Zaman: 22 Eyl 2018 03:30

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 11 Tem 2018 13:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 13
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
Kütahyada ikamet ediyorum. Aracımı yaptırmak istiyorum. Bana yakın bölgede iyi bir ustayı tanıyan varsa iletişime geçmek isterim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Tem 2018 14:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 232
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
Araç kaç km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Tem 2018 16:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 529
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Ankaraya getirebilirsen tavsiyemiz olur. O tarafta kimseyi bilmiyorum. :(

Ama öncelikle NNT bor katkısını bi denemenizi öneririm. Eğer o da çare olmazsa o zaman bunu düşünün.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2018 10:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 13
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
canztr yazdı:
Ankaraya getirebilirsen tavsiyemiz olur. O tarafta kimseyi bilmiyorum. :(

Ama öncelikle NNT bor katkısını bi denemenizi öneririm. Eğer o da çare olmazsa o zaman bunu düşünün.

bor kullanmaya başladım duman atma sorunu kalmadı ama buji keçelerinde kaçak varmış eksiltmeye devam ediyor ama çok çok az. uzun yola gitmesem belki farkedilmeyecek. Ankaraya getirebilirim ama izin durumlarını ayarlamak gerek. Ortalama kaç günde yapılıyor motorlar ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2018 10:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 13
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
cafer_haki yazdı:
Araç kaç km

225.000


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2018 11:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 232
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
225 bin km çok az mitsu için bu km motor bitmez.ya km geri çekilmiş yada aracın LPG ayarı çok fakir karışımda kalmış.birde problemi tam çözmek lazım. Pistonun icine 2 yerden yağ girer.1 segmanlar ve piston 2 subap lastikleri.arac sıcak iken yağ çubuğunu çekip gaz verin oradan bir duman atma söz konusumu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2018 11:11 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4961
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bizim uzman lpgciler aracı az yaksın diye fakir ayarlamayı pek severler!
oysa tam tersi:ikisi de iyi değil ama zengin karşım fakir karışıma göre daha tercih edilir bir durumdur.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2018 14:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 232
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
av.ilhami yazdı:
bizim uzman lpgciler aracı az yaksın diye fakir ayarlamayı pek severler!
oysa tam tersi:ikisi de iyi değil ama zengin karşım fakir karışıma göre daha tercih edilir bir durumdur.

Aslında fakir için ugrasmiyor adamlar yanmis nozul ve yanlış montajda dolayı kalibrasyon da çarpanlar düşük çıkıp araç fakirde kalıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2018 15:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4961
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
şu anki benim pratik mantığım: otomatik kalibrasyon + 20 ekle :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2018 16:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 232
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
av.ilhami yazdı:
şu anki benim pratik mantığım: otomatik kalibrasyon + 20 ekle :D

Uygulama yanlış.otomatik kalibrasyon ve lft sft ayarina göre her devirde farklı ayar olmalı.su obd cihazı ile neden afr karışımına bakmıyor sunuz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2018 17:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 529
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
tavzih yazdı:
canztr yazdı:
Ankaraya getirebilirsen tavsiyemiz olur. O tarafta kimseyi bilmiyorum. :(

Ama öncelikle NNT bor katkısını bi denemenizi öneririm. Eğer o da çare olmazsa o zaman bunu düşünün.

bor kullanmaya başladım duman atma sorunu kalmadı ama buji keçelerinde kaçak varmış eksiltmeye devam ediyor ama çok çok az. uzun yola gitmesem belki farkedilmeyecek. Ankaraya getirebilirim ama izin durumlarını ayarlamak gerek. Ortalama kaç günde yapılıyor motorlar ?



Bor katkısının önemli derecede sorunu çözmesi iyiye işaret. İşe yaramasına sevindim.
Üstat sorunu nasıl çözmek istersiniz bilmiyorum ama yakıt durumu uygun ve fabrika düzeyine yakınsa motoru yaptırmanızı pek önermem. O son çare gibi görünüyor. Ankarada önereceğim tamirci Talip Ustadır. Forumda aratırsanız yerini de tam olarak tespit edersiniz. Tavsiyeler ve detayları ustama sormanız faydalı olacaktır. Referans olarak da mitsclubdan Can dersiniz yardımcı olur. 3 tane mitsu aracımız var . Hepsini ona götürüyoruz. Cebi: 0 535 782 60 29.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2018 11:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4961
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
cafer_haki yazdı:
av.ilhami yazdı:
şu anki benim pratik mantığım: otomatik kalibrasyon + 20 ekle :D

Uygulama yanlış.otomatik kalibrasyon ve lft sft ayarina göre her devirde farklı ayar olmalı.su obd cihazı ile neden afr karışımına bakmıyor sunuz

uygulamam ideal değil zaten: otomatik ayar yapılmasından sonra ek ayarlardan kendi aracım için çıkardığım sonuç.
araçta bir keyifsizlik var şu anda ona odaklandım. bi de tembellik sanırım :D
bu arada obd cihazı bir arkadaşa lazım olduğu için ona verdim: kendime full sistem (şanzıman ABS, SRS) taramalı mümkünse Türkçe ve el ile tutuluna (el terminalli) bişey arıyorum: tabii ucuzluk :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2018 18:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 13
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
cafer_haki yazdı:
225 bin km çok az mitsu için bu km motor bitmez.ya km geri çekilmiş yada aracın LPG ayarı çok fakir karışımda kalmış.birde problemi tam çözmek lazım. Pistonun icine 2 yerden yağ girer.1 segmanlar ve piston 2 subap lastikleri.arac sıcak iken yağ çubuğunu çekip gaz verin oradan bir duman atma söz konusumu.

Hocam lpg de problem olduğunu ben de düşünüyorum. Zaten Aracın benden önceki sahibi otogazcıymış.dediğiniz gibi lpg ayarı fakir karşımda kalmış olabilir. Yağ çubuğununa bakıp tekrar yazarım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2018 18:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 13
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
canztr yazdı:
tavzih yazdı:
canztr yazdı:
Ankaraya getirebilirsen tavsiyemiz olur. O tarafta kimseyi bilmiyorum. :(

Ama öncelikle NNT bor katkısını bi denemenizi öneririm. Eğer o da çare olmazsa o zaman bunu düşünün.

bor kullanmaya başladım duman atma sorunu kalmadı ama buji keçelerinde kaçak varmış eksiltmeye devam ediyor ama çok çok az. uzun yola gitmesem belki farkedilmeyecek. Ankaraya getirebilirim ama izin durumlarını ayarlamak gerek. Ortalama kaç günde yapılıyor motorlar ?



Bor katkısının önemli derecede sorunu çözmesi iyiye işaret. İşe yaramasına sevindim.
Üstat sorunu nasıl çözmek istersiniz bilmiyorum ama yakıt durumu uygun ve fabrika düzeyine yakınsa motoru yaptırmanızı pek önermem. O son çare gibi görünüyor. Ankarada önereceğim tamirci Talip Ustadır. Forumda aratırsanız yerini de tam olarak tespit edersiniz. Tavsiyeler ve detayları ustama sormanız faydalı olacaktır. Referans olarak da mitsclubdan Can dersiniz yardımcı olur. 3 tane mitsu aracımız var . Hepsini ona götürüyoruz. Cebi: 0 535 782 60 29.


Hocam yakıt durumunda hiç problem yok. Şehiriçinde 50 tl ile 200 km yapıyorum. Benzinde de yakıt tüketiminde sorun yok. Dediğiniz ustaları not ettim. Yazılanlara göre ilk önce lpg ayarları için sanayiye gitmem gerek. Çok teşekkür ediyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2018 19:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 232
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
Motor sicakken yağ çubuğunu çekip gaz verin video ya alın buraya yuklerseniz daha net bilgi sahibi oluruz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye