Zaman: 03 May 2024 03:53

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2010 13:41 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
http://www.efsaver.com/tr/anasayfa.php

http://www.efsaver.com/tr/sayfaurunler.php

hadi bakalım uzmanlar konuşsun :Bravo:

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2010 14:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Baceycim sürekli kafamızı karıştırıp duruyorsun :roll:

Ben şu açıdan bakıyorum.
düşününki bu cihaz gerçekten araca zarar vermiyo ve %30 tasarruf sağlıyo.

yani şuanda benim aracım şehir içi ortalama 7 lt yakıyo bu cihaz takılırsa şehir içi 5lt yakacak :shock:
Şehir içi 5lt şehirler arası 4lt benzinli motor için inanılmaz rakamlar.
Performansıda düşürmediğini hatta arttırdığını düşünürsek.
Mitsubishi manyak değil heralde, hemen bugünden itibaren ürettiği araçlara takmaya başlar bence.
Otomobil firmaları bunları kullanmadığına göre vardır bi bit yeniği

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2010 20:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
siteye baktım, elle tutulur adam akıllı veri yok, güvenilir bulmuyorum.yıllardır sürekli olarak piyasaya bu tarz ürünler çıkmaktadır ama bunlar söylenenin %1ini ancak yapabilir ve harcadığınız para ile ve aracınıza verdiğiniz zararla kalırsınız.

şu ana kadar bildiğim 2 ürün var bu konuda denenmiş:

1-nanocharger
2-nnt nin ürünleri

arkadaşlar dyno üzerinde ve yakıt hesaplamasında denediler, ikiside düşük miktardada olsa güç kazancı ve yakıt tasarrufu sağladılar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2010 12:48 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
arkadaş lacak gibi alsın da bir bakalım :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2010 12:56 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Öğrenciyken mühendislik fakültesinde okuyan bir arkadaşa hocası, bu eko66 tartışmaları üzerine şöyle demiş,

- Siz %30, %35' leri bir kenara bırakın, %3 tasarruf yapabilen teknoloji üretin siz ve ben dahil tüm bu sınıf o dakika köşeyi dönelim :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2010 13:02 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Ha ben size benim gibi Laz işi yakıt tasarrufu yapma tüyosunu vereyim. Hepiniz de bana dua edin :)
Şehir içi düşük hızlarda araç kullanıyorsanız, lastik basıncını 2 kademe artırın. %2 - %5 aralığında yakıt tasarrufu sağlarsınız.
Ben bu uygulamayı yapıyorum. En az hata payı olan hesabımda, Carisma' da 30' hava ile 23 KRŞ, 32' hava ile 21 KRŞ tüketimim olmuştu. 2 tekrar yaptım, ikisinde de aynı verilere ulaştım.

Zaten oldukça mantıklı. Şişen lastiğin tutunma yüzeyi azaldığından, sürtünme azalıyor. Dolayısıyla motora binen güç azalıyor, yakıt sarfiyatı da azalıyor.

Tabi uygulamayı sakin kullanımlarda yapmak mantıklı, orta ve üzeri hızlarda yapılırsa fren mesafesini uzatacağından tavsiye etmiyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2010 14:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 15:23
Mesajlar: 235
Şehir: BURSA
İsim: Yasin
Araç: 2005 COLT 1.3 - Invite AMT- LPG
Meslek: Mak. Müh.
Kan grubu: A +
örnek olarak gösterdiği araç ne biliyormusunuz ?

89 model bir Renault Flash... yani şuanda hurdaya ayrılabilen bir araç üstelik karbüratörlü... o tip araçlar için hava-yakıt karışımını çok iyi düzenleyen bir sistem olduğunda ciddi performans artışı sağlayabilirsiniz. fakat yeni nesil (bazıları çok noktadan) enjektörlü ve yanma odalarının bile geometrisindeki binde bir milimetrelik hassasiyetlerle üretim yapan sistemlere nasıl karşı gelebileceğini ben anlamıyorum.

_________________
...:::Çok şükür COLT'um oldu artık:::...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2010 15:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
atayum yazdı:
örnek olarak gösterdiği araç ne biliyormusunuz ?

89 model bir Renault Flash... yani şuanda hurdaya ayrılabilen bir araç üstelik karbüratörlü... o tip araçlar için hava-yakıt karışımını çok iyi düzenleyen bir sistem olduğunda ciddi performans artışı sağlayabilirsiniz. fakat yeni nesil (bazıları çok noktadan) enjektörlü ve yanma odalarının bile geometrisindeki binde bir milimetrelik hassasiyetlerle üretim yapan sistemlere nasıl karşı gelebileceğini ben anlamıyorum.


Bütün olay burdan kaynaklanıyo. çok iyi bir tespitte bulunmuşsun. :good:

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2010 17:31 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
atayum yazdı:
örnek olarak gösterdiği araç ne biliyormusunuz ?

89 model bir Renault Flash... yani şuanda hurdaya ayrılabilen bir araç üstelik karbüratörlü... o tip araçlar için hava-yakıt karışımını çok iyi düzenleyen bir sistem olduğunda ciddi performans artışı sağlayabilirsiniz. fakat yeni nesil (bazıları çok noktadan) enjektörlü ve yanma odalarının bile geometrisindeki binde bir milimetrelik hassasiyetlerle üretim yapan sistemlere nasıl karşı gelebileceğini ben anlamıyorum.


yok abi araç listesi kabarık, vectra opel vs de var listede...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2010 17:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 15:23
Mesajlar: 235
Şehir: BURSA
İsim: Yasin
Araç: 2005 COLT 1.3 - Invite AMT- LPG
Meslek: Mak. Müh.
Kan grubu: A +
bacey yazdı:
atayum yazdı:
örnek olarak gösterdiği araç ne biliyormusunuz ?

89 model bir Renault Flash... yani şuanda hurdaya ayrılabilen bir araç üstelik karbüratörlü... o tip araçlar için hava-yakıt karışımını çok iyi düzenleyen bir sistem olduğunda ciddi performans artışı sağlayabilirsiniz. fakat yeni nesil (bazıları çok noktadan) enjektörlü ve yanma odalarının bile geometrisindeki binde bir milimetrelik hassasiyetlerle üretim yapan sistemlere nasıl karşı gelebileceğini ben anlamıyorum.


yok abi araç listesi kabarık, vectra opel vs de var listede...


ona baktım ben de zaten.

listede dünya araç var ama sadece 89 flash'ın dyno testi var :)

göstersin hepsinin DYNO testini o zaman ben alacam ilk başta...

_________________
...:::Çok şükür COLT'um oldu artık:::...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: şimdi de EFSAVER?
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2010 17:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ağu 2010 15:24
Mesajlar: 75
İsim: gökhan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: kuaför
Kan grubu: 0+
arkadaşlar 2006 yılında bu tasarruf cihazlarından otomatik 2001 pejo 206 aracıma takmıştım (bilezik gibi bişey benzin hortumuna bağladılar)yaklaşık 2000 km yaptıktan sonra aracımı satmıştım tam ölçemedim ama sanırım hiç bir faydasıda olmamıştır
birde dikkat ettinizmi büyük hacimli motorlarda tasarruf daha yüksek görünüyor bence bu iş bir furya halini aldı dediğiniz gibi böyle bişey oluş olsa araç firmaları neden takmasın verilerini aslan gibi işte en düşük benim demesin kanaat getirek akıl karı değil


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 20 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye