| Mitsubishi Club Turkey http://mitsubishiclubturkey.com/ |
|
| Mitsubishi Outlander PHEV http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=14&t=8803 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | hattusili [ 10 Ağu 2014 14:15 ] |
| Mesaj Başlığı: | Mitsubishi Outlander PHEV |
Dünyanın ilk plug-in hibrid 4×4 aracı olan Outlander PHEV, Avrupa pazarına girdiği Ekim 2013′den bu yana 8197 adet sattı. 2012 Paris Otomobil Fuarı’nda lansmanı yapılan ilk olarak Hollanda ve Kuzey Avrupa ülkelerinde satışına başlandı. Şimdiye kadar alınan 12 bin adetlik ön siparişin 8197 adedi sahiplerine teslim edilirken, 2014′de sadece Hollanda’da 11 bin adet Outlander PHEV siparişi verildi. Artan talebin karşılanması amacıyla Okazaki fabrikasının Outlander PHEV üretim kapasitesi 50 bin adet/yıllık olarak belirlendi. Mitsubishi Motors’un 2020 yılı hedefleri arasında global araç satışlarının yüzde 20’sinin elektrikli ve PHEV araçlar olması amaçlanıyor. Avrupa pazarının da, Outlander PHEV için en büyük pazar olması hedefleniyor. Sınıfının öncüsü Outlander PHEV, Mitsubishi Motors’un elektrikli araçlar (i-MiEV), 4×4 (Lancer Evolution) ve SUV (Pajero) araçlar konusundaki bilgi birikimi kullanılarak geliştirildi. Hem elektrikli hem de benzinli motor ile donatılan Outlander PHEV’de 2.0 lt’lik benzinli motor, 12 kWh lityum-iyon batarya, 70 kW jeneratör ile ön ve arka akslarda 60 kW’lık iki elektrik motoru bulunuyor. Mitsubishi Outlander PHEV, I-MiEV’de olduğu gibi herhangi bir prize takılarak şarj edilebiliyor. Outlander PHEV’i rakiplerinden ayıran en önemli özelliği; araç seyir halindeyken ‘batarya şarj modu’ seçilerek kendisini şarj edebilmesi. Bu sistem ile Outlander’ın 800 km’den fazla yolu 44 g/km karbon salımı ile alması hedefleniyor ve yakıt tüketimi de 1.9 lt/100 km ile fazlasıyla iddialı. Outlander PHEV, yüksek ekipman seviyesine rağmen standart modelle neredeyse aynı bagaj hacmini sunarak rakiplerinden bir adım daha öne çıkıyor. Araçta iki ayrı sürüş modu bulunuyor. Eco modda sürüş yakıt ekonomisine odaklanırken, normal modda sürüş ise çevre ve sürüş koşullarına bağlı maksimum performansı hedefliyor. Ayrıca wi-fi bağlantısı üzerinden akıllı telefonlarla aracın şarj seviyesi uzaktan kontrol edilebilirken, klima çalıştırma fonksiyonları da uzaktan kumanda edilebiliyor. http://www.automagg.com/wp-content/uplo ... 013-03.jpg http://www.fraservalleymitsubishi.com/w ... 00x350.jpg http://www.fraservalleymitsubishi.com/w ... 00x350.jpg http://www.japanesesportcars.com/photos ... ev-012.jpg http://images.conceptcarz.com/imgxra/Mi ... 13-i04.jpg http://www.scoopcar.com/images/mitsubis ... ger-03.jpg http://up12.s-oman.net/outlanderp.png http://www.youtube.com/watch?v=fVwuilEs-3w |
|
| Yazar: | hilmi [ 11 Ağu 2014 13:37 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubishi Outlander PHEV |
bayramda hollandadaydım bol bol görme fırsatım oldu ilk gördüğüm sanırım benzinli moddaydı gürültülüydü biraz, bir diğerine sakin sürüşte rastladım elektrik modda sessizce ilerliyodu
|
|
| Yazar: | €®$İN [ 25 Eyl 2015 20:52 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubishi Outlander PHEV |
Temsa 2016 da bundan getirir mi acaba? |
|
| Yazar: | ono [ 26 Eyl 2015 01:23 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubishi Outlander PHEV |
Bence getirmelidir. Volkswagen in zor yıllar geçireceği açıktır. Oluşacak havadan japonlar fayda sağlar diye düşünüyorum. Hep merak ederdim, japonlar downsizing uygulamaya neden geçmiyor diye. Demek ki küçük motordan yüksek güç elde etmek o kadar da kolay değilmiş. Elde etsen de çevreye zararı azaltmak kolay değilmiş. Mercedes gücü elde etmek için küçük motor yapmıyor. Küçük motorları Renault dan alıp fiyatı markasına göre düşük satıyor. Belki ar-ge yapmayı ekonomik bulmadığından belki düşük emisyon yüksek güç dengesini tutturamadığından. Japonlar sorunsuzluğu ile bilinir. Mazda bu downsizing olayına girmektense dizellerdeki yüksek sıkıştırma olayını benzinli araçlara uygulamaya çalışıyor. Ama bana göre dayanıklılık konusu henüz muallakta. Mitsubishi ise en doğru yollardan birini izliyor. Sorunsuzluğu test edilmiş 4B motorunu 4J ye çevirip yakıt tasarrufu yaptırıp emisyonu düşürüyor ilave olarak da elektrik motoru ekliyor. Sonuç daha da az yakıt ve emisyon. Fakat vergi dezavantajı yüzünden fiyatı zaten yüksek. Yeni Outlander ın fiyatının dahada yüksek olacağını tahmin edersek satışlarının yüksek olamayacağını da söyleyebiliriz. |
|
| Yazar: | ssd [ 26 Eyl 2015 09:50 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubishi Outlander PHEV |
_opeth yazdı: 160-200 bin liraya gelecek bir araci alabilecek misiniz? Bu fiyata nasıl ulaştınız? |
|
| Yazar: | cagkn [ 26 Eyl 2015 20:05 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubishi Outlander PHEV |
hollanda da 2 donanım satılıyor alt donanım 45k€ dolu versiyonu 55k€ kur ortada, Vedat abinin 200k TL'si biraz iyimser kaldı bile denebilir. |
|
| Yazar: | ssd [ 27 Eyl 2015 15:45 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubishi Outlander PHEV |
Türkiye'ye gelmesi için 1.6 MIVEC(veya 1.2) ile elektrikli motoru bir arada kullanarak geliştirilmesi gerekiyor o hibrit aracın. Şu anda araç hibrit olduğu için değil 2,0 motora sahip olduğu için yüksek vergilendirmeye(%90 ÖTV + %18 KDV toplam %124) maruz kalıyor. |
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|