Zaman: 11 Ara 2025 21:24

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 30 Tem 2012 19:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
Dün istanbula gittim.malum trafik birde roll falan yapınca debriyajdan ses gelmeye başladı.ayağımı debriyajdan çekince aracın sol tarafından hem ses hemde titreme geliyodu.bu titreme frene basınca ayağımın altındanda hissediliyodu.öyle böyle geldim.bugün akşam altı gibi servise gittim.usta baktı herhangibirşey yok dedi.ses gitmiş ne olduysa.eğer baskı biterse 1500-1600 tl masraf çıkartır dediki zorlayan iki araç daha önceden 30 binlerde yemiş.canım sıkıldı şimdi.malum aracı 25 binde aldım benden önce nasıl kullanıldıda tam bilmiyorum.bu masraf çok fazla

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Tem 2012 22:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Eyl 2011 20:36
Mesajlar: 975
İsim: Ahmet Emin
Araç: 2014 Astra 1.6 Cdti Sport
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Arh+
Yaş: 0
Lancer hakkında bilmiyorum ancak bizde Opel Zafira vardı 1.6 cosmo babam çok seviyordu onu da ancak araba da ne olduysa taşımıyordu sanırım motor arabayı 73 binde sattık tam 3 kere baskı değişti illallah etirmişti artık ve hiç bir zaman da ayağımızı debriyajda tutmayız beni de öyle alıştırdı

_________________
Kalbinizin Sahibine Emanet Olun...


Ye yağlıyı iç suyu, donarsa donsun
Ye tatlıyı içme suyu, yakarsa yaksın
Al arabayı doldur depoyu, yakarsa yaksın..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Tem 2012 01:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2010 01:30
Mesajlar: 408
İsim: Mehmet
Araç: 2004 Accord+2016 Space Star CVT
Meslek: Kötü Adam
Kan grubu: A Rh
Aes08 yazdı:
Lancer hakkında bilmiyorum ancak bizde Opel Zafira vardı 1.6 cosmo babam çok seviyordu onu da ancak araba da ne olduysa taşımıyordu sanırım motor arabayı 73 binde sattık tam 3 kere baskı değişti illallah etirmişti artık ve hiç bir zaman da ayağımızı debriyajda tutmayız beni de öyle alıştırdı

bu cevaptan sonra mustafa_a, pisikolojik olarak artık masrafa hazır olmalı :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Tem 2012 02:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2012 23:58
Mesajlar: 137
Şehir: İstanbul/Cevizli
İsim: Ali Aytaç Bingöl
Araç: Mitsubishi Lancer 1.6 A/T
Meslek: Mercedes Benz TURK
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 28
Olay debriyaj bilyanızdan veya telinizden kaynaklanıyor olabilir.baskı balata bitmişse bunu sanayi usulüyle anlamanın yolları var.en önemlisi yokuş çıkarken veya hızlanmaya çalışırken aracın verdiğiniz gaz oranına yeteri kadar tepki verememesiyle anlaşılır.en önemlisi çok yakarsınız.yinede emin olmak isterseniz aracınızı 4.vitese takın en freninizi tepeye kadar çekin ve aracı kaldırmaya çalışın.bunu yaparken zorlamalısınız yanlız kibarca olmaz.aracınız stop etmeye yöneliyor ve nihayetinde ediyorsa baskı balatanız sağlamdır.yok gitmeye çalışıyor stop etme eğilimi zayıf izleniyorsa bitmeye yakındır.bu yöntem bizim sanayi usulümüzdür kimse dalda geçmesin :) ama debriyajdan gelen ses ve titreşim baskınızın bir tırnağının kırılmasından yada balatanızın aşırı zorlamadan balansını kaybetmesinden olabilir.debriyajınız sertleştiyse eğer buda telden yada bilyadan olabilir.

_________________
MITSUBISHI CLUB TURKEY
Resim
MITSUBISHI
LANCER


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Tem 2012 03:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
mhmt_trn yazdı:
Aes08 yazdı:
Lancer hakkında bilmiyorum ancak bizde Opel Zafira vardı 1.6 cosmo babam çok seviyordu onu da ancak araba da ne olduysa taşımıyordu sanırım motor arabayı 73 binde sattık tam 3 kere baskı değişti illallah etirmişti artık ve hiç bir zaman da ayağımızı debriyajda tutmayız beni de öyle alıştırdı

bu cevaptan sonra mustafa_a, pisikolojik olarak artık masrafa hazır olmalı :D


kredisini anca ödüyorum zaten tırstım gece gece :D

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Tem 2012 03:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
Fullah yazdı:
Olay debriyaj bilyanızdan veya telinizden kaynaklanıyor olabilir.baskı balata bitmişse bunu sanayi usulüyle anlamanın yolları var.en önemlisi yokuş çıkarken veya hızlanmaya çalışırken aracın verdiğiniz gaz oranına yeteri kadar tepki verememesiyle anlaşılır.en önemlisi çok yakarsınız.yinede emin olmak isterseniz aracınızı 4.vitese takın en freninizi tepeye kadar çekin ve aracı kaldırmaya çalışın.bunu yaparken zorlamalısınız yanlız kibarca olmaz.aracınız stop etmeye yöneliyor ve nihayetinde ediyorsa baskı balatanız sağlamdır.yok gitmeye çalışıyor stop etme eğilimi zayıf izleniyorsa bitmeye yakındır.bu yöntem bizim sanayi usulümüzdür kimse dalda geçmesin :) ama debriyajdan gelen ses ve titreşim baskınızın bir tırnağının kırılmasından yada balatanızın aşırı zorlamadan balansını kaybetmesinden olabilir.debriyajınız sertleştiyse eğer buda telden yada bilyadan olabilir.


daha önceden caddyde iki kere bitirmiştik.kavrama yukarı kayıyor ve araba gaz yemiyodu dediğiniz gibi.ama öyle birşey hissetmedim.o ses ve titreşim nerden geldi ustada bişey diyemedi.yaparsa getir dedi.inşallah telden falandır.şu dördüncü vites testini bi yapayım bakalım.sağolun tavsiyeler için :)

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Tem 2012 22:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
böyle konuya atlamış gibi olacağım ama, soru da birazcık abest olabilir, kavrama iyice yukarı gelip baskı balata bitmeye dayandığında ne gibi sorunlar çıkartır? ben de hala kredi ödediğim için, sorun çıkarmayacak şekilde idare ettiği sürece kullanmak zorundayım.
yaklaşık bir ay önce, İstanbul'da ışıklarda sabrım taştığında, kalkarken farkında olmadan ayağım debriyaj'da birazcık fazla kaldı (anti-patinaj devreye girip devrimi kesmesin diye), ayrıca devir oldukça yüksekti.
tabi sonrasında gelen balata kokusu, içimi öyle acıttı ki, trafikte sinirlerime hakim olma konusunda daha duyarlı olacağımı düşünüyorum :)

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2012 10:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
benmde masraf edecek durumum yok.inşallah sorun çıkarmaz,yoksa yan sanayi ürün kullanacağım

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2012 11:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
şimdilik bir problemim yok gibi o konuda, yakıt tüketimi çok fazla artmadı, performansta da düşüş yok. ilk öncelikte lastikler var değiştirmem gereken, hala etli gözüküyor ama özelliğini kaybetmiş gibi, her bulduğu fırsatta dans ettiriyor :)

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2012 14:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
lastiklerde fena,adeti 300 tl :)

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2012 14:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
neyse en iyisi ben önce bi kanat alıyım arkaya da, yere bassın arabayı, yol tutuşu artsın.. %)
lastikleri bi süre daha değiştirmem :D

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2012 23:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
aynen kanat lazım :)

bu arada 4 gündür ses gelmiyor.ama hiç ısınmadı balata.zorlayınca anlayacağım

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2013 21:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
konuyu hortlatayım bari.hala bitmedi,km 56 bin :) yedek parçacıya gittim,ellerinde yokmuş yakında gelecek fiyat verecek

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2013 22:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Kas 2011 12:42
Mesajlar: 133
Şehir: Bursa
İsim: ozan
Araç: Lancer 1.6 Invite
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Forum olarak Köpekbalığı kasa Lancer'da uygun fiyata baskı balata değişimi sorununu bir türlü çözemedik. Tam uyumlu marka model ve değişim yapabilecek ehil bir usta lazım. Bu iş 1000 TL altına çözülür gibi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2013 23:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
1000 TL de çok gibi geliyor bana :(

bayramda boş zamanda biraz araştırdım, hala tam emin olamıyorum,
her yerde piyasada çok çakması var diye görüyorum.

Neyse Lancer 1.5 Exedy Daikin için sonuçlar aşağıdaki gibi:

885 TL, çok pahalı:
http://www.farbul.com/mitsubishi/lancer ... mi-70.html

576 TL, uygun fiyat:
http://www.benpart.com/index.php?dispat ... t_id=36842

bir de burası var, fiyat bilgisi yok:
http://www.saroto.com/urunler.asp?ID=13

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2013 23:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
1.5 için olan balata vardı ve 800 küsür liraydı toygun haberin olsun,orjinal daikin

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2013 23:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
Anlaşıldı kenara para koymaya başlayayım. Biraz daha idare edicez artık :(

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye