Zaman: 02 May 2024 13:06

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 18 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2010 23:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
Arkadaşlar sonunda 0-100 km hızlaması için bir gece vakti okulun bahçesinde video çekebildim. Hem gece olması, hem çekimin telefonla yapılması hem de arkadaşın iyi bir açı yakalayamaması nedeniyle çok da iyi olmadı videolar ama fikir veriyor.
1- otomatik modda videodan hesapladığım kadarıyla 11 sn gibi bir değer var. ki bu da fabrika verisi ile uyumlu
2- manuel modda 10 sn gibi bir değer var. ama ben manuele alışık olmadığım için vites değiştirme oranlarını doğru ayarlayamamış olabilirim. Bir ihtimal bu değerler geliştirilebilir.
3- Arabada 2 kişi olmasaydık da bu değerler daha düşük çıkaiblirdi.
4- cvt şanzımanın devir atlaması yapmadan nasıl hızlanma sağladığını otomatik vitesle olan deneme videosundan görebilirisiniz

İşte videolar:
otomatik mod:


manuel mod:

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2010 23:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Gayet hızlı.:good:

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2010 23:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Eyl 2010 21:48
Mesajlar: 31
Şehir: İstanbul
İsim: Serdar
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Şehir Plancısı
Kan grubu: 0+
sinir kupu yazdı:
Arkadaşlar sonunda 0-100 km hızlaması için bir gece vakti okulun bahçesinde video çekebildim. Hem gece olması, hem çekimin telefonla yapılması hem de arkadaşın iyi bir açı yakalayamaması nedeniyle çok da iyi olmadı videolar ama fikir veriyor.
1- otomatik modda videodan hesapladığım kadarıyla 11 sn gibi bir değer var. ki bu da fabrika verisi ile uyumlu
2- manuel modda 10 sn gibi bir değer var. ama ben manuele alışık olmadığım için vites değiştirme oranlarını doğru ayarlayamamış olabilirim. Bir ihtimal bu değerler geliştirilebilir.
3- Arabada 2 kişi olmasaydık da bu değerler daha düşük çıkaiblirdi.
4- cvt şanzımanın devir atlaması yapmadan nasıl hızlanma sağladığını otomatik vitesle olan deneme videosundan görebilirisiniz

İşte videolar:
otomatik mod:


manuel mod:



daha ne olsun güzel olmuş. Manuelde 100'ü 3 tede görürsün sanırım. o da 10sn'yi düşürür.

_________________
Serdar

Ulaşım araçlarım:
1995 Scott Timber Adventurer
2009 Scott Scale 70
2011 Mitsubishi Lancer 1.8 CVT - Vialle Lpfi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2010 23:39 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
evet yav fark ettim 4'e biraz çabuk almışım aracı.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2010 23:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Eyl 2010 21:48
Mesajlar: 31
Şehir: İstanbul
İsim: Serdar
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Şehir Plancısı
Kan grubu: 0+
sinir kupu yazdı:
evet yav fark ettim 4'e biraz çabuk almışım aracı.



Arabaya yazık çok da yapmamak lazım.
Satın almadan önce youtube de ne kadar video varsa seyretmiştim. Adamlar deviri max. lara getiriyorlardı. Tehlikesi yokmu bu işin.
Gerçi çok tehlikeli olablir çünkü evo videosu seyrettim geçen. adam yandaki BMW'nin tozunu attırcam diye bi kökledi motoru patlattı acemi.

_________________
Serdar

Ulaşım araçlarım:
1995 Scott Timber Adventurer
2009 Scott Scale 70
2011 Mitsubishi Lancer 1.8 CVT - Vialle Lpfi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2010 00:38 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Zarar sadece motor yağı değişiminin biraz daha erken kmlerde yapılması oluyor : ) + benzin . otomatikde sanki vtec açış sesi gibi olmuş :D

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2010 02:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
kalkışlarda seri değil deniyordu ama gayet iyiymiş.otomatik modda vites değişim yığılması felan yok araba hızlanıyor ama o arada viteste yükseltiyor ssanırım.keza manuel olarakta vites geçişlerini çok sevdim.ama motor sesi bayağı vardı içeride.

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2010 03:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 May 2010 14:01
Mesajlar: 760
Şehir: Tekirdağ
İsim: Seyhan
Araç: Colt 1.5 instyle AMT
Meslek: Elektronik Teknikeri
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 33
otomatik mod güzelmiş benim lancer gibi vites yükselirken devir düşmüyor.

dip not: 0-100 yaparken karanlıkta göle doğru inmeyesin aydın :Yahoo!:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2010 13:45 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
yok yav yol doğrultu olarak düzdü ama kavisli bir güzergahtı. yolun yarısından önce hafif rapma aşağı sonra rampa yukarı vardı. ama abartı değil. tamamen düz olan yerler çok göz önü şimdi güvenlikler filan var. hocayız filan ama laf yememek lazım yine de.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2010 14:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 May 2010 14:01
Mesajlar: 760
Şehir: Tekirdağ
İsim: Seyhan
Araç: Colt 1.5 instyle AMT
Meslek: Elektronik Teknikeri
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 33
evet biliyorum oraları :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2010 23:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Aydincigim, emegine saglik. Super bir paylasim olmus. Bir gun gel de bizim liman yolunda da olcelim bunlari :D

Walla ben bir gun dayanamicam ama artan benzin fiyatlarini dusunup zor tutuyorum kendimi.

Bu arada arac 1. viteste 70'i goruyor ve 2. viteste 100'u rahat gorurdu ki bu da sureyi biraz kisaltirdi. Ama hakkaten manuel modda kullaninca arac daha bir atak gibi geliyor bana ve de vites gecis esnasinda soforun hafif one savrulmasi acayip hosuma gidiyor :) Ve tabi vites degisimi esnasindaki NFS-vari motor sesi :)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


En son catalyst tarafından 07 Ara 2010 00:05 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2010 23:38 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
abi senin o şekilde hissetme nedenin bence manuel kullanınca maksimum torkun olduğu bölgeden birden fazla geçmen. o sebeple otomatikteki sürekli ivmeye göre ara ara gelen ivme sana daha fazla gibi geliyor. ahım şahım bir fark yok bence.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2010 23:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Aydinim hazir aklimdayken senle bir beyin firtinasi yapalim.

Ben derim ki: "CVT vites sanziman oranini degistirirken (ki bunu teoride surekli yapiyor ama pratikte tam da surekli yapmiyor yani diyelim 100 tane belirlenmis oran var bunlar arasinda gecis yapiyor) bu disli orani degisimi esnasinda tork degisikligi olacagindan tork konvertordeki kayip artar." (Pardon, yani sunu demek istedim: Tork konvertordeki kayip artmaz da, tork degisim olayindan dolayi overall kayip artar yani debriyaja basip cekmek gibi)

Aracin oto. modda daha yavas hizlanmasinin sebebi de bu olsa gerekir.

Hatta biraz daha ileri gidip, otomarik modda sanziman yaginin manuel moda gore daha cabuk isinacagini da soyleyebiliriz.

Varan 3: Ve tabiki yakit tuketimi, her seferinde en dogru vitesi kullanabiliyor olsak manuel modda daha az olmali, ama pratikte imkansiz gibi.

Ne dersin?

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 00:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
yav yazdığını şimdi gördüm bilal aga ama şu anda seninle fırtına estirecek modda değilim. o konuyu başka zaman tartışalım.
sen araçtan haber ver. memnun musun? tüketim ne seviyede? kaç km yaptın aldığından beri?

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 00:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
sinir kupu yazdı:
yav yazdığını şimdi gördüm bilal aga ama şu anda seninle fırtına estirecek modda değilim. o konuyu başka zaman tartışalım.
sen araçtan haber ver. memnun musun? tüketim ne seviyede? kaç km yaptın aldığından beri?


Dostum 51 bin oldu. Heralde 5-6 bin km yaptim aldigimdan beri. Kacta sattin ki bana tam hatirlamiyorum :)

Ben de bir ara geleyim cayini iceyim filan diyorum ama kismet olmadi henuz. Her gun geciyorum aslinda tembellik de bizde :)

Aractan genel olarak memnunum. Tuketimi beni uzmuyor cunku artik biraz daha az kullaniyorum. Daha once Colt ile 4.2 lt ortalama ile gittigim sartlarda bu aracla 6.2 ile gittim. (Beylikduzu bostanci 65 km yol, pazar sabahi :)) Aracin uzerinde kis lastiklerini oldugunu da hesaba katarsak gayet guzel degerler yakalayabiliyorum. Ben bahar gibi yeni lastik alip daha da sukunete erip tuketim rekorlari deneyecegim kismet olursa :)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 01:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Bu arada sen de arabayi satmaya baya baya niyetli gibisin. Sahibindende ilanlarini takip ediyorum :)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 01:13 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
valla alıcısı çıkarsa satarız bea. bizim hanım doktorayı bitirdi ama hala ne kadro var ne de iş. 1 bilemedin 2 ay daha sürdürebilirim gibi geliyor sıkıntı çekmeden. ben de aracı sürmek istiyorum. lazım da sürmem. sürülemeyecek konuma gelmeden ya da iyice sıkışıp ölü fiyatına satmak zorunda kalmadan alıcısı çıkarsa satacağım. durumlar belirsiz ama ben de işimi sağlama almayı seviyorum. araba iyi güzel hoş ama binemeyeceksem neden elimde tutayım ki.
aracı sana kaç km de sattım onu da hatırlamıyorum açıkcası. 43 bindeydi sanırım ben alırken 46 da filanda sana sattım sanırım.
kış lastikleri olmasa 6 filan olurdu ortalaman demek ki aga. ama şunu da unutma kış lastikleirn orijinal ölçüde değil. yol bilgisayarından fazla yakmış olabilirsin biraz. 6.2 olmayaiblir yani. sen o lastik çaplarına bak internetten. % kaç fark ediyor diye onu da ekle ya da çıkar tüketim değerine % olarak.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 01:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
sinir kupu yazdı:
valla alıcısı çıkarsa satarız bea. bizim hanım doktorayı bitirdi ama hala ne kadro var ne de iş. 1 bilemedin 2 ay daha sürdürebilirim gibi geliyor sıkıntı çekmeden. ben de aracı sürmek istiyorum. lazım da sürmem. sürülemeyecek konuma gelmeden ya da iyice sıkışıp ölü fiyatına satmak zorunda kalmadan alıcısı çıkarsa satacağım. durumlar belirsiz ama ben de işimi sağlama almayı seviyorum. araba iyi güzel hoş ama binemeyeceksem neden elimde tutayım ki.
aracı sana kaç km de sattım onu da hatırlamıyorum açıkcası. 43 bindeydi sanırım ben alırken 46 da filanda sana sattım sanırım.
kış lastikleri olmasa 6 filan olurdu ortalaman demek ki aga. ama şunu da unutma kış lastikleirn orijinal ölçüde değil. yol bilgisayarından fazla yakmış olabilirsin biraz. 6.2 olmayaiblir yani. sen o lastik çaplarına bak internetten. % kaç fark ediyor diye onu da ekle ya da çıkar tüketim değerine % olarak.


Yoo ortalamayi etkilemez ki. Yani lastikler kucuk olunca arac 100km gittim sanir ama atiyorum 97 km gidersin ama ortalama yakit tuketimi degeri tutar gibi geliyor bana.

Simdi bir daha dusundum, evet etkileyebilir ama neyse cok da derin hesaplara girmeye luzum yok kis lastikleriyle.

Sen niye suremiyorsun ki arabayi aga benzin parasi mi cok koyuyor? E her gun 120 km yol gidersen hangi araba olsa koyar adama abi. Bence sen bir sekil yolu azaltmalisin.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 18 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 58 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye