Zaman: 28 Mar 2024 17:02

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 172 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 21 Kas 2016 13:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Oca 2011 01:02
Mesajlar: 391
İsim: Burak
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 27
av.ilhami yazdı:
ikitellideki Yıldızlar yetkili servisten (özellikle alpay usta) arkadaşlar çok memnun



bizim evin alt tarafında (alibeyköy) bosch car servis var geçen uğradım durumu anlattım 2 ön amortisor komple yağlatmak istediğimi söyledim (sökülüp). 160tl+kdv dediler biraz fazla geldi bana normal mi yoksa?

_________________
Lancer Sportback


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Kas 2016 13:51 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bana da fazla geldi: 1 amortisör parası. 2 senede ön amortisörler değişmiş oluyor.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2016 18:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Oca 2011 01:02
Mesajlar: 391
İsim: Burak
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 27
Çarşamba temsaya mail attım
Her sene aynı sorundan bıktığımı elimdeki 5 yıllık videoları ve forum konusunu ekledim
Geri dönüş yapıp yetkili servisten giriş yaptırmam gerektiğini söylediler
Bu sabah yıldızlar otoya gittim kayıt açtırdım, Alpay usta kısaca baktı ve konuyu anladı
Tekrar temsayı aradık biz servisle iletişime geçer sizi ararız dediler
Az önce yine dönüş oldu garantiniz bittiği için ücretli tamir yapılacak dendi
Ben diyorum ki bu sorunla arabayı aldığımdan beri 6 yıldır her kış karşılaşıyorum servis kayıtları vs mevcut vatandaş diyorki garanti bittikten sonra servise gitmemişsiniz :)) hanımefendi bosch serviste 400₺ ye yaptırdığım bakım için benden 950₺ istiyorsunuz ve en yakın servisiniz bana 100km uzaklıkta 950 ye ek olarak yol masrafları var vs ayrıca siz bana bu aracı satarken edremitte servisin 5 yıl hizmet vereceğini söz verip 1.senenin sonunda kapatıp gittiniz ve 100km öteye mahkum ettiniz sözünüzü tutmadınız vs vs bu şartlarda kim yetkili servise gider
Peki ücretli tamirat yaptırdığımı varsayalım ertesi sene aynı sorun yaşanırsa ne olacak ben her sene böyle meblağları karşılamak zorunda mıyım? Bu araç her sene garantiden yapıldı aynı sorundan ve ertesi sene yine aynı sıkıntı nüksetti demekki siz garantiden tamir yaparken sallıyorsunuz yada bu araçta bu sorun devamlı ve kronik.
Tekrar bu soruyu sormak için tlf kapadık. Bu arada balıkesir servisini aradım yapılan tüm işlemler şikayetlerim açılan iş emirleri konu ile alakalı mevcut kontrolü yaptık.
Neyse tekrar dönüş oldu ücretli tamirattan sonra sorun yinelerse yine garantiye girmiyor yani garantiyi bıraktım ücretle yapacakları tamiratın bile arkasında durmayacaklarını söylüyorlar :))
Yukarıda anlattıklarımın üstüne bir de bugun ki tavırlarından sonra ben neden temsaya güvenip yetkili servise araç yaptıracağım? Garanti bittikten sonra yetkili servisten elimizi ayağımızı çekmemiz ne kadar doğru bir kararmış anladık hem ederinin 2-3 katı fiyat farkı ödeyeceğim hem de hiç bir şekilde arkasında durulamayacak ben her sene bu arabanın amortisor bilyası takozu bilmem nesine bütçe mi ayırmak zorundayım? Bu 3.mitsubishi aracımızdı ve 4.olmayacağı bugun itibariyle kesinleşti tebrikler temsa:))

_________________
Lancer Sportback


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Oca 2017 23:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Şub 2016 01:37
Mesajlar: 23
İsim: Osman
Araç: Mitsubishi Lancer 1.5 MT 2011
Meslek: Öğretmen
Yaş: 30
Her zamanki gibi Temsa içler acısı durumda. Sırf araçlarımızı sevdiğimiz için katlanıyoruz yoksa çekilecek çile değil. benim motorumda yaptıkları subap değişimini bile sisteme işlemeyen bir Temsa dan bahsediyoruz. Müşteri hizmetlerini aradım kaç sefer bayiyi aradık hallolacak denildi sonuç tabiki fiyasko. serviste değil de sanayi de yaptırmış gibiyim hiç bir kayıt yok. dışarıda 1500 tl ye yaptıracağım ve döküm olduğu için aşınmayacak subaplar yerine 2950 tl ye tekrar magnezyum subap taktırdık ve ne zaman tekrar elimde kalacak diye km sayıyorum :)

_________________
Lancer 2011 Invite 1.5 MT
BURSA


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Oca 2017 09:28 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Arkadaşlar, benim Renault merkeze yazdığım yazıyı gördünüz mü?
Üyelerden ricam mümkün olduğunca her başlığa yazılan yazıları okumaları sadece kendi sorunlarını yazıp cevabını alınca forumdan çıkmamaları. bu hem bir forum üyeliğinin gereğidir hem de diğer başlıklarda bile sizin ihtiyacınız olan yada olabilecek konular hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlar. Bu foruma üye kişi kullandığı aracın piyasa aracı olmaması nedeniyle mutlaka aracını daha iyi tanımak, sorun çıkmadan Ön bilgi sahibi olmak zorundadır.
Renault merkeze yazdığım şikayet dilekçesi neticesinde beni yetkili servisten biri telefonla aradı ve tüm sorularıma cevap vereceğini, her türlü yardıma hazır olduğunu hatta benimle tanışmak istediğini bile söyledi.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2017 16:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Oca 2011 01:02
Mesajlar: 391
İsim: Burak
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 27
av.ilhami yazdı:
Arkadaşlar, benim Renault merkeze yazdığım yazıyı gördünüz mü?
Üyelerden ricam mümkün olduğunca her başlığa yazılan yazıları okumaları sadece kendi sorunlarını yazıp cevabını alınca forumdan çıkmamaları. bu hem bir forum üyeliğinin gereğidir hem de diğer başlıklarda bile sizin ihtiyacınız olan yada olabilecek konular hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlar. Bu foruma üye kişi kullandığı aracın piyasa aracı olmaması nedeniyle mutlaka aracını daha iyi tanımak, sorun çıkmadan Ön bilgi sahibi olmak zorundadır.
Renault merkeze yazdığım şikayet dilekçesi neticesinde beni yetkili servisten biri telefonla aradı ve tüm sorularıma cevap vereceğini, her türlü yardıma hazır olduğunu hatta benimle tanışmak istediğini bile söyledi.



Merhaba hocam
Temsaya yazmak işe yaramıyor çünkü yukarıda arkadaşımızın dediği gibi servis kayıtlarını bile düzgün tutamayan bir firma, benim sorunumda da her sene servise bu problemden gittiğimi ve yapılan işlemleri söylemiş olmama rağmen sadece 2013 yılında değiştirdikleri amortisor rulmanları kayıtlarında var.Onların kayıtlarına göre ben hiç aynı problemi yaşamamışım ve servis kontrol etmemiş.
Sadece bu konuyu okusak görüyoruz ki 1 kere edremit,2 kere balıkesir merkez,1 kere de istanbul mar yetkili servislerine sadece bu sorun için gitmişim. Ama ya kayıt yok yada görmemezlikten geliniyor her iki sonuç da kötü bir durum.
Neyse benim durumuma gelince fsm otomotiv fatih usta ile görüştüm.Üşenmeden eyüpten sultanbeyliye gittim tanıştım. İlk gidişimde sorunun amortisor toz körükleri olduğunu söyledi ufak bir müdahele ile sesi kesti ücret dahi almadı. Müsait bir zamanda körükleri değiştirmek üzere sözleştik. Hakikaten bir süre ses yapmadı fakat körükler parçalanmış olduğu için bir müddet sonra tekrar başladı. Geçen hafta tekrar gidip iki körüğü değiştirdim ve problem bitti.
Koskoca mitsubishi temsa bunu bilmiyor mu? Fatih ustanın dediği temsada çalışırken bu sorunu çözdüğünü ve bir çok aynı şikayetli araca uyguladığı idi. Buna rağmen neden hala amortisörlerinizi sökelim bakalım. E var bilya takoz vs belki bir cok parça değişimi ve tabiki işçilik ücreti yansıtacaklar.
Üstüne üstlük yaptıkları işin ve sattıkları parçanın garantisi yok kapıdan çıkınca allaha emanetsiniz.
Bunların üstüne neden garanti bitince servise gelmiyorsunuz diyorlar. Sebebi açık değil mi?

_________________
Lancer Sportback


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2017 12:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Sorun Temsa mı yetkili servis mi? önce bu tespit edilmeli.yetkili servisler kayıtları vs. önemsemiyorsa Temsaya Temsa önemsemiyorsa Mitsu merkeze şikayet etmek gerekir.
Şikayet diliniz bu işe önem verdiğinizi onların ise önemsemediğini hissettirecek Farkındalık oluşturacak akılda kalıcı olmalı.
Bu şekilde Citibank ve Renoya yazdığım şikayet dilekçelerine olumlu cevap aldım.
viewtopic.php?f=31&t=12302
viewtopic.php?f=8&t=11518&hilit=cimribank

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Mar 2017 12:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Ağu 2016 21:42
Mesajlar: 6
İsim: Cihan
Araç: Lancer
Meslek: Tekniker
Yaş: 30
Merhabalar herkese konuyu hortlatmış olacağım ama 2011 model 1.5 aracımı temmuz ayında aldım. kış aylarının başlaması ile direksiyondan gelen ses ve tümseklerde oluşan gacırtılar başladı. sanırım bu sorunla ilgili hala bi geri dönüş olmadı. çözebilen varsa bizimlede paylaşabilirmi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2017 02:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Mar 2017 20:50
Mesajlar: 2
İsim: Ugur
Araç: Ford mondeo 2001
Meslek: Muhendis
Kan grubu: A+
Yaş: 27
Jernan yazdı:
Merhabalar herkese konuyu hortlatmış olacağım ama 2011 model 1.5 aracımı temmuz ayında aldım. kış aylarının başlaması ile direksiyondan gelen ses ve tümseklerde oluşan gacırtılar başladı. sanırım bu sorunla ilgili hala bi geri dönüş olmadı. çözebilen varsa bizimlede paylaşabilirmi.

Selamlar; balıkesirdeyim ben de lancer arıyorum valla müsait olursanız bi tanısmak isterim daha lancer e dokunmadım bile. Uzaktan bağlanmal gibi bir şey oldu. Balıkesırde parca sıkıntısı vs ceker mıyız? Genel olarak bilgi verebilir misiniz?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2017 02:19 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Balıkesire japon grubu parça satan Bursadan arkadaşım var, tavsiye ettiğim üye arkadaşlar genelde memnun kaldı. bu nedenle sorun yaaşamazsınız sanırım

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Mar 2017 12:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Mar 2017 20:50
Mesajlar: 2
İsim: Ugur
Araç: Ford mondeo 2001
Meslek: Muhendis
Kan grubu: A+
Yaş: 27
av.ilhami yazdı:
Balıkesire japon grubu parça satan Bursadan arkadaşım var, tavsiye ettiğim üye arkadaşlar genelde memnun kaldı. bu nedenle sorun yaaşamazsınız sanırım
sagolun, aradıgım aracı bulunca tekrar konusuruz o halde. Bu arada tüp takılmamıs 1.6 ınvıte arıyorum ahalıye duyrulur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Mar 2017 13:41 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Sharkontheroad yazdı:
av.ilhami yazdı:
Balıkesire japon grubu parça satan Bursadan arkadaşım var, tavsiye ettiğim üye arkadaşlar genelde memnun kaldı. bu nedenle sorun yaaşamazsınız sanırım
sagolun, aradıgım aracı bulunca tekrar konusuruz o halde. Bu arada tüp takılmamıs 1.6 ınvıte arıyorum ahalıye duyrulur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


tüpsüz iyi tercih. sonradan da taktırmayın.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 172 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye