araç 130.000 Km kazasız 1.8 2010 Lancer CVT olacak. LPG takılmamış.

Biraz seri bir kullanıcıyım. Öyle ralli, apaçi vs değil sadece seri kullanırım. Modifiye sevmem ve sade birisiyim. Yaşım 35. Yazılımcıyım.
Daha önce hiç Mitsubishiye binmedim ancak bu forum yüzünden hayran olmaya başladım bu araca. Civic sebebi ile de Japon önyargısını tamamen kırmış birisiyim.
Araçlarda teknik donanım aradığım ve sonuna kadar kullandığım özelliklerdir. Yani bir özellik varsa onu azami seviyede kullanırım.

İstanbul trafiğinde;
1. Beni bu araç ne kadar mutlu eder?
2. LPG tüketim değerleri nasıldır? (litre bazında!)
3. Benzin tüketim değerleri nasıldır?
4. Bu araca duble din navigasyonlu teyp takmak istiyorum. Ancak araçta 8+1 orjinal ses sistemi ve anfisi var. Bu sonradan alacağım teyp ile sorun yaşar mıyım? (nevocx)
5. Bunlarda Trigger kayışı var mı?
6. Bu belirttiğim araca bugünün fiyatları ile ne kadar vereyim? (sis farı, orjinal park sensörü var! far Xeon değil.)
7. Aldığım taktirde iyi ve güvenilir bir tavsiyeniz var mıdır? Anadolu yakasında!

_________________
Lancer 1.8 CVT 2010 Siyah

http://www.mobilexper.com/torque


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2016 19:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Trafikte 12-13 lt lpg yakıyor uzun yolda 7.5 ltye indim sakin iken tam gaz uzun yolda 11.5 lt yaktım 800 yolda

benzinde 8 lt uzun yol 6.5 gören biliyoruz trafik 10-11 lt kullanım ve güzergaha bağlı tabi bunlar sabah trafiğinde 15 lt gördüğüm yolu gece 9.5 lt ile dönüyorum birde kısa mesafede yakıt fazla yakıyor 20 km sonra gercek değerler görünüyor

Triger yok ama cvt kayışı çok önemli yağı zamanında değişmişmi önemli olan o

Double din ile amfi sorunu vardı sanırım amfi ile değişip sorunlu olarak kullanan zafer var ses sistemi çok iyi ekran aramazsan elleme derim

Keyif alırsın ama insanoğlu bazen çok şey istiyor o yüzden biraz test et derim

Vereceğin para 40 bini geçmez sanırım değerini bulmayan ve değeri bilinmeyen bir araç

28-05-2014 de 2011 model 38.000 kmde lpgsiz önden ufak kazalı olarak 40.000 tl (19.000 usd) verdim 3 ay öncesinde 35 binliraya satılıyordu şimdi fiyatlar ve dolar uçtu :-) eskiden 1.6 lardan pahalı idi şimdi aynı hatta ucuz :-)



C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2016 19:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2016 18:14
Mesajlar: 37
İsim: Alpay
Araç: Lancer 1.8
Meslek: Bilişim
Kan grubu: Arh+
Yaş: 38
Sayın Ersin bey ve Murat bey;

Teşekkür ederim cevaplarınız için.
Hem yakıt hem de servis önerileriniz nokta atışı sorularımın cevabı oldu.

--Ne yazık ki forumlarda teknik bir soru soruluyor ardından onlarca sayfa dine, ırka, iddialaşmaya giden kirli tartışma ve bilgiler ile bulut kirletiliyor.
--Bu sorunun cevabı yeterli sanırım. doğru bilgiye, arayanların net ve hızlı ulaşması açısından bu soru ve öz cevaplar olması gerektiği tadında bence. Tekrar cevap veren arkadaşlara Teşekkürler...

_________________
Lancer 1.8 CVT 2010 Siyah

http://www.mobilexper.com/torque


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Oca 2016 00:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Oca 2016 15:49
Mesajlar: 14
İsim: YAKUP
Araç: LANCER 1,8
Meslek: HASAR UZMANI
Yaş: 29
Merhabalar, Kayserideki arabayı ben aldım bugün:)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Oca 2016 23:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Kayserilinin pazarlığı iyidir ama çakalına denk gelmiş arkadaş

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Oca 2016 23:09 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Aracın sağına soluna iyi bak bence başka eksikler çıkmasın mazallah :) Tam çakallık olmuş...

Yanlız hani darılmayın ama alırken bunları görmüş bilerek aldığınızı farzediyorum...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2016 21:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2016 18:14
Mesajlar: 37
İsim: Alpay
Araç: Lancer 1.8
Meslek: Bilişim
Kan grubu: Arh+
Yaş: 38
ilk kez LPG taktıracağım için bu konuda forumlardan biraz araştırarak atiker-lovato-brc servislerine hem fiyat almak için hem de teknik bilgi almak için uğradığımda ne teknik bilgi alabildim ne de fiyatlar ve diğer konularda ilgilenen olmadı.

Bunun üzerine http://www.2a.com.tr iletişim adresine mail attım ve biraz daha açıklayıcı bilgi verdiler. bunun üzerine çok ilgilenmeyen bayilerden farklı olarak Ataşehire yakın olan Üçel BRC-Atiker-Prins... servisine gittim

Orada Cumhur bey karşıladı ve sorularıma ilgili cevaplar ve daha uygun fiyatlar verdiği için saat 13 ila 14 civarı hemen işleme başladılar. (kalabalık bir ekip var ve atolyeleri çok büyük.)


Mitsubishiclubturkey sitesinden geldiğimi belirttim ve adım adım resimleri çekmek istediğimi de belirttim. (aşağıdaki resimlerden çok daha fazlasını resmettim.)
Onur bey (işlemin 75% ini yapan usta) gerçekten titiz çalışıyor. Tank takan usta da işinde baya iyi.
Benimle ilgilenen beyfendi de Cumhur bey o da ilgilendi sağolsun. Çay kahve vs..

Diğer yerlerde benzin kapağı içine montaj istemiştim lpg girişini ancak bi bakarız olursa yaparız demişlerdi ve bunun için de ek ücret istemişlerdi!
Üçel servis bu konuda da yardımcı oldu ve çok güzel bi işçilik ile bu işi halletti.

Eğer Mitsubishiclubturkey sitesinden Lancer 1.8 sahibi arkadaş yönlendirdi derseniz daha da ilgil olacaklarından eminim.

Atiker Goldu da önerdi Cumhur bey BRC squent 32 yi de. Ancak bir önceki gün Atiker servisi Atiker yerine Lovato'yu önerdiği için Atikerden soğudum..
Not: LPG montajı ve sonrasındaki bilgi hazinemin artması ile şu anki tercihim Atiker Gold olurdu! (OBD özelliği, Hızlı Enjektörleri, yerli bir firma olması ve daha uygun fiyatı sebebi ile.)


Takılan işlemler; hepsinin resimlerini ekiyorum aşağıya.

<li>Sübap koruma
<li>Benzin pompası koruyan sistem (arka koltuk altına benzin pompasının yanına takılan zamanlayıcı röle)
<li>Sübap koruma sistemi


Hediye olarak, çakmaktan çakmağa akü takviyesi için bir aparat ve yedek lastik kılıfı,
benzin kapağı girişi aparatı, yağlama sistemi ve benzin pompası koruma zamanlayıcı rölesi ile birlikte komple sistem diğer servislerden daha uyguna geldi.
Peşin ödeme yaptım. Bu sebeple ikramları da oldu. ancak diğer firmalar hem pazarlığa kapalı hem de çok ilgisizlerdi.

Bir kısım resimleri aşağıda ekliyorum.


Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim
Resim
Resim



Resim
Resim

Resim

Resim
Enjektör resmi de aşağıda
http://www.mobilexper.com/img_1616/






Dünden sonra bugün de denemek hava almak için Ağvaya gidip geldim. (hava ortalama 1~9 derece arasına oynadı. Hızım o kötü ağva yollarında gidişte çok yavaştı.)
Dönüş daha güzel bir yolbuldum ve genelde 120 km/h ile geldim.

65 TL (LPG yi dün gece 2.00 TL den aldım. 32,5 Lt ) şu an 250 Km yol yaptığım gözüküyor. LPG lambalarından son yeşil ışık yanıp sönmeye başladı ancak daha bitmedi.

Bu şekilde bile olsa ortalama tüketim 26 kuruş yapıyor..
Yarın tam doldurup tekrar ölçüm değerlerini vereceğim.

_________________
Lancer 1.8 CVT 2010 Siyah

http://www.mobilexper.com/torque


En son mobilexper tarafından 08 Şub 2016 23:16 tarihinde düzenlendi, toplamda 9 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2016 22:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Ağu 2014 09:01
Mesajlar: 155
İsim: anarche
Araç: Colt 1.3 AMT
Meslek: --
Yaş: 34
Hayırlı olsun


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Şub 2016 10:29 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2478
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
mobilexper yazdı:
ilk kez LPG taktıracağım için bu konuda forumlardan biraz araştırarak atiker-lovato-brc servislerine hem fiyat almak için hem de teknik bilgi almak için uğradığımda ne teknik bilgi alabildim ne de fiyatlar ve diğer konularda ilgilenen olmadı.

Bunun üzerine http://www.2a.com.tr iletişim adresine mail attım ve biraz daha açıklayıcı bilgi verdiler. bunun üzerine çok ilgilenmeyen bayilerden farklı olarak Ataşehire yakın olan Üçel BRC-Atiker-Prins... servisine gittim

Orada Cumhur bey karşıladı ve sorularıma ilgili cevaplar ve daha uygun fiyatlar verdiği için saat 13 ila 14 civarı hemen işleme başladılar. (kalabalık bir ekip var ve atolyeleri çok büyük.)


Mitsubishiclubturkey sitesinden geldiğimi belirttim ve adım adım resimleri çekmek istediğimi de belirttim. (aşağıdaki resimlerden çok daha fazlasını resmettim.)
Onur bey (işlemin 75% ini yapan usta) gerçekten titiz çalışıyor. Tank takan usta da işinde baya iyi.
Benimle ilgilenen beyfendi de Cumhur bey o da ilgilendi sağolsun. Çay kahve vs..

Diğer yerlerde benzin kapağı içine montaj istemiştim lpg girişini ancak bi bakarız olursa yaparız demişlerdi ve bunun için de ek ücret istemişlerdi!
Üçel servis bu konuda da yardımcı oldu ve çok güzel bi işçilik ile bu işi halletti.

Eğer Mitsubishiclubturkey sitesinden Lancer 1.8 sahibi arkadaş yönlendirdi derseniz daha da ilgil olacaklarından eminim.

Atiker Goldu da önerdi Cumhur bey BRC squent 32 yi de. Ancak bir önceki gün Atiker servisi Atiker yerine Lovato'yu önerdiği için Atikerden soğudum..
Not: LPG montajı ve sonrasındaki bilgi hazinemin artması ile şu anki tercihim Atiker Gold olurdu! (OBD özelliği, Hızlı Enjektörleri, yerli bir firma olması ve daha uygun fiyatı sebebi ile.)


Takılan işlemler; hepsinin resimlerini ekiyorum aşağıya.

<li>Sübap koruma
<li>Benzin pompası koruyan sistem (arka koltuk altına benzin pompasının yanına takılan zamanlayıcı röle)
<li>Sübap koruma sistemi


Hediye olarak, çakmaktan çakmağa akü takviyesi için bir aparat ve yedek lastik kılıfı,
benzin kapağı girişi aparatı, yağlama sistemi ve benzin pompası koruma zamanlayıcı rölesi ile birlikte komple sistem diğer servislerden daha uyguna geldi.
Peşin ödeme yaptım. Bu sebeple ikramları da oldu. ancak diğer firmalar hem pazarlığa kapalı hem de çok ilgisizlerdi.

Bir kısım resimleri aşağıda ekliyorum.


Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim
Resim
Resim



Resim
Resim

Resim

Resim
Enjektör resmi de aşağıda
http://www.mobilexper.com/img_1616/






Dünden sonra bugün de denemek hava almak için Ağvaya gidip geldim. (hava ortalama 1~9 derece arasına oynadı. Hızım o kötü ağva yollarında gidişte çok yavaştı.)
Dönüş daha güzel bir yolbuldum ve genelde 120 km/h ile geldim.

65 TL (LPG yi dün gece 2.00 TL den aldım. 32,5 Lt ) şu an 250 Km yol yaptığım gözüküyor. LPG lambalarından son yeşil ışık yanıp sönmeye başladı ancak daha bitmedi.

Bu şekilde bile olsa ortalama tüketim 26 kuruş yapıyor..
Yarın tam doldurup tekrar ölçüm değerlerini vereceğim.

Alpay kardeşim tekrardan hayırlı olsun.
Alıştıktan sonra daha da az yaktırabildiğini göreceksin.

B arada bilgileri bu düzende derlediğin için eline sağlık,
eminimki birçok kişi faydalanacaktır derlediğin bilgilerden :vauv:

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Şub 2016 00:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2016 18:14
Mesajlar: 37
İsim: Alpay
Araç: Lancer 1.8
Meslek: Bilişim
Kan grubu: Arh+
Yaş: 38
Evo34 yazdı:
mobilexper yazdı:
ilk kez LPG taktıracağım için bu konuda forumlardan biraz araştırarak atiker-lovato-brc servislerine hem fiyat almak için hem de teknik bilgi almak için uğradığımda ne teknik bilgi alabildim ne de fiyatlar ve diğer konularda ilgilenen olmadı.

Bunun üzerine http://www.2a.com.tr iletişim adresine mail attım ve biraz daha açıklayıcı bilgi verdiler. bunun üzerine çok ilgilenmeyen bayilerden farklı olarak Ataşehire yakın olan Üçel BRC-Atiker-Prins... servisine gittim

Orada Cumhur bey karşıladı ve sorularıma ilgili cevaplar ve daha uygun fiyatlar verdiği için saat 13 ila 14 civarı hemen işleme başladılar. (kalabalık bir ekip var ve atolyeleri çok büyük.)


Mitsubishiclubturkey sitesinden geldiğimi belirttim ve adım adım resimleri çekmek istediğimi de belirttim. (aşağıdaki resimlerden çok daha fazlasını resmettim.)
Onur bey (işlemin 75% ini yapan usta) gerçekten titiz çalışıyor. Tank takan usta da işinde baya iyi.
Benimle ilgilenen beyfendi de Cumhur bey o da ilgilendi sağolsun. Çay kahve vs..

Diğer yerlerde benzin kapağı içine montaj istemiştim lpg girişini ancak bi bakarız olursa yaparız demişlerdi ve bunun için de ek ücret istemişlerdi!
Üçel servis bu konuda da yardımcı oldu ve çok güzel bi işçilik ile bu işi halletti.

Eğer Mitsubishiclubturkey sitesinden Lancer 1.8 sahibi arkadaş yönlendirdi derseniz daha da ilgil olacaklarından eminim.

Atiker Goldu da önerdi Cumhur bey BRC squent 32 yi de. Ancak bir önceki gün Atiker servisi Atiker yerine Lovato'yu önerdiği için Atikerden soğudum..
Not: LPG montajı ve sonrasındaki bilgi hazinemin artması ile şu anki tercihim Atiker Gold olurdu! (OBD özelliği, Hızlı Enjektörleri, yerli bir firma olması ve daha uygun fiyatı sebebi ile.)


Takılan işlemler; hepsinin resimlerini ekiyorum aşağıya.

<li>Sübap koruma
<li>Benzin pompası koruyan sistem (arka koltuk altına benzin pompasının yanına takılan zamanlayıcı röle)
<li>Sübap koruma sistemi


Hediye olarak, çakmaktan çakmağa akü takviyesi için bir aparat ve yedek lastik kılıfı,
benzin kapağı girişi aparatı, yağlama sistemi ve benzin pompası koruma zamanlayıcı rölesi ile birlikte komple sistem diğer servislerden daha uyguna geldi.
Peşin ödeme yaptım. Bu sebeple ikramları da oldu. ancak diğer firmalar hem pazarlığa kapalı hem de çok ilgisizlerdi.

Bir kısım resimleri aşağıda ekliyorum.


Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim
Resim
Resim



Resim
Resim

Resim

Resim
Enjektör resmi de aşağıda
http://www.mobilexper.com/img_1616/






Dünden sonra bugün de denemek hava almak için Ağvaya gidip geldim. (hava ortalama 1~9 derece arasına oynadı. Hızım o kötü ağva yollarında gidişte çok yavaştı.)
Dönüş daha güzel bir yolbuldum ve genelde 120 km/h ile geldim.

65 TL (LPG yi dün gece 2.00 TL den aldım. 32,5 Lt ) şu an 250 Km yol yaptığım gözüküyor. LPG lambalarından son yeşil ışık yanıp sönmeye başladı ancak daha bitmedi.

Bu şekilde bile olsa ortalama tüketim 26 kuruş yapıyor..
Yarın tam doldurup tekrar ölçüm değerlerini vereceğim.

Alpay kardeşim tekrardan hayırlı olsun.
Alıştıktan sonra daha da az yaktırabildiğini göreceksin.

B arada bilgileri bu düzende derlediğin için eline sağlık,
eminimki birçok kişi faydalanacaktır derlediğin bilgilerden :vauv:




Teşekkürler Erhan bey, foruma doğrudan resim ekleyemedim bu sebeple resimler küçük kaldı.
Resim ekleme konusunda belki yönlendirme isteyebilirim. (şimdilik kendi hostuma attım)

Hem Lancer hem de bu forumda acemi bir kullanıcı olarak olası İstanbul buluşmaları olursa katılmak isterim.
Örneğin gerivites için sağ aynayı aşağı indirme işlemini ankarada yapanlar varmış. soket vs uygun kit ile halledebiliyor isek ben de takmak isterim. 50 doları geçiyor ise kendi devremizi yapmaya başlayabilrim. bu örneklerden birtanesi olabilir karşılıklı paylaşım için.


Ayrıca son halde lpg bugün tam bitti 300 km yol yaptım. Ancak aracı tanıma aşamasında ve birazda sert kullandığım için belirttiğiniz gibi değerler daha da düşecektir.

Alışma süreci ve biraz sert kullanım: ~22 kuruş/km (~11lt/100km LPG)


Ek iki resim daha ekliyorum.

Resim

Resim

_________________
Lancer 1.8 CVT 2010 Siyah

http://www.mobilexper.com/torque


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Şub 2016 10:10 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2478
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
LPG yakıt kapağının olduğu yerden mi doluyor ? Çok iyiymiş öyleyse :)
Fonksiyonları açan cihazı alan bir arkadaşımız var. Grupta detayını konuşuruz Alpay kardeşim.

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2018 12:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2016 18:14
Mesajlar: 37
İsim: Alpay
Araç: Lancer 1.8
Meslek: Bilişim
Kan grubu: Arh+
Yaş: 38
lpg takılalı 2 yıl 2 ay olmuş.
Uzun Kullanım Testi sonuçlarını yazayım.

UKT sonuçları pek iç açıcı değil!

Öncelikle belli hızlardan sonra lpg yarım depo civarında ve altında iken sollama yapmaya kalkarsanız benzine geçiyor. 3 kere gittim üçele oldu dedi gönderdiler. Hala da aynı durumda.

Regulator 1200mbar. sanırım bundan dolayı. zira brc kendi referanslarında bizim beygir gücümüz 1200 mbar için üst sınırda..

Ayrıca muayeneden de geçemedim. Alttaki bakır boruları ayrı sabitlemek yerine firen borularına klips ile tutturmuş Üçel. Ayrıca egzosa yakın yerde de boru ile egzos arasına yalıtım olmadığı için de kaldım muayeneden.

Üçele gittiğimde bir arka caddedeki atölyeye gönderdiler. Sorunu düzelttiler ancak para istediler. Durumu anlattım ikna ettim de para almadılar. (bu da müşteri odaklı ve sistematik olmamalarının göstergesi)

muayeneye tekrar gittim ve sorun çözüldü ancak uğraştım.


En önemli konu ise LPG şamandıra arızası geçen ay geldi başıma ve 25. ayda sorun çıkardı. Gaz almıyor. Bir iki kez Candan Mühendislik çekiçle vurdu şamandıra hareket etti ama değişim şart dediler 300 tl üzeri imiş. (oradaki ustalardan birisi söküp bakalım belki tamir olur demişti ama diğer iş arkadaşı patronuna fısıldayarak arkadaşını şikayet etti. sonra artist (kısa boylu genç bir arkadaş. Hiç birinde yaka kartı olmadığı için isimlerini bilmiyorum) yanıma geldi ve değişecek tamir olmaz dedi.)

iyi tamam değiştirin dedim. 30 dakika bekledim. Artiste sordum ne oldu bakacakmısınız dediğimde bilmem bakarlar sanırım cevabını aldım. kimsenin birbirinden haberi yok. (üçel de benim için kaliteli gelmedi ama Candan'a göre 1 tık daha iletişimde iyiler. )


BRC ile birlikte 2 adet de aynı zamanda atiker gold taktırdım. (hundai accent era 1.4 otomatik 2010 model ve colt 2008 otomatik) onlar taş gibi. sorunsuz. (sadece şamandıra sorununu karşılaştırıyorum, gerçi hiç bir atikerde sorun yaşamadım bu güne kadar.).

Üçel ve Candan ikisi de benim için iç açıcı müşteri deneyimi sunmadı.

BRC de içime sinmemesine rağmen taktırdığım için kendim ettim kendim buldum sanırım.

iyi bir işçilikle Atiker ile ithal markalar arasında gerçekten fark yok hatta artısı vardır atikerin (kullandıkları beyin, enjektor vs.. zaten çoğu standartlardan geçen sistemler.).

1.8 CVT aracına atiker taktıran arkadaşlarım ve kardeşimin 1.8 CVT'sinde prins vardı onlarda mutlular...

Deneyimlerimi paylaşmak istedim.

Google'da ilk sırlarda yer alan LPG bayilerinden ziyade çevrenizden tanıdığınız mümkün ise istanbul dışı yerlere taktırın.

(size sürüm gözü ile bakmayacak, sonradan bayiye gittiğinizde yüzünüze bakmayan firmalar hoş değil .1 saat de dikilseniz adamların başında size sorun ne evet şöyle oturun şu saatte sizi alacağız vs yönlendiren dinleyen yok.)

_________________
Lancer 1.8 CVT 2010 Siyah

http://www.mobilexper.com/torque


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2018 15:41 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5017
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
lpg muayene şartları değişti maalesef: bu yalıtım koydurma işi daha önce muayenden geçen araçlarda da sorun oluyor. yeni sistem daha kötü eskiden boruların etrafını saran duş sprial boru ile kapatıp darbe vs. koyuyordu. şimdi ise muayene yapan kişi spiral boru yüzünden içindeki boru ve kabloları göremiyor diye söktürüyorlar ve o halde çıplak kablolar altta, taş vs. darbelere açık hale geliyor.
Diğer yazdıklarınızda da maalesef haklısınız: herkesin her yaptığı kusursuz olmayabilir ama hatasının arkasında durması ve ücretsiz sıkıntısız düzeltmesi lazım. bu konuda en pahalı Prins bile berbat

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye