Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

Outlander 2.0 mt turbo yardım
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=14&t=10730
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  venombar [ 01 Eyl 2015 21:40 ]
Mesaj Başlığı:  Outlander 2.0 mt turbo yardım

Herkese selamlar, outlander 2.0 mt turbo almak istiyorum ancak; kafamı karıştıran epeyce konu var,
1- kime sorsam lpg de stop etme sorunundan bahsediyor,yani araç yüksek devirlerdeyken gaz kesince stop ediyormuş. Bunun nedeni ne olabilir? Genel bir uyumsuzluk mu söz konusu veya yanlış lpg uygulaması mı?
2- Araç kolay sorun çıkartır mı? Parça fiyatları ve temin edilebilirlik nasıldır?

3- yakıt ortalamaları litre bazında nasıldır acaba?

Aracı Antalya da kullanacağım önceki benzer başlıklara da baktım ancak özellikle lpg sorunları ve çözümleri konusunda tatmin edici cevaplar ve ulaşılan çözümlere rastlamadım, tecrübeli arkadaşlarımdan yardım bekliyorum. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

Yazar:  venombar [ 02 Eyl 2015 12:08 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

Forumda outlander turbo sahibi kalmamış galiba:)

Yazar:  canerkaraman [ 02 Eyl 2015 13:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

Outlander turbo alan arkadaş var, viewtopic.php?f=33&t=10554
Yazınızı görünce yazarlar sanırım...

Yazar:  venombar [ 03 Eyl 2015 12:01 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

_opeth yazdı:
1. Turbo outlander kullanan kac kisi var da stop etmeden soz ediyor onu anlamadim.

2. Kaporta parcalarinda durum nasil bilmem ama sarf parcalari uygun fiyatli bulunabiliyor

3. Autodata.net uzerinden kontrol edebilirsiniz duzgun kullanimda o degerleri tutturursunuz.




Valla ben de bu durumu çok sordum satan kişiler bile öyle bir sorun yok diyemiyor, onun için aktif kullanıcılar en doğru cevabı verirler diye düşünüyorum.yani bu sorun lpg enjektörüyle mi alakalı yoksa montajla mı yoksa komple bir uyumsuzluk mu var acaba? Merakla bekliyorum bu sebeple hala da araç almıyorum.

Yazar:  venombar [ 03 Eyl 2015 13:00 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

_opeth yazdı:
muhtemelen bilgisizlikten kaynaklı sorunlar var. araçta çelik subaplı evo8 motoru denen 4g63t motor var. Araç 202Hp olduğu için ve mivec olduğundan muhtemelen düzgün ayar, düzgün lpg enjektörleri ve düzgün işçilikle sorunsuz devam edilir. muhtemelen araca log ayarları normal araçlara yapıldığı gibi yapılıyordur, bir de büyük enjektör yerine ellerindeki küçük enjektörle gaz verip çalıştırtmaya çalışıyorlardır.

Aracın tek sorunu fazla ısınmadan egzos manifoldu çatlıyor. zaten onunla ilgili uzun bir konu yazıldı yakın zamanda.

Daha ayrıntılı bilgi alabilmek adına Fatih usta ile görüşebilirsin. Hem Outlander Turbosu var hem de kendisi Mitsubishi ustasıdır. 0536 621 31 63


Bilgilendirme için çok teşekkür ederim, manifold ile ilgili başlığı okudum,epey bilgi sahibi oldum:) Fatih ustayı da arayacağım,bugün göstertmek istediğim bir araç var onda da bu sorun var ,eğer bu lpg düzeltme maliyeti çok fazla olmayacaksa almayı düşünüyorum,sonuçlardan haberdar edeceğim

Yazar:  byram [ 03 Eyl 2015 14:24 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

Üzerindeki motor çok güçlü ve sağlam bir motordur opeth ustamın dediği gibi yanlış lpg montajından kaynaklanan sorunlar var genelde 1.6 motorlara taktıkları lpg enjektör lerini takarlar arabaya besleme yetersiz kalır yerli yersiz sorun çıkartır süreleri basıncı düşük tutarlar araba yüksek devirlerde gitmez yada direk benzine geçer regülatör basıncı yüksek olması gerek yoksa o motor yeterli beslenemeZ ve haliyle lpg de sorun çıkartır yoksa ömürlük ve çok güçlü bir motor dur mitsubishi nin 4g63t si bir efsane [SMILING FACE WITH SMILING EYES][SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yazar:  venombar [ 03 Eyl 2015 18:08 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

byram yazdı:
Üzerindeki motor çok güçlü ve sağlam bir motordur opeth ustamın dediği gibi yanlış lpg montajından kaynaklanan sorunlar var genelde 1.6 motorlara taktıkları lpg enjektör lerini takarlar arabaya besleme yetersiz kalır yerli yersiz sorun çıkartır süreleri basıncı düşük tutarlar araba yüksek devirlerde gitmez yada direk benzine geçer regülatör basıncı yüksek olması gerek yoksa o motor yeterli beslenemeZ ve haliyle lpg de sorun çıkartır yoksa ömürlük ve çok güçlü bir motor dur mitsubishi nin 4g63t si bir efsane [SMILING FACE WITH SMILING EYES][SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Teşekkür ederim motorla ilgili çok sorun yaşayacağımı ben de düşünmüyorum araç bakımlı olduğu sürece,ancak anladığım kadarıyla da lpg sadece teknik eksiklikten dolayı sorun veriyor,enjektör ve regülatörler uygun olduğu sürece sorun yapamayacağımı düşünmeye başladım,yani aracı bu şekilde alsam dahi sorunu bilgili bir lpg ustasıyla çözebileceğimi umuyorum,bugün aracı babam görmeye gitti aynı şehirde olduğu için,ancak hijyen olarak temiz olmayan bir araçmış, deri kısımlarının bazı yerleri boya istiyor ve araç ciddi anlamda çok detaylı temizlik istiyor,pazartesi kendim gidip göreceğim,içime sinerse alıp antalyaya döneceğim.

Yazar:  venombar [ 12 Eyl 2015 01:21 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

Bu hafta g.antebe gittim, bi de istanbula gittim, 1 sene önce niyetlendiğimde de istanbula gitmiştim, ama ne gariptir ki araçların hepsi sıkıntılı, heryerinden veriştiriyorlar ve de temizlik olarak da hor kullanılmışlar ve gittiğim her aracın sahibine yola çıkmadan çok ciddi ve açık sorular sordum ancak, gittiğimde hiç verdikleri cevaplardaki araçlarla karşılaşamadım. Bunun da tesadüf olmadığını düşünüyorum. Araçların parçası çok zor bulunduğundan ve pahalı olduğundan tüm biniciler emanet yaptırıyorlar araç ağrıza verdiğinde ve bu sebepeten güven vermeyen her an veriştirebilecek ve canı alınmış araçlarla dolu piyasa.

Yazar:  Trequal [ 29 Kas 2015 00:28 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

Bir senelik bir outlander turbo kullanıcısı olarak bilgi vermek istiyorum.
Öncelikler aracın motor ve yürüyen aksamkmdan bahsetmek isterim.hepinizin bildiği gibi 4g63 motor kodlu efsane motor bulunuyor.aynı motor blogu evo serisinde kullanılmış olsada belli başlı farklılıklar var.audi s3 gibi spor sürüş karakterine sahip bir aracı daha buyuk bir araca ihtiyac duydugum için satıp bu araca ilk bindigimde hayal kırıklıgına ugramadım dersem yalan olur.fakat geliştirmeye açık bu motor blogu için böyle sebepler pek sorun değildi.
Aracı almadan önce yetkili serviste ekspertiz yaptırdım ve cıkan sonuca göre 2000 tl lik bir masrafı oldugu ortaya cıktı.bu masrafın bir rot kolu ve 2 z rotu , buji kabloları gibi basit malzemeden oldugunu görünce korkmadım değil ama ankaraya getirdiğimde bu problemleri 400 tl gibi bir rakama hallettim.yedek parçası servise mecbur kalmazsanız cok uygun fiyata bulunabiliyor cunku lancer ile bircok parcası uyumlu.
Ön diskleri 280tl ön balataları 90 tl ye yeni değiştirdim.kronik 4g63 sorunu olan bobin problemi bu aractada vardır fakat sıfır orjinali 2500 tl olan bobinleri az kullanılmış evo serisinin bobinleri ile değiştirebilirsiniz.bu sayede pahalı ve zor bulunan igr serisi buji yerine bpr8es gibi ucuz bujileri kullanabilirsiniz.
Sürüş karakteri konusunda yapılabilecek o kadar cok sey varki ben en problemsiz olarak düşündügüm standart evo parcaları ile geliştirmeler hakkında bilgi vereyim.
Herseyden önce aracı sürüş karakterini etkilyen unsur egzantirikleriydi.bu konuda yapılacak en iyi geliştirme evo 8 7 egzantiriklerini kullanmak.evo 9 emme egzantirikleri daha agresif olsada mivec kapaga göre tasarlanan egzantirikler bu araca olmaz.arac maf base ecu haritasına sahip oldugu için hiçbir ayara ihtiyac duymadan rahatlıkla tak kullan bir geliştirme ve inanın cok zevkli hale geliyor.
Bu aracın beynini programlamak için mmc flasher isimli bir dongle ve openport 2.0 kabloya ihtiyac var.yani gidip chip yaptırayım diyemezsiniz cunku araca özel ekipman hiçkimsede bulunmaz.
Evo 9 enjektör ve turbosunu henüx takmadım ama bunlar direk al tak seklinde oturuyor.enjektörler için rezistor kutusuna ihtiyac var.rahatlıkla bu ekipman ile güvenli olarak 320 hp civarında güç çıkartılabiliyor.

Gelelim ekonomikmi.benim aracımda vialle lpdi kit var.bu kit temsada takılmış.bilerekmi ayarladılar bilemiyorum ama yol bilgisayarında gösteren yakıt tüketimi ile ilginç şekilde harcadıgı lpg litresi tutuyor ve bu rakam cogunlukla 13.5litre civarında oluyor.
Alırken en cok dikkat etmeniz gereken husus debriyaj.en azımdan sizi bir sene götürebilecek bir debriyaja sahip olmasına dikkat edin.ortalama iyi kullanılmış bir outlander 100 bin km civarında debriyajını bitiriyor.

Yazar:  Trequal [ 29 Kas 2015 16:42 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

Outlander için yol bilgisayarı anlık tüketim formulu ;
km / (enjektör cc xenjektör duty cycle x4 /1000)
Bu formulu belirli mesafe periyodunda yenileyerek ortalama değeri ekranda gösteriyor
O2 sadece enjektör zamanlamalarını etkiledğiğ için yol bilgisayarında cok yakın sonucu görmemiz kullanılan lpg enjektörleri ile ilgili.aracı lpg de kullanırken long term o2 , maksimum deger olan 12.5 short term de 25 lerde oluyor.bunlar gereksiz teknik detaylar olsada bence vialle kahverengi enjektörler bilerek yapılmış bir seçim
Bu arada maksimum güçte lpg yetersiz kalabiliyor fakat normal kullanımlarda problem görünmüyor.

Yazar:  Sezdemir [ 04 Oca 2016 01:53 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

Ben burayı hiç görmemiştim,
Umarım aradığın aracı bulmuşsundur.
Yalnız şunu söylemeden geçemeyeceğim.
Trequal hocam senin durum baya bi high level :)
Tebrikler.


D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yazar:  sezadem [ 24 Kas 2016 22:03 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander 2.0 mt turbo yardım

Trequal yazdı:
Bir senelik bir outlander turbo kullanıcısı olarak bilgi vermek istiyorum.
Öncelikler aracın motor ve yürüyen aksamkmdan bahsetmek isterim.hepinizin bildiği gibi 4g63 motor kodlu efsane motor bulunuyor.aynı motor blogu evo serisinde kullanılmış olsada belli başlı farklılıklar var.audi s3 gibi spor sürüş karakterine sahip bir aracı daha buyuk bir araca ihtiyac duydugum için satıp bu araca ilk bindigimde hayal kırıklıgına ugramadım dersem yalan olur.fakat geliştirmeye açık bu motor blogu için böyle sebepler pek sorun değildi.
Aracı almadan önce yetkili serviste ekspertiz yaptırdım ve cıkan sonuca göre 2000 tl lik bir masrafı oldugu ortaya cıktı.bu masrafın bir rot kolu ve 2 z rotu , buji kabloları gibi basit malzemeden oldugunu görünce korkmadım değil ama ankaraya getirdiğimde bu problemleri 400 tl gibi bir rakama hallettim.yedek parçası servise mecbur kalmazsanız cok uygun fiyata bulunabiliyor cunku lancer ile bircok parcası uyumlu.
Ön diskleri 280tl ön balataları 90 tl ye yeni değiştirdim.kronik 4g63 sorunu olan bobin problemi bu aractada vardır fakat sıfır orjinali 2500 tl olan bobinleri az kullanılmış evo serisinin bobinleri ile değiştirebilirsiniz.bu sayede pahalı ve zor bulunan igr serisi buji yerine bpr8es gibi ucuz bujileri kullanabilirsiniz.
Sürüş karakteri konusunda yapılabilecek o kadar cok sey varki ben en problemsiz olarak düşündügüm standart evo parcaları ile geliştirmeler hakkında bilgi vereyim.
Herseyden önce aracı sürüş karakterini etkilyen unsur egzantirikleriydi.bu konuda yapılacak en iyi geliştirme evo 8 7 egzantiriklerini kullanmak.evo 9 emme egzantirikleri daha agresif olsada mivec kapaga göre tasarlanan egzantirikler bu araca olmaz.arac maf base ecu haritasına sahip oldugu için hiçbir ayara ihtiyac duymadan rahatlıkla tak kullan bir geliştirme ve inanın cok zevkli hale geliyor.
Bu aracın beynini programlamak için mmc flasher isimli bir dongle ve openport 2.0 kabloya ihtiyac var.yani gidip chip yaptırayım diyemezsiniz cunku araca özel ekipman hiçkimsede bulunmaz.
Evo 9 enjektör ve turbosunu henüx takmadım ama bunlar direk al tak seklinde oturuyor.enjektörler için rezistor kutusuna ihtiyac var.rahatlıkla bu ekipman ile güvenli olarak 320 hp civarında güç çıkartılabiliyor.

Gelelim ekonomikmi.benim aracımda vialle lpdi kit var.bu kit temsada takılmış.bilerekmi ayarladılar bilemiyorum ama yol bilgisayarında gösteren yakıt tüketimi ile ilginç şekilde harcadıgı lpg litresi tutuyor ve bu rakam cogunlukla 13.5litre civarında oluyor.
Alırken en cok dikkat etmeniz gereken husus debriyaj.en azımdan sizi bir sene götürebilecek bir debriyaja sahip olmasına dikkat edin.ortalama iyi kullanılmış bir outlander 100 bin km civarında debriyajını bitiriyor.


Hocam merhabalar oncelikle forumda ve mt turbo da yeniyim. Soyle bir sikintim var. Aracta tekleme sorunu var 2. Vites ve yukari viteslerde arac 3000 deviri gecmeye calisinca tekleme yapiyor ileri geri yapiyor tak tak diye ses geliyor. Sanayiye gidecem ama acaba sizin yonlederibileceginiz bir yer varmi ?

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/