Zaman: 28 Mar 2024 13:36

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Lancer 2011 hararet problemi
MesajGönderilme zamanı: 06 Şub 2019 14:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Şub 2019 09:11
Mesajlar: 6
İsim: Gökhan
Araç: Lancer
Meslek: elektronik
Yaş: 24
Arkadaşlar 2011 1.6 117hp lancerim var araç lpg den dolayı subapları eritti silindir kapağını söküp rektefiyeye gönderdik subapları çelik olanları ile değiştirdik hazır sökülmüşken v kayısı ve triger zincirinide değiştirelim diye yenilerini aldık. silindir kapak contasınıda servisten aldığımız parça kodu ile victor reinz marka ithal bir conta aldık termostatı servisten orjinal aldık. ancak söyle bir sorunum var araç hiçbirşekilde termostat açmıyor tüm hortumları denedik tıkalı olan varmı diye sorun yok devirdaim pompası denendi sorun yok kalorifer peteği ve lpg beyni denendi su kanalları açık. ancak hiçbir şekilde termostat sorununu düzeltemiyoruz. sizce silindir kapak contası yan sanayi olmasından dolayı böyle bir sorun ile karsılasırmıyım denemediğimiz hiçbirşey kalmadı neredeyse araçtan sogudum artık


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Şub 2019 15:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
Devirdaim pompasına bakıttınız mı ? Bu dediğiniz ve yaptırdığınız işlemlerle doğrudan bi ilişkisi yok anlattığınız durumun. Termostat değişimi bu olayda önemli gibi önceki termostatı takıp denediniz mi ne yapıyor diye ?


Triger zincirini ses etmeden değiştirmeseydiniz keşke. 250k da colt sattım zinciri değişmemişti. Bir de araca komple değişiklikler iyi değil. Çünkü sorun ortaya çıktığı zaman maalesef bulmak zorlaşıyor.

Diğer bir arkadaşa verdiğimiz tavsiyler oldu forumda araştırırsanız belli sorunları görebilir genel çözüm yollarına ulaşabilirsiniz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2019 16:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
victor reinz marka iyidir, sorun çıkartacağını sanmıyorum. ayrıca sorun conta gibi görünmüyor. bağlantıları kontrol edin öncelikle. daha sonra termostat ve doğru takılıp takılmadığını. termostat açmadığını nasıl anladınız?

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2019 03:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2010 01:30
Mesajlar: 408
İsim: Mehmet
Araç: 2004 Accord+2016 Space Star CVT
Meslek: Kötü Adam
Kan grubu: A Rh
Almış olduğunuz yeni termostat belki fabrikasyon arızalıdır.Bu arada aracınızın Km si lpg kiti hangi marka ve kaç Km dir lpg de subaplarınız yandı bunuda merak ediyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Şub 2019 01:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Şub 2019 09:11
Mesajlar: 6
İsim: Gökhan
Araç: Lancer
Meslek: elektronik
Yaş: 24
canztr yazdı:
Devirdaim pompasına bakıttınız mı ? Bu dediğiniz ve yaptırdığınız işlemlerle doğrudan bi ilişkisi yok anlattığınız durumun. Termostat değişimi bu olayda önemli gibi önceki termostatı takıp denediniz mi ne yapıyor diye ?


Triger zincirini ses etmeden değiştirmeseydiniz keşke. 250k da colt sattım zinciri değişmemişti. Bir de araca komple değişiklikler iyi değil. Çünkü sorun ortaya çıktığı zaman maalesef bulmak zorlaşıyor.

Diğer bir arkadaşa verdiğimiz tavsiyler oldu forumda araştırırsanız belli sorunları görebilir genel çözüm yollarına ulaşabilirsiniz.


Devir daim pompasını değiştirdik termostati serviste değişimini yaptırdım başka bir tane getirttim, silindir kapak contasıni orijinal aldık kapağı teste gönderdik sorun yok, kalorifer peteği ve radyatör sökülüp denendi tikaniklik yok tüm su geçen hortumlar denendi sağlam kaçak vs yok, bloktaki su kanalları temiz ve açık LPG BRC marka regülatorden dolayı termostat acmama gibi bir sorun yapacağını düşünmediğim için denemedik araç hala termostat açmıyor radyatörün üst hortumu alev gibi obd den bağlanıp.bakiyorum rolantide su sıcaklığı 101 102 derecelere cikiyor ama alt hortum hala buz gibi oluyor, çok uzun süre fan çalıştırıp kapatıyor arac bir şekilde soğutuyor muhtemelen termostatin üzerindeki iğneden bir miktar su geçiriyor bu sayede soğuyor ama normalde alt hortumunds üst hortum kadar sıcak olması gerekiyor diye biliyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Şub 2019 02:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Şub 2019 09:11
Mesajlar: 6
İsim: Gökhan
Araç: Lancer
Meslek: elektronik
Yaş: 24
av.ilhami yazdı:
victor reinz marka iyidir, sorun çıkartacağını sanmıyorum. ayrıca sorun conta gibi görünmüyor. bağlantıları kontrol edin öncelikle. daha sonra termostat ve doğru takılıp takılmadığını. termostat açmadığını nasıl anladınız?


Termostatin ters takılma gibi bir durumu varmi bilmiyorum ama 2 adet orijinal termostat 3 adet yan sanayi denendi yan sanayilerin yayı yumuşak olduğu için basinctan açılıyor ama kapatmiyor nedense su sıcaklığı hareket halinde 50 derecelere kadar düşüyor yansanayi termostat takılıyken orjinalinde ise hiç açmıyor ve radyatör alt hortumu buz gibi oluyor araç 270 binde BRC LPG kiti var kaç km önce takıldığını bilmiyorum ama araçtan çıkan subaplar orjinal magnezyummus


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Şub 2019 07:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Şub 2019 09:11
Mesajlar: 6
İsim: Gökhan
Araç: Lancer
Meslek: elektronik
Yaş: 24
mhmt_trn yazdı:
Almış olduğunuz yeni termostat belki fabrikasyon arızalıdır.Bu arada aracınızın Km si lpg kiti hangi marka ve kaç Km dir lpg de subaplarınız yandı bunuda merak ediyorum.



Termostatı dışarda denedim kendim eczaneden termometre aldım çaydanlıkta suyu kaynattım termostatı içine attım 87 derece üzerinde açılmaya başlıyor ve 95 de tamamen açılmış oluyor 87 nin altına düşünce tekrardan tamamen kapanıyor araç 285 binde lpg brc marka biz aracı 260 binde falan aldığımızda üzerindeydi lpg ne zaman takıldıgını bilmiyorum. subap yakmasının sebebide termostatın ordan kalorifere doğru giden döküm bir boru var o boruda iğne deliği kadar bir delik açılmış ordan su ekslttiği için yaktı subapları lpg ile pek bir ilgisi yoktu açıkcası muhtemelen eski termostatta açmadı ve basınçtan o delik açıldı ama işin garip yanı 2 termostatı aynı suya aynı anda bırakıyorum ikiside aynı tepkiyi veriyor çalışıyor yani lpg regulatorunden olacagını sanmıyorum ama bugun yağmur yağmaz ise lpg regulatörünün su girişlerini iptal edip direk bloğa bağlıyıcam o sekilde benzinde tekrar deniyicem aracı geriye denemediğim tek şey bu kaldı


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye