Zaman: 27 Nis 2024 08:54

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 70 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 14:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30


Tüm colt sever dostlarım birgün sizin de başınıza bunlar gelirse diye kısaca başımdan geçenleri ve detaylıca yaptığım bakımı anlatacağım.


Arıza süreci:

Yukarıdaki video istanbul-denizli arasında çekildi ve sonu serviste bitti. Aracım denizliye 50 km kala ışıkta durunca silkeleyerek kalktı ve bunu yol boyunca bir kaç kez tekrar etti.

Eve girmeden servise girmiş olduk. Cihaz bilgisayara bağlandı. Önemsiz bir kaç hata kodu silindi ve yola devam edildi. İstanbula tekrar geri dönüldü. Herhangi bir arıza çıkarmadı. İstanbul'a döndükten sonra sonra bir kez daha aynı şekilde tekleme yaptı. Motor arıza ışığı vs çıkmadı. Yıldızlar Alpay usta ile tekrar bilgisayara bağladık yine ne arıza kodu çıktı ne de silekeleme yaptı araç. Yola devam dendi.

Çözüm süreci:

Debriyaj aktivatöründen şüpheleniyorsanız öncesinde şunlara baktırınız.
1- Akünün durumuma ---------- Akü kontrol ettirildi problem yok.
2- Bujilerin durumuna ---------- Buji kontrol ettirildi problem yok.
3- Boğaz kelebeği temizliği------ Boğaz kelebeği temizletildi.
4- Baskı balata kontrolü-------- Baskı balata kontrol ettirildi problem yok.


En son dün akşam eve gelirken yine silkeme yaptı ve bu sefer motor arıza ışığı yanmıştı. Şükür dedim. Eve geldim gittim arkadaşımdan arıza tespit cihazı vardı onu aldım geldim. Bluetoothtan bağlantı yaptım araca. Çıkan arıza kodları:
p1710
p1830
p1705 Shift actuator
yani arıza kodlarının dediği debriyaj aktivatöründe bir problem var.


Yabancı forumlardan okuduğum ve anladığım kadarıyla debriyaj aktivatörünü sökerek içini açıp temizleyen ve olumlu sonuç alanları gördükten sonra ben de bugün debriyaj motorunu temizletmeye karar verdim.
U Y A R I L A R
-Yapacağımız işlem %100 olumlu sonuç vermeyebilir. Benim gibi tüm umutlarınız tükenmiş ise ve arızanın giderilemeyebileceğini bilerek işe başlayın.
-Tüm sorumluluk size aittir.
- Okuduğum kadarıyla rutin olarak bu temizliği yapanlar varmış yurtdışında. Yani parça bozulmadan yapmak en iyisi gibi.


ADIM 1 Aktivatör temizliği için gereken malzemeler:
1- balata spreyi
2- gres yağı veya wd-40
3- alet edavat.
Resim

ADIM 2 Aktivatörün yeri

Aktivatör aracın motorunun altında şöför mahaline göre sol altta.
Resim

ADIM 3 Akü kutup başının sökülmesi.
Akü kutup başı olası arıza kodları ve şase yapmasını engellemek için söküldü.

ADIM 4 Elektrik bağlantı kablosunun sökülmesi.
Aktivörü yöneten ECU bağlantı soketi 2 tırnaklı dikkatli bir şekilde çıkarttık.

ADIM 5 Vidaların sökülmesi
Burası en önemli kısımlardan birisi. Vidaların yerlerinin iyi belirlenmesi gerekiyor. Geri takarken aynı yerden bağlamak önemli. Onun için vidaların olduğu kısımları asetatlı yada keçeli kalemle işaretledik. ( Ne derece doğru bilmiyorum ama baskı balata bitmek üzereyse aktivatör sola kaydıralarak baskı balataya yakınlaştırılarak devam edilebiliyormuş.)

3 tane vidayı söktük. Bende parçayı alttan destekledim ki yere düşmesin diye.

Resim

ADIM 6 aktivatörün kapağının açılması.
Aktivatörün kapağının üzerindeki vidaları dikkatlice açtık.
Resim

Resim
Resim

ADIM 7 Parçanın temizlenmesi
Aktivatörün içinde gram yağ kalmadığını. Olan yağların kurumlaştığını gördük. Dişlileri kontrol ettik herhangi bir eziklik veya yalama durumu yoktu. Balata spreyini sıktık ve içindeki kömürleşen kurumları sprey sıkarak temizledik. Bir kompresor yardımıyla parçanın içini iyice kuruttuk. sonra dişlilerin olduğu yeri gres yağı ile bir güzel yağladık.
ekleme: cagkn beyin uyarısı:
Bu arada sizden sonra yapacaklar için ufak RC araçlardan kalan bir bilgi dişlilerin arasına iyice yumusaşın diye fazla yağ sürmek "Binding" yapışma denebilecek bir soruna yol açıp o parçanın motorunda zorlanmaya yol açar. Aradaki gres yağını kararında kullanmak gerekir.
Resim

ADIM 8 AAktivatör yuvasının temizliği
parçayı bir güzel yağlayıp temizledikten sonra parçanın takıldığı yeri de kuru bez yardımı ile temizledik.


ADIM 9 parçanın geri takılması.
Parçayı daha önce işaretlemiş olduğumuz vida noktalarından dikkatlice taktık. Ecu soketini taktık. Aküyü bağladık.

ADIM 10 Aracın çalıştırılması.
Biraz da heyecan duygusuyla kontağı çevirdim. Marşa basmadan bir kaç kez Vites A-N-R yaptım. Ve N den A ya geçişler sakız gibi yumuşadığını hissettim. Ve marşa bastım. Sadece motor arıza ışığı yanıyordu.

Ustaya teşekkür ettim ve yola çıktım. Yolda herhangi bir problemle karşılaşmadım.

ADIM 11 Motor arıza ışığının söndürülmesi

Arkadaştan aldığım arıza tespit cihazını pcye bağladım. Arıza kodlarını sildim. Motor arıza ışığı da söndü.

ADIM 12 Yapılan işlemin not edilmesi.
Bu bakımı kaç km'de yaptığınızı not ediniz. Bir sonraki bakıma kadar işe yarayacaktır. Benim aracıma 70.000 km'de bu bakım yapıldı.

Son not: Genelde söylenen aktivatörün kömürünün bitmiş olabileceği idi. Biz bu aşamada aktivatörün motoruna hiç dokunmadık. Eğer bir arıza çıkmasa aynen bu şekilde COltumuza yola devam. Yine arıza çıkarsa motoru da elden geçireceğiz. En son değişim yapacağım. Bir değişiklik olursa burdan güncelleme yapacağım.

Kaynakça:
Yukarıdaki resimler bana ait değil. İşlemler aynı olduğu için foto çekmedim. Smartfor four sitelerinde detaylıca arama yapabilir. http://www.smartcarofamerica.com/forums ... ons-40960/

Diğer bir kaynakta tabiki de bu forumda okuduklarımın toplamı.

**************************
Son ekleme bakımı yaptıktan bir hafta-on gün sorunsuz bindim. Sonraki süreçte ufak tefek silkelemeler yapmaya başladı. Ara ara yapmaya başladı. Sonra sıklaştı. İçindeki debriyaj motorunun anladığım kadarıyla ömrü dolmak üzereydi. Motorun tamir masrafı aşşağı yukarı 200-250 arası tutacağını tahmin ederek hiç riske girmeden parça yenisi ile değiştirilmiştir.
**************************

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


En son uzoist tarafından 09 Haz 2015 15:47 tarihinde düzenlendi, toplamda 4 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 17:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
_opeth yazdı:
kedidir kedi :)

çok dur kalk trafikte değilsin üstüne uzun yola çıkmışın. bence öncelikle aküye baktır.

Keşke kedi olsa. Aslan olabilir :)

Aküye yarın baktırayım. Daha 6 ay oldu aküyü değiştireli gerçi.
Akü yuasa bu arada.

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 18:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Nis 2015 16:50
Mesajlar: 14
İsim: mustafa
Araç: colt amt 2005
Meslek: öğretmen
Kan grubu: A -
Yaş: 32
Aracım 1.3 amt 2005 model 98000 de iken. Bir ay önce benzer sorun benim başıma geldi. Sabah 2 km kadar gittikten sonra bir arabayı sollamaya çıktım. dip gaz yapınca tak diye bir ses geldi. araç bayağı vites geçişinde zorlandı. ışıkta durmak zorunda kaldım. ekran gitti bir daha gelmedi. çekiciyle servise çektim aktivatör değişti.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 20:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
mustafaekiz83 yazdı:
Aracım 1.3 amt 2005 model 98000 de iken. Bir ay önce benzer sorun benim başıma geldi. Sabah 2 km kadar gittikten sonra bir arabayı sollamaya çıktım. dip gaz yapınca tak diye bir ses geldi. araç bayağı vites geçişinde zorlandı. ışıkta durmak zorunda kaldım. ekran gitti bir daha gelmedi. çekiciyle servise çektim aktivatör değişti.

Peki ne kadara değiştirdiler??

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 21:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Nis 2015 16:50
Mesajlar: 14
İsim: mustafa
Araç: colt amt 2005
Meslek: öğretmen
Kan grubu: A -
Yaş: 32
uzoist yazdı:
mustafaekiz83 yazdı:
Aracım 1.3 amt 2005 model 98000 de iken. Bir ay önce benzer sorun benim başıma geldi. Sabah 2 km kadar gittikten sonra bir arabayı sollamaya çıktım. dip gaz yapınca tak diye bir ses geldi. araç bayağı vites geçişinde zorlandı. ışıkta durmak zorunda kaldım. ekran gitti bir daha gelmedi. çekiciyle servise çektim aktivatör değişti.

Peki ne kadara değiştirdiler??

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

yedek parçada %30 indirim vardı 1040 tl aktivatör+50 tl işçilik tuttu. dışarıda 940 tl felandı.
Ellerinde çıkma bir aktivatör vardı. Önce onu taktılar ve sorun düzeldi. Bir hafta çıkma parçayla gezdim ve sonunda yeni aktivatör gelince yenisi takıldı. 1 aydır bir sorun yok bakalım. Zamanla içindeki kömürler bittiğinden arıza açıyormuş. Aracımdan çıkan elimde duruyor. Belki tamiri olabilir. Bir ara söktürüp içine baktıracağım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 22:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Geçmiş olsun Hocam, parçası pahalı dedikleri bu olsa gerek...

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 23:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
mustafaekiz83 yazdı:
uzoist yazdı:
mustafaekiz83 yazdı:
Aracım 1.3 amt 2005 model 98000 de iken. Bir ay önce benzer sorun benim başıma geldi. Sabah 2 km kadar gittikten sonra bir arabayı sollamaya çıktım. dip gaz yapınca tak diye bir ses geldi. araç bayağı vites geçişinde zorlandı. ışıkta durmak zorunda kaldım. ekran gitti bir daha gelmedi. çekiciyle servise çektim aktivatör değişti.

Peki ne kadara değiştirdiler??

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

yedek parçada %30 indirim vardı 1040 tl aktivatör+50 tl işçilik tuttu. dışarıda 940 tl felandı.
Ellerinde çıkma bir aktivatör vardı. Önce onu taktılar ve sorun düzeldi. Bir hafta çıkma parçayla gezdim ve sonunda yeni aktivatör gelince yenisi takıldı. 1 aydır bir sorun yok bakalım. Zamanla içindeki kömürler bittiğinden arıza açıyormuş. Aracımdan çıkan elimde duruyor. Belki tamiri olabilir. Bir ara söktürüp içine baktıracağım.

Sağ ol bilgilendirme için.

Şöyle bi kampanya varmış.

http://www.mitsubishi-motors.com.tr/ser ... -kampanya/

Değerlendireyim.

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 23:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
canerk yazdı:
Geçmiş olsun Hocam, parçası pahalı dedikleri bu olsa gerek...

Ya aslına bakarsan çok pahalı değil. Başka araçların fiyatları 2 katı.

İnşallah bozulmamıştır :'(

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2015 18:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
Son durum aküyü kontrol ettirdim. 2014 ekimde yenilemiştim akü de problem yok.

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2015 22:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
Serviste hata kodları silinmişti. P1830 ve p1842 hata kodları çıkmıştı. Bu ne olaki??

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2015 22:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
P1842 - Transmission Transfer Case Differential Lock-Up Feedback Switch Circuit Failure
P1830 - Transmission Transfer Case Counter Clockwise Shift Relay Coil Short Circuit To Battery

http://engine-codes.com

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 May 2015 10:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
Son ekleme. Bugün Yıldızlar Alpay ustaya gittim.
Anlattıklarımın debriyaj aktivatörünü gösterdiğini söyledi.
Arabayı bilgisayara bağladık. Hiçbir hata kodu çıkmadı.

Test sürüşüne çıktık. Baskı balata sağlam, motorda sıkıntı yok tıkır tıkır vites geçişi gerçekleşiyor.


En sonunda Alpay usta şanzımanın ısınmasından olabileceğini söyledi. Aktivayörün içindeki kömürün ısınıncada bu hatayı verebileceğini belirtti.
Şuan için parçayı değiştirmeye gerek görmedi. Durduk yere masraf çıkarmayalım dedi.

Alpay usta bu işin ehli olduğunu ve vicdanıyla hareket eden bir usta olduğunu bir kez daha gösterdi.




Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 May 2015 14:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Geçmiş olsun...

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 May 2015 15:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
canerk yazdı:
Geçmiş olsun...

Teşekkür ederim. Mitsubishi yine üzmedi bizi.

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2015 22:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
İlk mesaj güncellendi.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2015 23:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
DIY işleri hep sevmişimdir :) elinize sağlık insanın kendi kendine birşeyleri tamir etmesi kadar güzel bir duygu yok

Bu arada sizden sonra yapacaklar için ufak RC araçlardan kalan bir bilgi dişlilerin arasına iyice yumusaşın diye fazla yağ sürmek "Binding" yapışma denebilecek bir soruna yol açıp o parçanın motorunda zorlanmaya yol açar. Aradaki gres yağını kararında kullanmak gerekir.

Güzel günlerde kullanın:)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2015 00:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
cagkn yazdı:
DIY işleri hep sevmişimdir :) elinize sağlık insanın kendi kendine birşeyleri tamir etmesi kadar güzel bir duygu yok

Bu arada sizden sonra yapacaklar için ufak RC araçlardan kalan bir bilgi dişlilerin arasına iyice yumusaşın diye fazla yağ sürmek "Binding" yapışma denebilecek bir soruna yol açıp o parçanın motorunda zorlanmaya yol açar. Aradaki gres yağını kararında kullanmak gerekir.

Güzel günlerde kullanın:)


Teşekkür ederim. Uyarınızı ilk mesaja ilgili alana ekledim.

ersinnsahin yazdı:
Hocam eline sağlık süper bir çalışma olmuş. Umarım bir daha uğraştırmaz.


Ersin bey umarım uğraştırmaz :) Benim gibi uğraşacaklara yol göstermesi açısından en ince detayına kadar yazdım.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2015 12:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Şub 2014 12:24
Mesajlar: 367
İsim: mesut
Araç: COLT 1.5 İnstyle AMT 109 HP ;)
Meslek: makine teknikeri
Kan grubu: a+
Yaş: 25
Benim vites degisimlerinde ses cok geliyor acaba böyle bir temizlik gereklimi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2015 13:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
mesut52_34 yazdı:
Benim vites degisimlerinde ses cok geliyor acaba böyle bir temizlik gereklimi

Benim de geliyor. Hele kontak kapatınca kendini rahat konuma mı alıyor ne oluyorsa gacır gucur sesler geliyor.

Üzeyir bey iyiki böyle bir konu açtınız :) Haziran bakımında komple bakımdan geçireceğim aracı. Ara ara aktüvatör soğukken silkeleme yapıyordu, onun dışında bir problemim yok. Umarım böyle bir işlemle çözülür. Kömürlerine de bakacağım ben :D Şu anda korkum içinin kapkara çıkması, zamanında baskı balata yakmıştım, gösterdiğiniz parça çevresinden dumanlar yükselmişti :shock: onun üzerinden neredeyse 20bin km geçti desek olur :)

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2015 16:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Bilgiler için teşekkürler. Eğer sıkıntı olursa bende bu şekilde bir açıp bakacağım bakalım...
Kaan'ın dediği gibi ilk hareket anlarında yavaş hareket ediyor biraz.

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 70 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 30 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye