Zaman: 27 Nis 2024 16:49

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Mitsubishi Outlander PHEV
MesajGönderilme zamanı: 10 Ağu 2014 14:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Oca 2014 16:43
Mesajlar: 9
İsim: Ferhat
Araç: Colt
Meslek: Memur
Yaş: 32
Dünyanın ilk plug-in hibrid 4×4 aracı olan Outlander PHEV, Avrupa pazarına girdiği Ekim 2013′den bu yana 8197 adet sattı. 2012 Paris Otomobil Fuarı’nda lansmanı yapılan ilk olarak Hollanda ve Kuzey Avrupa ülkelerinde satışına başlandı. Şimdiye kadar alınan 12 bin adetlik ön siparişin 8197 adedi sahiplerine teslim edilirken, 2014′de sadece Hollanda’da 11 bin adet Outlander PHEV siparişi verildi. Artan talebin karşılanması amacıyla Okazaki fabrikasının Outlander PHEV üretim kapasitesi 50 bin adet/yıllık olarak belirlendi. Mitsubishi Motors’un 2020 yılı hedefleri arasında global araç satışlarının yüzde 20’sinin elektrikli ve PHEV araçlar olması amaçlanıyor. Avrupa pazarının da, Outlander PHEV için en büyük pazar olması hedefleniyor.

Sınıfının öncüsü Outlander PHEV, Mitsubishi Motors’un elektrikli araçlar (i-MiEV), 4×4 (Lancer Evolution) ve SUV (Pajero) araçlar konusundaki bilgi birikimi kullanılarak geliştirildi. Hem elektrikli hem de benzinli motor ile donatılan Outlander PHEV’de 2.0 lt’lik benzinli motor, 12 kWh lityum-iyon batarya, 70 kW jeneratör ile ön ve arka akslarda 60 kW’lık iki elektrik motoru bulunuyor. Mitsubishi Outlander PHEV, I-MiEV’de olduğu gibi herhangi bir prize takılarak şarj edilebiliyor. Outlander PHEV’i rakiplerinden ayıran en önemli özelliği; araç seyir halindeyken ‘batarya şarj modu’ seçilerek kendisini şarj edebilmesi. Bu sistem ile Outlander’ın 800 km’den fazla yolu 44 g/km karbon salımı ile alması hedefleniyor ve yakıt tüketimi de 1.9 lt/100 km ile fazlasıyla iddialı. Outlander PHEV, yüksek ekipman seviyesine rağmen standart modelle neredeyse aynı bagaj hacmini sunarak rakiplerinden bir adım daha öne çıkıyor. Araçta iki ayrı sürüş modu bulunuyor. Eco modda sürüş yakıt ekonomisine odaklanırken, normal modda sürüş ise çevre ve sürüş koşullarına bağlı maksimum performansı hedefliyor. Ayrıca wi-fi bağlantısı üzerinden akıllı telefonlarla aracın şarj seviyesi uzaktan kontrol edilebilirken, klima çalıştırma fonksiyonları da uzaktan kumanda edilebiliyor.

http://www.automagg.com/wp-content/uplo ... 013-03.jpg
http://www.fraservalleymitsubishi.com/w ... 00x350.jpg
http://www.fraservalleymitsubishi.com/w ... 00x350.jpg
http://www.japanesesportcars.com/photos ... ev-012.jpg
http://images.conceptcarz.com/imgxra/Mi ... 13-i04.jpg
http://www.scoopcar.com/images/mitsubis ... ger-03.jpg
http://up12.s-oman.net/outlanderp.png
http://www.youtube.com/watch?v=fVwuilEs-3w


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi Outlander PHEV
MesajGönderilme zamanı: 11 Ağu 2014 13:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
bayramda hollandadaydım bol bol görme fırsatım oldu :) ilk gördüğüm sanırım benzinli moddaydı gürültülüydü biraz, bir diğerine sakin sürüşte rastladım elektrik modda sessizce ilerliyodu :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi Outlander PHEV
MesajGönderilme zamanı: 25 Eyl 2015 20:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eki 2011 12:54
Mesajlar: 93
Şehir: Ankara
İsim: Ersin
Araç: Mitsubishi ASX
Meslek: Mühendis
Kan grubu: ARh+
Yaş: 44
Temsa 2016 da bundan getirir mi acaba?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi Outlander PHEV
MesajGönderilme zamanı: 26 Eyl 2015 01:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ağu 2011 23:15
Mesajlar: 77
Şehir: KÜTAHYA
İsim: Osman Nuri
Araç: Mitsubishi ASX
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: 0+
Yaş: 45
Bence getirmelidir. Volkswagen in zor yıllar geçireceği açıktır. Oluşacak havadan japonlar fayda sağlar diye düşünüyorum. Hep merak ederdim, japonlar downsizing uygulamaya neden geçmiyor diye. Demek ki küçük motordan yüksek güç elde etmek o kadar da kolay değilmiş. Elde etsen de çevreye zararı azaltmak kolay değilmiş. Mercedes gücü elde etmek için küçük motor yapmıyor. Küçük motorları Renault dan alıp fiyatı markasına göre düşük satıyor. Belki ar-ge yapmayı ekonomik bulmadığından belki düşük emisyon yüksek güç dengesini tutturamadığından. Japonlar sorunsuzluğu ile bilinir. Mazda bu downsizing olayına girmektense dizellerdeki yüksek sıkıştırma olayını benzinli araçlara uygulamaya çalışıyor. Ama bana göre dayanıklılık konusu henüz muallakta. Mitsubishi ise en doğru yollardan birini izliyor. Sorunsuzluğu test edilmiş 4B motorunu 4J ye çevirip yakıt tasarrufu yaptırıp emisyonu düşürüyor ilave olarak da elektrik motoru ekliyor. Sonuç daha da az yakıt ve emisyon.

Fakat vergi dezavantajı yüzünden fiyatı zaten yüksek. Yeni Outlander ın fiyatının dahada yüksek olacağını tahmin edersek satışlarının yüksek olamayacağını da söyleyebiliriz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi Outlander PHEV
MesajGönderilme zamanı: 26 Eyl 2015 09:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eki 2014 19:00
Mesajlar: 173
İsim: mustafa
Araç: 2013 Lancer Invite MT
Meslek: coder
Yaş: 30
_opeth yazdı:
160-200 bin liraya gelecek bir araci alabilecek misiniz?

Bu fiyata nasıl ulaştınız?

_________________
Marka fanatiği değilim. Her zaman en makul olanı seçebilecek kadar açık görüşlüyüm.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi Outlander PHEV
MesajGönderilme zamanı: 26 Eyl 2015 20:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
hollanda da 2 donanım satılıyor alt donanım 45k€ dolu versiyonu 55k€ kur ortada, Vedat abinin 200k TL'si biraz iyimser kaldı bile denebilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi Outlander PHEV
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2015 15:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eki 2014 19:00
Mesajlar: 173
İsim: mustafa
Araç: 2013 Lancer Invite MT
Meslek: coder
Yaş: 30
Türkiye'ye gelmesi için 1.6 MIVEC(veya 1.2) ile elektrikli motoru bir arada kullanarak geliştirilmesi gerekiyor o hibrit aracın. Şu anda araç hibrit olduğu için değil 2,0 motora sahip olduğu için yüksek vergilendirmeye(%90 ÖTV + %18 KDV toplam %124) maruz kalıyor.

_________________
Marka fanatiği değilim. Her zaman en makul olanı seçebilecek kadar açık görüşlüyüm.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye