Zaman: 19 May 2024 04:35

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2015 10:05 
Çevrimdışı

Kayıt: 31 May 2015 13:54
Mesajlar: 183
İsim: Ömer
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 İnvite AMT 2006
Meslek: Serbest
Yaş: 27
ommar yazdı:
Alıntı:
Vites artarken hiçbir problemimiz yok, fakat vites düştükten sonra gaza dokunduğumuz anda 2000 deviri gördükten sonra vitese geçip ilerlemeye başlıyoruz.


Aynısı bende de mevcut.

Adaş senin aracın kaç km'de?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2015 10:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2012 09:45
Mesajlar: 366
İsim: ömer
Araç: 2006 1.3 Invite AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
140 binde

_________________
Mitsubishi COLT 2006 1.3 AMT
___________________________________________________________________________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2015 16:59 
Çevrimdışı

Kayıt: 31 May 2015 13:54
Mesajlar: 183
İsim: Ömer
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 İnvite AMT 2006
Meslek: Serbest
Yaş: 27
ommar yazdı:
140 binde

Benim araç bir kaç güne ancak 50k olacak. :unknown:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2015 08:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
Lycos yazdı:
ommar yazdı:
140 binde

Benim araç bir kaç güne ancak 50k olacak. :unknown:


colt'un vites yapısı böyle hocam, alışırsın zamanla. ben de başlarda öyle düşünmüştüm :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2015 09:05 
Çevrimdışı

Kayıt: 31 May 2015 13:54
Mesajlar: 183
İsim: Ömer
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 İnvite AMT 2006
Meslek: Serbest
Yaş: 27
emngny yazdı:
Lycos yazdı:
ommar yazdı:
140 binde

Benim araç bir kaç güne ancak 50k olacak. :unknown:


colt'un vites yapısı böyle hocam, alışırsın zamanla. ben de başlarda öyle düşünmüştüm :)


Sıkıntı yok, canını sıkma diyorsun yani :)

Peki bu aragaz durumu daha fazla yakmasını sağlamaz mı aracın?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2015 10:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
bu arada sıkıntı yapmadan hayatıma devam ediyorum.
Geçenlerde rampada geri gitmem gerekti hızlıca, R'ye taktım, geçtiğini sandım,araç geri salınırken tak tak diye sarsılarak vites atmaya çalıştı sıfıra düşmüş vitesi de atamadı. Durdum geçirdim vitese.

O günden beri aracı çalıştırdığımda araç soğukken R'ye almak istediğimde 1 saniyelik Sıfır(0) görüyorum ekranda ondan sonra geçiyor.
Aktivator mü yoksa baskı balata mı :) (Yazılım güncel)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2015 14:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Arkadaşlar diğer konuda da yazmıştım. :)
Siz 2000 TL yi kenara ayırın :D

Korkularınızı yenmek için diğer tarafa yazdığım testi deneyin. HAreket halindeyken boşa alın araç kendi halinde yavaşlasın, A konumuna alın vitesi sonra tekrar boşa alın gene yavaşlasın, tekrar A moduna alın. Eğer bu değişimler 80 km hızdan 20'ye kadar sorunsuz şekilde gerçekleşiyor 0(sıfır) yazmıyorsa bir nebze sorun başka birşey. Ama 0(sıfır) yazıyorsa baskı balata + aktivatör.


Bu aragaz olayını bana Aziz usta söylemişti. Vites değişimlerinde aragaz veriyor gibi yapıyor muydu diye? Evet deyince ben.
O zaman senin baskı balata sorunlu, sorunlu olan baskı balata da aktivatörü bozuyor demişti.

Bendeki aragaz olayı çok anlık birşeydi. Dikkat etmeyen biri farkedemezdi.

Bu yazdığım testi yapın bakalım sonuç ne olacak merak ediyorum.

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2015 20:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
illa denettireceksin bana bu dediğini dimi Ali hocam :D
istanbulda bu denemeyi yapmak için yol bulduğum an yapıcam malum her yer araç kaynıyor, e-5'te de sıfıra düşerse kenara çekmek zor olacak :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2015 07:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
hero4262321 yazdı:
Arkadaşlar diğer konuda da yazmıştım. :)
Siz 2000 TL yi kenara ayırın :D

Korkularınızı yenmek için diğer tarafa yazdığım testi deneyin. HAreket halindeyken boşa alın araç kendi halinde yavaşlasın, A konumuna alın vitesi sonra tekrar boşa alın gene yavaşlasın, tekrar A moduna alın. Eğer bu değişimler 80 km hızdan 20'ye kadar sorunsuz şekilde gerçekleşiyor 0(sıfır) yazmıyorsa bir nebze sorun başka birşey. Ama 0(sıfır) yazıyorsa baskı balata + aktivatör.


Bu aragaz olayını bana Aziz usta söylemişti. Vites değişimlerinde aragaz veriyor gibi yapıyor muydu diye? Evet deyince ben.
O zaman senin baskı balata sorunlu, sorunlu olan baskı balata da aktivatörü bozuyor demişti.

Bendeki aragaz olayı çok anlık birşeydi. Dikkat etmeyen biri farkedemezdi.

Bu yazdığım testi yapın bakalım sonuç ne olacak merak ediyorum.


denedim bu sabah, gayet de güzel hareket halindeyken A'dan N'ye, N'den A'ya atabildim. Şimdi mutlu olmalıyım öyle değil mi :)
peki ya araç soğukken geri vitese takarken 1 saniyelik sıfıra düşmesi nedendir?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Eyl 2015 17:24 
Çevrimdışı

Kayıt: 31 May 2015 13:54
Mesajlar: 183
İsim: Ömer
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 İnvite AMT 2006
Meslek: Serbest
Yaş: 27
hero4262321 yazdı:
Arkadaşlar diğer konuda da yazmıştım. :)
Siz 2000 TL yi kenara ayırın :D

Korkularınızı yenmek için diğer tarafa yazdığım testi deneyin. Hareket halindeyken boşa alın araç kendi halinde yavaşlasın, A konumuna alın vitesi sonra tekrar boşa alın gene yavaşlasın, tekrar A moduna alın. Eğer bu değişimler 80 km hızdan 20'ye kadar sorunsuz şekilde gerçekleşiyor 0(sıfır) yazmıyorsa bir nebze sorun başka birşey. Ama 0(sıfır) yazıyorsa baskı balata + aktivatör.


Bu aragaz olayını bana Aziz usta söylemişti. Vites değişimlerinde aragaz veriyor gibi yapıyor muydu diye? Evet deyince ben.
O zaman senin baskı balata sorunlu, sorunlu olan baskı balata da aktivatörü bozuyor demişti.

Bendeki aragaz olayı çok anlık birşeydi. Dikkat etmeyen biri farkedemezdi.

Bu yazdığım testi yapın bakalım sonuç ne olacak merak ediyorum.


Hacım bu dediğini yaptım, bana mısın demedi. Hata falan vermedi.

Ama araç ilk çalıştığında geriye almaya çalıştığımda malum ''0'' hatasını almaya devam ediyorum.

Niitceez şimdik :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Eyl 2015 17:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Aklıma gelen tek şey sadece aktivatör arızalı olabilir.
Yazılımlar güncel değilse yapabilir. Bir de bir ara bu aktivatör içindeki yağ azalınca böyle yapabilir diye ihtimaller vermiştik.
Servise uğrayıp başka bir aktivatör takıp aynı durumu denemelisiniz. Eğer o aktivatör ile böyle bir sorun yaşamıyorsanız sorun aktivatör.

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye