Zaman: 28 Mar 2024 22:57

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2010 17:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
Yeni outlanderlar görünüm olarak harika ama eski turbolar bir başka ya.

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Ağu 2013 00:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2013 00:33
Mesajlar: 24
Şehir: Antalya
İsim: burak demirel
Araç: mitsubishi carisma 1.8 gdi otm. 2002
Meslek: bağımsız denetçi mali müşavir
Kan grubu: 0(-)
Yaş: 36
Teşekkürler güzel bi paylaşım olmuş. Bende 2002 carisma var ve 1seneye kadar arabamı değişirsem outlander 2.4 otm almak istiyorum. Tavsiye eder misiniz. Araç özellikleri, nelere dikkat etmeliyim gibi. Teşekkürler

_________________
ne olursa olsun daima iyisi olsun


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Şub 2014 18:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Şub 2014 19:36
Mesajlar: 27
İsim: ibrahim
Araç: Mitsubishi Outlander 2.4L 4WD A/T
Meslek: Müh.
Yaş: 41
Outlander 2.4 Otomatik 4wd çok iyi bir araç, ancak, bakmasını bilirsen. Bir kullanıcı olarak şunlara dikkat etmenizi öneririm;

1. Aracın trigger setinin değişip değişmediğini mutlaka kontrol edin (80.000 km'de bir)
2. Şanzıman, transfer ve diferansiyel yağlarının ne zaman değiştirildiğine bakın (40.000'de bir)
3. Eğer 1 ve 2'deki değişimlerin yapıldığı ispatlanamıyorsa, bence, o arabadan uzak durun.

Yetkili servisin süper pahalı olduğunu bilin. Şanzıman yağ değişimine 600TL istiyorlar.

Aracın bujileri iridium (NGK LZFR6AI). Üretici her 20.000'de bir değiştirin diyor. Bu bujilerin piyasada tanesi 50TL'den başlıyor. 4 buji 200TL. Gerisini siz düşünün.

Aracın bütün yağları özel ve pahalı. Örneğin motor yağı 5W40 veya 10W40. Şanzıman yağı BP Autran MM SP3. Transfer yağı API GL-5 sınıfı 80W90 yağ. İnternetten falan bulurum derseniz 1 haftanız gider.

Eğer işin ekonomik boyutu önemli ise ve ben üreticinin bakım planına harfiyyen uyarım diyorsanız bu arabayı almayın.

Bu saydıklarım insanı yoran olumsuz taraflar. Ben bunları bilerek aracı aldım. Çünkü aracın bana sunduklarını bir taksi sunamaz. Şöyle ki;

1. Otomatiğin konforu
2. 4 çekerin güvenliği
3. Aracın tipi :) Çok yakışıklı bir araç (bana göre tabii ki)

Eğer bakımları ben dışarıda kendim yaptırırım, buna uğraşacak zamanım ve çevrem var diyorsanız aracı gözü kapalı alın. Ama unutmayın bu aracın parçalarının temini çok zor. Bulunması zahmetli.

Kısacası; seviyorsanız ve de bu aracın sunduğu güvenliğe ihtiyacım var diyorsanız alın.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Tem 2014 10:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Nis 2010 08:48
Mesajlar: 120
Şehir: bozyazı/mersin
İsim: mehmet ercan
Araç: outlander 2.0 mt turbo
Meslek: öğretmen
'' Şanzıman, transfer ve diferansiyel yağlarının ne zaman değiştirildiğine bakın (40.000'de bir)''
bu yağlarında bu aralıkta değişmesi gerektiğini bilmiyordum doğrusu.
aracım 70 bin de iken trigeri ve bujileri değiştirdim sadece.şuanda da araç 75 binde.

_________________
OĞUL, Üç kişiye acı: * Cahiller arasındaki alime, * Zenginken fakir düşene, * Hatırlı iken itibarını kaybedene. Haklı olduğunda mücadeleden korkma.Bilesin ki atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derler. (EDEBALİ)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye