Zaman: 27 Nis 2024 10:09

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 22 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2015 20:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2014 21:54
Mesajlar: 14
Şehir: Bodrum
İsim: Alper
Araç: CZ3
Meslek: Bilişim
Yaş: 35
Merhaba,

1 ay önce 2007 model 150bin'de bir CZ3 sahibi oldum. Aracı almadan önce detaylı eksper yaptırdım. 1 aydır sorunsuz kullanıyordum. Vites geçişleri sıkıntısızdı. Çok nadir 2-3 sefer geri vites geçişlerinde 0'a geçtiği olmuştu. Bugün sabah evden çıktım ve gideceğim yere gittim. 2-3 saat sonra arabayı çalıştıdığımda vitese geçmedi araba. Vites göstergesinde hiç bir şey göstermiyor. Bomboş yani. N değil 0 değl. O kısım bomboş. Sadece kontağı ilk açtığımda garip bir işaret çıkıyor (kilit benzeri) sonra hemen sönüyor, araba çalışıyor ama hiç bir şekilde vitese geçmiyor. Kutup başlarını söküp bir süre bekledim belki bu şekilde bir süre düzelir ve ben de servise götürebilirim diye ama bir şey değişmedi. Yarın sabah arabayı servise çektireceğim ama canım oldukça sıkıldı. Baya bir araştırdım ama bu soruna benzer birşey bulamadım. Benzer sorunla karşılaşan veya bir fikri olan varmı acaba?

Teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2015 21:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2014 21:54
Mesajlar: 14
Şehir: Bodrum
İsim: Alper
Araç: CZ3
Meslek: Bilişim
Yaş: 35
Araba çalışıyor, herşey normal görünüyor, vites göstergesi söndü ve orada hiç bir şey görünmüyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Oca 2015 00:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2013 18:47
Mesajlar: 212
İsim: hikmet
Araç: colt
Meslek: idareci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
Amt sanziman sorunsuz diye biliyoruz.sasirtici.gecmis olsun.

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Oca 2015 16:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2014 21:54
Mesajlar: 14
Şehir: Bodrum
İsim: Alper
Araç: CZ3
Meslek: Bilişim
Yaş: 35
Arabamı bugün servise çektirdim. Bilgisayara bağladılar ve aktivatör'ün arızalandığını ve değişmesi gerekitiğini söylediler. Fiyat sadece parça 1.430 TL :kır:

Bu aktivator değiştikten sonra baskı balatada da bir süre sonra sorun çıkar mı diye düşünmeye başladım. Malum araç 150binde ve baskı balata hiç değişmemiş. :x

Aracı alalı daha 1 ay bile olmadı, keyfini süremeden bu tür şeylerle uğraşmak oldukça can sıkıcı :fool:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Oca 2015 22:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2014 21:54
Mesajlar: 14
Şehir: Bodrum
İsim: Alper
Araç: CZ3
Meslek: Bilişim
Yaş: 35
Baskı balata ve aktüvatör için; şu iki parça 2007 Cz3 için uygunmudur? Bu şekilde alıp serviste takltırdığımda bir sıkıntı yaşar mıyım? Ayrıca baskı balata aldığım zaman şanzuman yağının da değişmesi gerekiyor sanırım. Ona da ekstradan ücret ödemem gerekli mi?


http://www.otomobilyedekparcalari.com/M ... 33398.html

http://www.otomobilyedekparcalari.com/M ... 32350.html


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Oca 2015 01:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2014 21:54
Mesajlar: 14
Şehir: Bodrum
İsim: Alper
Araç: CZ3
Meslek: Bilişim
Yaş: 35
Yetkili serviste taktıracağım...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Oca 2015 12:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 May 2013 21:01
Mesajlar: 55
İsim: Hakan
Araç: Engin
Meslek: Serbest
Yaş: 33
1400 TL aktivatör için pahalı. Pazarlıkla 1000 TL ye yaklaşılabileceğini düşünüyorum. Farklı servislerden de fiyat bakın. Çıkma olanları da 500-600 civarında olduğunu biliyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Oca 2015 14:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2014 01:51
Mesajlar: 63
İsim: murat
Araç: 2012 colt 1.3 AMT
Meslek: Fotoğrafçı
Yaş: 33
alperoymak yazdı:
Arabamı bugün servise çektirdim. Bilgisayara bağladılar ve aktivatör'ün arızalandığını ve değişmesi gerekitiğini söylediler. Fiyat sadece parça 1.430 TL :kır:

Bu aktivator değiştikten sonra baskı balatada da bir süre sonra sorun çıkar mı diye düşünmeye başladım. Malum araç 150binde ve baskı balata hiç değişmemiş. :x

Aracı alalı daha 1 ay bile olmadı, keyfini süremeden bu tür şeylerle uğraşmak oldukça can sıkıcı :fool:


Öncelikle geçmiş olsun. Aktivatörün ömrü genellikle 150.000 civarı zaten, temsa sağolsun fiyat konusunda çok acımasız.

Benim eski colt'umda benzin pompası arızalanmıştı servis 1100 TL parça fiyatı + işçilik dedi. Temsa dialog'u aradım ve fiyatların yüksekliğinden şikayet ettim.
Birkaç defa temsa ile konuştuktan sonra parça için %15, işçilik için %10 indirim yaptılar. Temsa yı arayıp biraz zorlarsanız indirim yapabilirler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Oca 2015 14:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2014 21:54
Mesajlar: 14
Şehir: Bodrum
İsim: Alper
Araç: CZ3
Meslek: Bilişim
Yaş: 35
Aktivatör'ü 760 TL'ye, baskı balata setini de 450 TL'ye (+KDV) internetten sipariş verdim. Yetkili serviste taktıracağım. İşçilik için baya bir rakam alacaklar bu sefer de ama malesef Bodrum'da yaşadığım için burada yaptırabileceğim başka bir yer bulunmuyor...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Oca 2015 11:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2012 09:45
Mesajlar: 366
İsim: ömer
Araç: 2006 1.3 Invite AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
Servis te aynı parçayı kullanmayacak mı neden fazla para versin ki ?

_________________
Mitsubishi COLT 2006 1.3 AMT
___________________________________________________________________________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Oca 2015 17:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2012 09:45
Mesajlar: 366
İsim: ömer
Araç: 2006 1.3 Invite AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
Anladım. Doğrudur katılıyorum.

_________________
Mitsubishi COLT 2006 1.3 AMT
___________________________________________________________________________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Oca 2015 19:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2010 01:30
Mesajlar: 408
İsim: Mehmet
Araç: 2004 Accord+2016 Space Star CVT
Meslek: Kötü Adam
Kan grubu: A Rh
bana sorun anahtarda gibi geldi.aracınızın yedek anahtarı varmı?
varsa denedinizmi?adamlar parça değiştircem diyerek anahtarı tamir ettirmesinler.
gözünüzle değişimi görürseniz bilemem.birde değişiminden sonra aa sorun bu değilmiş deyip zora girmeyin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Oca 2015 10:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2014 21:54
Mesajlar: 14
Şehir: Bodrum
İsim: Alper
Araç: CZ3
Meslek: Bilişim
Yaş: 35
mhmt_trn yazdı:
bana sorun anahtarda gibi geldi.aracınızın yedek anahtarı varmı?
varsa denedinizmi?adamlar parça değiştircem diyerek anahtarı tamir ettirmesinler.
gözünüzle değişimi görürseniz bilemem.birde değişiminden sonra aa sorun bu değilmiş deyip zora girmeyin.


Yedek anahtarı denedim. Bir değişiklik olmadı. Ayrıca anatarda sorun olsaydı araba çalışmazdı diye düşünüyorum...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Oca 2015 22:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2014 21:54
Mesajlar: 14
Şehir: Bodrum
İsim: Alper
Araç: CZ3
Meslek: Bilişim
Yaş: 35
Aracımı cuma akşamı servisten aldım. İnternet üzerinden aldığım debryaj aktivatörü ve debryaj baskı balatası değişti. 2 lt şanzıman yağı kondu. 1 lt motor yağı eklendi. İşçilik olarak 400 TL ödedim. Yani bu sorun bana toplamda 2.000 TL'ye mal oldu. Belki debryaj balatasını değiştirmeyebilirdim ama içim rahat etsin istedim. Sonuçta araba 150.000 km'ye gelmişti. Eninde sonunda o da sorun olabilirdi. Gerçi değiştiren usta balata daha giderdi dedi ama eşeği sağlam kazığa bağlamak lazım. Bir gün tekrar yolda kalıcam korkusu ile gezmek hiçte hoş olmazdı... Vites geçişlerinde pek bir fark hissetmedim bu işlemler sonucunda. Demekki aktivatörün bozulacağı varmış. Bonus olarakta baskı balata değişmiş oldu. Durumu biraz toparladıktan sonra bir de benzin pompasını değiştirebilirsem yeni doğmuş gibi olarak Colt'um :pardon:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Şub 2015 01:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 May 2014 20:58
Mesajlar: 2
İsim: HÜSEYİN
Araç: COLT
Meslek: Trafik Müşaviri
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 36
bugün aynı sorun bende oldu. aracı yarın servise çektireceğim. aynı parçaları bende değiştireceğim mutlaka. parçaları nereden temin ettiğinizi paylaşabilirmisiniz acaba?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Şub 2015 10:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2014 21:54
Mesajlar: 14
Şehir: Bodrum
İsim: Alper
Araç: CZ3
Meslek: Bilişim
Yaş: 35
huseyin yazdı:
bugün aynı sorun bende oldu. aracı yarın servise çektireceğim. aynı parçaları bende değiştireceğim mutlaka. parçaları nereden temin ettiğinizi paylaşabilirmisiniz acaba?


http://www.otomobilyedekparcalari.com/M ... 32350.html

http://www.otomobilyedekparcalari.com/M ... 33398.html


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Şub 2015 11:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 May 2014 20:58
Mesajlar: 2
İsim: HÜSEYİN
Araç: COLT
Meslek: Trafik Müşaviri
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 36
Teşekkür ederim. Bu arada debriyaj alt motoru ve baskı balata değişecekmiş benimde ve servis 3200 tl fiyat verdi!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2015 00:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ağu 2012 21:11
Mesajlar: 63
İsim: Turan
Araç: Mitsubishi COLT
Meslek: AR-GE
Kan grubu: BRH+
Yaş: 25
100 binde 2007 coltum var. bende de bi kaç gün önce aracı sabah çalıştırıp giderken, yaklaşık 1 km sonra vitesin a da olduğunu ama gitmediğini gördüm. yani devir saati yükseliyor ama araç gitmiyor. bir iki kapat açtan sonra arıza lambası yaktı. yıldızlarda cihaza bağladı alpay usta, sorunun aktivatörden değilde üstteki vitesleri geçiren motordan olduğunu söyledi. çok şaşırmıştım çünkü onun bozulduğunu hiç duymamıştım. genelde baskı balata veya aktivatör sorunu oluyor. neyse parçanın 2850 tl oldugunu ve japonyadan 20 günde geldiğini söylediler. tabi benim işime gelmedi. çok yüksek bir rakam. dışarda çıkmacıdan 500 tl ye aldım ve araca taktırdım. bu esnada içime sinmesi için baskı balata da değiştirdim. onuda jakopar dan 500 tl ye aldım. sorun düzeldi derken 2 saatlik yoğun durkalktan sonra aynı sorun oldu. yolun ortasında kaldık. çıkmacıdan aldığımızda bozuk derken tekrar mut3 e bağladık. bu sefer aktivatör hatası verdi. alpay usta dışarda satılan baskı balataların çoğunda bu olay var dedi. hem baskı balata hem aktivatör serviste değişirse düzelir dedi. 2620 tl imiş onun fiyatı da. bende napcamı şaşırdım gerçekten... acaba ilk çıkan arıza damı aktivatördendi anlamadım. boşa mı sağlam parçayı değiştirdik diyorum. ama usta çok emin olarak o bozuktu diyor. dışardaki aktivatörle baskı balatanın orjinal olmadığını söyledi alpay usta.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2015 19:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Eğer alpay ustanın dediği doğru ise benim araçta 40 bin gitmeden gene baskı balata isteyecek :(

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Ara 2015 23:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Şub 2015 14:51
Mesajlar: 64
İsim: Engin
Araç: Mitsubishi Colt Cz3
Meslek: Organizatör
Kan grubu: arh+
Yaş: 25
kizilelma73 yazdı:
100 binde 2007 coltum var. bende de bi kaç gün önce aracı sabah çalıştırıp giderken, yaklaşık 1 km sonra vitesin a da olduğunu ama gitmediğini gördüm. yani devir saati yükseliyor ama araç gitmiyor. bir iki kapat açtan sonra arıza lambası yaktı. yıldızlarda cihaza bağladı alpay usta, sorunun aktivatörden değilde üstteki vitesleri geçiren motordan olduğunu söyledi. çok şaşırmıştım çünkü onun bozulduğunu hiç duymamıştım. genelde baskı balata veya aktivatör sorunu oluyor. neyse parçanın 2850 tl oldugunu ve japonyadan 20 günde geldiğini söylediler. tabi benim işime gelmedi. çok yüksek bir rakam. dışarda çıkmacıdan 500 tl ye aldım ve araca taktırdım. bu esnada içime sinmesi için baskı balata da değiştirdim. onuda jakopar dan 500 tl ye aldım. sorun düzeldi derken 2 saatlik yoğun durkalktan sonra aynı sorun oldu. yolun ortasında kaldık. çıkmacıdan aldığımızda bozuk derken tekrar mut3 e bağladık. bu sefer aktivatör hatası verdi. alpay usta dışarda satılan baskı balataların çoğunda bu olay var dedi. hem baskı balata hem aktivatör serviste değişirse düzelir dedi. 2620 tl imiş onun fiyatı da. bende napcamı şaşırdım gerçekten... acaba ilk çıkan arıza damı aktivatördendi anlamadım. boşa mı sağlam parçayı değiştirdik diyorum. ama usta çok emin olarak o bozuktu diyor. dışardaki aktivatörle baskı balatanın orjinal olmadığını söyledi alpay usta.


Hocam ben forumun derinliklerinde okumuştum. Bu konu ile alakalı bir arkadaşımız yazılımla ilgili birşeylerden bahsetmişti ve bunu yetkili serviste yapılmasının faydalı olacağını belirtmişti. Konu nerdedir mesaj nerdedir bilmiyorum ama yazdığı aynen buydu. Onun dışında 2620 tl ne imiş anlamadım? Baskı balata zaten değişmiş ona gerek yok aktüvatöre bi bakarlar ama vites a da iken gitmiyorsa olayın açıklaması aktüvatör baskı balatayı kavratmıyor anlamına geliyordur bence. Sonuçta devir yükseliyor ve araba gitmiyorsa baskı uygulamıyor demektir plakaya debriyaj motoru. Ucundaki dönel dişli kırılmış olabilir ben inceledim sistemi onun tadilatı yapılabilir aslında ben bir tane bulursam çalışan ama dönel ucu kırılmış aktüvatör tamir etmeyi deniyeceğim.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 22 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 26 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye