Zaman: 07 May 2024 13:19

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2013 17:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Oca 2013 23:40
Mesajlar: 350
Şehir: istanbul
İsim: musa
Araç: 2006 Mitsubishi Colt CZ3 1.3 AMT
Meslek: yönetici
Kan grubu: Arh+
Yaş: 27
arkadaşlar malum modifiye hastasıyız elimizden geldiği kadar kendi çapımızda birşeyler yapmaya çalışıyoruz bu doğrultuda
aşağıdaki parçalar yada sistemlerden birkaçını biliyorum ama genel bir bilgilendirmek amaçlı '' hangisi nedir- ne işe yarar - ne kadar güç arttırır-kaça mal olur gibi..bilgiler ile açıklma yapabilirmiyiz hemde genel anlamada modifiye hakkında bilgilenmiş oluruz ( bu arada bilgileri yakınımda bulunana ve satılık bir czt nin ilan açıklamasından aldım )

Ecufast remap

Musımoto ıntercooler

550 cc Evo 9 enjektor

Walbro Benzın pompası

Iskender 70 mm Duz boru

Iskerder 70 mm Down pipe

Iskender Intercooler boruları

Ralliart Headers 4g15

K&N Cold Air Intake

HKS 70 mm Son Susturucu(Sılencer İptal)

Forge Blow Off

Maxi Display Gauge(EGT-AFR-MAP-OİLP-OİLT-RPM-FUELP)

Hks Turbo Timer

İridyum buji

Gm Boost Selenoid valve

Ralliart Kule Gergisi

XYZ Coilover

_________________
2006 - cz3


Bagaj Tampon Arası Şerit Led
Arka Cam- Fitillere İzolasyon
Aydınlatmalara Beyaz Led
Amerikan Park Modül
Açık Hava Filitresi
Kaliper Boyama
Stop Karartma
Logo Kaplama
Park Sensör
Ses Sistemi
Eibach Yay
Czt Spoiler
Cam Filmi
Xenon



Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2013 14:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
Ecufast remap ( Yazılım )

Misımoto ıntercooler ( Turbo araçlar için motora giren havayı soğutan radyatör(Misimoto markası) )

550 cc Evo 9 enjektor ( Yüksek cc'li enjektörler )

Walbro Benzın pompası

Iskender 70 mm Duz boru (Egsoz sistemi)

Iskerder 70 mm Down pipe ( Egsoz sistemi)

Iskender Intercooler boruları

Ralliart Headers 4g15 (Egsoz manifoldu) 4G15 de motor kodu

K&N Cold Air Intake (Hava filtresi)

HKS 70 mm Son Susturucu (Sılencer İptal)

Forge Blow Off (Motora girmeyen basınç lag'a sebep olacagı ıcın gazı bıraktıgınızda borulardakı basınc burdan tahlıye edılır)

Maxi Display Gauge(EGT-AFR-MAP-OİLP-OİLT-RPM-FUELP)
(Burda bazı değerleri hava yakıt karışımını egsoz gazı sıcaklıgını yag sıcaklıgı ve basıncını gosteren bir çeşit gösterge)

Hks Turbo Timer
( Turbonun saglıgı ıcın arac durduktan sonra hemen stop ettirilmez. Pallerin durması beklenir.
Timer ayarlandıgında sız aractan ındıgınızde evınıze gıttıgınızde aracınız hala calısıyor olur ve gerı sayım bıttıgınde arac stop eder)

İridyum buji

Gm Boost Selenoid valve

Ralliart Kule Gergisi (Kuleleri daha rijit tutmak için yapılan bir parça /Yürüyen aksam için)
------------------------------------------


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2013 18:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
Elinize saglık güzel bir başlık ve merak edilen bilgilere güzel cevaplar var :)

Geriye bir tek coilover kalmış, onu da ben yazayım;
Bildigimiz suspansiyon'un afillisi, en önemli özelliği yüksekliğinin ayarlanabilir olması (uygun fiyatli olanlarda ayar özelliği olmayabiliyor).

Bir de "Blow off Valve" için asıl kullanım amacı turbonun hasar görmemesini sağlamak diye biliyorum. Gaz bırakıldığında motora gonderilemeyen sıkıştırılmış havanın, bu valften tahliye edilip, basınçtan kaynaklanabilecek zararları engellemek.

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2013 18:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
Aynen.

Dump valve ve blow of valve bunlar gazı bıraktıktan sonra geri basıncın turbonun pallerine çarpıp zarar vermesini engelliyor.
Ama dizellerde gereksiz ve bazen güç düşüklüğüne de sebep olabiliyor.

Coilover'ı unutmuşum. O da dediğiniz gibi üzerinde yükseklik, sertlik ve kamber ayarı da verilebilen amortisör + yay sistemleri


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2013 19:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Oca 2013 23:40
Mesajlar: 350
Şehir: istanbul
İsim: musa
Araç: 2006 Mitsubishi Colt CZ3 1.3 AMT
Meslek: yönetici
Kan grubu: Arh+
Yaş: 27
iridyum buji nin ne gibi faydası olur acep ?? yada performnsı etkiler mi

_________________
2006 - cz3


Bagaj Tampon Arası Şerit Led
Arka Cam- Fitillere İzolasyon
Aydınlatmalara Beyaz Led
Amerikan Park Modül
Açık Hava Filitresi
Kaliper Boyama
Stop Karartma
Logo Kaplama
Park Sensör
Ses Sistemi
Eibach Yay
Czt Spoiler
Cam Filmi
Xenon



Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2013 19:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
Ömürleri uzundur... Performansa katkısı olmaz.
En iyisi orjinal buji kullanmak. LPG'li araçlar için de orjinal bujilerinden bir kademe daha soğuk buji kullanabilirler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye