Zaman: 20 Ara 2025 12:41

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2013 13:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Ara 2012 00:27
Mesajlar: 8
İsim: Gürkan
Araç: Colt
Meslek: Öğrenci
Yaş: 22
İyi günler ,

Aracımı bu hafta içinde göstermeye götürücem fakat ondan önce sizin tecrübelerinizden yararlanmak istedim.

100.000 de 2009 model amt bi colt um var . Yokuş yukarı çıkarken 3000 devire yaklaştığımda devir almıyor motor ve teklemeye başlıyor , eğer vites büyütürsem araç sıkıntı yaratmıyor ama 3000 devirin üzerine çıkmaya çalışırsam motor duracakmış gibi teklemeye başlıyor. ayrıca yine yokuşş çıkarken motordan zincir sesine benzer bi ses geliyor , düşük devirlerde daha çok duyuluyor , devir yükseldikçe azalıyor ses.

Araçta lpg yok. düz yolda rahatlıkla 3000 deviri geçiyorum.

Teşekkür ederim yardımınız için.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2013 22:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2013 18:47
Mesajlar: 212
İsim: hikmet
Araç: colt
Meslek: idareci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
Karakteristik colt tepkileri.dert etmeyin...

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2013 17:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Ara 2012 00:27
Mesajlar: 8
İsim: Gürkan
Araç: Colt
Meslek: Öğrenci
Yaş: 22
yakıt genelde 2. çizgide ve daha azken bu sorunu yaşıyorum gibime geliyor , belki psikolojik de olabilir :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2013 20:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2013 10:27
Mesajlar: 542
İsim: Sami
Araç: Colt 2011
Meslek: serbest
Yaş: 33
Öncelikle 1.3 coltların hepsinde benzin filtresi yok.
Diğer konu coltla ilgili öğrendiğim en önemli şey depoyu fazla az tutmayacan. Bu durumdan hemen etkileniyo. Ben iki çizgiyi gördüğüm an yakıt alıyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2013 23:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2013 10:27
Mesajlar: 542
İsim: Sami
Araç: Colt 2011
Meslek: serbest
Yaş: 33
Yani filtre ve pompa bir biriyle birleSik ve ikisi birden mi değişiyor.
Eğer böyleyse servis bana yalniş bilgi vermiş.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2013 01:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Ara 2012 00:27
Mesajlar: 8
İsim: Gürkan
Araç: Colt
Meslek: Öğrenci
Yaş: 22
açıkcası en başta bende filtre ve pompayla alakalı bir problem olduğunu düşünmüştüm ama motordan da zincir sesi gelince acaba motorla alakalı bişey mi diye düşünmeye başladım

bu arada çok teşekkür ederim cevaplarınız için


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye