Arkadaşlar tekrardan merhabalar.2008 colt amt aracım takviye yapmadan akü değişimi sonrası geriye geçerken bazen nadirende olsa sıfırı görüyordu tekrar 1 - geri yaptığımda geçiyordu.Malum yazılım güncellemesi bende Ankarada günsa servisi aradım gel abi her türlü hallederiz abi sıkıntı değil abi bizim işimiz abi aman abi samsuna çoruma sakın götürme abi anlamazlar abi vs vs vs . Bu arada gitmeden 3 gün önce arayıp aracımın tavan çıtalarının da yenisinin siparişini verdim güya yada ben öyle sanıyorum .Neyse çıktım yola 350km yol gittim saat 12 gibi günsa servisi buldum aracı içeri aldım ama one içerisi otokar otobüsü dolu sorunu tekrar anlattım neysa başladım beklemeye bir elinde sigara bir elinde telefon ortalıkta dolanan bir vatandaş var güya servis müdürüymüş gitmeden önce telefonda konuştuğum kişinin ta kendisi saatler ilerliyor bizim arabaya bakan yok işin komiği benden başka mitsuda yok adam bir seçim otobüsünün ses sistemiyle uğraşıyor saatler ilerledi benim araca bakan yok neyse ortada büyük bir laobalilik var ama ben diyorumki kendi kendime arabanın işi kısa her halde adamda bu işlerden anlıyosa birazdan halledip yollayacak
)) neyse saatler sonra bitane delikanlı aracıma binme zahmetini gösterdi aracı cihaza bağladı toplamda 5 yada 10dk sonra teste çıktı geldi tamam abi sorun yok dedi servis sorumlusu arkadaş hala otokar marka seçim otobüsünün ses sistemiyle uğraşıyor bu arada servisin içi durulamayacak kadar gürültülü ben dışarı kaçtım. O arada eleman abi arabayı yıkatalım dedi yok dedim gerek yok hemen yola çıkacam yıkatalım abi 10dk sürer dedi eyv dedim yıkat.
Araba yıkamadan geldi bey efendi servis müdürümüz teşrif etti aracın başına oda ne araç geriye geçerken hala sıfırı görüyor.Eee ne olacak dedim aktivatör değişecek dedi 1400Tl imiş bende yedim tabi yav sen demedinmi abi yazılım güncellenince sorun kalmaz adam hala diyor aktivatör değişecek.neyse dedim tavan çıtaları ne oldu cevap bulamadım nasıl bulamadın temsada yokmuş dedi ve sıvıştı gitti gene bi otokarın yanına bişey yaptığıda yokta neyse artık lanet olsun artık dedim gideceğim sinirlerim tepemde 350km yol gelmişim bide geri dönecem okadar yolu o sinirle birde demezlermi 1 saat servis ücreti 94tl ne 1 saati arabayla taş çatlasa 10dk ilgilenmediler.Almak zorundalarmış.Ama sağolsunlar verdikleri cevap traji komik şimdi bunu alalım zaten aktivatör bozulunca geleceksinizya eeeeee o zaman fiyattan düşeriz.Bunu temsaya bildireceğim dedim adam hiç oralı değil taşamı konuşuyon belli değil.
Ben hayatımda böyle servis görmedim adam bir kaputu açar yağına suyuna bakar bu araba yoldan gelmiş bi sorunu varmı şikayet varmı sorulur nerdeee kim kime dumduma .Yaklaşık 6 yıl suzuki kullandım servislerinde böyle bir olayla kesinlikle karşılaşmadım oda suzuki yani belkide en ilgisiz distribitör suzukidir Türkiyede ama yanlış biliyormuşum beterin beteri bu olsa gerek.
Aracın kaputunu açmaktan aciz servis nedense hızlı bir şekilde üzerlerinde kendi reklamları bulunan plakalıklarla ruhsat kabını değiştirmeye erinmemişler ne enteresan geldi bana.(eskileride temsa akmar dı)
Neyse sonuçta 700km yol yaptım 94TL ayakbastı parası verdim bir günümü heba ettim araca hiçbirşey yapılmadı (yıkama ve plakalıkların değişimi hariç oda ben istemediğim halde) sonuç gene ''0'' ama anladığım bir şey varsa milletin neden clioya poloya vs o kadar paralar verdiğidir adamların aslında bir bildiği varmışta biz geç uyandık bırakın markayı araba kullanmaktan bile tiksindim pazartesi ilk işim temsaya durumu aynen aktarmak sonuç alamazsam mitsubishi globale bi şekilde ulaşmak ve onları kimlerin temsil ettiğine dair bişeyler yazmak.
Umarım böyle bir durum başka hiçbir arkadaşın başına gelmez .