Zaman: 27 Nis 2024 15:17

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 70 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2015 17:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Şub 2014 12:24
Mesajlar: 367
İsim: mesut
Araç: COLT 1.5 İnstyle AMT 109 HP ;)
Meslek: makine teknikeri
Kan grubu: a+
Yaş: 25
kaan20 yazdı:
mesut52_34 yazdı:
Benim vites degisimlerinde ses cok geliyor acaba böyle bir temizlik gereklimi

Benim de geliyor. Hele kontak kapatınca kendini rahat konuma mı alıyor ne oluyorsa gacır gucur sesler geliyor.

Üzeyir bey iyiki böyle bir konu açtınız :) Haziran bakımında komple bakımdan geçireceğim aracı. Ara ara aktüvatör soğukken silkeleme yapıyordu, onun dışında bir problemim yok. Umarım böyle bir işlemle çözülür. Kömürlerine de bakacağım ben :D Şu anda korkum içinin kapkara çıkması, zamanında baskı balata yakmıştım, gösterdiğiniz parça çevresinden dumanlar yükselmişti :shock: onun üzerinden neredeyse 20bin km geçti desek olur :)

Bu aktuvator bakım olayı hassas bir olay zannımca, ama fatih ustaya ;bozulunca sokup komurleri yenileyip devam edenler varmış dediğimde sokunce tekrar tanımaz gibi bisey demişti ama arkadaş sokup takip hata kodu silerek olayı düzeltmiş, anlamadığım şey bu iş için servisde tamir kiti neden oluşturulması, örneğin 200 tl ye sokup yaglama ve komur takma işlemi yapsalar valla gider yaptiririm


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2015 17:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Şub 2014 12:24
Mesajlar: 367
İsim: mesut
Araç: COLT 1.5 İnstyle AMT 109 HP ;)
Meslek: makine teknikeri
Kan grubu: a+
Yaş: 25
Sogukken silkeleme olayı bendede baş gösteriyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2015 18:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
mesut52_34 yazdı:
Benim vites degisimlerinde ses cok geliyor acaba böyle bir temizlik gereklimi

Yapın veya yapmayın diyemem. Aracın kmsi yaşı bunlar önemli tabiki.

Asıl önemli nokta aktivatör motoru tamir edilir mi?

Yaptığım araştırmada opel easytroniclerde bizimkine benzer bir parçanın olduğu ve bu motorun kömürünün değiştirildiğini gördüm.
Hatta iki farklı opel tamircisine gittim durumu anlattım. Biri konuya hakimdi. O kişi opellerde kömür değişiminin yapıldığını ve mitsubishilerde değişim işinin zor olduğunu söylemişti. Sizin aracın parçası hassas noktada ufak bir tümsekte çarpma vs durumunda bozulacağını söylemişti.

Elektroniğe çok hakim değilim sanırım bizdeki motor servo motor tabir edilen bir motor. Yani klasik ac motorlardan değil. Tahminimce kömür değiştirme işi ehil kişilerce yapılmazsa çalışmayabilir. Yine tahmin üzerinden konuşuyorum bu servo motor kolay bozulacak bir parça değil. Elektronik bilgisi olan birileri bizi aydınlatırsa sevinirim.

Ama parçayı sökmek temizleyip takmak yarım saatimizi aldı. Kesinlikle benim öncesinde arıza ışığım yanmamış olsaydı söküp takma sonunda arıza ışığım yanmazdı.

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2015 18:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
kaan20 yazdı:
mesut52_34 yazdı:
Benim vites degisimlerinde ses cok geliyor acaba böyle bir temizlik gereklimi

Benim de geliyor. Hele kontak kapatınca kendini rahat konuma mı alıyor ne oluyorsa gacır gucur sesler geliyor.

Üzeyir bey iyiki böyle bir konu açtınız :) Haziran bakımında komple bakımdan geçireceğim aracı. Ara ara aktüvatör soğukken silkeleme yapıyordu, onun dışında bir problemim yok. Umarım böyle bir işlemle çözülür. Kömürlerine de bakacağım ben :D Şu anda korkum içinin kapkara çıkması, zamanında baskı balata yakmıştım, gösterdiğiniz parça çevresinden dumanlar yükselmişti :shock: onun üzerinden neredeyse 20bin km geçti desek olur :)

Kaan dediğin ses bende de geliyordu. Özellikle geri vitese takınca klank diye bir ses geliyordu. Ama o sesin kaynağı aktivatör mü bilmiyorum.
Motor kömürünü de sen çözersen efsane olursun :)
Sen sınırları zorlamışsın baskı balatanın
Ve dumanlar yükseldi demişsin. Sen bozmadıysan biz hiç bozmayız :)

Ben bugün bağcılar beylikdüzü yaptım. Hem sıkışık trafikte test ettim hem de boş yol da ne bir tekleme ne de bir sarsıntı olmadı.

2 gün önce gaza korkarak basıyordum. Aman nazar değmesin.

Bakalım benden sonra ilk temizlik yapacak kişi kim merakla bekliyorum.

Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2015 20:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
mesut52_34 yazdı:
Sogukken silkeleme olayı bendede baş gösteriyor


Şuna dikkat eder misiniz sizde:
Ben mesela sabah ilk çalıştırdığımda aktivatör uzun süre hareketsiz kaldığından 1-2-3-4 vites geçişlerinde sarsıntı hissediyorum. Oturduğum yerde direk caddeye çıkıyorum dur kalk yapmıyorum. O sebeple tüm viteslerde anormal bir şekilde sarsıntı olduğunu hissediyorum hafiften.

Diyeceğim o ki bence soğuk ve sıcak olmasının bir farkı yok. Çünkü havaların ısındığı şu günlerde lpgye 100 - 200 metre içerisinde geçiyorsa tüm aksamlar sıcaktır.

Bu nedenle bu mevzu bahis olan yağlama olayı bana daha doğru geldi. Şuan bizim aktivatörlerin yağları giderek özelliğini yitirdi. Yağı temizlemeden direk yağ sürsek bile bence bu silkeleme olayından eser kalmayacak...

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2015 20:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
hero4262321 yazdı:
mesut52_34 yazdı:
Sogukken silkeleme olayı bendede baş gösteriyor


Şuna dikkat eder misiniz sizde:
Ben mesela sabah ilk çalıştırdığımda aktivatör uzun süre hareketsiz kaldığından 1-2-3-4 vites geçişlerinde sarsıntı hissediyorum. Oturduğum yerde direk caddeye çıkıyorum dur kalk yapmıyorum. O sebeple tüm viteslerde anormal bir şekilde sarsıntı olduğunu hissediyorum hafiften.

Diyeceğim o ki bence soğuk ve sıcak olmasının bir farkı yok. Çünkü havaların ısındığı şu günlerde lpgye 100 - 200 metre içerisinde geçiyorsa tüm aksamlar sıcaktır.

Bu nedenle bu mevzu bahis olan yağlama olayı bana daha doğru geldi. Şuan bizim aktivatörlerin yağları giderek özelliğini yitirdi. Yağı temizlemeden direk yağ sürsek bile bence bu silkeleme olayından eser kalmayacak...

Üstad güzel bir noktaya değindin. İzlediğim videolardan birinde Eleman aktivatörü sökmeden körüğün ordan yağı sıkmıştı.

Videoyu bulursam atarım.


edit: Buldum. Aynı parça değil ama.



Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2015 00:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Şub 2014 12:24
Mesajlar: 367
İsim: mesut
Araç: COLT 1.5 İnstyle AMT 109 HP ;)
Meslek: makine teknikeri
Kan grubu: a+
Yaş: 25
hero4262321 yazdı:
mesut52_34 yazdı:
Sogukken silkeleme olayı bendede baş gösteriyor


Şuna dikkat eder misiniz sizde:
Ben mesela sabah ilk çalıştırdığımda aktivatör uzun süre hareketsiz kaldığından 1-2-3-4 vites geçişlerinde sarsıntı hissediyorum. Oturduğum yerde direk caddeye çıkıyorum dur kalk yapmıyorum. O sebeple tüm viteslerde anormal bir şekilde sarsıntı olduğunu hissediyorum hafiften.

Diyeceğim o ki bence soğuk ve sıcak olmasının bir farkı yok. Çünkü havaların ısındığı şu günlerde lpgye 100 - 200 metre içerisinde geçiyorsa tüm aksamlar sıcaktır.

Bu nedenle bu mevzu bahis olan yağlama olayı bana daha doğru geldi. Şuan bizim aktivatörlerin yağları giderek özelliğini yitirdi. Yağı temizlemeden direk yağ sürsek bile bence bu silkeleme olayından eser kalmayacak...

Sarsıntı diyebilceğimiz olay 1. vitesde 1,7 devir altında gerçekleşiyor diğer viteslere geçişte veya geçtikten sonra hissedilebilir birşey yok ama içini açmadan körükten yağlama olayı mantıklı geldi yapmak lazım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2015 22:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Aracı lifte kaldırdığım bir gün yakından bakıp incelerim. Videodaki elemanın yaptığı gibi bir yerden yağ basabileceksem alır denerim.
Ki videoyu çeken eleman, benim gibi düşünmüş ve denemiş.

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2015 21:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
İlk mesajı güncelleyeceğim hemen taze taze yazayım arkadaşlar.

Bakım yaptıktan ilk bir hafta on gün sorunsuz bindim.
Ama teklemelerim yeniden çıktı.
Motor tamir olayına girmedim. Fayda maliyet analizinde parçayı almak daha mantıklı geldi.


Orjinal sach markayı 750. TL ye maslak Atatürk oto sanayi sitesinden aldım bugün.

Bir çok yeri dolaştım bugün.
Parça ihtiyacı olan olursa diye iki yer gayet uygun fiyat verdi.

1- Pasifik otomotiv 0212 286 4624
2- Baz otomotiv 0212 346 22 17



Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2015 23:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Nis 2015 16:50
Mesajlar: 14
İsim: mustafa
Araç: colt amt 2005
Meslek: öğretmen
Kan grubu: A -
Yaş: 32
Çok iyi fiyata almışsınız. geçen aylarda ben servisten 1040 tl ye almıştım. Yeni aktivatörü takınca herhangi bir fark hissetiniz mi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2015 23:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Şub 2014 12:24
Mesajlar: 367
İsim: mesut
Araç: COLT 1.5 İnstyle AMT 109 HP ;)
Meslek: makine teknikeri
Kan grubu: a+
Yaş: 25
Arkadaşım öncelikle böyle bir arıza çıkmasına üzüldüm, colt amt nin en büyük yüz karası bu olsun 1.000 tl yede mesele halloluyor ve 10 yıl daha kullanılabiliyorsa hiç sorun yok , colt dan memnunuz çok şükür. :kart:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2015 23:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Şub 2014 12:24
Mesajlar: 367
İsim: mesut
Araç: COLT 1.5 İnstyle AMT 109 HP ;)
Meslek: makine teknikeri
Kan grubu: a+
Yaş: 25
Bir de üzeyi bey parçayı taktıktan sonraki yorumlarınızı büyük merakla bekliyorum, en çok merak ettiklerim şunlar, vitesi n den a ya alırken yada n den r ye alırken gelen o tatlı sesin şiddeti ne durumda hala aynımı yoksa azaldımı, özellikle 1 den 2 ye geçişte aracın düz yolda verdiği kafa sallama tepkisi ne duruma geldi, ve düşük devirde tekleme tarzı bir olayı varmı ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2015 11:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
mustafaekiz83 yazdı:
Çok iyi fiyata almışsınız. geçen aylarda ben servisten 1040 tl ye almıştım. Yeni aktivatörü takınca herhangi bir fark hissetiniz mi?


Mustafa Bey parçayı henüz taktırmadım bugün taktıracağım. Fiyat evet gayet uyguna denk geldi. Aslına bakarsanız bi çok parçacıyı dolaştım. 1.200 çeken de var dı 800 de. 750 diyince kaptım hemen.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2015 11:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
mesut52_34 yazdı:
Bir de üzeyi bey parçayı taktıktan sonraki yorumlarınızı büyük merakla bekliyorum, en çok merak ettiklerim şunlar, vitesi n den a ya alırken yada n den r ye alırken gelen o tatlı sesin şiddeti ne durumda hala aynımı yoksa azaldımı, özellikle 1 den 2 ye geçişte aracın düz yolda verdiği kafa sallama tepkisi ne duruma geldi, ve düşük devirde tekleme tarzı bir olayı varmı ?


Mesut bey parçayı daha taktırmadım. Genel olarak ben de silkeleme veya benzeri durum yoktu. Parçayı yağladıktan sonra özellikle yumuşadığını hissettim. Benim sorunum dediğim gibi belli süre yolculuk yaptıktan sonra parça işlevini yerine getiremiyor. Kenara çekip arabayı dinlendirmem gerekiyordu.

Ama yeni parçadan sonra ki değişimleri ben de merak ediyorum.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2015 23:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Nis 2015 16:50
Mesajlar: 14
İsim: mustafa
Araç: colt amt 2005
Meslek: öğretmen
Kan grubu: A -
Yaş: 32
Üzeyir bey mesajınızı daha yeni gördüm. Bendeki eski aktivatörü istiyorsanız gönderebilirim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2015 08:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
mustafaekiz83 yazdı:
Üzeyir bey mesajınızı daha yeni gördüm. Bendeki eski aktivatörü istiyorsanız gönderebilirim.

Mustafa Bey teşekkür ederim. Bende de var artık bir tane çıkma onu kobay olarak kullanacağım.

Bende ki motoru açacağım tekrardan bobin sarılabiliyor mu? Sarılabiliyorsa maliyeti ne bi araştıracağım.



Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2015 11:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
MCT forumu olarak bir tamirci açsak olacak herhalde :D

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2015 12:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Şub 2014 12:24
Mesajlar: 367
İsim: mesut
Araç: COLT 1.5 İnstyle AMT 109 HP ;)
Meslek: makine teknikeri
Kan grubu: a+
Yaş: 25
Üzeyir bey aktivatore fazla zarar vermeyin, dediğim gibi disli ve kamalar da hasar yoksa motor isi kolay, 12v onun içindeki motor ve oyle bir motor yaklaşık 200-250 tl ediyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2015 15:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
mesut52_34 yazdı:
Bir de üzeyi bey parçayı taktıktan sonraki yorumlarınızı büyük merakla bekliyorum, en çok merak ettiklerim şunlar, vitesi n den a ya alırken yada n den r ye alırken gelen o tatlı sesin şiddeti ne durumda hala aynımı yoksa azaldımı, özellikle 1 den 2 ye geçişte aracın düz yolda verdiği kafa sallama tepkisi ne duruma geldi, ve düşük devirde tekleme tarzı bir olayı varmı ?



Parçayı taktırdım. Özellikle hemen yazmadım. Bir kaç gün binip parçayı test etmek istedim.
Öncelikle aracın vites geçişlerinde bir hafifleme hissetmedim desem yalan olur. Psikolojik de olabilir cüzdanı hafiflettik biraz :)

Neyse gerçekten özellikle vites geçişlerinde araba daha bir akışkan oldu sanki. Özellikle vitesi büyütürken önceden milisaniyelik bir kararsızlık oluyor gibiydi. Şimdi ise tereddütsüz vites geçiyor. N den R ye geçişte yine herzamanki ses var.
Onun dışında ekstra bir fark yok.



Yalnız kafama çok takılan bir soru var. Arabam ilk arızasını vermeden 2-3 gün önce camını değiştirmek için yetkili servise vermiştim. Ne olduysa ondan sonra oldu. Günahlarını almak istemiyorum ama parça ilk bozulduğunda bu ismini vermek istemediğim servisi aradığımda parça için 1.350 TL işçilik içinse 350 TL istemişlerdi.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ağu 2015 10:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eyl 2011 22:06
Mesajlar: 133
İsim: münir
Araç: colt amt 1.3
Meslek: demiryolcu
Yaş: 30
merhaba arkadaşlar.şimdi ben yılda bir kere 600 km lik mesafeye giderim diğer zamanlar hep şehir içi en fazla 40-50 km lik yerlere giderim. 15 gün önce uzun yola çıktım hiç durmadan 100 km civarı hızla 300 km yol yaptım.sonra şehir içine girince kırmızı ışığa yanaşınca frenlerken arabada bir sarsıntı oldu ani fren filan da değildi .neyse ışık yeşile döndü araba bir teklemeye başladı 1 metre gidiyor sonralank diye duruyor yine devam vitesi manuele aldımkendim atayım diye aynı neyse araç yavaş yavaş hızlandı 50 km ye çıkınca normal devam etti.sonra diğer ışıkta yine aynı bu sefer çektim sağa kontağı kapattım.30 sn bekledim çalıştırdım sorunsuz devam etti.varacam yere vardım bir kaç gün sonra araba böyle durmadan 200 km yol yaptı yine durup kalkmaya çalışınca yine aynı acayip sarsıntı.sonra dönüş yolunda her arabayı durdurduğumda vitesi n ye aldım hiç bi sorun olmadan 600 km lik yolu bitirdim.şimdi benim sorunum bu aktüvatör mü baskı balata mı?araç 2009 amt colt 80 binde.aracı 60 binde forumdaki bacey arkadaşımızdan aldım.akü yü 2014 te 60 amperlik mutlu akü takıldı. bu aktüvatör değiştiren arkadaşlar değişince bu sorunlardan kurtulmuşlar mı.afyonda yaşıyorum burda usta yok servis varda oraya hiç gitmem oradaki ustaların coltun kaputunu açtıklarını sanmıyorum. gerekirse denizlideki servise gidecem . http://www.sanalpazar.com/Mitsubishi-Co ... sp28926034 aktüvatör bu mudur

_________________
-Yağmur yağıyor Olric. Islanıyor etraf. Ağlasak kimse anlamaz değil mi?
– Anlamaz Efendimiz.
– Tut ki güneş açtı. Papatyalardan taç yapar mı saçlarımıza?
– Bilinmez Efendimiz.
– Yıldız kaydığında diler mi bizimle olmayı?
– Sanmam Efendimiz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 70 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 31 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye