Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

motor yağ sıkıntısı
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=12&t=8995
3. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Yazar:  tilki [ 07 Oca 2019 08:22 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor yağ sıkıntısı

Forget motora geçin sizde rahat edin... :)

Outlander only is very gut :)

Yazar:  av.ilhami [ 08 Oca 2019 09:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor yağ sıkıntısı

av.ilhami yazdı:
geçen antalyada dino testine girdim 85binden az eksik km.de idi motor %97,7 sağlam çıktı. %60 da rektefe gerekiyormuş. ustaya sıfır araba getirsem ne çıkardı dedim. cevap gene %97 olurdu dedi. abimin s40 150bin km.aracı test ettik %94 çıktı ama 70bin km. civarı rektefe yapmıştık. (araç motor yağı çam sakızı gibi olmuştu az daha kol çıkartacakmış nedense; katkı hiç kullanılmadığı halde) daha sonra sanırım 85-90bin km.de gümüş tozlu bor katkısı (tübitak patentli) kullanmıştı yaklaşık 10bin km önce de liqy moli MOS2 li katkı kullanmıştık. yağ olarak da servisler 5-30 kullanıyordu.

konu hortlayınca dip not düşeyim dedim: mesajdaki aracım 99 model volvo c70 idi.Yani mitsu Forget motor olsa iyi olur ama volvo motorsa olmasa da olur :D

Yazar:  cafer_haki [ 09 Oca 2019 23:09 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor yağ sıkıntısı

maalesef yanlış bilinen bir konu var LPG motor ömrü kisaltmaz.sadece ayar yapılmamış LPG motor ömrü kısaltır.duzgun montaj yapamayan küçük nozullara ve fakir karışıma aracı mahkum eden ustalar yanma odasını 1500 derece sıcaklığa mahkum ediyorlar.2004 Lancer bir arkadaşın aracin LPG ayarina baktım 290 binde araç LPG ayarı çok iyiydi.ve saat gibi motoru vardı gram üfleme yoktu.ve orijinal bobinler halen üstünde idi.brc otomatik kalibrasyon konusunda bayağı başarılı.denk gelmiş.fakir karışım araçlar için intihar

Yazar:  av.ilhami [ 11 Oca 2019 10:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor yağ sıkıntısı

cafer_haki yazdı:
maalesef yanlış bilinen bir konu var LPG motor ömrü kisaltmaz.sadece ayar yapılmamış LPG motor ömrü kısaltır.duzgun montaj yapamayan küçük nozullara ve fakir karışıma aracı mahkum eden ustalar yanma odasını 1500 derece sıcaklığa mahkum ediyorlar.2004 Lancer bir arkadaşın aracin LPG ayarina baktım 290 binde araç LPG ayarı çok iyiydi.ve saat gibi motoru vardı gram üfleme yoktu.ve orijinal bobinler halen üstünde idi.brc otomatik kalibrasyon konusunda bayağı başarılı.denk gelmiş.fakir karışım araçlar için intihar

ek yapayım daha iyi açıklansın: lpg nin oktan değeri benzine göre daha fazla- ortalama 103 civarı kabul edilir yani aslında daha vuruntusuz. bu açıdan bakarsak daha iyi bile denebilir. Ancak yukarıda denildiği gibi ideal ayarı bulmak zor olunca motoru ve ateşlemeyi yoruyor. "hüküm çoğunluğa göre verilir" prensibi gereğince de piyasada ideal ayar azınlıkta olunca teknik olarak hatalı olsa da sonuç olarak doğru denebilecek LPG zararları gündeme geliyor.

3. sayfa (Toplam 3 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/