Zaman: 16 Tem 2018 23:28

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 16 Haz 2016 14:36 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 668
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 35
Merhaba Arkadaşlar,

Lancer 1.5 AT ve MT olmak üzere nasıl kullandığınız ile ilgili deneyimlerinizi paylaşabilirmisiniz.

1.8 cilere özeniyorum bende whatsupp grubu kurabilirim.[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Haz 2016 22:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Şub 2016 15:06
Mesajlar: 26
Şehir: Ankara
İsim: Emre
Araç: Mitsubishi Lancer 1.5 A/T
Meslek: Mühendis
Yaş: 25
1.5 AT kullanıyorm gayet memnunum grup kurarsan benide yaz


Sent from my iPhone using Tapatalk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Haz 2016 13:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
1.5 A/T. nasıl kullandığımız derken hocam? grup olursa bende katılırım.

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Ağu 2016 20:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Haz 2015 17:23
Mesajlar: 57
Şehir: Ankara
İsim: Ömer
Araç: Lancer 1.8 CVT 2011 ECO
Meslek: Memur
Kan grubu: AB+
Yaş: 26
Merhaba.Köpekbalığı kasayı sırf kasası yüzünden aldım en başta. 1.5 A/T 2010 olarak. ancak tek sıkıntım aracın 5 kişi ile yokuşun daha ilk tırmanışında kalmamdır. Bu anda yapabildiğim tek şey ise kimseye çaktırmadan sağa sola bakarak nerdeydi şu dükkan diye salağa yatıp bakınmak oldu. yarın inş 1.8 CVT mi alıyorum inş bu sevda beni daha da salak etmez :S. 1.5 lerin herşeyi çok güzel motoru çok güçsüz ....

_________________
Gözü Kara . O Yine Bildiğini Okuyor ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 09:14 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 668
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 35
maxmaster yazdı:
Merhaba.Köpekbalığı kasayı sırf kasası yüzünden aldım en başta. 1.5 A/T 2010 olarak. ancak tek sıkıntım aracın 5 kişi ile yokuşun daha ilk tırmanışında kalmamdır. Bu anda yapabildiğim tek şey ise kimseye çaktırmadan sağa sola bakarak nerdeydi şu dükkan diye salağa yatıp bakınmak oldu. yarın inş 1.8 CVT mi alıyorum inş bu sevda beni daha da salak etmez :S. 1.5 lerin herşeyi çok güzel motoru çok güçsüz ....


Bende çoğunlukla araba ağzına kadar dolu yol alıyorum ama yokuşlarda bayılmadı. LPG de evet isteksiz olarak çıkıyor. %6 dan fazla eğimli yollarda lpg yi off yapıyorum bayılmadan 3 bin devir de çıkıyorum. Çok yokuş yollarda 2-3 vites ile devirli çıkıyorum. Arabanın devrini öldürürseniz araba yerinde kalır.

Araba sürüş alışkanlığımdan dolayı yokuş başında arabanın rahat çıkacağı şekilde sürüyorum. Hızınızı alır yüksek devir yaparsanız yokuşu rahat ve bayılmadan çıkarsınız.
Şimdiden hayırlı olsun CVT niz güle güle kullanın.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 09:58 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4871
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bu ayılıp bayılmalara karşı hidrojeni düşünün derim.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 10:29 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 668
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 35
av.ilhami yazdı:
bu ayılıp bayılmalara karşı hidrojeni düşünün derim.


Test sonuçları ne durumda paylaşabilirmisin.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 10:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2014 11:42
Mesajlar: 118
Şehir: Konya/Ankara
İsim: yasin
Araç: colt amt
Meslek: Kamu-Bilgi sist. ve haberleşme
Kan grubu: arh-
Yaş: 29
1.8 cvt niz hayırlı olsun.Aracınız dizel veya turbolu benzinli olmadığı sürece bayılmaları yaşayacaksınız.C segmenti olan araçların ağırlığı 1270-1450 kg arasında,torkunuz ise 230 ve üzeri olmadığı sürece bir alt viteste 4000 devir bandında bağıra bağıra çıkarsınız malesef acı ama gerçek :(


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 13:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Eyl 2013 21:02
Mesajlar: 54
İsim: Cüneyt
Araç: Arslan
Meslek: Akademisyen
Kan grubu: ab+
Yaş: 29
Özellikle yüksek rakımlı yerlerde oksijen seviyesi düştüğü için ve ben de Kars gibi Türkiye'nin en yüksek şehirlerinden birinde yaşadığım için 143nm tork hakikaten yetersiz kalıyor. Özellikle Ardahan-Şavşat arasında Çam Geçidi diye 2400 rakımlı bir yer var. Uzun bir tırmanıştan sonra çıkılıyor. En son araçta 5 kişi gittik. O yokuşlar sinirlerimi bozmuştu. 2. vitese kadar düşmek durumunda kalmıştım. Ama önümde giden 1.6 Fsi bir A3 de benden çok farklı değildi. Yazları izine giderken sahil yolundan gidersem Hopa'da direkt gidersem Yozgat'tan sonra araca sanki 15bg ve 20nm tork eklenmiş gibi oluyor.

_________________
2009 Lancer İnform 1.5
Kars-Bursa


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 13:34 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Colt lancer asx vs daha çok düz otoban asfalt arabası. Köy yolu arazi dağ bayır gelmiyor pek... Motor küçük v.s.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 13:36 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 668
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 35
udikisilik yazdı:
Özellikle yüksek rakımlı yerlerde oksijen seviyesi düştüğü için ve ben de Kars gibi Türkiye'nin en yüksek şehirlerinden birinde yaşadığım için 143nm tork hakikaten yetersiz kalıyor. Özellikle Ardahan-Şavşat arasında Çam Geçidi diye 2400 rakımlı bir yer var. Uzun bir tırmanıştan sonra çıkılıyor. En son araçta 5 kişi gittik. O yokuşlar sinirlerimi bozmuştu. 2. vitese kadar düşmek durumunda kalmıştım. Ama önümde giden 1.6 Fsi bir A3 de benden çok farklı değildi. Yazları izine giderken sahil yolundan gidersem Hopa'da direkt gidersem Yozgat'tan sonra araca sanki 15bg ve 20nm tork eklenmiş gibi oluyor.


Bende bu yaz ardanuç - bülbülan yaylası üzerinden ardahana geçtim.
2300 rakıma çıktım ama o yokuş ve yollarda ne hızlanabiliyorsun nede devirlenebiliyorsun arabaya kızmamak lazım. Allah ne verdiyse artık :)

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 17:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Eyl 2013 21:02
Mesajlar: 54
İsim: Cüneyt
Araç: Arslan
Meslek: Akademisyen
Kan grubu: ab+
Yaş: 29
Demek ki 1.4 Tsi gibi hem vergi hem yakıt konusunda tasarruf ettiren hem de performanslı bir motor üretmek aracın pazarda yer bulmasını sağlayacak. Hiç sevmediğim Volkswagen bu konuda bir çok seçenek sunabiliyor. Bize de motor sesi, kalitesi, uzun ömrü.. gibi konularda teselli bulmak kalıyor. Napalım şimdi, gidip Evo mu alalım :D

_________________
2009 Lancer İnform 1.5
Kars-Bursa


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 19:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 203
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
Tsi motor durumu icler acisi malesef herkes sikayetci.daha 20 bin km blok patlatanlar var.1.2motordan 140 bg guc alinirsa sonuc oyle olur malesef.lpg uyumu olmamasi cabasi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Ağu 2016 15:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2014 11:42
Mesajlar: 118
Şehir: Konya/Ankara
İsim: yasin
Araç: colt amt
Meslek: Kamu-Bilgi sist. ve haberleşme
Kan grubu: arh-
Yaş: 29
cafer_haki yazdı:
Tsi motor durumu icler acisi malesef herkes sikayetci.daha 20 bin km blok patlatanlar var.1.2motordan 140 bg guc alinirsa sonuc oyle olur malesef.lpg uyumu olmamasi cabasi.






Cafer bey aslında problem sadece üreticilerde değil bizim türkler turbolu arabayı kullanmayı bilmiyor.Bu yüzden daha 20 binlerde turbosu patlayan,yağ kaçıran,blok çatalatanlar var.Hacim ve çıkan güç oranına göre dayanıksız demek haksızlık olur.Çünkü Evolarda da 2.0 motordan stok 295 bg alınıyor bu iş zamanlama modifiyesi ile (ÇİP) 430 beygire kadar çıkıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Ağu 2016 20:04 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
yasin.Bb_06 yazdı:
cafer_haki yazdı:
Tsi motor durumu icler acisi malesef herkes sikayetci.daha 20 bin km blok patlatanlar var.1.2motordan 140 bg guc alinirsa sonuc oyle olur malesef.lpg uyumu olmamasi cabasi.






Cafer bey aslında problem sadece üreticilerde değil bizim türkler turbolu arabayı kullanmayı bilmiyor.Bu yüzden daha 20 binlerde turbosu patlayan,yağ kaçıran,blok çatalatanlar var.Hacim ve çıkan güç oranına göre dayanıksız demek haksızlık olur.Çünkü Evolarda da 2.0 motordan stok 295 bg alınıyor bu iş zamanlama modifiyesi ile (ÇİP) 430 beygire kadar çıkıyor.


Katılıyorum... Turbo var diye 1.2 tsi vs gibi arabalara aşırı yükleniyorlar sonra motoru kucaklarına alıyorlar. Yok DGS arıza veriyor yok motor bilmemne...

ASX de 30-40 binde baskı balata yiyenler var. Aynı hesap :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2016 22:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eyl 2016 10:52
Mesajlar: 22
Şehir: Edirne
İsim: Sadık
Araç: 2009 Lancer 1.5 invite
Meslek: Emekçi
Kan grubu: A+
Yaş: 28
Arkadaşlar öncelikler merhaba,2009 1.5 lancer inform ile aranıza yeni katıldım. araç yıllardır takıp ettiğim hep özendiğim ama bir türlü cesaret edemediğim bir araçtı. En sonunda kaç kere gelicez bu dünyaya diyerek temiz bir köpekbalığı bularak bu yola girdim. öncelikle araç gerçekten çok fazla yakışıklı ve kasvetli duruyor. yanlız artılarının çok fazla olmasının yanında göze batan eksileri de az değil. Örneğin; iç aksam çok kalitesiz plastikten, Müzik sistemi vasatı aşamamış, Tabi alt devirleri ekonomiyi düşünerek cansız olsada 3000 devirden sonra hakkaten köpekbalığı ortaya çıkıyor :) sırf bu yüzden arabayı aldım alalı 3000 in altında kullanamadım :D yakıt inanılmaz düşük tabi Lpg olması da cabası.100 km hızdan sonra içeri çok fazla yol ve motor sesi alıyor yalıtım konusunda da zayıf kalmış ama herşeye rağmen geç karşısında seyret tüm derdini unut :D Yorum ve önerilerinizi bekliyorum...
Buarada A/T ve M/t arasında ki farkı birisi bana tam olarak açıklayabilirse çok mutlu olurum iyi günler...

_________________
Güzel günler göreceğiz, mutlu günler..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2016 03:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Şub 2016 01:37
Mesajlar: 23
İsim: Osman
Araç: Mitsubishi Lancer 1.5 MT 2011
Meslek: Öğretmen
Yaş: 30
AT: automatic transmission yani otomatik lancer. MT: manuel trans.
Ben de manuel lpgli 2011 1.5 kullanıcısıyım. Genelde herkes arabasını sevdiği için eksilerinden bahsetmiyor. Ben de karşısına geçip aracıma çok beğenerek bakıyorum gayet güzel. Ama eksileri de azımsanacak gibi değil ama napalım seviyoruz işte. İç konsol kapılar tamamen sert plastik bazen arkadaşların araçlarına binince iç geçirmiyor değilim. Aracı alalı 18 ay oldu ve şu an tam olarak 40bin km yol yapmış durumdayım. Yol sesi hakkında kesinlikle yorum yapabilirim. Almadan önce de okuduk gürültü alıyor diye ama aldığı gürültü o kadar da çok değil diyen bir sürü arkadaş vardı. Ama öyle birşey yok arkadaşım uzun yolda insanı çileden çıkaran bir gürültüsü var. Çok yol yapan biri olduğum için bazen sırf bu gürültü yüzünden pişmanlık duyuyorum. Tabi bir sürü etken var en başında lastikler geliyor falan ama çok da birşey fark etmiyor. iyi bir usta ve iyi bir uğraşla yalıtım yaptıracaksın ki bir çoğumuz bunu yaptıramıyoruz o yüzden böyle devam edeceğiz. Bizim lancerlarda iç halıflexin altında yalıtım malzemesi yok. Ayrıca aracın dış sacı da ince doğal olarak gürültü bize eşlik ediyor ve bu yüzden aracın kaportada çabuk göçükler ya da dalgalanmalar oluşuyor. Aldıktan 11bin km sonra subaplar elimde kaldı insana çok koyuyor :) serviste 2975 liraya yaptırdım. Her şeye rağmen arabamı seviyorum ilk olarak gittiği her yerde farklı olduğunu biliyorum sonra o iç genişliği ile reklam yapan c segmenti araçlar halt etmiş Lancer iç genişlik de fark atıyor. Tabi bunun eksisi olarak bagaj küçük. Onu da şahsen ben dert etmiyorum aa bagajın küçükmüş diyenlere valizler bagajda rahat gideceğine insanlar içeride rahat gitsin diyorum. Ayrıca bagajda karşıdan karşıya geçen şasi demiri de büyük avantaj. Trafikte nicelerine şahit olduk arkadan darbe almış günümüz sıfır araçlarının arka taraf şoför koltuğuna kadar yapışıyor. Bence bizler arkaya bebeğimizi eşimizi ailemizi çok daha gönül rahatlığıyla oturtuyoruz. Baya da uzun oldu yazı daha da yazılır da neyse. Arabanın artıları çok eksileri de çok ama sonuçta bu aracı alanlar kafalardaki kalıplaşmış kriterler için değil de gerçekten şahsi zevkine göre aldığı için zekle biniyor, zevkle biniyoruz.

Eline sağlık hocam.

_________________
Lancer 2011 Invite 1.5 MT
BURSA


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Eyl 2017 11:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2016 09:45
Mesajlar: 83
İsim: fatih
Araç: Lancer 1.5 M.T
Meslek: mühendis
Kan grubu: arh+
Yaş: 34
1 yıldır 2008 1.5 mt benzinli kullanıyorum. 160 binde

bence gösterişli iç ve dış tasarımı ve genişliği aracın tüm eksilerini siliyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2017 21:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1337
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
1.5 lancer motoru 1.6 dan devir ve toparlanma olarak çok daha iyi.2 motoruda uzun süre kullanmış biriyim şuan halen asx var.1.5 lancerla 3 viteste çıktığım yokuşları asx ile 2 viteste çıkıyorum.120 km hızdan sonra 1.6 motor biraz daha istekli gidiyor fark bu aslında ara toparlanmalar kesinlikle 1.5 te çok iyi.mivec motoru tanıdıktan sonra yokuşta bayılacak 1.5 tanımam kesinlikle.Arabayı satmaya giderken alan arkadaş 4 kişi gelmişti.Servisi kontrole götürdük.5 kişi full dolu araç 4 vites ile dik bir yokuşa tırmandım uzun bir yokuş vites değiştirmeden çıktım.Adam babasına bak baba nasıl çıktı vs dedi.Şuan tekrar lancer alsam kesinlikle 1.5 olanını alırım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2017 21:44 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 668
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 35
Aynen öyle yokuşa devirli girersen ayılıp bayılmadan çok güzel çıkıyor.
Allahın izni ile 2 yıl daha jaws ile beraberiz sonra yolları ayıracağız.
Hedef kısmetse passat variant.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Google [Bot] ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye