Zaman: 27 Nis 2024 12:21

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 03 Şub 2012 00:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 Oca 2012 18:10
Mesajlar: 54
İsim: nurettin
Araç: Mitsubishi Outlander
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0 rh
Yaş: 19
rkadaşlar Bende 2011 Model Mitsubishi Outlander aracım Var
ve Lpg Taktırmayı Düşünüyorum
Aracıma Herhangi Bir Zararı Olup olmadığını Bilmiyorum :S
Hangi marka taktırmalıyım Sizce ?
Ve Kendi Mitsubishi Servisinde mi yoksa Dışarda mı taktırayım ?
Teşekkürler.. :"": :"": :"":

_________________
ÖzTüRK...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 03 Şub 2012 01:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
LPG sistemleri bölümünde yeterli açıklama var. Eğer vaktim var derseniz biraz bekleyeyim derseniz BRC Sıvı sistem lpg düşünün derim. BRC diğerleerine göre ucuz ve yine aynı kalitede olur.Hemen sıvı sistem isterseniz Prins Yada Vialle var. Yok ben normal sistem istiyorum derseniz benim tavsiyem BRC.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 03 Şub 2012 01:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 Oca 2012 18:10
Mesajlar: 54
İsim: nurettin
Araç: Mitsubishi Outlander
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0 rh
Yaş: 19
Çok saolun TeşekkürLer...
Acaba Aracımın Performansında Herhangi Bir düşüş Olur mu ?
Arabamın Herhangi Bir aksamına Zarar Verir mi acaba ?*

_________________
ÖzTüRK...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 03 Şub 2012 01:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Performans kaybı yok. Zarar konusu muallak.Ben düşünmedim taktırdım geçtim.Dediğim gibi LPG bölümünde gerekli açıklama var.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 03 Şub 2012 11:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 Oca 2012 18:10
Mesajlar: 54
İsim: nurettin
Araç: Mitsubishi Outlander
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0 rh
Yaş: 19
Çok TeşekküRLeR ''

_________________
ÖzTüRK...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 03 Şub 2012 11:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
yba_05 yazdı:
LPG sistemleri bölümünde yeterli açıklama var. Eğer vaktim var derseniz biraz bekleyeyim derseniz BRC Sıvı sistem lpg düşünün derim. BRC diğerleerine göre ucuz ve yine aynı kalitede olur.Hemen sıvı sistem isterseniz Prins Yada Vialle var. Yok ben normal sistem istiyorum derseniz benim tavsiyem BRC.


İnsanlar senelerdir sivi sistemi bekliyor. 2 sene once de ayni tantana vardi ha geliyor ha geldi testler bitti bilmemne. 2-3 marka ayni tantanayi yapiyor hicbiri sonuc alabilmis degil. İsterseniz dh forumda bulabilirsiniz 2 sene once acilmis konu var 1-2 ay sonra gelecek falan diyor 1-2 yil oldu ses yok :)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2012 13:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 Oca 2012 18:10
Mesajlar: 54
İsim: nurettin
Araç: Mitsubishi Outlander
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0 rh
Yaş: 19
Aynen Dediğin Gbi Hala SeS Yok Sıvı Sistemden ''
HerKes Gelcek Diyo Ama Ne zaman Gelcek :(

_________________
ÖzTüRK...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 14 Şub 2012 20:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Şub 2012 20:12
Mesajlar: 1
İsim: arif
Araç: outlaner 2006
Meslek: esnaf
Kan grubu: o rh
Yaş: 33
arkadaşlar aracım 2006 model mt turbo arcım lpg de 3000 devirde silkeleme başlıyor çorumda lavato marka lpg taktırdım sagolsun ustam bujiden al bobine kadar degiştitirdi ama bir sonuç alamadık lavatonun turbo kitini taktı bu neden olur lütfen yardım edin ustalara yolunmaktan bıktım yoksa aracı çok sevmeme ragmen satacam selamlar


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 15 Şub 2012 01:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
kardeş çorumda hangi ustaya gittin? orada tanıdık 2 yer var. Olmadı seni yönlendirirler. Akabe otogaz ile BRC 2A mühendislik onlar sana yardımcı olur kesin.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 04 Mar 2012 05:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 May 2011 19:58
Mesajlar: 10
Şehir: SİNOP
İsim: izzet
Araç: outlander 2.0 turbo
Meslek: memur
Kan grubu: 0(+)
Yaş: 50
hitit_arif yazdı:
arkadaşlar aracım 2006 model mt turbo arcım lpg de 3000 devirde silkeleme başlıyor çorumda lavato marka lpg taktırdım sagolsun ustam bujiden al bobine kadar degiştitirdi ama bir sonuç alamadık lavatonun turbo kitini taktı bu neden olur lütfen yardım edin ustalara yolunmaktan bıktım yoksa aracı çok sevmeme ragmen satacam selamlar


Bende de 2006 model turbo outlander var ve ben Prins LPG taktırdım. Ancak aracın motor gücü ve torku dikkate alınarak normal enjektör yerine yüksek beygir gücünü destekleyen kahverengi enjektör takıldı. Denizli2de Prins bayisi olan Makina Mühendisi Naci Öncel, sistemi takmadan önce beni Keihin'in kahverengi enjektörünü takmadığımız takdirde arabanın yüksek devirlerde silkeleyebileceği konusunda uyarmıştı. Şu anda hiç bir devirde silkeleme olmuyor ve arabanın çekişinde de herhangi bir düşüş yaşanmıyor. Hatta LPG de benzinden daha iyi çektiğini bile söyleyebilirim.

Sanırım sizin sorununuz 202 beygir gücündeki motora enjektörün yeterli LPG sağlayamamasından kaynaklanabilir.

_________________
2006 MITSUBISHI OUTLANDER 2.0 TURBO 202 HP


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 04 Mar 2012 12:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
hitit_arif yazdı:
arkadaşlar aracım 2006 model mt turbo arcım lpg de 3000 devirde silkeleme başlıyor çorumda lavato marka lpg taktırdım sagolsun ustam bujiden al bobine kadar degiştitirdi ama bir sonuç alamadık lavatonun turbo kitini taktı bu neden olur lütfen yardım edin ustalara yolunmaktan bıktım yoksa aracı çok sevmeme ragmen satacam selamlar


Suc LPG kitinde olamaz ya, bujiyle bobinle ugrasiyorlar. Gerizekalilar.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 26 Kas 2012 16:32 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
2003-2006 outlander özellikle TURBO modeller hakkında lpg bilgi/tecrübesi olanarkadaşlar bu forumda paylaşırlarsa sevinirim. bu konu internette biraz zayıf kalmış gibi. bazı ları Turbo modeller lpg ye uyumsuz derken bazıları uyumlu demiş. gönül istiyor ki prins dışında da zavoli, atiker vs. takdım sorun yok densin. ayrıca
teknik veri olarak Turbo modeller daha çok yakmasına rağmen SAKİN kullanımda veya normal (agresif olmayan) kullanımda turbolander daha az yakıyor diyorlar. bilen duyan var mı?

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2013 18:54 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
canercan yazdı:
hitit_arif yazdı:
arkadaşlar aracım 2006 model mt turbo arcım lpg de 3000 devirde silkeleme başlıyor çorumda lavato marka lpg taktırdım sagolsun ustam bujiden al bobine kadar degiştitirdi ama bir sonuç alamadık lavatonun turbo kitini taktı bu neden olur lütfen yardım edin ustalara yolunmaktan bıktım yoksa aracı çok sevmeme ragmen satacam selamlar


Bende de 2006 model turbo outlander var ve ben Prins LPG taktırdım. Ancak aracın motor gücü ve torku dikkate alınarak normal enjektör yerine yüksek beygir gücünü destekleyen kahverengi enjektör takıldı. Denizli2de Prins bayisi olan Makina Mühendisi Naci Öncel, sistemi takmadan önce beni Keihin'in kahverengi enjektörünü takmadığımız takdirde arabanın yüksek devirlerde silkeleyebileceği konusunda uyarmıştı. Şu anda hiç bir devirde silkeleme olmuyor ve arabanın çekişinde de herhangi bir düşüş yaşanmıyor. Hatta LPG de benzinden daha iyi çektiğini bile söyleyebilirim.

Sanırım sizin sorununuz 202 beygir gücündeki motora enjektörün yeterli LPG sağlayamamasından kaynaklanabilir.

turbo 225 beygir aracıma 22 nisan 2013 tarihinde eskişehirde prins takdırdım. sarı enjektör kullanmışlar. prins fazla takmadıklarından biraz şüphelenerek volvo ve her türlü turbo araçlara prins uygulaması fazla olan antalya hba otogaza sordum. sarının fazla fazla yeteceğini kahverengi enjektörlerin yüksek basınç nedeniyle zengin karışım olacağını ekonomik olmayacağını ve arıza lambasını yakacağını söyledi. prinsin vsı ve yeni güncel versiyonu vsı2(benimki) arasında enjektör renklerinde(beygir gücü/psi) bir farklılık varmı bilmiyorum. belki bendeki sarının karşılığı önceki versiyonda kahve rengidir.
bu tecrübemi burada belirtmeyi uygun gördüm.http://www.prinslpg.com.tr/site/Prins_B ... jektor.asp
bu linkde benim araç sarının azamisine(46,9) yakın (45,0) kahve renginin a(41-60) ortasında görünüyordu. geçen de basınç ayarını yükselttiler bu nedenlede şüphe duymuştum. ama hba otogazın cevabıyla rahatladım. ancak bu forumu daha önce okuduğumdan kahverengi enjektörler hakkın forumdaşlara da güncel bilgi vereyim dedim.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2013 09:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
prinsin mailime cevabını aşağıya kopyalıyorum
Sn Batur,

Sarı renk sizin aracınızın motoru için yeterli olacaktır ve T5 Volvolarda
bimlerce kullanıcımız mevcuttur.


İlginiz için teşekkür ederiz..

Prins LPG
Osman Kavuncu Cd. Gümüş Site Altı 241/ D
Melikgazi / Kayseri
Tel : 0.352.331 36 36
Faks: 0.352.332 58 26
Mail:info@prinslpg.com.tr
facebook.com/prinslpg

-----Original Message-----
From: ilhami batur [mailto:av.ilhami@mynet.com]
Sent: Tuesday, May 07, 2013 6:30 PM
To: info@prinslpg.com.tr
Subject: Siteden mesaj gonderildi.

Adi: ilhami batur
Sehir: bilecik
Telefon: 0505 401 68 15
E-Mail: av.ilhami@mynet.com
Konu:
Açiklama: selam,
aracim 99 model volvo c70 T5 (turbo 5 silindir)beygir gücü 225 (166kw)
hangi enjektör kullanilmali sari mi kahverengi mi?
iyi günler

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: OutLanDeR LpG
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2013 09:42 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
sanırımı canercan abimizin kahverengi enjektörde arıza lambası yakmaması(belirtmediğine göre) kahve rengi enjektörlerin basınç ayarını düşürmelerinden ya da dediğim gibi takıldığı dönemde kahve rengi olup güncel versiyonda sarı enjektörlere denk gelmesidir. ancakgüncel verisyonda montajda kahverengi enjektörler daha maliyetli oluyor. prins taktıracak arkadaşlar boşuna fazla para vermesin.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 17 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye