Zaman: 09 Ara 2025 08:19

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 27 Eki 2014 22:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eki 2014 10:39
Mesajlar: 20
Şehir: İstanbul / Üsküdar
İsim: Soner
Araç: Colt Amt 2012
Meslek: Kuyumcu
Kan grubu: Arh+
Yaş: 25
Öncelikle hepinize selamlar. 2012 amt colt aracım var. Son zamanlarda aracı kumandadan kapattığımda normalde 1 kez yanan sinyaller 8-9 kez yanmaya başladı. Sağ arka park lambam patlamıştı değiştirttim sonraki kilitlememde yine bir kez yandı ama az önce parkedip inince tekrar defalarca yandı. Tüm ampulleri kontrol ettim parklardan sislere geri vitese kadar hepsi sağlam ama halen 8-9 defa yanıyor nedenini bilen varmı acaba?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eki 2014 23:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eki 2014 10:39
Mesajlar: 20
Şehir: İstanbul / Üsküdar
İsim: Soner
Araç: Colt Amt 2012
Meslek: Kuyumcu
Kan grubu: Arh+
Yaş: 25
_opeth yazdı:
Kumanda pili zayifladu demektir o

Teşekkür ederim Vedat bey inanın kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Birde size bir sorum daha olacak tabi diğer bilgi sahibi tüm arkadaşlarada aracım 2012 amt colt henüz 39000 kmde son bakımı 1 ay önce yapıldı. Lpg hiç takılmadı. Aracı ikinci el olarak aldım 27000 kmde soğuk havalarda bir kaç saat bekledikten sonra çalıştırıp hareket edince silkeleme yapıyo teklermiş gibi gaz yemezmiş gibi 1 yada 2.vites farkertmiyo her iki vitestede yapıyor aktivatörü serviste garantiden değişti ama bu sorun halen devam ediyor servise tekrar gittim usta araçta sorun olmadığını kullanım tarzıyla ilgili olabilir dedi ama gayet sakin kullanırım ve sabahları çalıştırıp ağır ağır bile hareket etsem silkekiyo ancak 100 metre sonra kesiliyo ve herşey normal bu arada a modunda yapıyor bunu sadece manuele alınca bu sorun olmuyor acaba sebebi sizce nedir?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2014 23:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eki 2014 10:39
Mesajlar: 20
Şehir: İstanbul / Üsküdar
İsim: Soner
Araç: Colt Amt 2012
Meslek: Kuyumcu
Kan grubu: Arh+
Yaş: 25
_opeth yazdı:
Kitapcikta bu sekilde yaziyordu. Motor sogukken jikle devrede ve devir yuksek oldugu icin silkeleme yapmasi cok anormal gelmedi. Motor sogukken manuel kullanin. Tabi bu da %100 sorunsuz ilerleme saglamayabilir.

Tekrar teşekkür ederim Vedat Bey bugün ilk işim kumanda pilini değiştirmek oldu saatçide bulunabiliyormuş. Ve herşey normale döndü diğer tekleme sorununuda artık görmezden gelicem çünkü serviste bilgisayarda arıza vermedi usta test etti sıkıntı yok dedi artık soğuk havalarda motor soğukken normal bi tepki diye kendimi alıştırıcam :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Kas 2014 12:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 567
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
ben aracın dibine gelmeden kumanda çalışmıyor. çalışınca benimki öyle 7-8 defa ışık yak-söndür de yapmıyor. bende kumanda pili diye düşünüyorum ama acaba benim araçta öyle bir sistem yok mu? pil zayıflayınca yak-söndür yapmıyor mu? kendin anla diyor sanırım???

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye