Zaman: 28 Mar 2024 21:01

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 23 Kas 2017 15:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2017 14:49
Mesajlar: 3
İsim: Muzaffer
Araç: Mitsubishi Pajero
Meslek: Yazılım
Yaş: 34
Merhabalar, 2001 Mitsubishi Pajero 2.0 GDI 16V (129 Hp) Automatic (160.000 KM) aracımız var 1,5 yıla yakındır tamirci tamirci geziyoruz. Sorunumuzu hala bulup çözüme ulaşamadık.

ilk 1-2 ayımız yaklaşık 5 tamirci ve yetkili servis gezerek sorunu bulmaya çalışmak ile geçti, sorunun "Gaz Kelebeğinde" olduğu söylendi, 2-3 ay uygun parça bulmaya çalıştık bulduk değişimi yaptık ama değişen birşey olmadı. Bu sefer sorun başka parçalardan kaynaklanıyor tahmini üzerine deneme yanılma yapmaya başlandı, Yetkili servisin yüksek fiyatlar ve çözüm için garanti vermemesi sebebi ile farklı tamirci arayışlarımız çoğaldı.

Genelde tamircilerimiz yaparız/halleriz muhabbetlerine sizi yanlış yönlendirip olmayın yapamadım abi al bunu başka ustaya götür dediği için bol bol tamirci değiştirmek zorunda kaldık!


Geldiğimiz noktada, araç çalışıp istop ediyor, öncesinde 40 km kadar hız ile hareket edebiliyordu şu an onuda yapamıyor, stop edip duruyor. Ustamız diyor ki aracın beynine bağlanıp sorunu görmemiz gerekiyor ama bağlanamıyoruz.

Usta, yetkili servisten aracın elektrik şemasını talep etti, kontak ile beyin arasına elektiriksel bir hata olduğunu düşünüyor.


Sorunun çözümü için 1,5 senedir uğraşıyoruz. Benzer sorun ile karşılaşan veya aracın beynine erişimi nasıl yapacağımız hakkında bilgisi olan var mı?

Bursadayız.

Teşekkürler


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Kas 2017 15:28 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
direk ankara İba otomotive götürün.
ancak son bir kez kontrol edelim derseniz: muhtemelen yanlış/eksik elektrik bağlantısı var ve bu hata aracı bozuyor.
1- lpg vs. komple sökün varsa araca sonradan takılan tüm elektrikli teyp vs. parçaları sökün
2- elektrik bağlantılarını akü şasi kablosunu vs. kontrol edin. hatta tek tek söküp tekrar takın yoksa bakmakla olmaz.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Kas 2017 15:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2017 14:49
Mesajlar: 3
İsim: Muzaffer
Araç: Mitsubishi Pajero
Meslek: Yazılım
Yaş: 34
av.ilhami yazdı:
direk ankara İba otomotive götürün.
ancak son bir kez kontrol edelim derseniz: muhtemelen yanlış/eksik elektrik bağlantısı var ve bu hata aracı bozuyor.
1- lpg vs. komple sökün varsa araca sonradan takılan tüm elektrikli teyp vs. parçaları sökün
2- elektrik bağlantılarını akü şasi kablosunu vs. kontrol edin. hatta tek tek söküp tekrar takın yoksa bakmakla olmaz.


LPG vs yok hocam, aldığımız ilk 4-6 ay sorun yoktu, motor ikaz lambası yandı servise götürdük. Sonrası kabus.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Kas 2017 16:29 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ikaz lambası hata kodu vs. lazım. servis ne diyor, neden hangi işlemi yapmış. bobinler buji ve kabloları kontrol edildi mi? otomatik şanzıman kontrol edildi mi?
servis dediğiniz yetkili mi? benzer durumlarda bazan bobin oluyor ama işin içinden Beyin deyip çıkmaya çalışılıyor.
Sevtaş' a gidip Mut cihazına bağlatın yoksa ihtimallerle çözmek zor. yada ankara İba otomotive götürün

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Kas 2017 17:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2017 14:49
Mesajlar: 3
İsim: Muzaffer
Araç: Mitsubishi Pajero
Meslek: Yazılım
Yaş: 34
ilk Sevtaş'a gittik, lakin çözemediler :((

Kimse aracın sorunu bulamıyor, Oto elektirikcisinde komple elektirik tesisatını, kabloları kontrol ettiriyoruz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Kas 2017 20:22 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
mut cihazında ne göründü bi yazsanız bi zahmet: bilmiyorsanız doğru İstanbul FSM ankara İba otomotiv yada uzman japon.
buradan olacak iş değil

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2017 08:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ağu 2014 17:01
Mesajlar: 71
İsim: SELİM
Araç: COLT 2006
Meslek: MEMUR
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 34
Öncelikle geçmiş olsun. Eğer Kartal'a götürme şansınız varsa ben size İlfer Oto tavsiye ederim 4x4 konusunda bayağı bilgililer.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye