Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=12&t=1960
41. sayfa (Toplam 46 sayfa)

Yazar:  lamba cini [ 05 Mar 2016 03:51 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Kronik arızaları anlatayım 200 bine dogru ust kapak actırırsınız bu da buji ve ust kapak arasındaki contaların degisimi icindir.Arka Z rotları mutlaka bozulur yerli malı alacaksanız arka koltuk bagaj bos omurleri 20 bindir marka verip kotulemeyeyim ama malesef boyle cunku yenileri yolda gorseniz ayagınızla itmeyeceginiz bi seydir ama fiyatları 800 civarıdır.Cıkma 350 ye bulunur ama onlar da ayar tutmaz.Radyator kazanının ustunden patlarsa sanslısınızdır alltan bakalit bolum kırılırsa ve fark etmezseniz fena basınız agrır.Ankarada iseniz sanslısınız buralı bir firma aslan gibi imalatını yapar.On takım mutlaka 200 binde yenilenir cunku aracınız agırlıgı altında ezilen bir aractır.Amortisor egzos gibi problemleriniz olmaz polen filtresini sık degistirmezseniz tozlar mandalı sertlestirir cevirince kopar tel ucuzdur ama iscilik yamultur.Degistirin temiz hava almıs olursunuz.Bununla birlikte 10.yılda sofor kapısı gergisi mutlaka lackalasır yeni modelde de aynını gorunce daha sonra arastırdım 90 Galantda da aynını gorunce dumur olmustum sanki cok kaliteli ya urunu gelistirmemisler.Lastik bijonlarının yuvarlak tepeleri hava tabancası marifetiyle ucar gider elle sıktırın hatta tork anahtarı ile tork gucu 98 0lmalıdır.Motora wd 40 sıkmayın konnektorlerin alayının ic contalarını Bayram sakızı gibi yapar yani hem yumusar hem buyurler sokunce yerlerine girmezler.Bu arabadan anlarım diyen madrabaz ustalara test yakıt filtresi degistirelim diye sormakla olur motor kaputunu acıp yuvarlak filtre elde mal mal bakarsa oralara aniden ordan uzaklasın..Arabanın direksiyon sistemi ve sanzımanı sorunsuzdur ama sanzıman yagı serviste degismelidir ve bunun sebebi yagın piyasada zor bulunuyor olmasıdır yok ben hypoidli 80 numara koyarım arkadas dersen eksi 5 dereceyi gorunce aracın kesinlikle vitese gecmez sanzıman yagı degisir mi yahu derseniz isterseniz degistimeyin...Baskı balata degistirmeden once volanı bi kontrol ettirin genelde egrilmistir yenisi 2 lik eder cıkma 600 e yegdir onu da torna ettirin ki baskı ve balata dogru calıssın yoksa habire baskı balata degistirirsiniz ustanız size hemen abi bak sıyrılmıs senin hatan der ama okuzdur ki volana bakamıstır illet olursunuz.İc kadran ampulleri ve sis farı reosta dugmesi far yukseklik ayar butonunun lambaları kesin patlar sadece kapıdaki tek sofor camı acma butonunun ki patlamaz suyla yıkasnızda patlamaz.arada bir koltuk yukseklik ayarıyla oynayın yıllarca sabit kalırsa bozulur.Korna calmaz sorun dandik imalattır air bag patlak bir aractan korna tablasının altındaki devre yollu diyafram degismelidir.Bunu yaparken air bag sokulur ama sokecek usta patlatmamalıdır gozlerim goruyor olsa ben yapardım ama ama ...Far yukseklik motorları 10 yılda mutlaka bozulur cır cır kendileri bir iner bir cıkarlar el freni teli gaz teli falan hic kopmaz.hidrolik debriyaj pedalının toz korugu mefta olur Carısmanın ki dısta uyar kendinin ki yoktur komple degisir.Kalorifer bolumundeki lambalar mutlaka soner On kaliper saplamaları egrilir arkakaliperler 200 bin de sıkma yapar orjinal disk almayın yerlisi daha iyidir.Arka stopların icteki dubelleri bozulur farlar sallanır yenisi yoktur dubel agraf satan parcacılardan uydurulur.3. stop lambası hep les gibidir cunku sokmeden arası silinmez.Tampon sisleri tık deyince bagırır.Guneslıklerin eklem yerleri acılır siser yeni kasada da aynısı olacaktır garantilidir halılar tiftiklenir koyun kecesi gibi olur ben caresini ısı tabancasıyla parpullamakta bulmustum biraz ser olmustu ama deli kızın sacı gibi gorunmuyordu.Bununla birlikte arac hayatta paslanmaz boya 7 yıldan sonra benimkinde solmustu ki okyanus maviydi boya biraz incedir yani yalanım yok.Ben karsılastıgım 10 yıllık arızaları yazdım.10 yılda yerli imalat bir araba asker corabına doner wv ler ic trimi babaya gelir Hondalar bizimkilerden bir gomlek Mazdalar 3 gomlek daha iyidir.Kapı ayarları bozulmaz elektrili kilit mekanizması bozulmaz zaten oyle bilgisayar falan gibi seyleri elektronik donanımları olmadıgından sorunda olmaz air bag sargısı kısları gıcırtı yapar sonra yazın yapmaz. arka lastiklere nde rot ayarı yapılmalıdır.Falan filan iste bunlar 10 bucuk yıllık dostlugumuzda yasadıgım gercekten minik sorunlar.Hala da o basık oturum yapısını ozleri

Yazar:  lamba cini [ 05 Mar 2016 04:23 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Ben aracı 2015 mayısında sattım sora yine 0 Lancer aldımiYukardaki yazımın imlasına takılmayın gecen sene gorme yetimi hepten diabete baglı olarak yitirdim o yuzden bi yazma programıyla size ulasıyorum o da imla mimla hak getire bi sey iste.LPG kullanıyorsanız sibop sim bosluk keceleri ısıyla beraber yag yaktırıyor araca degistirirseniz bi 90 bin daha gider siboplar 160 bin de biter nerden mi biliyorum benim denyo biraderimden gitti bana nisbet 2006 sını aldı 0 sonra garanti maranti demedi kullandı ama bendeki arızalar daha cabuk olustu.Sonra o da sattı simdi megane station GT Line disel aldı.Harika diyor ama takoz gibi araba dogrusu.LPG deyseniz 20 w 50 yag koyup 5 binde bir degistirin derim tam madeni bu yag araca uyar mı demeyin bi deneyin.2006 Lancer satılırken 170 binde motor yude 84 cıkmıstı.Benim aracımı alan arkadas batıdıgına 258 binde yude 92 olarak cıkmıstı.Hatta tosun sordu bu niye boyle diye tosuna dedim ki 10 yıllık arab alırsın dogandan hem de 25 yasında olanından biraz fazlaya bi de sorar mısın hala.Alma kocum...Lancer eski kasa sahiplerinin yıl ve kilometreye LPG ye baglı kullanım omurleri yavastan doluyor parcaya girdiniz mi hele de motor isi falan derken boku akından coka cıkacaktır emin olun.Duzenli bakımlarla ufak dokunuslarla 5 yıl daha sureniz var bence.Sonrası kohnemis Galantlar gibi aylarca musteri beklemek.En iyisi 23 25 arası giden araclarımıza 10 bin masraf akıllıca olmayacaktır.Hele sonradan baslayacak korozyon mucadelesi keyfi bozar gibi.Simdi bana kızanlar olur gel sen al bana yenisini diye zıplayanlar ukala diyenler olur.Olsun olsun.Bana Lancer de bir Serce de...Sorularınız olursa ozelden yazın ben eski aracıma cok severek bindim gozumden daha iyi baktım ki o hala gidiyor ama ben durdum.Soruları gayretle cevaplarım cunku baska isim yok.Bana ozelden sordular yahu madem gormezsin ne diye araba alırsın yahu kardesim benim kocaman oglum aslan gibi karım kaplan gibi artık beni onlar gezdiriyor ve geziyorlar da ondan.Sevgiyle...

Yazar:  ÜÇELMAS [ 07 Mar 2016 11:10 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

ALİEXPRESS ÇİNDEN ALDIM OKSİJEN SENSÖRÜNÜ AMAN BULAŞMA 200 KM SONRA ARIZA IŞIĞI DÜN GENE YANDI, 280 TL ÇÖPE GİTTİ, BİLMİYORUM İLLA ÜZERİNDEKİ ORJİNAL PARÇAMI OLMASI GEREKİYOR BOŞH VEYA DENSO UNİVERSALLARI UYARMI, BİLMİYORUM , ARAŞTIRMAK LAZIM. BEN UCUZA KAÇIP HALLETMEYE ÇALIŞTIM BANA PAHALIYA PATLADI. BU ÜNİVERSAL DENSO FALAN TAKTIRANLAR VARSA BİZE BİLGİ VERİRLERSE MEMNUN OLURUZ

Yazar:  lamba cini [ 07 Mar 2016 11:19 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Orjinali NGK dır servis malı can yakar Kat iptali ve domuzcuk dusunun bir de.

Yazar:  ÜÇELMAS [ 07 Mar 2016 16:58 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

ANLAMADIM. DOMUZCUK NE KATALİZÖRLE NE ALAKASI VAR.

Yazar:  lamba cini [ 08 Mar 2016 04:03 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Arkadas oksijen sensoru arızasına Mut2 de bakıldı mı.Bakıldıysa 1. mi 2.mi arızalı.Yani kafamaıza gore o2 sensoru bozuk diyip cıkıyoruz da o aldıgınız sensorun arızalı oldugunu nerden biliyorsunuz bana bbi izah verin.Aracı anlayan bir yere neden goturmuyorsunuz.Size soyleyeyim mi sizin aracınızın katalik konventoru bitmis arızanızın sebebi bu.Ya gidin yenisini alın ya da gidin iptal ettirip domuzcuk kullanın.Bunların genel adı budur.Yaani kat kon.iptal edildiginde aracın isletim sistemine o2 sensorlerinden gelen sinyali simule ederler ve her zaman dogru bilgi yollarlar bu olmadan arıza lambanız sonmez.Ha ben bu lamba sonmeden muayeneye gecer miyim yok gecemezsin.Ya da git hepsini soktur arıza lambasının ampulunu de sok gostergeden oyle bin.Uzuluyorum artık ne olursunuz bilmediginiz isleri yapmayın Cin den gelen sensor bozuk mozuk degildir.Yahu nerdeysen onu da yaz da sana yardımcı olalım allah askına.Bi de allh askına usta gibi davranmayın.

Yazar:  lamba cini [ 08 Mar 2016 04:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Kardesim arabanızın kat kon fiyatını biliyor musun.Bunu servisin haricinde sıfır bulamazsın egzost manifolduyla ayrılmayan bir tum yapıdadır.Yani bu kati degisirse manifold degisir.3000 e yakın fiyatı var.Cıkma alırım mı dersin senin araban kac binde alacagının km si senden yuksekse elindekini niye sokecen 2 saa t sonra o da aynı.Belli ucuza getirecem diye ugrasıyorsun sana al yolu bu domuzcuk.Piggy yani domuzcuk kucuk bir diottur madem meslegine elektrik yazmıssın diot nedir bilirsin az cok.Bunun fiyati 40 dolardı yıllar once Ankarada Serafettini bul yani Seref Otonun sahibi o halletsin sana ne sensor kalı ne katalizor binersin.Haa muayeneni yapan denyo oraları kurcalar bos konvertor oldugunu anlarsa seni geri yollar.Kendi kendinize arıza ilan edip tamiri olmuyor .Ya da bana ozelden ulas yardım edelim.Bunları alıyor sonra bakımını yapamıyor ortada kalıyorsunuz.Uzuluyorum.20000 arabaya 4000 masraf yapacak mısın onu da soyleyin parcasını ayarlaalım size.

Yazar:  ÜÇELMAS [ 08 Mar 2016 11:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Vallahi abicim. yetkili servisinde bilgisayarda cihaz ile baktırdım verdiği kodda 2. oksijen sensörü arızası olduğu ortaya çıktı. Daha önce bende kat tıkalı dedim monifoldun ordakini söktü usta baktı tıkalı değil demişti, 1. oksijen sensörü arızalı demekki dedi değiştirdik. ışık sönmedi. kızdım kat gerçekten tıkalımı diye egzost cu tanıdık arkaşım var. dedim abi bak şuna cat mı tıkalıydı bunlar mı anlamadılar, alttan egzos çıkışını kesti ben yukardan gaz verdim dedi tıkalı değil, gaz çıkışı çok rahat ve ses boğuk gelirdi dedi. ordan çıktım tekrar gittim yetkili servise, dedim bakın şuna arkadaş neden yanıyor bu net birşeyler söyleyin. bilgisayar la baktı ikinci oksijen sensörü arızası veriyor dedi. Önümüzdeki pazarteside muayene var. yani olmadık şeylerle uğraştırıyor anlamadım gitti. kilometre daha yeni 120 000 km ye geldi

Yazar:  lamba cini [ 08 Mar 2016 11:23 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Canım kardesim benim uzuldum simdi.Baska caresi yok cıkmacılardan sensorleri alıp bir de kat konvertor alacaksın.Ankarada isen ya da gelirsen yardımcı olurum.Yanlıs anlama benim dukkanım falan yok ama cevremiz Mitsubishi icicnde genistir.

Yazar:  lamba cini [ 08 Mar 2016 11:28 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Dostum Cat convertorun tıkalı olması oyle anlasılmaz ki sokulmeden.Sokup baksan bile bal petegi formu duzgun gozukebilir.Ben 10 yıl bindim aracınıza ben 2 defa kat kon degistirdim 125 binde ve sonucuyu cıkma almıstım 60 binde bir aractan 258 bin de o o degisti arabayı salladım gitti.Bunlarda bu sıkıntı hep var ama hepsinde...

Yazar:  lamba cini [ 08 Mar 2016 11:33 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

parcayla ilgileneyim isterseniz arayın.

Yazar:  lamba cini [ 08 Mar 2016 11:46 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

oyle hemen umitsiz olmayın ya kıyamam kardesim sen ara bir seyler yaparız.

Yazar:  AgamAdem [ 15 Mar 2016 12:38 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Arkadaşlar merhaba, aslında 4,5 senedir 2005 model Lancer Plus sahibiyim ancak aranıza yeni katıldım.
başlık içerisinde aradım ama bulamadım, şimdi ben aracımda triger değişimi yapacam ancak kararsız kaldım, serviste mi yaptırmalıyım yoksa sanayide mi?
benden önceki sahibi serviste değiştirmiş ancak servis fiyatları uçuk olur diye biliyorum, ama bir yanımda en azından trigerini serviste değiştirmem gerektiği görüşünde. Acaba servis fiyatları nasıldır, bana yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ediyorum

Yazar:  sargozcu [ 15 Mar 2016 22:00 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Güzel olmuş ama kimin neye ihtiyacı olduğunun cevabını bulmak zorlaşmış. Konu konuya girmi gibi. Gözüm yoruldu. Otomatik vites hakkında yorum aradım gözüm ağrıdı.ana başlık altında farklı başlıklar atılabilseymiş keşke.

Yazar:  greenman [ 15 Mar 2016 22:22 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

AgamAdem yazdı:
Arkadaşlar merhaba, aslında 4,5 senedir 2005 model Lancer Plus sahibiyim ancak aranıza yeni katıldım.
başlık içerisinde aradım ama bulamadım, şimdi ben aracımda triger değişimi yapacam ancak kararsız kaldım, serviste mi yaptırmalıyım yoksa sanayide mi?
benden önceki sahibi serviste değiştirmiş ancak servis fiyatları uçuk olur diye biliyorum, ama bir yanımda en azından trigerini serviste değiştirmem gerektiği görüşünde. Acaba servis fiyatları nasıldır, bana yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ediyorum


malzemelerini sen al işçiliklerini servise yaptır hocam. :good:

Yazar:  seferad [ 01 Nis 2016 19:15 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

merhaba arkadaşlar 2011colt amt sahibiyim satılıga çıkardım.2005 üstü lancer almak istiyorum nasip olursa

Yazar:  greenman [ 19 Nis 2016 11:05 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

Merhaba arkadaşlar. Aracim 2007 lancer. Rot basi ve rotillerin degismesi gerekiyormus. Usta bana rotilleri tabla ile birlikte degistirelim dedi. Pressli dedi. Sormak istedigim rotilleri tek basina degistiremezmiyiz acaba. Ne tavsiye edersiniz.tesekkurler

Yazar:  jumper28 [ 19 Nis 2016 12:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

iyi günler tüm Mitsubishi dostlarına kullanıcılarına.2005 lancer plus a/t kullanıcısı olarak aranıza katıldım.Aracımı yaklaşık 1 ay önce aldım.Daha önce honda Toyota kullanıcısı iken japon sevdasından vazgeçemedim uygun fiyatlı olduğu için Lancer deneyeyim dedim.Şimdi iyiki almışım diyorum.Kullanım konfor sürüş ve sessizlik olarak beni tatmin etti.Önceleri biraz tereddütlü yaklaşıyordum Mitsubishi ye ancak daha önce kullanan bir arkadaşım kesinlikle tavsiye ederim deyince sonunda burdayım işte.Umarım sorunlarımızı deneyimlerimizi buradan paylaşır hepbirlikte çözüm üretiriz.Benim ilk olarak sormak istediğim direksiyon elektrik kontrollü denmesine rağmen bana biraz sert geldi.O yumuşak kullanımı bulamadım.Acaba benim araçta mı bir sorun var yoksa genel olarak böylemi?Aracın hidrolik eksiği filan yok.

Yazar:  cafer_haki [ 19 Nis 2016 21:21 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

hoş geldin kardeş aramıza direksyonlar servo dedikleri bir sistem araç hızına göre ağırlaşıyor benim bildiğim.araç dururken gayet rahat.bende eski bir toyota kullanıcısı olarak ona göre çok yumuşak bir direksyonu var hız arttıkça ağirlaşıyor.

Yazar:  jumper28 [ 20 Nis 2016 08:31 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Eski Kasa (2004-2008) Lancer Kullanıcıları Buraya....

cafer_haki yazdı:
hoş geldin kardeş aramıza direksyonlar servo dedikleri bir sistem araç hızına göre ağırlaşıyor benim bildiğim.araç dururken gayet rahat.bende eski bir toyota kullanıcısı olarak ona göre çok yumuşak bir direksyonu var hız arttıkça ağirlaşıyor.

teşekkürler dostum cevabın için fakat bende dururken de aynı şekilde sert ve ağır direksiyon.2002 civic vardı önceden onun direksiyonu da hızlandıkça sertleşirdi ama araç yavaş veya dururken oldukça yumuşaktı.Acaba dedim lancer de hep mi böyle yoksa bendekindemi sorun var.. :(

41. sayfa (Toplam 46 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/