Zaman: 27 Nis 2024 16:46

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 20 Mar 2010 23:42 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Benimde aklımda acaba eski kasa lancerlara mivec üst kapak uyarmı diye bir düşünce var ?

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Mar 2010 00:03 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Gerçi benzin pahalanıyor günden güne ama çufflayan bir arabaya binemez ölürsem gözlerim açık gider :D

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Mar 2010 03:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
ya 20 nin altına çıkarsın hazır motor olunca,ama proje çizdirmen onaylatman vs vs çok işi var.yoksa traikten men kalır araç muayeneden geçemediği için :( eski kasa accentlerede 1.3 colt motoru oturtuolar ;)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Mar 2010 05:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
Bence bir 4g92 ye dohc mivec yapılacağına basit bir turbo uygulaması daha basittir.8 psi a kadar enkektör değiştirmedende oluyormuş.8 psi dan sonra enjektörlerinde değişmesi gerekiyor.Ya da benzin geri dönüşümünden takviye yapılıyor.Daha üzerineyse ciddi değişiklikler gerekiyor diyebilirim.Ama Türkiye de yinede dohc mivec ten kolay bir uygulama olur sanırım.
Ama bu konuda ısırarcıysanız onların silindir kapakları + yazılım+ enjektör filan çok güzel olur sanırsam.Tabi bu swap olmaz.Swap komple motor atmaktır.

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Mar 2010 05:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
kadioglu yazdı:
Bence bir 4g92 ye dohc mivec yapılacağına basit bir turbo uygulaması daha basittir.8 psi a kadar enkektör değiştirmedende oluyormuş.8 psi dan sonra enjektörlerinde değişmesi gerekiyor.Ya da benzin geri dönüşümünden takviye yapılıyor.Daha üzerineyse ciddi değişiklikler gerekiyor diyebilirim.Ama Türkiye de yinede dohc mivec ten kolay bir uygulama olur sanırım.
Ama bu konuda ısırarcıysanız onların silindir kapakları + yazılım+ enjektör filan çok güzel olur sanırsam.Tabi bu swap olmaz.Swap komple motor atmaktır.

yan genel olarak ustaların üfürmesi bunlar.yapıldığı vakit hakkıyla yapılmalı enjektöründen intercollerına pistonuna kadar en kalitelisi olmalı,gerekirse blok bile değişmeli.bu dayanır şu dayanır diolar araba 0.4 barda 2-3 ay güzel takılıo sonra turbo yiyio,sonra 5-6lira masraf çıkıo.böyle şeye gerek yok :) swap yapan arkadaşım vardı ama o aynı motorun temiziyle swapladı.gerçi şimdi turboluyacak ama bakalım :D almış turboyu beklio bi fırsat bulsamda taksam diye :) sonraki planıda vtec motor koyup turbolamak :) (araç crx)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Mar 2010 05:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
Yok aslında benzin geri dönüşümünde manifolda manuel bir düğme ve enjektörle birlikte az basarak bir miktar performans almak mümkün.Ama mesela turbo takıp enjektörleri değiştirmezseniz ya da dediğim gibi geri dönüşümden benzini takviyelemezseniz 4000 devirde kalırsınız.
Şimdi dohc mivec e çevirmek için silindir kapağı+yazılım+enjektörler in değişmesi gerekiyor.
Turbo içinde en az turbo+enjektörler+yazılım+manifold gerekiyor.
Bu durumda Turbo < silindir kapağı ve Türkiye de daha kolay bulunduğu için uygulaması daha ekonomik ve kolay oluyor.Yani boşver mivec i turbo rlz yani :)
Ve turbo çok keyifli diyebilirim.

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Mar 2010 22:43 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Turbo Lancer kulağa hoş geliyor : ) Çuff çuff :)

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Mar 2010 09:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
_opeth yazdı:
iyisimi swap'ten vazgeçip nostalji tuning yapayım 85 model colt alıp restore edeyim :D

İyi fikir :)

::ZaFeR:: yazdı:
Turbo Lancer kulağa hoş geliyor : ) Çuff çuff :)

Evet çok hoş geliyor ama ben şahsen hazır turbolu bir araçla uğraşmayı tercih ederim.

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 27 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye