Zaman: 12 May 2024 20:19

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2015 13:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Mar 2015 09:20
Mesajlar: 70
İsim: Vefa
Araç: MİTSUBİSHİ Carisma
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: 0-
Yaş: 26
Merhaba. 1.6glx carisma aracım var 2000 model.
İlk önce kaloriferin ısıtmadığını farkettim. onunlauğraşırken bir anda hararet fırladı ama saniyeler içerisinde. kenara çektim bir sıkıntı yok sıcaklık normal, su tam...
üstünden bir hafta geçti bir haftadır yolculuk halinde sık sık hararet ibresi yükseliyor, araç lpg den benzine geçiyor ama benzinde de aynı sorun var, çok gaz verirsem motor boğulup kendini frenliyor. eğer gaz vermez aracı sıkıştırmazsam ibre hemen düşüyor... yada hararet ibresi son seviyedeyken aracı kontak kapatıp açarsam hemen normal gösteriyor... araç 5snde soğur mu?!?! SOnra tekrar yükseliyor.....

Ara ara kalorifer fan hızı yavaşlıyor, araç içi bütün ışıklar çok az kısılıyor saki elelktrik sistemde bir ihaz çalışmış gibi, sonra ibre yükseliyor her şey baştan...
Haftasonu tamir ettireceğim ama LPG mi motorcu mu nereye gideyim neyden şüphelenelim bilemedim(
aracın havasını aldım,suyu tam, çoğunluk antifrizli saf su. fanlar tam zamanında çalışıyor ve motor da hararet yok, ibre sanal hararet gösteriyor ama kalorifere noluyor? motor neden boğuluyor :(((

Uzun yazı için özür dilerim Bütün önerilere açığım, Saygılarımla


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2015 00:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Nis 2015 15:26
Mesajlar: 5
İsim: Hamza
Araç: yok
Meslek: Ar-Kur-Tek
Yaş: 41
Araç ve aracın motoruna hiç vakıf olmadan yazıyorum.Yani sadece tahmindir yazdıklarım.

Varsa motor ısı sensörüne bir baktırın.Eski sistem ise hararet muşuruna.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Nis 2015 09:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Mar 2015 09:20
Mesajlar: 70
İsim: Vefa
Araç: MİTSUBİSHİ Carisma
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: 0-
Yaş: 26
Problem bulundu Mutlu Otomativ- İzmir Dikmen Usta sağolsun. LPG kafasının kenarından su damlıyor. su çok fazla eksilmiyor ama nedense hararet ibresine sanal hararet yaptırtıyor. Aracı hafta içi kullanmıyorum o yüzden hafta sonu onarıma gideceğim. LPG kiti:Voltran


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Nis 2015 10:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Haz 2013 23:03
Mesajlar: 7
Şehir: İZMİR
İsim: CEM
Araç: ASX 2011
Meslek: SERBEST
Yaş: 38
Merhaba daha önceki araçlarından olan opel vectra ile benzer bir sorun yaşadım. Uzun araştırma sonunucu akünün kutup başı ve kablonun kutup bağlantı yerinde çok hafte olsa boşluktan dolayı aracı hararet ibresini sanki araç su kaynatıyormuş gibi yükseliyordu.Çözüm her iki kutup başlarının koblolarına güzel bir lehim ile çözüldü.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2015 13:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Mar 2015 09:20
Mesajlar: 70
İsim: Vefa
Araç: MİTSUBİSHİ Carisma
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: 0-
Yaş: 26
elektrik aksam bakıldı, gaz kafası değiştirildi, filtreler değişti, yağ değişti, araç su eksiltmiyor, kalorifer artık çalışıyor ancak orun devam ediyor düünya para harcadım(

bazen gaza basınca ibre yükseliyor araç boğuluyor gazı kesince hızlıca düşüyor normale....vantilatör de çalışıyor....... ne olabilir çıldırcam:( uzun yola gitmem lazım gidemiyeceğim bu durumda. Şase yapma olayına da baktık.. gazdan diil dio adam regülatör değişti komple..

Gaz kelebeğine baktırtacağım yada egzost belki


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2015 10:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Mar 2015 09:20
Mesajlar: 70
İsim: Vefa
Araç: MİTSUBİSHİ Carisma
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: 0-
Yaş: 26
son güncelleme =====> gaz bastıkça yükselen ibre ve boğulan motor sorunum vardı, farkettim ki motor çalışırken birşey devreye giriyor, hem elektrik çekiyor(far ve gösterge parlaklığı azalıyor oradan anladım ayrıca ufak bir titreşim oluyor çalışan her ne ise çalıştığında) sanırım su pompası. ben LPG ile ilgili sanıyordum ama regülatör değişti sorun hala devam ediyordu.mantığını tam anlamadım.... eğer pompa ise o devreye girip çıkan neden devreye girince hararet yükselsin?!? neyse... sanırım cekette tıkanıklık vardı çünkü yükseldi gene birgün, sinirim iyice bozulduu. inadına bastım gaza bastım gevura vurur gibi yokuşlara vurdum :D
sonra pıt bi anda gösterge normale indi. hafta sonu 170km yaptım birkere bile çıkmadı hararet, kalorifer de de proem olmadı. çivi çiviyi söker ne diyelim:)Hani TV bozulunca tokatlardık ya eskiden onun gibi:P Yöntem hala işe yarıyor...

NOT: Bu arada nedense gazdan benzine aldığımda hararet problemi gidiyordu demek ki problem gazda sanırım su hattında problem vardı fazla basınç verince düzeldi sanırım... inşallah...

:tv: :tv: :vauv: :Bravo:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2015 21:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Antifiriz yokmu suyun içinde sistemi temiz tutarda


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye