Zaman: 25 Haz 2017 22:03

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 32 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 02 Haz 2017 16:56 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 3462
İsim: ilhami
Araç: Safrane 2.0 Volvo
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
sizin araç için LPG1 modeli uygunmuş
https://www.ngk.de/nc/tr/ueruen-bulma-a ... %201/9021/

ngk ürün bulma aracında önce "outlander" olarak aradım ancak sonuç çıkmadı. en yakın hangisidir diye başka modellere bakmaya karar verdim. aklımda Galant modeli vardı. 2.4 motor ve aynı yıllar olsa ona bakacaktım. ancak model listesine bakınca "Airtrek" gördüm. bu sizin aracın japonyada veya Amerikadaki adıdır. zaten 2.4 motor ve üretim yılıda aynı dönem olunca sorun ortadan kalktı. emin olmak isterseniz Motor kodunuzu ruhsattan kontrol edin: 4G64 ise sizin motordur.
Diyelimki sizin araca uygun ngk lpg buji bulamadık. ozaman bile rastgele alacağınız ngk lpg buji bile diğerlerinden çok daha fazla verimli olacaktır.Çünkü neticede lpg için buji her şekilde benzinli için bujilerden iyidir.
şöyle diyeyim: zaten ngk lpg buji toplam 7 model ile dünyadaki tüm markalara lpg buji sağlıyor. yani lpg 1 modeli bile yüzlerce araçla uyumludur. kendimden örnek vereyim: vectra 1.6 motor için aldığım lpg1 modeli şimdiki kullandığım 2.0 volvo motor ile de uyumlu çıktı.
konuyu uzattım ama bu konu bence çok önemli Carismayı sırf ateşleme sorunu yüzünden bi dünya masraf yaptıktan sonra üzülerek satmak zorunda kaldım.
Garantiyi bozmayan yetkili servis lpg montajlarında da ngk lpg buji kullanılıyor.
Ayrıca türkiyenin ustası onno usta da her lpg motorlu arıza sorularına standart olarak ngk lpg buji tavsiye ediyor.
https://www.autoclub.com.tr/onno-usta-ya-sorun/

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2017 12:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
gubaz yazdı:
Bende araştırmalarım sonucu NGK aldım. hatta kadosan sanayide japoncu vardı. Abi çok güzel kablo dedi. Takarken elimde kaldı kablonun ucu. Gittim temiz iş NGK aldım.

Bakalım bakımdan sonra ne olacak...

Birde kafama TURBO takıldı. benim atmosferik motora Turbo takılır mı diye de düşünmüyor değilim. Tabi araştırmak lazım. Ya da üstadlar bilir

Turbo için iba otomotiv Alpaslan beyle irtibata geçin.

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2017 08:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 26
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
av.ilhami yazdı:
sizin araç için LPG1 modeli uygunmuş
https://www.ngk.de/nc/tr/ueruen-bulma-a ... %201/9021/

ngk ürün bulma aracında önce "outlander" olarak aradım ancak sonuç çıkmadı. en yakın hangisidir diye başka modellere bakmaya karar verdim. aklımda Galant modeli vardı. 2.4 motor ve aynı yıllar olsa ona bakacaktım. ancak model listesine bakınca "Airtrek" gördüm. bu sizin aracın japonyada veya Amerikadaki adıdır. zaten 2.4 motor ve üretim yılıda aynı dönem olunca sorun ortadan kalktı. emin olmak isterseniz Motor kodunuzu ruhsattan kontrol edin: 4G64 ise sizin motordur.
Diyelimki sizin araca uygun ngk lpg buji bulamadık. ozaman bile rastgele alacağınız ngk lpg buji bile diğerlerinden çok daha fazla verimli olacaktır.Çünkü neticede lpg için buji her şekilde benzinli için bujilerden iyidir.
şöyle diyeyim: zaten ngk lpg buji toplam 7 model ile dünyadaki tüm markalara lpg buji sağlıyor. yani lpg 1 modeli bile yüzlerce araçla uyumludur. kendimden örnek vereyim: vectra 1.6 motor için aldığım lpg1 modeli şimdiki kullandığım 2.0 volvo motor ile de uyumlu çıktı.
konuyu uzattım ama bu konu bence çok önemli Carismayı sırf ateşleme sorunu yüzünden bi dünya masraf yaptıktan sonra üzülerek satmak zorunda kaldım.
Garantiyi bozmayan yetkili servis lpg montajlarında da ngk lpg buji kullanılıyor.
Ayrıca türkiyenin ustası onno usta da her lpg motorlu arıza sorularına standart olarak ngk lpg buji tavsiye ediyor.
https://www.autoclub.com.tr/onno-usta-ya-sorun/


İlhami bey ilginiz alakanız için çok teşekkür ederim. Alt takım Z Rotlar, takozlar vs sıkıntılıymış benim araçta hem onları temin için hem yay+ amortisör tavsiye için zaten şehrimdeki yetkili servise gideceğim. Bu bujileri de alır bakımı orda yaptırırım.

Tekrar çok saolun

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2017 09:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Mar 2013 01:02
Mesajlar: 62
Şehir: İSTANBUL ÜMRANİYE
İsim: mehmet
Araç: Mitsubishi Outlander 2.0 2004
Meslek: elektronik teknisyeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 34
Merhaba

Kac aydir arabayi almama ragmen aracimin tadini cikaramadim. Bilen ve ya tecrubeli arkadaslardan yardim bekliyorum.
Araci ilk aldigimda kalkislarda titreme yapiyordu. Usta 4 cekere alisamadigimdan kaynaklandigini soyledi.
Lpg kitini degistirirken lpg ustasi kelebek ayarlari ile oynadi stop ediyor diye. Usta roolanti âyarlarini yapariz dedi.
Triger seti degistirdignde sente atladigini butun sorunlarin onla alakali oldugunu soyledi. Birde ust motor kulagi catlakmis. Ama parca bulamadi.
Araca bindim 100metre sonra v kayisi otmeye basladi. Usta rulman bozuk dedi. Degistirdi.
Rulmanida degistirdi. Triger degistikten sonra arac sanki yuksek devirlerde gidiyormus gibi motordan zorlanma sesi geliyordu. Ustaya tekrar sordugumda normal dedi.
Ertesi gun v kayisi parcalanmaya basladi. Usta beni salladigini anladim. Sonunda kayis komple parcalandii. Eski ustama goturdum
....
Eski ustâma o anlik sorunlarimi anlattim.
-v kayisi parcalandi
-debriyaj cok sert
-kalkislarda titreme var. Motor kulagi
-motorun cok sesli bagirdigini

....
Baski balata bitikti degisti.
Trigeri degistirirken senteyi yine 1 dis atlattirmis onu duzeltti
Motor kulagini degistirdi. Ama diger motor kulaklarininda eskiden ters takildigini soyledi onlarida sokup duzeltmis
V kayisiyla cok ugrastik. Eskiden degistirip benden 60tl alinan rulman alakasiz bir rulman oldugu icin kayisi parcaliyormus.
Diferansiyelin icinde yag degil su vardi
...
Eeee peki ne oldu. Dun aksam arabayi teslim aldim. V kayisi cirliyordu. Usta uygun rulman bulamadigindan kucuk rulman almis ona gore kayis bulup degistirecekmis.
İlk arabayi calistirdigimda bir vuruntu yapiyor, motor cok sesli calisiyor, hatta 2500devirlerde sanki yaris arabasiymis gibi kokpitte durulmuyor sanki gaza basinca titremede oluyor. Muzik sesinide acsan fayda etmiyor.

Usta uygun kayis bulup duzeltecem dedi. Motor kulaklari titreme yapiyor onun yuzunden cok ses yapiyormus. Birkac gun sonra gel ayar yapacam duzelir dedi.

Artik bu ustada beni sallayip duracak. Sozde memlekete ggidecektim. Hersey tam olsun dedim. Aldigim ustaya guvenip masraf yaptim. Gercekten moralim cok bozuk.
Lpg bakimi 120tl
Buji ve kablosu 300tl
Triger seti+iscilik 700tl
Baski balata, diferansiyel bakim+triger onarim falan 2360tl
Double teyp 1600tl
Sonuc.... Hala sorunu duzeltilemeyen bir arac


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2017 10:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
En güzeli yetkili servise gitmeniz ne var ne yok çıkar. Birde Ankara'daki iba otomotivden memnun millet. Araca masraf etmek ayrı sizinki gibi sıkıntılar yaşamak ızdırap olur. Geçmiş olsun

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2017 10:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Mar 2013 01:02
Mesajlar: 62
Şehir: İSTANBUL ÜMRANİYE
İsim: mehmet
Araç: Mitsubishi Outlander 2.0 2004
Meslek: elektronik teknisyeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 34
adres63 yazdı:
En güzeli yetkili servise gitmeniz ne var ne yok çıkar. Birde Ankara'daki iba otomotivden memnun millet. Araca masraf etmek ayrı sizinki gibi sıkıntılar yaşamak ızdırap olur. Geçmiş olsun


Hemde ne izdirap :(


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2017 15:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Haz 2017 13:37
Mesajlar: 28
İsim: Bülent
Araç: Mazda 3 1.6D Impressive
Meslek: Satış Danışmanı
Kan grubu: A +
Yaş: 33
İstanbul dasın sanırım, Adem Ustam a git, yeterince eziyet edilmiş araca, daha fazla eziyete gerek yok.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2017 18:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Mar 2013 01:02
Mesajlar: 62
Şehir: İSTANBUL ÜMRANİYE
İsim: mehmet
Araç: Mitsubishi Outlander 2.0 2004
Meslek: elektronik teknisyeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 34
__hiroshima__ yazdı:
İstanbul dasın sanırım, Adem Ustam a git, yeterince eziyet edilmiş araca, daha fazla eziyete gerek yok.


Merhaba hiroshima, haklisin arabayi epeyi horladilar. Servise goturecem ama artik para suyunu cekti. Adem usta nerde nasil bir usta bilmiyorum. Zaten ilk gittigim ustada mitsubishiciydi herkes methetti diye gitmistim :( debriyaji bitik dedigimde ' pedal ayari yapariz debriyajda sorun yok' , kalkislarda titriyor dedigimde '4x4 oldugundan senin alisman lazim' demisti.

Bakalim en son ustaya epeyi para verdim. Yarin tekrar goturecegim. Umarim halleder. Yoksa usta onerilerine geri donerim herhalde. Ya da tavsiyesi olan varsa yardimini bekliyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2017 08:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Haz 2017 13:37
Mesajlar: 28
İsim: Bülent
Araç: Mazda 3 1.6D Impressive
Meslek: Satış Danışmanı
Kan grubu: A +
Yaş: 33
gubaz yazdı:
__hiroshima__ yazdı:
İstanbul dasın sanırım, Adem Ustam a git, yeterince eziyet edilmiş araca, daha fazla eziyete gerek yok.


Merhaba hiroshima, haklisin arabayi epeyi horladilar. Servise goturecem ama artik para suyunu cekti. Adem usta nerde nasil bir usta bilmiyorum. Zaten ilk gittigim ustada mitsubishiciydi herkes methetti diye gitmistim :( debriyaji bitik dedigimde ' pedal ayari yapariz debriyajda sorun yok' , kalkislarda titriyor dedigimde '4x4 oldugundan senin alisman lazim' demisti.

Bakalim en son ustaya epeyi para verdim. Yarin tekrar goturecegim. Umarim halleder. Yoksa usta onerilerine geri donerim herhalde. Ya da tavsiyesi olan varsa yardimini bekliyorum

http://www.mazdaekinci.com/ Adem Usta ma emanet edebilirsiniz aracınızı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2017 11:58 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 3462
İsim: ilhami
Araç: Safrane 2.0 Volvo
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Adem ustayla mazdacı arkadaşlarla bir buluşmada tanışmıştım. şahsen ortam gereği (kalabalık,yeme içme muhabbet vs.)çok fikir sahibi olamadım ancak bilgi ve tecrübe olarak güvendiğim mazdacı arkadaşlar bu ustayla beraber oluyorsa gözünüz kapalı gidebilirsiniz

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 21 Haz 2017 16:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Haz 2017 13:37
Mesajlar: 28
İsim: Bülent
Araç: Mazda 3 1.6D Impressive
Meslek: Satış Danışmanı
Kan grubu: A +
Yaş: 33
av.ilhami yazdı:
Adem ustayla mazdacı arkadaşlarla bir buluşmada tanışmıştım. şahsen ortam gereği (kalabalık,yeme içme muhabbet vs.)çok fikir sahibi olamadım ancak bilgi ve tecrübe olarak güvendiğim mazdacı arkadaşlar bu ustayla beraber oluyorsa gözünüz kapalı gidebilirsiniz

Kesinlikle, aracım benim için çok kıymetlidir, gözüm arkamda kalmadan anahtarı sorgusuz sualsiz teslim edeceğim nadir insanlardandır Adem Usta. Muhabbetinin iyi olmasının yanında bilgi ve tecrübesini paylaşması ve arızanın sebebini biliyor olsa bile bütün ihtimalleri denemeden sök tak yapmaması da cabası, İstanbul da olanlar çok şanslı, başka usta aramam, giderseniz selamımı da iletin ;)
şimdi farkettim sizde mazdacı tayfasındanmışsınız sanırım. ben mazdacıların "Geyik" grubuna takılırım. oradaki Semavi nickli arkadaşla volvo c70 alınca volvo forumdan tanımıştım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 2004 outlander
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2017 12:08 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 3462
İsim: ilhami
Araç: Safrane 2.0 Volvo
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
__hiroshima__ yazdı:
av.ilhami yazdı:
Adem ustayla mazdacı arkadaşlarla bir buluşmada tanışmıştım. şahsen ortam gereği (kalabalık,yeme içme muhabbet vs.)çok fikir sahibi olamadım ancak bilgi ve tecrübe olarak güvendiğim mazdacı arkadaşlar bu ustayla beraber oluyorsa gözünüz kapalı gidebilirsiniz

Kesinlikle, aracım benim için çok kıymetlidir, gözüm arkamda kalmadan anahtarı sorgusuz sualsiz teslim edeceğim nadir insanlardandır Adem Usta. Muhabbetinin iyi olmasının yanında bilgi ve tecrübesini paylaşması ve arızanın sebebini biliyor olsa bile bütün ihtimalleri denemeden sök tak yapmaması da cabası, İstanbul da olanlar çok şanslı, başka usta aramam, giderseniz selamımı da iletin ;)

şimdi farkettim sizde mazdacı tayfasındanmışsınız sanırım. ben mazdacıların "Geyik" grubuna takılırım. oradaki Semavi nickli arkadaşla volvo c70 alınca volvo forumdan tanımıştım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 32 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye