Zaman: 16 Haz 2024 09:35

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Lancer yakıt tutarsızlıgı
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 00:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
Öncelikle merhaba.Forumdaki kimi arkadaşlarla bundan bir ay kadar önce açtıgım başlıklarda kimileriylede kendinizi tanıtın bölümünde yeni aldıgım lancer ı paylasmak için açtığım "Eskişehirde artıyoruz" başlığında tanışmıştık.Aklıma takılan bi konu hakkında bilginize ihtiyacım var.Biraz muhabbet şeklinde anlatıyımda canınız sıkılmasın okurken ;)
Öncelikle aracı alalı 1 hafta oldu sanırım.bu süre içinde hava koşulları çok da değişmedi ancak 100 km de yaktıgım yakıt konusunda garip bi dengesızlık var.(motorun soguk oldugu zaman saçma rakamlarla karsılasmaktan bahsetmıyorum).
-şimdi bu aracı aldım geldım memlekete.neymiş bakıyım bu köpekbalığı dedım(hiç sürmeden lancer alınır mı alınır abi akla düşşün yeter.sıkıcı toyotayı çok yakan hondayı elemek zor olmadı konu lancer olunca.) sağ ayaga kuvvet yapıştırabildiğim kadar yapıştırdım bir iki gün.yorumlamaya gerek yok hasta etti beni kendine :lol: (zaten hayatımız geçmiş doğanla ladayla.güzel arabaya ya şirkette biniyoruz ya da denk gelirse işte.) yaklaşık 10-12 lt degerleri yakaladım ki aracı yerden yere vurdum resmen o yzden bu degerı gayet hoş karşıladım.
-sonra uzun yol yaptım ankaraya git gel 5.9-6.5 degerlerinin hepsini gördüm (120 km hız ara ara 140-150 km ) yine hoşuma gitti aracı zaten çok begenmıstım bu zamana kadar kral arabalarda kullandım ama dediğim gibi hep kısa süreli başkasının arabası.şimdi benim böyle bi makinem var demek bile yetiyor camdan bakıyorum sıkıldıkça o derece hasta olmuşum.tamam dedim süper seçim yaptık helal sedat.yakıt performans tip herşey on numara ses konusuna da yalıtım falan ögrenecez yapacaz dıyorum .rahat rahat yatıyorum.
-işin garip kısmı burda başlıyor.süper dedik ya bi sıkıntı çıkmasa olmaz.memlekete döndüm emekli adam gibi kullanmaya başladım gayet sakin gayet efendi.araç da güzel olunca hani derler ya salına salına gidiyorum gözler üstümde.2000 2500 devir civarı değiştirdim vitesleri.o mivec sesini duymaz oldum.ama 3-4 gündür o yakıt göstergesini şehir içinde 9.2 den aşağı düşüremedim arkadaş.hatta 10.4-11.6 yi bile gördüm.(motor soguk falan degıl bu arada)ulen şehir içi dedikte o ilk maddede yazdıgım yerden yere yapıştırdım aracı bu degerlerden az çıktı neredeyse.şimdi ne oldu da bu kadar değişti işler ? Tamam dur kalk falan ama olmaz be abi.bi yerde bi sıkıntı var gibi nazara mı geldık noldu ?
bi yapıstırdık 200 lerı gorduk dıye de bı yerını bozacak halımız yok aracın.yani üstatlar hocalar nedir bu neyden kaynaklanıyo olabilir ? (daha yeni kontagı kapattım 9.9 du) yakıt aldıgım marka mı yoksa yag mı su mu neden olabılır ? kocaman bi dişli asfalt ses sorunum vardı zaten bi de bu cıkmasın başıma.soğuyamam artık bu araçtan zaten ama içime kurt düşmesin işte diye tespitlerinize ihtiyacım var :good:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 07:36 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
Lpg var mı ?

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 09:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
Jawserdi yazdı:
Lpg var mı ?

Yok ustam lpg.yollarda pek yokuslu değil Eskişehirde düzdür genellikle.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 09:29 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
En son bakım kaç km önce yapıldı?

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 09:51 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
Enbaşta arabaya kendini yanlış tanıtıp çoşturmuşsun. Sen arabayı şehiriçinde 1000 km kadar sakin kullan MIVEC motor tekrar seni tanısın :)
MIVEC motor sürücünün kullanım karakteristigine göre davranır.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 11:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
Evo34 yazdı:
En son bakım kaç km önce yapıldı?

50 bın bakımı yapıldı hocam en son zaten su anda 51 de.su zamana kadar da eksıksız yapılmıs yetkılı servıste zaten.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 11:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
Jawserdi yazdı:
Enbaşta arabaya kendini yanlış tanıtıp çoşturmuşsun. Sen arabayı şehiriçinde 1000 km kadar sakin kullan MIVEC motor tekrar seni tanısın :)
MIVEC motor sürücünün kullanım karakteristigine göre davranır.

Nasıl yanı hocam bı mıvec havızada mı tutuyo ınsanı? sadece Gaza basıp devır yukselttıgınde oynamıyor mu subap ayarlarıyla? 1000 km nedır hocam 20 lıtre benzın farkı yapar yok mudur sıfırlama seklı yenı bastan tanısalım gerekırse arabayla :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 12:07 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
OCBR yazdı:
Jawserdi yazdı:
Enbaşta arabaya kendini yanlış tanıtıp çoşturmuşsun. Sen arabayı şehiriçinde 1000 km kadar sakin kullan MIVEC motor tekrar seni tanısın :)
MIVEC motor sürücünün kullanım karakteristigine göre davranır.

Nasıl yanı hocam bı mıvec havızada mı tutuyo ınsanı? sadece Gaza basıp devır yukselttıgınde oynamıyor mu subap ayarlarıyla? 1000 km nedır hocam 20 lıtre benzın farkı yapar yok mudur sıfırlama seklı yenı bastan tanısalım gerekırse arabayla :)


Aynen kullanıcıya göre sürüş karakteristik haritasını oluşturuyor.
Benim araba otomatik uzun yol yapıp geldikten sonra şehiriçinde aptallaşıyor neden ? uzun yolda vites geçişleri daha uzun şehir içi daha kısa ama zamanla düzeliyor.
Sen dediğimi yap sakin kullan kalkışlarda gaza yüklenme ve şehiriçi hız limitlerine uyarsan daha az frene basarsın.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 14:14 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5645
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
[quote=
-şimdi bu aracı aldım geldım memlekete.neymiş bakıyım bu köpekbalığı dedım(hiç sürmeden lancer alınır mı alınır abi akla düşşün yeter.
[/quote]

bende volvo c70 i kullanmadan sadece motorun çalıştığını görüp almıştım.
diğer hususları arkadaşlar yazmış zaten. ayrıca yakıt tüketiminiz bana fazla gelmedi.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2016 14:55 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
Sedat biraz dikkatli kullanmaya çalış bakalım,
genel ortalaması 7,5 birçok kişinin forumda...

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2016 11:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
av.ilhami yazdı:
bende volvo c70 i kullanmadan sadece motorun çalıştığını görüp almıştım.
diğer hususları arkadaşlar yazmış zaten. ayrıca yakıt tüketiminiz bana fazla gelmedi.

Fazla olmaz mı hocam 2 lıtre fark olunca kıllandım halıyle.uzun vadede sıkıntı bı rakam.bı sıkıntıdan mı acıga cıktı bu durum dıye meraklanıyor ınsan.herkes ortalamayı tutturuyor sonucta.sımdılık aynı ayarda kullanmaya devam bakalm.bı fıkrı olan arkadas olursa da yazarsa sevınırım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2016 14:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Mivec motor teknolojisi demek
Sürekli değişken supap zamanlaması demek yani supap ayarlama işini kullanıcı tutumuna göre ayarlayıp bir performans sergiliyor
Erdoğan arkadaşımızın dediğini yapın durum normal
Bu mivec motor :D

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2016 16:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
akif06eren yazdı:
Mivec motor teknolojisi demek
Sürekli değişken supap zamanlaması demek yani supap ayarlama işini kullanıcı tutumuna göre ayarlayıp bir performans sergiliyor
Erdoğan arkadaşımızın dediğini yapın durum normal
Bu mivec motor :D

Ya abiler anladım degısken subap mıvec falan da ben diyorum kı arabayı aldıgımda yapıştırdım 200 lere.daha sonra efendı gıbı uzun yola gıttım 120 lerde yakıt 6.5 ı geçmedi. Daha sonra sehır içinde de çok sakin kullandım.bu mıvec istedıgını mı aklında tutuyor? 10 km delı kullandık dıye koca ankra eskişehir gıt gel ustune kac gun efendı gıbı takılmayı adamdan saymıyor mu da subaplarını o 10 km lık cılgın surus ayarlarında sabıt tutuyor?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2016 19:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
OCBR yazdı:
akif06eren yazdı:
Mivec motor teknolojisi demek
Sürekli değişken supap zamanlaması demek yani supap ayarlama işini kullanıcı tutumuna göre ayarlayıp bir performans sergiliyor
Erdoğan arkadaşımızın dediğini yapın durum normal
Bu mivec motor :D

Ya abiler anladım degısken subap mıvec falan da ben diyorum kı arabayı aldıgımda yapıştırdım 200 lere.daha sonra efendı gıbı uzun yola gıttım 120 lerde yakıt 6.5 ı geçmedi. Daha sonra sehır içinde de çok sakin kullandım.bu mıvec istedıgını mı aklında tutuyor? 10 km delı kullandık dıye koca ankra eskişehir gıt gel ustune kac gun efendı gıbı takılmayı adamdan saymıyor mu da subaplarını o 10 km lık cılgın surus ayarlarında sabıt tutuyor?


Sedat bey 200 lere basmış sonra 120 lerde 6.5 değer gördüyseniz anormal bir durum yok gibi
Diğer taraftan mivec motorun durumunun açıklamasını yaptık
Yakıt durumu Sürüş tarzıyla çok alakalı başka motor yağı ,yakıt ,hava filtresi,bujilerin durumu egzoz sisteminin durumu yakıtı çok etkiler
Eğer sıkışık trafikte ve 100 metre de bir sarısiz trafik lambalarında durarak kısa zamanlı bir mesafede yolculuk yapıyorsanız 8-9-10-11 lt gormek normaldir önceden motor Isıtma işlemi yapsanız bile çok değişkenli devirlerde yakıt artar
Tam bir cevap yazabilmek için sizin nasıl nerede ne şekilde aracı sürdüğünüzu görmek gerekiyor .
Size tavsiyem en iyisi serviste bujileri egzos sistemini ve hava filtresini kontrol ettirin.

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2016 00:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
akif06eren yazdı:
OCBR yazdı:
akif06eren yazdı:
Mivec motor teknolojisi demek
Sürekli değişken supap zamanlaması demek yani supap ayarlama işini kullanıcı tutumuna göre ayarlayıp bir performans sergiliyor
Erdoğan arkadaşımızın dediğini yapın durum normal
Bu mivec motor :D

Ya abiler anladım degısken subap mıvec falan da ben diyorum kı arabayı aldıgımda yapıştırdım 200 lere.daha sonra efendı gıbı uzun yola gıttım 120 lerde yakıt 6.5 ı geçmedi. Daha sonra sehır içinde de çok sakin kullandım.bu mıvec istedıgını mı aklında tutuyor? 10 km delı kullandık dıye koca ankra eskişehir gıt gel ustune kac gun efendı gıbı takılmayı adamdan saymıyor mu da subaplarını o 10 km lık cılgın surus ayarlarında sabıt tutuyor?


Sedat bey 200 lere basmış sonra 120 lerde 6.5 değer gördüyseniz anormal bir durum yok gibi
Diğer taraftan mivec motorun durumunun açıklamasını yaptık
Yakıt durumu Sürüş tarzıyla çok alakalı başka motor yağı ,yakıt ,hava filtresi,bujilerin durumu egzoz sisteminin durumu yakıtı çok etkiler
Eğer sıkışık trafikte ve 100 metre de bir sarısiz trafik lambalarında durarak kısa zamanlı bir mesafede yolculuk yapıyorsanız 8-9-10-11 lt gormek normaldir önceden motor Isıtma işlemi yapsanız bile çok değişkenli devirlerde yakıt artar
Tam bir cevap yazabilmek için sizin nasıl nerede ne şekilde aracı sürdüğünüzu görmek gerekiyor .
Size tavsiyem en iyisi serviste bujileri egzos sistemini ve hava filtresini kontrol ettirin.


Anlıyorum abi zaten bu mivec konusunu aldıgımdan berı arastırıyorum ama ben o subap ayarının başta öyle tanıdı yenıden tanıması için 1000 km sakin sürün kısmını sacma buldugumu anlatmaya calısıyorum.o yuzden dıyorum kı mıvec teknolojısı var evet ama bu 1000 km kadar buyuk rakam olamaz.o yuzden sabırla bekledım sonra da sıze sormak ıstedım acaba hangı kısmına neyıne baktırabılırım dıye.dedıgınız gıbı o şekilde dur kalk da yakabılır ama genellıkle cevre yolunu kullanarak işime ulaştıgım için ancak ev-şirket yakınlarında bır ıkı ışığa takılıyorum o kadar.o yuzden sakin sürüşte bu kadar yakamaz dıyorum.üstelik yol bilgisayarının saçmalamadıgı kısımlarda da vites göstergelerıne uymaya gayret edıyorum.50 bin bakımı yenı yapıldgını için filtrelerden çok bujilere ve motor yagına ihtimal veriyorum.bu arada en mantıklı seçim ne olur yağda? yokuşlar haric yol bılgısayarına yaklasık olarak uyuyorum 50 km hız da 4 vıtesı ıstedıgı oluyor ama.dogruluguna ınansam mı yoksa yıllardır bıldıgım ayarda mı kullansam kararsız kalıyorum. (yakıtı denemek için gunlerdır 2500-3000 devırı gecmedım gıbı mıvec sesını ozledım zaten )


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2016 08:36 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5645
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
motoryağı lpg varsa 5-40 , ve NGK laser lpg buji
lpg yoksa genelde 0/30 veya 5/30 kullanılır marka olarak japon Eneos yada Mobil, Castrole fazla para vermeye gerek yok.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2016 10:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
av.ilhami yazdı:
motoryağı lpg varsa 5-40 , ve NGK laser lpg buji
lpg yoksa genelde 0/30 veya 5/30 kullanılır marka olarak japon Eneos yada Mobil, Castrole fazla para vermeye gerek yok.

Eyvallah hocam not aldım bunları bugun bı gidicem bakalım baktırmaya


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2016 19:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
En son bakım da hava filtresi değişmiş mi çünkü hava filtresi asxde 2 bakımda bir değişir lancer dede büyük ihtimal öyle
Yol bilgisayarı Shift uyarıları na çok takılmayın
Yag olarak 5W30 eskişehir için iyidir
Bujiler 90 bin lerde degisiyor lakin Bujiler degisirse yakıtta azalma olacaktır çekiş ve verimde artacaktır
Ben kendi aracimda 50 bin km görünce inşallah değiştirecegim

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 May 2016 14:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
akif06eren yazdı:
En son bakım da hava filtresi değişmiş mi çünkü hava filtresi asxde 2 bakımda bir değişir lancer dede büyük ihtimal öyle
Yol bilgisayarı Shift uyarıları na çok takılmayın
Yag olarak 5W30 eskişehir için iyidir
Bujiler 90 bin lerde degisiyor lakin Bujiler degisirse yakıtta azalma olacaktır çekiş ve verimde artacaktır
Ben kendi aracimda 50 bin km görünce inşallah değiştirecegim

değişmiş hava filtresi.önceki sahibi biraz titizmiş her bakımı vakti tam gelmeden serviste yaptırmış dökümlerini aldım .şimdi ben de aynı titizlikle devam etmek istiyorum o yüzden hiç bir soruna göz yumamam.bujilerin maliyeti ne kadara patlar ki bana.malum inşaat sezonu açıldıgından işler yogunlaştı gidemedim bi türlü servise.(shift gostergesı de aklıma halen takılıyor.bı dıyorum adamlar yapmıştır abi uy şuna.bi dıyorum abı 50 de 4 de mi takılır daha çok yakar boyle.) evet yakıt performansının ana kuralı yüksek vites düşük devir ama o denli bi yüksek vites mi sorguluyorum kendı kendıme.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye