Zaman: 16 Ara 2025 23:04

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2013 11:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Kas 2013 21:28
Mesajlar: 38
İsim: ..
Araç: Lancer 2010 1.5 Invite
Meslek: Mühendis
Yaş: 27
Merhaba. 2010 Lancer 1.5 invite araçta normal hızda ilerlerken durmak için frene bastığımda arkasından durmaya yakın debraja da bastığımda rölanti bir anda normalin altına düşüyor motor sesi bir anda titriyor durunca ise rölanti tekrar normal haline çıkıp motor sesi düzeliyor. Böyle bir sorun hiç tecrübe eden oldu mu ya da bu bir sorun mudur normal midir ? Akü ile ilgili olabilir mi ?

Teşekkürler... (LPG yoktur)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2013 11:24 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Banada aracı ilk aldığımda bu çok garip gelmişti. Aracı çok sık stop ettiriyordum. Hele hele geri geri hafif yokuşlarda. Rolantide iken bile devire bak 1'in altındadır genelde 0.5 - 1 arasında gidip gelir. Yakıttan tasarruf için motor devri çok hızlı düşürüyor.

Frene basarkende yarım debriyaj yaparak kullanırsan sıkıntı olmaz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2013 11:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Başıma bu fren - devir olayı ile ilgili bişi geldi. Yazın bir ara motoru temizlemiştim özel motor temizlik malzemeleriyle. 1-2 gün frene üst üste basınca, özellikle kırmızı ışık yada dönüşlerde, devir bir anda 2000-3000 lere vurup araç bağırmaya başlıyordu. Sonra servise gitmeye gerek kalmadan normale döndü. Sebebini anlayamadım...

İlginçtir frene basınca Vedat'ın dediği gibi devirde yükselme oluyor. Yine anlamadığım bir sebepten :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2013 11:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Kas 2013 21:28
Mesajlar: 38
İsim: ..
Araç: Lancer 2010 1.5 Invite
Meslek: Mühendis
Yaş: 27
Aracın bir özelliği ise sorun yok gibi. Ama böyle birşeyle sadece lpg li araçlarda karşılaşmıştım. Biraz şaşırdım açıkcası...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2013 12:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2013 10:27
Mesajlar: 542
İsim: Sami
Araç: Colt 2011
Meslek: serbest
Yaş: 33
Rolanti dengesizliği sorunları;
-Kirli kelebek boğazı ve hava filtresi
-Kirli enjektörler
-Kalitesiz veya kirli yakıt
bunlarda sorun yoksa daha başka sebepler olabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye