Zaman: 28 Mar 2024 16:22

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 913 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2016 12:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 13:20
Mesajlar: 44
İsim: ilker
Araç: lancer 2005
Meslek: memur
Kan grubu: a+
Yaş: 44
aracın piyasası modeline ve km temizliğine göre değişiyor dostum her araç gibi.Ama iyi ve temiz bir otomatik bulursan 30 a kadar fiyat çıkabiliyor.Bende aracımı aldığımda boya ve hasar kayıdı takıntısı yapmadım iyikide almışım diyorum.Aracın yürürü ve motoru şanzımanı sorunsuz ise birde aracın içi de temizse (konsol koltuk direksiyon vb aşınma kırık dökük yok ise) gözünü kapat al derim.Ben öyle yaptım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2016 12:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 13:20
Mesajlar: 44
İsim: ilker
Araç: lancer 2005
Meslek: memur
Kan grubu: a+
Yaş: 44
Aşçı yazdı:
selamunaleyküm bende 2005 var bobinlerinden çekiyorum sürekli tekleme yapıyor en iyi bobin ve kablosu hangisidir yardımcı olursanız sevinirim

dostum lancer orijinal bobin parça kod numarası MD361710 . Bu numarayı internette araştırırsan karşına çıkar fiyat olarak sana en uygun olanı veya nerede kalıyorsan oraya yakın bir yerden mutlaka bulursun.Lancer gibi tüm japon araçlarında orijinal kullanmak daha karlı çünkü uzun süre kullanılıyor yan sanayi gibi 2 yılda bir değiştirmiyorsun..
Unutmadan aracın tekleme yapıyorsa sadece bobinden değil diğer ateşleme elemanlarınada bir baktırmanı tavsiye ederim.Buji lerini NGK kullan özellikle lpg li ise NGK iridium LPG-1 serisi tavsiye ediyorum.Birde buji yuvaları yağlanma yapmış olabilir buji yuva contalarını değiştir ve temizlersen sorun kalmaz sanırım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2016 13:38 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
sık bobin arızası aracın lpg, teyp, vs. cihazına yanlış yerden elektrik alındığının belirtisidir. özellikle lpg nin devir veya elektrik için bobinlere bağlı olmadığından emin olun.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2016 23:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 May 2016 22:35
Mesajlar: 10
Şehir: İstanbul
İsim: Rasim
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: Koruma
Kan grubu: Rh+
Yaş: 30
Merhaba İsmim Rasim Bu gün itibari ile bende bir mitsubishi lançer 2007 kullanıcıyım aracı araştırdım da aldım 66bin km. Sadece 2 parça boyalı 2tan ekspertiz gösterdim bire bir aynı rapor yazdılar değişen yok toplan 2kazada 1800tl hasarı var ekspertizlere 400tl verdim toplamda. Asıl sormak istediğim direksiyon sanki biraz sert geliyor acaba bir problem olabilir mi ? Alır almaz yağ ve filtre bakımını yaptırdım. Acaba diyorum yetkili servisine mi göstersem yoksa iyi bir usta tanıdığım var ona mı gitsem ? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

Not: Yazılım ile 98Beygirden 115Beygire yükseltmemde bir sorun olur mu??

Araç 2007 Mitsubishi lancer
66, 000KM orj. Ekspertiz Garantili
2 adet lokal boyalı değişen yok Ekspertiz Garantili
Döşemeleri tertemiz iç ön kolsaoda kırık kopma hasar yok, Otomatik Vites
İlk sahibinden 30,000TL aldım 31,500'den yalbar yakar anca :) sizce iyi midir?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2016 10:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 13:20
Mesajlar: 44
İsim: ilker
Araç: lancer 2005
Meslek: memur
Kan grubu: a+
Yaş: 44
öncelikle hayırlı uğurlu olsun dostum Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.Güzel bir seçim yapmışsın bence.Fiyatı ise gayet normal aynı statüde başka marka bir araca en az 10000 tl fazla verirdin buna emin ol. Fiyat araştırması yaptıysan bunu görürsün.Direksiyon konusunda hidrolik direksiyon olduğu için biraz sert gelebilir.Malesef elektrik kontrollü direksiyon yok yani ESP. O nedenle direksiyon konusuna fazla takılma bendede 2005 i var direksiyon biraz sert geliyor.Şanzıman yağınıda kontrol et derim.Yağ vişne rengi ise hiç değiştirmene gerek yok ama koyu renkli ise şanzımanın sağlığı için değiştirmeni öneririm.Güle güle kullan


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2016 11:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 May 2016 22:35
Mesajlar: 10
Şehir: İstanbul
İsim: Rasim
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: Koruma
Kan grubu: Rh+
Yaş: 30
jumper28 yazdı:
öncelikle hayırlı uğurlu olsun dostum Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.Güzel bir seçim yapmışsın bence.Fiyatı ise gayet normal aynı statüde başka marka bir araca en az 10000 tl fazla verirdin buna emin ol. Fiyat araştırması yaptıysan bunu görürsün.Direksiyon konusunda hidrolik direksiyon olduğu için biraz sert gelebilir.Malesef elektrik kontrollü direksiyon yok yani ESP. O nedenle direksiyon konusuna fazla takılma bendede 2005 i var direksiyon biraz sert geliyor.Şanzıman yağınıda kontrol et derim.Yağ vişne rengi ise hiç değiştirmene gerek yok ama koyu renkli ise şanzımanın sağlığı için değiştirmeni öneririm.Güle güle kullan





Yanıtınız için çok teşekkür ederim, dediğiniz gibi direksiyon konusuna çok takılmıycam çok şükür araç tamamen orjinal sayılır LPG düşünürsemde 100binden sonra belgi zaten haftada 2-3 gün belki kullanma fırsatım olacak, benim asıl ilgilendiğim konular araca extra olarak ne gibi iğleştirmeler yapa bilirim motor ve dış cebhesine Nesela 98hp'den 115hp çıkqrmanın faydası yada zararları bu arada arabayı çok sıkıştıran yada yoran biri değilim zaman zaman onda da biraz olsun zevk versin isterim +ilave olarak yere basayımda drift yaoayım demiyorum :) ufak tefek iğleştirmeler perdormans ve sağlamlık açısından



Çok haklısın aynı segmentte olan araçlara göre fiyat, KM ve temizlik çok iyi Basitçe 2006Mod.Hoda Civik 40ila80bin Km arasındakiler 35bin TL+dan başlıyor ki değişensiz bulmak zor Hadi buldun diyelim şaka gibi fiyatları 40bin küsur.

Ben şimdi kafama göre 3-5bin masraf yaparım yıllarca sorunsuz binerim te düşünüyorum inşallah.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2016 13:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 13:20
Mesajlar: 44
İsim: ilker
Araç: lancer 2005
Meslek: memur
Kan grubu: a+
Yaş: 44
chiptuning yaptırmak istiyorsun sanırım.Beygir yükseltmen tamamen senin sürüş keyfine bağlı tabiki ama yaptırırsan ne kadar sağlıklı olur bilemiyecem yaptıran varsa daha iyi açıklar diye düşünüyorum.Ancak bu tür yazılımsal değişiklikler aracın şanzımanında nasıl etki eder araştırmanı tavsiye ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2016 16:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
Rasim1903 yazdı:
Merhaba İsmim Rasim Bu gün itibari ile bende bir mitsubishi lançer 2007 kullanıcıyım aracı araştırdım da aldım 66bin km. Sadece 2 parça boyalı 2tan ekspertiz gösterdim bire bir aynı rapor yazdılar değişen yok toplan 2kazada 1800tl hasarı var ekspertizlere 400tl verdim toplamda. Asıl sormak istediğim direksiyon sanki biraz sert geliyor acaba bir problem olabilir mi ? Alır almaz yağ ve filtre bakımını yaptırdım. Acaba diyorum yetkili servisine mi göstersem yoksa iyi bir usta tanıdığım var ona mı gitsem ? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

Not: Yazılım ile 98Beygirden 115Beygire yükseltmemde bir sorun olur mu??

Araç 2007 Mitsubishi lancer
66, 000KM orj. Ekspertiz Garantili
2 adet lokal boyalı değişen yok Ekspertiz Garantili
Döşemeleri tertemiz iç ön kolsaoda kırık kopma hasar yok, Otomatik Vites
İlk sahibinden 30,000TL aldım 31,500'den yalbar yakar anca :) sizce iyi midir?


bende 2006 vardı. baya araştırmıştım ancak 115 beygire [url]gerçekten[/url] çıkarabileni bulamadım açıkçası. kiminle görüştüysem, en fazla 6-7 beygir oynayacağını söylüyorlardı yazılımla. cold air intake ve sağlam bir hava filtresi, dereceli egzantrik ve biraz da egsoz sistemiyle oynandığında ancak ulaşabilir o beygire. ki bunlar da gerçekten çok ciddi rakamlar. o yüzden uğraşmamıştım. herşeyi orjinal taktırdım, boğaz kelebeğini temizledim, lastikler yeni, nitrojen hava vs. genelde yeterli geliyordu performansı. ama çok düşünüyorsan, pedal commander al derim. aracın kalkışlarında bariz bir fark oluyor. şanzımana zararı yok. bir de soğuk hava girişi ve açık hava filtresiyle doyurucu olur kanaatindeyim.

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2016 17:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 May 2016 22:35
Mesajlar: 10
Şehir: İstanbul
İsim: Rasim
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: Koruma
Kan grubu: Rh+
Yaş: 30
atmaca_seco yazdı:
Rasim1903 yazdı:
Merhaba İsmim Rasim Bu gün itibari ile bende bir mitsubishi lançer 2007 kullanıcıyım aracı araştırdım da aldım 66bin km. Sadece 2 parça boyalı 2tan ekspertiz gösterdim bire bir aynı rapor yazdılar değişen yok toplan 2kazada 1800tl hasarı var ekspertizlere 400tl verdim toplamda. Asıl sormak istediğim direksiyon sanki biraz sert geliyor acaba bir problem olabilir mi ? Alır almaz yağ ve filtre bakımını yaptırdım. Acaba diyorum yetkili servisine mi göstersem yoksa iyi bir usta tanıdığım var ona mı gitsem ? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

Not: Yazılım ile 98Beygirden 115Beygire yükseltmemde bir sorun olur mu??

Araç 2007 Mitsubishi lancer
66, 000KM orj. Ekspertiz Garantili
2 adet lokal boyalı değişen yok Ekspertiz Garantili
Döşemeleri tertemiz iç ön kolsaoda kırık kopma hasar yok, Otomatik Vites
İlk sahibinden 30,000TL aldım 31,500'den yalbar yakar anca :) sizce iyi midir?


bende 2006 vardı. baya araştırmıştım ancak 115 beygire [url]gerçekten[/url] çıkarabileni bulamadım açıkçası. kiminle görüştüysem, en fazla 6-7 beygir oynayacağını söylüyorlardı yazılımla. cold air intake ve sağlam bir hava filtresi, dereceli egzantrik ve biraz da egsoz sistemiyle oynandığında ancak ulaşabilir o beygire. ki bunlar da gerçekten çok ciddi rakamlar. o yüzden uğraşmamıştım. herşeyi orjinal taktırdım, boğaz kelebeğini temizledim, lastikler yeni, nitrojen hava vs. genelde yeterli geliyordu performansı. ama çok düşünüyorsan, pedal commander al derim. aracın kalkışlarında bariz bir fark oluyor. şanzımana zararı yok. bir de soğuk hava girişi ve açık hava filtresiyle doyurucu olur kanaatindeyim.



Merhaba, bu dediğiniz Pedal Commander şanzımana yada aracın diğer parçalarına zararı yok ise hemen araştırıp bakayım.
Bu arada Boğaz Kelebeği nedir ? :oops: , işin aslı bende sizin gibi 300-500 tl'lik ufak ufak ekstralar ile aracı daha iyi performanslı hale getirmek isterim çok çok hız tutkunu felan değilim Bu nedir melesela bende yapsam ne gibi faydası var :) Motora çelik subaplar ? Bu konuda acemiyim kusura bakma dostum ilk arabam yanlış bişiler yapmak istemiyorum.

Saygılarımla
İyiGünler


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2016 20:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 May 2016 22:35
Mesajlar: 10
Şehir: İstanbul
İsim: Rasim
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: Koruma
Kan grubu: Rh+
Yaş: 30
atmaca_seco yazdı:
Rasim1903 yazdı:
Merhaba İsmim Rasim Bu gün itibari ile bende bir mitsubishi lançer 2007 kullanıcıyım aracı araştırdım da aldım 66bin km. Sadece 2 parça boyalı 2tan ekspertiz gösterdim bire bir aynı rapor yazdılar değişen yok toplan 2kazada 1800tl hasarı var ekspertizlere 400tl verdim toplamda. Asıl sormak istediğim direksiyon sanki biraz sert geliyor acaba bir problem olabilir mi ? Alır almaz yağ ve filtre bakımını yaptırdım. Acaba diyorum yetkili servisine mi göstersem yoksa iyi bir usta tanıdığım var ona mı gitsem ? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

Not: Yazılım ile 98Beygirden 115Beygire yükseltmemde bir sorun olur mu??

Araç 2007 Mitsubishi lancer
66, 000KM orj. Ekspertiz Garantili
2 adet lokal boyalı değişen yok Ekspertiz Garantili
Döşemeleri tertemiz iç ön kolsaoda kırık kopma hasar yok, Otomatik Vites
İlk sahibinden 30,000TL aldım 31,500'den yalbar yakar anca :) sizce iyi midir?


bende 2006 vardı. baya araştırmıştım ancak 115 beygire [url]gerçekten[/url] çıkarabileni bulamadım açıkçası. kiminle görüştüysem, en fazla 6-7 beygir oynayacağını söylüyorlardı yazılımla. cold air intake ve sağlam bir hava filtresi, dereceli egzantrik ve biraz da egsoz sistemiyle oynandığında ancak ulaşabilir o beygire. ki bunlar da gerçekten çok ciddi rakamlar. o yüzden uğraşmamıştım. herşeyi orjinal taktırdım, boğaz kelebeğini temizledim, lastikler yeni, nitrojen hava vs. genelde yeterli geliyordu performansı. ama çok düşünüyorsan, pedal commander al derim. aracın kalkışlarında bariz bir fark oluyor. şanzımana zararı yok. bir de soğuk hava girişi ve açık hava filtresiyle doyurucu olur kanaatindeyim.




Sübop ları nasıl değiştirdin?? Komple motor mu yaparken harici mi değiştirilir?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2016 21:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Nis 2016 22:58
Mesajlar: 21
Şehir: kocaeli/izmit
İsim: Yavız
Araç: Lancer
Meslek: İşçi
Kan grubu: B-
Yaş: 32
Selamunaleyküm arkadaşlar birazdaha aktif olursak daha süper olur inşallah


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2016 21:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Nis 2016 22:58
Mesajlar: 21
Şehir: kocaeli/izmit
İsim: Yavız
Araç: Lancer
Meslek: İşçi
Kan grubu: B-
Yaş: 32
Arkadaşlar Japon araçları atmosferik motor yazılım olmaz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2016 16:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2016 12:09
Mesajlar: 11
İsim: caner
Araç: lancer 2004 plus
Meslek: makina mühendisi
Kan grubu: b
Yaş: 32
Merhabalar
aracım 2004 lancer plus cok memnunun aracımdan cok sukur.sadece bır sorun var bılgınıze ıhtıyacım var.aracı calıstırıp klımayı acınca rolantı cok cok dusuyor ve bazen araba sonuyor.bogaz kelebegını temızlettım hıc fark yok aynı sekılde devam edıyor.bana yardımcı olursanız sevınırım.Birde baskı balatayı degıstırecegım ne marka onerırsınız


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2016 17:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Haz 2012 12:07
Mesajlar: 14
İsim: turay
Araç: lancer
Meslek: otomotiv teknisyeni
Kan grubu: 0rh
Yaş: 31
ARACIN ROLANTİSİNİ KODLAYIN SERVİSE UĞRAYIN VEYA KENDİNİZ YAPIN KONTAK AÇIKKEN KUTUP BAŞINI SÖKÜP TAKIN.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2016 10:27 
Çevrimdışı

Kayıt: 28 Oca 2016 23:35
Mesajlar: 43
İsim: cahit
Araç: atabek
Meslek: mühendis
Yaş: 33
Merhaba,

2004 lancer için hangi antifriz kullanmak gerekir. Kırmızı mı yoksa mavi mi almalı ?
Teşekkürler


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2016 12:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
komple emme ve egsoz subapları değiştirdim. çelik subap taktırdım. şu anda tüm sorunlar ortadan kalktı.

Pedal Commander için, vitalengarage yazıp bir araştırın. Ayrıca, hem subaplar hem de Pedal commander için açılmış konular var, buraları bir okursanız, çok şey anlatacaktır size :) merak edenler sordular, kullananlar yanıtladık.

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2016 15:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2016 14:07
Mesajlar: 3
İsim: Selim
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: Kamu
Yaş: 30
Öncelikle merhabalar ismim Selim. 2004 otomatik lancer aracım var. Erzurum da ikamet ediyorum. Bi kaç hususta yardımınıza ihtiyacım var. Bu arada dün bütün gün burdaki 43 sayfa mesajı okudum. Aracımda
1.vıssss diye bi ses var direksiyonu sağa sola hafifçe çevirince kesiliyo bırakınca devam ediyo direksiyon pompasından olabilir dediler daha önce başına gelen var mı napmamız lazım.
2. Arabayı çalıştırınca özellikle soğuk havalarda cıyak cıyak ses geliyor muhtemelen kayıştan. Nerden bulabiliriz kayışı internetten falan. Ne kayışı diye geçiyor bu? Bi de fiyat ne kadardır.
3. Arka taraftan hareket ederken özellikle ilk kalkışkarda ve kalktıktan sonra hafif şekilde gaza basınca eski yataklardan gelen yay sesi gibi ya da ne bileyim metal halat koparıyo gibi bi ses geliyo forumda da yazıyodu galiba ama buna çözüm ne olabilir acayip rahatsız edici bi ses.
4. Vites geçişlerini hissediyorum bu normal mi yoksa şanzıman yağını değiştirmem mi gerekiyor. Hangi yağı tavsiye edersiniz.
5. Bütün forumu okudum bunla ilgili bişeye rastlamadım. Otomatik lancer larda baskı balata (debriyaj seti) oluyor mu bi arkadaş manuellerdeki gibi baskı balata nın olmadığını söylemişti. Varsa eğer değişip değişmeyeceğini nasıl anlarız.
6.Erzurum da iyi bi usta varmı bildiğiniz.
7. Çok uzun oldu ama sizin değerli bilgilerinize gerçekten yazdığım hususlarda ihtiyacım var. Çok ama çok teşekkürler...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Haz 2016 20:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2016 14:07
Mesajlar: 3
İsim: Selim
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: Kamu
Yaş: 30
Anlaşılan yardımcı olacak bulunmuyor galiba


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Haz 2016 23:22 
Çevrimdışı

Kayıt: 28 Oca 2016 23:35
Mesajlar: 43
İsim: cahit
Araç: atabek
Meslek: mühendis
Yaş: 33
Selimimal yazdı:
Anlaşılan yardımcı olacak bulunmuyor galiba


Merhaba,

Benim araç 2004 manuel ama otomatik olanını 1 hafta kullanmıştım. Vites geçişlerini normal seviyede hissediyordum. Yağ değişimi için belli bir km ve yaş önerilir. Eğer o km ye yaklaştı ise değiştirmekte fayda var. Çok uzun bir işlem değildi önceki aracımda yapmıştım.
Aracı aldığımda kayışları değiştirdim 1 hafta ses yaptı iki kez ustanın yanına gitti. Gerdirmesini arttırdı sorun düzeldi. (V kayışı sanırım)
Arka taraftan gelen sesler ile ilgili, ilk aracımda benzer bir durum vardı. 200 tl gibi bir rakama parça değiştiriyorlar yaptırmadım.
Bence iyi bir usta bulmanızda fayda var bütün bu soruları bitirecektir, Ankara da olduğum için o konuda yardımcı olamayacağım
Kolay gelsin


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2016 12:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2016 11:50
Mesajlar: 15
İsim: serdar
Araç: MİTSUBİŞHİ LANCER
Meslek: ELEKTRİK
Kan grubu: BRH+
Yaş: 30
SELİMİMAL SEN ARABANI SADECE MİTSUBİŞHİ YE BAKAN BİR ÖZEL SERVİSE VEYA SAĞLAM Bİ USTA BUL ONA BAKTIR. TECRÜBEYLE SABİT, TAVSİYEM HİÇ BİR ZAMAN GİDİP SANAYİYE RASGELE BANA BİR LANCER HAVA FİLİTRESİ, POLEN FİLİTRESİ BİLE VER DEMEMEN. USTANIN BAKIP TESPİT ETTİĞİ DEĞİŞMESİ GEREKEN PARÇAYI BULUP ÇIKAN PARÇAYI ALMAN,VEYA KENDİ ÖZEL SERVİSİ İSE ZATEN MALZEMELERİ VAR KENDİLER TAKAR.USTANI İYİ ARAŞTIR PİYASADAKİ YAMYAMLARA KAPTIR MA. HER MARKA NIN MODELİNİ YAPIŞTIRMIŞ SA BİRAZ DÜŞÜN, İŞİ İŞİN EHLİNİN YAPMASI ARACI TANIMASI İYİ OLUR. ÇÜNKÜ BEN USTAYIM DEYİPTE EZBERE İŞ YAPIYORLAR, ADAMA Bİ DÜNYA MASRAF AÇIYORLAR. ÜSTANI İYİ ARAŞTIR BİRADER. DEVAMLI MİTSUBİŞHİ YE BAKAN ÖZEL SERVİSİ OLMASI MAKBULDÜR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 913 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye