Zaman: 28 Mar 2024 19:24

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2015 23:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Nis 2015 20:54
Mesajlar: 15
Şehir: AMASYA
İsim: Suat
Araç: colt
Meslek: Eğitim
Kan grubu: arh+
Yaş: 35
Arkadaşlar tekrardan merhabalar.2008 colt amt aracım takviye yapmadan akü değişimi sonrası geriye geçerken bazen nadirende olsa sıfırı görüyordu tekrar 1 - geri yaptığımda geçiyordu.Malum yazılım güncellemesi bende Ankarada günsa servisi aradım gel abi her türlü hallederiz abi sıkıntı değil abi bizim işimiz abi aman abi samsuna çoruma sakın götürme abi anlamazlar abi vs vs vs . Bu arada gitmeden 3 gün önce arayıp aracımın tavan çıtalarının da yenisinin siparişini verdim güya yada ben öyle sanıyorum .Neyse çıktım yola 350km yol gittim saat 12 gibi günsa servisi buldum aracı içeri aldım ama one içerisi otokar otobüsü dolu sorunu tekrar anlattım neysa başladım beklemeye bir elinde sigara bir elinde telefon ortalıkta dolanan bir vatandaş var güya servis müdürüymüş gitmeden önce telefonda konuştuğum kişinin ta kendisi saatler ilerliyor bizim arabaya bakan yok işin komiği benden başka mitsuda yok adam bir seçim otobüsünün ses sistemiyle uğraşıyor saatler ilerledi benim araca bakan yok neyse ortada büyük bir laobalilik var ama ben diyorumki kendi kendime arabanın işi kısa her halde adamda bu işlerden anlıyosa birazdan halledip yollayacak :))) neyse saatler sonra bitane delikanlı aracıma binme zahmetini gösterdi aracı cihaza bağladı toplamda 5 yada 10dk sonra teste çıktı geldi tamam abi sorun yok dedi servis sorumlusu arkadaş hala otokar marka seçim otobüsünün ses sistemiyle uğraşıyor bu arada servisin içi durulamayacak kadar gürültülü ben dışarı kaçtım. O arada eleman abi arabayı yıkatalım dedi yok dedim gerek yok hemen yola çıkacam yıkatalım abi 10dk sürer dedi eyv dedim yıkat.
Araba yıkamadan geldi bey efendi servis müdürümüz teşrif etti aracın başına oda ne araç geriye geçerken hala sıfırı görüyor.Eee ne olacak dedim aktivatör değişecek dedi 1400Tl imiş bende yedim tabi yav sen demedinmi abi yazılım güncellenince sorun kalmaz adam hala diyor aktivatör değişecek.neyse dedim tavan çıtaları ne oldu cevap bulamadım nasıl bulamadın temsada yokmuş dedi ve sıvıştı gitti gene bi otokarın yanına bişey yaptığıda yokta neyse artık lanet olsun artık dedim gideceğim sinirlerim tepemde 350km yol gelmişim bide geri dönecem okadar yolu o sinirle birde demezlermi 1 saat servis ücreti 94tl ne 1 saati arabayla taş çatlasa 10dk ilgilenmediler.Almak zorundalarmış.Ama sağolsunlar verdikleri cevap traji komik şimdi bunu alalım zaten aktivatör bozulunca geleceksinizya eeeeee o zaman fiyattan düşeriz.Bunu temsaya bildireceğim dedim adam hiç oralı değil taşamı konuşuyon belli değil.

Ben hayatımda böyle servis görmedim adam bir kaputu açar yağına suyuna bakar bu araba yoldan gelmiş bi sorunu varmı şikayet varmı sorulur nerdeee kim kime dumduma .Yaklaşık 6 yıl suzuki kullandım servislerinde böyle bir olayla kesinlikle karşılaşmadım oda suzuki yani belkide en ilgisiz distribitör suzukidir Türkiyede ama yanlış biliyormuşum beterin beteri bu olsa gerek.

Aracın kaputunu açmaktan aciz servis nedense hızlı bir şekilde üzerlerinde kendi reklamları bulunan plakalıklarla ruhsat kabını değiştirmeye erinmemişler ne enteresan geldi bana.(eskileride temsa akmar dı)

Neyse sonuçta 700km yol yaptım 94TL ayakbastı parası verdim bir günümü heba ettim araca hiçbirşey yapılmadı (yıkama ve plakalıkların değişimi hariç oda ben istemediğim halde) sonuç gene ''0'' ama anladığım bir şey varsa milletin neden clioya poloya vs o kadar paralar verdiğidir adamların aslında bir bildiği varmışta biz geç uyandık bırakın markayı araba kullanmaktan bile tiksindim pazartesi ilk işim temsaya durumu aynen aktarmak sonuç alamazsam mitsubishi globale bi şekilde ulaşmak ve onları kimlerin temsil ettiğine dair bişeyler yazmak.

Umarım böyle bir durum başka hiçbir arkadaşın başına gelmez .


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2015 09:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Çok geçmiş olsun Hocam, temsanın garabet vede gudubet servisleri bir hayli fazla ne yazık ki, en iyisi bile birşeyi yaparken başka bir şeyi bozabiliyor, yada sırf anladığı periyodik bakım olabiliyor, tamirat işlerinden zerre kadar anlamıyorlar, neye göre seçiyorlar, şikayetleri hiç mi görmüyorlar anlamak mümkün değil, ilk şikayet eden de son şikayet eden de siz olmayacaksınız, mitsubishi aşkı olmasa katlanılacak şey değil gerçekten... Gülü seviyoruz dikeni de batıyor bir yerimize...

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2015 13:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Nis 2015 20:54
Mesajlar: 15
Şehir: AMASYA
İsim: Suat
Araç: colt
Meslek: Eğitim
Kan grubu: arh+
Yaş: 35
canerk yazdı:
Çok geçmiş olsun Hocam, temsanın garabet vede gudubet servisleri bir hayli fazla ne yazık ki, en iyisi bile birşeyi yaparken başka bir şeyi bozabiliyor, yada sırf anladığı periyodik bakım olabiliyor, tamirat işlerinden zerre kadar anlamıyorlar, neye göre seçiyorlar, şikayetleri hiç mi görmüyorlar anlamak mümkün değil, ilk şikayet eden de son şikayet eden de siz olmayacaksınız, mitsubishi aşkı olmasa katlanılacak şey değil gerçekten... Gülü seviyoruz dikeni de batıyor bir yerimize...

Teşekkürler sizinle aynı duyguları bende paylaşıyorum maalesef


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Nis 2015 14:18 
Çevrimdışı

Kayıt: 18 Oca 2010 15:05
Mesajlar: 224
geçmiş olsun .. aslında araca herhangi bir bakım, tamirat vs. birşey yapılmamış.. o ücreti almalarını doğru bulmadım.. kaldı ki akşama kadar sizin aracın arızasını tespit etmeye çalıştık o yüzden diğer müşterileri kaçırdık gibi bir durum da yok.. tamamen dediğiniz gibi ayak bastı parası almışlar... 6 yıldır ankara'dayım, günsa nerede bilmiyorum..

haa şu var.. şeref otoya da gitseniz, azizoğluna da gitseniz ustadan önce müşteri hizmetleri geliyor, ruhsatı alıyor.. kayıt açtıktan sonra kapatmak da gerekiyor haliyle ve ücret çıkartabiliyorlar...

ben her zaman önce ustayla görüşmek istediğimi söylüyorum.. ya işten anlayan müdürleri ya da oradaki coltçu ustalardan biriyle görüşüyorum.. işte son önden ses geliyor... usta bakıyor.. ufak bir tur.. rot başı, amörtisör takozu her neyse... gidip yedek parçayla bir fiyat araştırması.. o an için ödeme gücüm yoksa, teşekkür edip çıkıyorum.. bir anlamda arıza tespiti yapılıyor olabilir ama sağolsun gittiğim şeref oto da, azizoğlu da bugüne kadar hiç uyuşturmaya kalkmadılar.. günsanın yerini bilsem belki bir gün de ona giderim...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2015 03:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Nis 2015 20:54
Mesajlar: 15
Şehir: AMASYA
İsim: Suat
Araç: colt
Meslek: Eğitim
Kan grubu: arh+
Yaş: 35
turizmpsikoloğu yazdı:
geçmiş olsun .. aslında araca herhangi bir bakım, tamirat vs. birşey yapılmamış.. o ücreti almalarını doğru bulmadım.. kaldı ki akşama kadar sizin aracın arızasını tespit etmeye çalıştık o yüzden diğer müşterileri kaçırdık gibi bir durum da yok.. tamamen dediğiniz gibi ayak bastı parası almışlar... 6 yıldır ankara'dayım, günsa nerede bilmiyorum..

haa şu var.. şeref otoya da gitseniz, azizoğluna da gitseniz ustadan önce müşteri hizmetleri geliyor, ruhsatı alıyor.. kayıt açtıktan sonra kapatmak da gerekiyor haliyle ve ücret çıkartabiliyorlar...

ben her zaman önce ustayla görüşmek istediğimi söylüyorum.. ya işten anlayan müdürleri ya da oradaki coltçu ustalardan biriyle görüşüyorum.. işte son önden ses geliyor... usta bakıyor.. ufak bir tur.. rot başı, amörtisör takozu her neyse... gidip yedek parçayla bir fiyat araştırması.. o an için ödeme gücüm yoksa, teşekkür edip çıkıyorum.. bir anlamda arıza tespiti yapılıyor olabilir ama sağolsun gittiğim şeref oto da, azizoğlu da bugüne kadar hiç uyuşturmaya kalkmadılar.. günsanın yerini bilsem belki bir gün de ona giderim...
Mamakta fiat bayisinin arka köşesinde ben Amasyadan geldiğim için o taraf daha yakın düşüyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Ara 2015 16:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Bu Günsa servisi benim eve 5-6 km... Oraya mı götürsem aracımı diyordum da bu yazıyı okuduktan sonra iştahım kaçtı...
Çünkü diğer yetkili servisler Azizoğlu ve Şeref Oto oldukça uzaklar bana.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye