Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

servis sorun yok diyor...yorumsuz
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=12&t=3468
9. sayfa (Toplam 9 sayfa)

Yazar:  Buraq [ 21 Kas 2016 13:33 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

av.ilhami yazdı:
ikitellideki Yıldızlar yetkili servisten (özellikle alpay usta) arkadaşlar çok memnun



bizim evin alt tarafında (alibeyköy) bosch car servis var geçen uğradım durumu anlattım 2 ön amortisor komple yağlatmak istediğimi söyledim (sökülüp). 160tl+kdv dediler biraz fazla geldi bana normal mi yoksa?

Yazar:  av.ilhami [ 21 Kas 2016 13:51 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

bana da fazla geldi: 1 amortisör parası. 2 senede ön amortisörler değişmiş oluyor.

Yazar:  Buraq [ 16 Ara 2016 18:13 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

Çarşamba temsaya mail attım
Her sene aynı sorundan bıktığımı elimdeki 5 yıllık videoları ve forum konusunu ekledim
Geri dönüş yapıp yetkili servisten giriş yaptırmam gerektiğini söylediler
Bu sabah yıldızlar otoya gittim kayıt açtırdım, Alpay usta kısaca baktı ve konuyu anladı
Tekrar temsayı aradık biz servisle iletişime geçer sizi ararız dediler
Az önce yine dönüş oldu garantiniz bittiği için ücretli tamir yapılacak dendi
Ben diyorum ki bu sorunla arabayı aldığımdan beri 6 yıldır her kış karşılaşıyorum servis kayıtları vs mevcut vatandaş diyorki garanti bittikten sonra servise gitmemişsiniz :)) hanımefendi bosch serviste 400₺ ye yaptırdığım bakım için benden 950₺ istiyorsunuz ve en yakın servisiniz bana 100km uzaklıkta 950 ye ek olarak yol masrafları var vs ayrıca siz bana bu aracı satarken edremitte servisin 5 yıl hizmet vereceğini söz verip 1.senenin sonunda kapatıp gittiniz ve 100km öteye mahkum ettiniz sözünüzü tutmadınız vs vs bu şartlarda kim yetkili servise gider
Peki ücretli tamirat yaptırdığımı varsayalım ertesi sene aynı sorun yaşanırsa ne olacak ben her sene böyle meblağları karşılamak zorunda mıyım? Bu araç her sene garantiden yapıldı aynı sorundan ve ertesi sene yine aynı sıkıntı nüksetti demekki siz garantiden tamir yaparken sallıyorsunuz yada bu araçta bu sorun devamlı ve kronik.
Tekrar bu soruyu sormak için tlf kapadık. Bu arada balıkesir servisini aradım yapılan tüm işlemler şikayetlerim açılan iş emirleri konu ile alakalı mevcut kontrolü yaptık.
Neyse tekrar dönüş oldu ücretli tamirattan sonra sorun yinelerse yine garantiye girmiyor yani garantiyi bıraktım ücretle yapacakları tamiratın bile arkasında durmayacaklarını söylüyorlar :))
Yukarıda anlattıklarımın üstüne bir de bugun ki tavırlarından sonra ben neden temsaya güvenip yetkili servise araç yaptıracağım? Garanti bittikten sonra yetkili servisten elimizi ayağımızı çekmemiz ne kadar doğru bir kararmış anladık hem ederinin 2-3 katı fiyat farkı ödeyeceğim hem de hiç bir şekilde arkasında durulamayacak ben her sene bu arabanın amortisor bilyası takozu bilmem nesine bütçe mi ayırmak zorundayım? Bu 3.mitsubishi aracımızdı ve 4.olmayacağı bugun itibariyle kesinleşti tebrikler temsa:))

Yazar:  Osmn_52 [ 01 Oca 2017 23:04 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

Her zamanki gibi Temsa içler acısı durumda. Sırf araçlarımızı sevdiğimiz için katlanıyoruz yoksa çekilecek çile değil. benim motorumda yaptıkları subap değişimini bile sisteme işlemeyen bir Temsa dan bahsediyoruz. Müşteri hizmetlerini aradım kaç sefer bayiyi aradık hallolacak denildi sonuç tabiki fiyasko. serviste değil de sanayi de yaptırmış gibiyim hiç bir kayıt yok. dışarıda 1500 tl ye yaptıracağım ve döküm olduğu için aşınmayacak subaplar yerine 2950 tl ye tekrar magnezyum subap taktırdık ve ne zaman tekrar elimde kalacak diye km sayıyorum :)

Yazar:  av.ilhami [ 02 Oca 2017 09:28 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

Arkadaşlar, benim Renault merkeze yazdığım yazıyı gördünüz mü?
Üyelerden ricam mümkün olduğunca her başlığa yazılan yazıları okumaları sadece kendi sorunlarını yazıp cevabını alınca forumdan çıkmamaları. bu hem bir forum üyeliğinin gereğidir hem de diğer başlıklarda bile sizin ihtiyacınız olan yada olabilecek konular hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlar. Bu foruma üye kişi kullandığı aracın piyasa aracı olmaması nedeniyle mutlaka aracını daha iyi tanımak, sorun çıkmadan Ön bilgi sahibi olmak zorundadır.
Renault merkeze yazdığım şikayet dilekçesi neticesinde beni yetkili servisten biri telefonla aradı ve tüm sorularıma cevap vereceğini, her türlü yardıma hazır olduğunu hatta benimle tanışmak istediğini bile söyledi.

Yazar:  Buraq [ 05 Oca 2017 16:11 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

av.ilhami yazdı:
Arkadaşlar, benim Renault merkeze yazdığım yazıyı gördünüz mü?
Üyelerden ricam mümkün olduğunca her başlığa yazılan yazıları okumaları sadece kendi sorunlarını yazıp cevabını alınca forumdan çıkmamaları. bu hem bir forum üyeliğinin gereğidir hem de diğer başlıklarda bile sizin ihtiyacınız olan yada olabilecek konular hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlar. Bu foruma üye kişi kullandığı aracın piyasa aracı olmaması nedeniyle mutlaka aracını daha iyi tanımak, sorun çıkmadan Ön bilgi sahibi olmak zorundadır.
Renault merkeze yazdığım şikayet dilekçesi neticesinde beni yetkili servisten biri telefonla aradı ve tüm sorularıma cevap vereceğini, her türlü yardıma hazır olduğunu hatta benimle tanışmak istediğini bile söyledi.



Merhaba hocam
Temsaya yazmak işe yaramıyor çünkü yukarıda arkadaşımızın dediği gibi servis kayıtlarını bile düzgün tutamayan bir firma, benim sorunumda da her sene servise bu problemden gittiğimi ve yapılan işlemleri söylemiş olmama rağmen sadece 2013 yılında değiştirdikleri amortisor rulmanları kayıtlarında var.Onların kayıtlarına göre ben hiç aynı problemi yaşamamışım ve servis kontrol etmemiş.
Sadece bu konuyu okusak görüyoruz ki 1 kere edremit,2 kere balıkesir merkez,1 kere de istanbul mar yetkili servislerine sadece bu sorun için gitmişim. Ama ya kayıt yok yada görmemezlikten geliniyor her iki sonuç da kötü bir durum.
Neyse benim durumuma gelince fsm otomotiv fatih usta ile görüştüm.Üşenmeden eyüpten sultanbeyliye gittim tanıştım. İlk gidişimde sorunun amortisor toz körükleri olduğunu söyledi ufak bir müdahele ile sesi kesti ücret dahi almadı. Müsait bir zamanda körükleri değiştirmek üzere sözleştik. Hakikaten bir süre ses yapmadı fakat körükler parçalanmış olduğu için bir müddet sonra tekrar başladı. Geçen hafta tekrar gidip iki körüğü değiştirdim ve problem bitti.
Koskoca mitsubishi temsa bunu bilmiyor mu? Fatih ustanın dediği temsada çalışırken bu sorunu çözdüğünü ve bir çok aynı şikayetli araca uyguladığı idi. Buna rağmen neden hala amortisörlerinizi sökelim bakalım. E var bilya takoz vs belki bir cok parça değişimi ve tabiki işçilik ücreti yansıtacaklar.
Üstüne üstlük yaptıkları işin ve sattıkları parçanın garantisi yok kapıdan çıkınca allaha emanetsiniz.
Bunların üstüne neden garanti bitince servise gelmiyorsunuz diyorlar. Sebebi açık değil mi?

Yazar:  av.ilhami [ 07 Oca 2017 12:40 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

Sorun Temsa mı yetkili servis mi? önce bu tespit edilmeli.yetkili servisler kayıtları vs. önemsemiyorsa Temsaya Temsa önemsemiyorsa Mitsu merkeze şikayet etmek gerekir.
Şikayet diliniz bu işe önem verdiğinizi onların ise önemsemediğini hissettirecek Farkındalık oluşturacak akılda kalıcı olmalı.
Bu şekilde Citibank ve Renoya yazdığım şikayet dilekçelerine olumlu cevap aldım.
viewtopic.php?f=31&t=12302
viewtopic.php?f=8&t=11518&hilit=cimribank

Yazar:  Jernan [ 17 Mar 2017 12:55 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

Merhabalar herkese konuyu hortlatmış olacağım ama 2011 model 1.5 aracımı temmuz ayında aldım. kış aylarının başlaması ile direksiyondan gelen ses ve tümseklerde oluşan gacırtılar başladı. sanırım bu sorunla ilgili hala bi geri dönüş olmadı. çözebilen varsa bizimlede paylaşabilirmi.

Yazar:  Sharkontheroad [ 25 Mar 2017 02:07 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

Jernan yazdı:
Merhabalar herkese konuyu hortlatmış olacağım ama 2011 model 1.5 aracımı temmuz ayında aldım. kış aylarının başlaması ile direksiyondan gelen ses ve tümseklerde oluşan gacırtılar başladı. sanırım bu sorunla ilgili hala bi geri dönüş olmadı. çözebilen varsa bizimlede paylaşabilirmi.

Selamlar; balıkesirdeyim ben de lancer arıyorum valla müsait olursanız bi tanısmak isterim daha lancer e dokunmadım bile. Uzaktan bağlanmal gibi bir şey oldu. Balıkesırde parca sıkıntısı vs ceker mıyız? Genel olarak bilgi verebilir misiniz?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Yazar:  av.ilhami [ 25 Mar 2017 02:19 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

Balıkesire japon grubu parça satan Bursadan arkadaşım var, tavsiye ettiğim üye arkadaşlar genelde memnun kaldı. bu nedenle sorun yaaşamazsınız sanırım

Yazar:  Sharkontheroad [ 28 Mar 2017 12:38 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

av.ilhami yazdı:
Balıkesire japon grubu parça satan Bursadan arkadaşım var, tavsiye ettiğim üye arkadaşlar genelde memnun kaldı. bu nedenle sorun yaaşamazsınız sanırım
sagolun, aradıgım aracı bulunca tekrar konusuruz o halde. Bu arada tüp takılmamıs 1.6 ınvıte arıyorum ahalıye duyrulur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Yazar:  av.ilhami [ 28 Mar 2017 13:41 ]
Mesaj Başlığı:  Re: servis sorun yok diyor...yorumsuz

Sharkontheroad yazdı:
av.ilhami yazdı:
Balıkesire japon grubu parça satan Bursadan arkadaşım var, tavsiye ettiğim üye arkadaşlar genelde memnun kaldı. bu nedenle sorun yaaşamazsınız sanırım
sagolun, aradıgım aracı bulunca tekrar konusuruz o halde. Bu arada tüp takılmamıs 1.6 ınvıte arıyorum ahalıye duyrulur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


tüpsüz iyi tercih. sonradan da taktırmayın.

9. sayfa (Toplam 9 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/