Zaman: 27 Nis 2024 10:17

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 62 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 21:42 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Elimden geldiğince yatıştım, ancak bu kadar yatışabildim ve şimdi yazıyorum. Yazmayı da kendime borç biliyorum.

Yıldızlar' ın alt katına indin mi, naneyi yedin demektir.
Bu bana 2. kazık oldu. İlk kazığın detayına girmeyeceğim.

Üst katta showroom' dan yedek parça tanzim bölümüne kadar olan aralıkta işiniz tıkır tıkır yürür. Hem de yapılan her işten müthiş memnuniyet duyarsınız. Ettiğiniz sohbet cabası... Fakat iş alt kata düştü mü, vay halinize...

Üstelik ortadaki olumsuz tablodan zerre kadar ders çıkarayım düşüncesi de yok.
Benim arabamın toplasanız 1 günlük işi ya var ya yok (direkt Irmak Oto' ya gitseydim eminim işim yarım günde hallolurdu ve kasko da delinmezdi), arabayı Cuma günü bıraktım, izleyen hafta Perşembe günü saat 14:00' da arabanı gel al dediler. Ben yine her ihtimale karşı 16:00' da gittim. Gördüğüm tablo (eğer zerre yanlışlık varsa düzeltsinler),

- Ön tamponum yamuk montajlanmış. Far ile tampon arasında aracın sol ön tarafında 1cm, sağ ön tarafında 0,5 cm açıklık var,
- Ön tampon çıtası yok (yenisi sipariş edildi, sen böyle al git dediler ama eski çıtayı biz biryerlere bırakacağız sen çıtasız halde araba çıplak vaziyette git İstanbul' da kafana göre takıl), yahu bu tamponun çıtası nerde? Buralardadır diyorlar, dedim siz bu çıtayı bu serviste bulamazsınız aramayın, muhtemelen oto king' de bırakılmıştır. (Sinirden kıpkırmızıyım)
- Ön plaka düzeltilmemiş, plakalıkla birlikte arabanın içine kaldırıp atılmış (herhalde demek istiyorlar ki birader biz o kadar uğraştık, bu plakayı da sen düzeltiver, git kendine ordan bi yerden de bi plakalık al tak defol git).

Yusuf gidip tamponu takan ustayı bulup geliyor, diyor ki ustacığım bu tamponu düzeltelim, çıtasını da takalım. Ali' yi bu halde yollayalım. USta aynen şöyle diyor,

- Yav bu tampon zaten sökülecek, sen böyle al git hiç sökmeyelim biz bunu.

Usta, tampon yamuk, üstelik çıtam kayıp, şu arabanın haline bak sen olsan bu şekilde dışarı çıkar mısın?
- Çıtayı oto king alıyor, prosedür bu şekilde.

Neyse, Yusuf' un ısrarları sonucu usta tamponu düzeltmek üzere söker, tabi benim çıtanın oto kingde olduğu ortaya çıkar. Yusufcuk da servisin aracına atladığı gibi çıtanın peşine düşer. Nihayet çıtayı bulup gelir, bu sırada usta tamponu sökünce meydana çıkar ki, tampon eğreti konmuş, içinde tahmini 20 adet vida bulunan bu tamponun vidalarından bir kısmı serviste kaybolmuş, kaybolmayan kısmı ise "Ustanın iyisi parça artırır" mantığıyla araca takılmamış, bi kenarda duruyor. Usta alır tornavidayı eline, başlar vidaları montajlamaya... Yusuf ve ben izliyoruz. Yusuf der ki, "Usta bak buralara yanlış vida takıyorsun, şu şapkalı olanlardan takılacak sanırım". USta bakar, tamam onlardan takalım der. Bu arada, şapkalı olan vidaların yerine diğer vidalar takıldığından yuvaları genişlemiştir ve bu sefer şapkalı vidalar tutmaz olur. Ben ustaya bakıyorum ama artık olduğum yerde bayılacağım.

Yarım yamalak, kayıp vidaların yerine başka tür kalın vidalar takılarak benim tampon montajlanır. Oto king' den Yusuf' un bulup geldiği çıta da yerine takılır.

Ben hasar bölümündeki diğer arkadaş (adını vermiyorum) ile durumu kritik yapayım derim. Neden bu araç 6 günde bu halde bekliyor, siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Aldığım cevap aynen bu,

- Bizimle bi ilgisi yok!

Ben de özür dileyerekten, afedersiniz. Bu olayda iki taraf var, biri siz, biri de ben. Sizinle ilgisi yoksa demek benle ilgisi var. Herhalde aracın tamirini ben yapacaktım, düzgün yapamamışım. Kusura bakmayın!

Velhasıl, yamuk tamponlu, kayıp vidalı, vida yuvaları bozulmuş, çıtası kayıp aracı karşılarken servisin bana fatura ettiği tutara bakıyorum, tahmin edin bakalım?

- 1.692,00 TL

Yani sözün özü şu,

Sn. Ali Kerimoğlu. Senin de, arabanın da ta a........ koyim, sen bu vesile ile şu kasko şirketinden bize şöyle en mavisinden bi 1.692,00 TL akıtıver, arabanı bi ara terkedilmişlerin içinden alıp binersin. Ok mi?

Ben yorumu size bırakıyorum...

Not: Yüzüne de söyledim, buradan tekrar söyleyeyim, Yusuf' u bu durumdan tenzih ediyorum... Bu rezaletin içinde elinden geldiğince yapıcı olmaya çalıştı, ayrıca arabi tavırlarım oldu ise kendisinden özür diliyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 22:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Geçmiş olsun Ali. Benim ön tampon tırnaklarında hafif esneme var çok az aralık duruyor bakıma gittiğimde bir hallediverelim dedim 2 saatlik iş dediler o zaman kalsın dedim direkten dönmüşüm demek ki :)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 22:06 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
_opeth yazdı:
geçmiş olsun hangi araba?

Lancer.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 22:07 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
catalyst yazdı:
Geçmiş olsun Ali. Benim ön tampon tırnaklarında hafif esneme var çok az aralık duruyor bakıma gittiğimde bir hallediverelim dedim 2 saatlik iş dediler o zaman kalsın dedim direkten dönmüşüm demek ki :)

Git bi fakir sevindir derim, badire atlatmışsın...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 22:22 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Geçmiş olsun.
Tavsiye edip duruyorduk. İnş. dediğimize bakıp giden olmamıştır.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 22:22 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Temsaya durumu bildirseniz diyorum.
Bununla ilgili bir arkadaşın basska bir başlıkta mesajı vardı.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 08:19 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Temsaya durumu bildirseniz diyorum.
Bununla ilgili bir arkadaşın basska bir başlıkta mesajı vardı.

Şimdi aynı mesajı Temsa' ya geçeceğim Hocam.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 09:20 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ara 2009 16:31
Mesajlar: 1793
Şehir: istanbul
İsim: Barış Yeniçeri
Araç: Ford Focus
Meslek: Bilgi Teknolojileri
Kan grubu: A+
Yaş: 33
Valla Yıldızlar yüzünden bende sıkıntı yaşadım yazmadım hiçbir yerde ama benim aracın sağ ön çamurluğunu orda değiştirdiler. Yepyeni çamurlukta kırılma izi vardı. Boya atarken kapıya da boya girmesi yapmışlar. Sağ ön çamurluğuda yamuk takmışlardı. Satarken arabayı kapının kazalı olmadığını anlatana kadar dilimde tüy bitmişti. O yüzden boya kaporta işlerinde kesinlikle yıldızları tavsiye etmem.

_________________
http://www.gezivia.com
http://www.fotografcilikdersleri.com


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 10:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 14:10
Mesajlar: 468
Şehir: Üsküdar/İstanbul
İsim: Murat
Araç: 1.3 Colt AMT
Meslek: Avukat
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
Ben de üst kattan bahsediyim bari, hep alttan vurmayalım :)
-Geçen sene v kayışı değişecekti kampaya zamanıydı hatta işçilik alınmıyordu, gittiğimde kayış yoktu ellerinde sonra değiştiririz abi dediler tamam dedik sonra gittik kampanya bitti ya kayış parası kadar işçilik yazmışlardı. meblağ düşük tamam ama sinirimi bozdu, laf etsen 20lira için etti olacak, dedim boşver. :no: Haa o kayış 3 kere elden geçti sonra öttüğü için o ayrı tabi :o
-Silecek suyu motoruna bağlantıların ters yapılıp tatile çıkarken bunu farketmek ayrı bir kitap konusu; önce bir endişe çalışmıyor diye sonra arka cama bakarken ön cama su fışkırması ile yaşanan dumur anlatılamaz... %)
-Bu sefer kaza için gittiğimde bakımı da gelmişti ki açıkçası diğer servislere bakacaktım, hadi dedim uğraşmayayım yapın; almaya gittiğimde "amt güncellemesi ne oldu" dediğimde "yapılmıştır herhalde" dediler ama kimse bilmiyor yapılıp yapılmadığını nasıl işse? yine Yusuf sağolsun ilgilendi de (Alpay Usta yoktu o gün) çıkarttık yukarı bağlattık Mut'a da güncelledik AMT'yi.
Yıldızlarda biraz Allah'a emanet vaziyette. Bu nedenle artık Alpay Usta yada Yusuf'u telefonluyorum, yoksa gitmiyorum ve kendilerine bugüne kadar ki ilgilerinden ötürü ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Bu arada araba hala serviste, aldıktan sonra mı yazsaydım ? :crazy:

_________________
2005 Mitsubishi Colt Invite 1.3 AMT

2011 Honda PCX 125


En son gandalf tarafından 08 Tem 2011 11:22 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 11:02 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
gandalf yazdı:
Ben de üst kattan bahsediyim bari, hep alttan vurmayalım :)
-Geçen sene v kayışı değişecekti kampaya zamanıydı hatta işçilik alınmıyordu, gittiğimde kayış yoktu ellerinde sonra değiştiririz abi dediler tamam dedik sonra gittik kampanya bitti ya kayış parası kadar işçilik yazmışlardı. meblağ düşük tamam ama sinirimi bozdu, laf etsen 20lira için etti olacak, dedim boşver. :no: Haa o kayış 3 kere elden geçti sonra öttüğü için o ayrı tabi :o
-Silecek suyu motoruna bağlantıların ters yapılıp tatile çıkarken bunu farketmek ayrı bir kitap konusu; önce bir endişe çalışmıyor diye sonra arka cama bakarken ön cama su fışkırması ile yaşanan dumur anlatılamaz... %)
-Bu sefer kaza için gittiğimde bakımı da gelmişti ki açıkçası diğer servislere bakacaktım, hadi dedim uğraşmayayım yapın; almaya gittiğimde "amt güncellemesi ne oldu" dediğimde "yapılmıştır herhalde" dediler ama kimse bilmiyor yapılıp yapılmadığını nasıl işse? Ben şimdi düşünüyorum bakım yaptılar mı diye de Allahtan lifte kalkıp yağ değişirken oradaydım :twisted: , yine Yusuf sağolsun ilgilendi de (Alpay Usta yoktu o gün) çıkarttık yukarı bağlattık Mut'a da güncelledik AMT'yi.
Yıldızlarda biraz Allah'a emanet vaziyette. Bu nedenle artık Alpay Usta yada Yusuf'u telefonluyorum, yoksa gitmiyorum ve kendilerine bugüne kadar ki ilgilerinden ötürü ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Bu arada araba hala serviste, aldıktan sonra mı yazsaydım ? :crazy:

Ben sana bu araba 1 ayda ancak çıkar dediğimde bana gülmüştün, hatırlıyor musun? Bence çıkmaz o araba...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 11:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 09:46
Mesajlar: 1251
Şehir: Kayaşehir-İstanbul
İsim: Mesut
Araç: Landili Colt 1.3 İnvite
Meslek: Mali Müşavir
Kan grubu: aRH+
Yaş: 27
Geçmiş olsun, yaşadığınız tecrübeler forumdaşlara ders olacaktır mutlaka. Kasko olunca araç sahibine itinasız davranıyolar nedense. Umarım bahsettiğinz servis bu şikayetleri okuyacaktır.

Temsaya yazmakta zannımca size vakit kaybından başka bir şey getirmez..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 11:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Of of of sinir harbine bak ya valla ben gerildim burada, aldıkları ücrette cabası
Geçmiş olsun Ali abi :( Üzüldüm senin adına

Bence ücretli olarak ta kalitesiz hizmet verir bu servis, düzgün iş yapan her koşulda yapar...

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 12:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 14:10
Mesajlar: 468
Şehir: Üsküdar/İstanbul
İsim: Murat
Araç: 1.3 Colt AMT
Meslek: Avukat
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
akerimoglu yazdı:
Ben sana bu araba 1 ayda ancak çıkar dediğimde bana gülmüştün, hatırlıyor musun? Bence çıkmaz o araba...


Sana inat 1 hafta da vereceklermiş. :ROFL: Var mısın iddiaya? bu hafta alacam :hot: :kart:

_________________
2005 Mitsubishi Colt Invite 1.3 AMT

2011 Honda PCX 125


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 12:53 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
gandalf yazdı:
akerimoglu yazdı:
Ben sana bu araba 1 ayda ancak çıkar dediğimde bana gülmüştün, hatırlıyor musun? Bence çıkmaz o araba...


Sana inat 1 hafta da vereceklermiş. :ROFL: Var mısın iddiaya? bu hafta alacam :hot: :kart:

Normal şartlarda senin arabanın işinin yarım gün olduğunu biliyorsun değil mi :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 14:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 14:10
Mesajlar: 468
Şehir: Üsküdar/İstanbul
İsim: Murat
Araç: 1.3 Colt AMT
Meslek: Avukat
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
akerimoglu yazdı:
Normal şartlarda senin arabanın işinin yarım gün olduğunu biliyorsun değil mi :)

Sen de amma yaptın ha, benim arabaya seninki gibi sinek çarpmadı :D kamyon girdi dostum.
Sadece çamurluğun düzeltilmesi boyası vs işi 1-2 gün sürer.
Bu arada ön çerçeve işi noldu? faturayı iptal edemiyorlardı, ne oldu son durum?

_________________
2005 Mitsubishi Colt Invite 1.3 AMT

2011 Honda PCX 125


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 14:18 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
gandalf yazdı:
akerimoglu yazdı:
Normal şartlarda senin arabanın işinin yarım gün olduğunu biliyorsun değil mi :)

Sen de amma yaptın ha, benim arabaya seninki gibi sinek çarpmadı :D kamyon girdi dostum.
Sadece çamurluğun düzeltilmesi boyası vs işi 1-2 gün sürer.
Bu arada ön çerçeve işi noldu? faturayı iptal edemiyorlardı, ne oldu son durum?

Yav Murat Allah aşkına bi fotoğraf koy şuraya, gören de araban pert sanacak.
Senin işlem düzeltmesi, boyası, fırını vs... maksimum yarım gün sürecek bir işlem.

Hiç uğraşmadım, ne haliniz varsa görün dedim çıktım. Eğer çerçeveyi iptal ederlerse tüm işlemleri iptal etmeleri gerekiyormuş, öyle olunca da bütün faturayı benim ödemem lazımmış.

Polemiğe girmedim, direkman Temsa' ya mail attım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 14:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Nis 2010 10:07
Mesajlar: 35
İsim: YUSUF
Araç: LANCER 2005 1.6 M/T
Meslek: HASAR DANIŞMANI
Kan grubu: Brh+
Yaş: 27
akerimoglu yazdı:
Elimden geldiğince yatıştım, ancak bu kadar yatışabildim ve şimdi yazıyorum. Yazmayı da kendime borç biliyorum.

Yıldızlar' ın alt katına indin mi, naneyi yedin demektir.
Bu bana 2. kazık oldu. İlk kazığın detayına girmeyeceğim.

Üst katta showroom' dan yedek parça tanzim bölümüne kadar olan aralıkta işiniz tıkır tıkır yürür. Hem de yapılan her işten müthiş memnuniyet duyarsınız. Ettiğiniz sohbet cabası... Fakat iş alt kata düştü mü, vay halinize...

Üstelik ortadaki olumsuz tablodan zerre kadar ders çıkarayım düşüncesi de yok.
Benim arabamın toplasanız 1 günlük işi ya var ya yok (direkt Irmak Oto' ya gitseydim eminim işim yarım günde hallolurdu ve kasko da delinmezdi), arabayı Cuma günü bıraktım, izleyen hafta Perşembe günü saat 14:00' da arabanı gel al dediler. Ben yine her ihtimale karşı 16:00' da gittim. Gördüğüm tablo (eğer zerre yanlışlık varsa düzeltsinler),

- Ön tamponum yamuk montajlanmış. Far ile tampon arasında aracın sol ön tarafında 1cm, sağ ön tarafında 0,5 cm açıklık var,
- Ön tampon çıtası yok (yenisi sipariş edildi, sen böyle al git dediler ama eski çıtayı biz biryerlere bırakacağız sen çıtasız halde araba çıplak vaziyette git İstanbul' da kafana göre takıl), yahu bu tamponun çıtası nerde? Buralardadır diyorlar, dedim siz bu çıtayı bu serviste bulamazsınız aramayın, muhtemelen oto king' de bırakılmıştır. (Sinirden kıpkırmızıyım)
- Ön plaka düzeltilmemiş, plakalıkla birlikte arabanın içine kaldırıp atılmış (herhalde demek istiyorlar ki birader biz o kadar uğraştık, bu plakayı da sen düzeltiver, git kendine ordan bi yerden de bi plakalık al tak defol git).

Yusuf gidip tamponu takan ustayı bulup geliyor, diyor ki ustacığım bu tamponu düzeltelim, çıtasını da takalım. Ali' yi bu halde yollayalım. USta aynen şöyle diyor,

- Yav bu tampon zaten sökülecek, sen böyle al git hiç sökmeyelim biz bunu.

Usta, tampon yamuk, üstelik çıtam kayıp, şu arabanın haline bak sen olsan bu şekilde dışarı çıkar mısın?
- Çıtayı oto king alıyor, prosedür bu şekilde.

Neyse, Yusuf' un ısrarları sonucu usta tamponu düzeltmek üzere söker, tabi benim çıtanın oto kingde olduğu ortaya çıkar. Yusufcuk da servisin aracına atladığı gibi çıtanın peşine düşer. Nihayet çıtayı bulup gelir, bu sırada usta tamponu sökünce meydana çıkar ki, tampon eğreti konmuş, içinde tahmini 20 adet vida bulunan bu tamponun vidalarından bir kısmı serviste kaybolmuş, kaybolmayan kısmı ise "Ustanın iyisi parça artırır" mantığıyla araca takılmamış, bi kenarda duruyor. Usta alır tornavidayı eline, başlar vidaları montajlamaya... Yusuf ve ben izliyoruz. Yusuf der ki, "Usta bak buralara yanlış vida takıyorsun, şu şapkalı olanlardan takılacak sanırım". USta bakar, tamam onlardan takalım der. Bu arada, şapkalı olan vidaların yerine diğer vidalar takıldığından yuvaları genişlemiştir ve bu sefer şapkalı vidalar tutmaz olur. Ben ustaya bakıyorum ama artık olduğum yerde bayılacağım.

Yarım yamalak, kayıp vidaların yerine başka tür kalın vidalar takılarak benim tampon montajlanır. Oto king' den Yusuf' un bulup geldiği çıta da yerine takılır.

Ben hasar bölümündeki diğer arkadaş (adını vermiyorum) ile durumu kritik yapayım derim. Neden bu araç 6 günde bu halde bekliyor, siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Aldığım cevap aynen bu,

- Bizimle bi ilgisi yok!

Ben de özür dileyerekten, afedersiniz. Bu olayda iki taraf var, biri siz, biri de ben. Sizinle ilgisi yoksa demek benle ilgisi var. Herhalde aracın tamirini ben yapacaktım, düzgün yapamamışım. Kusura bakmayın!

Velhasıl, yamuk tamponlu, kayıp vidalı, vida yuvaları bozulmuş, çıtası kayıp aracı karşılarken servisin bana fatura ettiği tutara bakıyorum, tahmin edin bakalım?

- 1.692,00 TL

Yani sözün özü şu,

Sn. Ali Kerimoğlu. Senin de, arabanın da ta a........ koyim, sen bu vesile ile şu kasko şirketinden bize şöyle en mavisinden bi 1.692,00 TL akıtıver, arabanı bi ara terkedilmişlerin içinden alıp binersin. Ok mi?

Ben yorumu size bırakıyorum...

Not: Yüzüne de söyledim, buradan tekrar söyleyeyim, Yusuf' u bu durumdan tenzih ediyorum... Bu rezaletin içinde elinden geldiğince yapıcı olmaya çalıştı, ayrıca arabi tavırlarım oldu ise kendisinden özür diliyorum.


Selamlar öncelikle; ali abi burada beni tenzih etmene rağmen paylaştığın yazı içeriği rencide edici nitelikte bu bahsettiğin yıldızlar otomotivde rızkımızı kazanmaktayız eleştiriler bizim için çok değerli saygı çerçevesinin dışına çıkılmadığı müddetçe...

şu ırmak oto diye tabir ettiğimiz fakat bizim homer olarak bildiğimiz onarım plastik onrım servisi ile senin aranda geçen görüşmede iki saatlik işi var bunun diye söylediklerinden bahsetmiştin fakat yine servis PAZARTESİ SABAHI ALDIKLARI ÖN TAMPONU ÇARŞAMBA SAAT 13:00 TE TESLİM ETMİŞTİR. burada bahsetmiştik fakat teyid için tekrar ırmak oto aranılabilir.

eksik parçası nedeniyle(ön panjur krom çıtası temsa stoğunda bulunmadığından) tekrar sökülecek olan tamponun yerine montajlanması konusundaki işçilik hatasından dolayı ve aracı perşembe günü hazır dediğimiz halde gelip tekrar sökülüp takılmasını beklediğin sürede kesinlikle haklısın.

1.692,00 tl para akıt sonrada karşılığında böylesine mağdur ol fakat temsa stoğunda bulunmayan 6400B398 nolu yedek parçanın fiyatı 1405 tl dir bununla birlikte size fatura edilen 287 tl ise tampon boyası ve tampon sökme takma işçiliğidir BUNUDA İSTEDİĞİNİZ MİTSU SERVİSİNDEN TEYİD EDEBİLİRSİNİZ.

Şunuda söylemeden geçemeyeceğim niyetim kimseyi kötülemek veya reklam yapmakta(zaten biz reklam olmuşuz) değil zaten isimde vermeyeceğim daha öncede başka bayilerde çalıştım onlarında ekmeğini yedim fakat YILDIZLAR da yanlızca yapılan işin karşılığını faturada görürsünüz. SAYGILARIMLA (Y. ŞAHİN)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 14:34 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
yildizlar_yusuf yazdı:
akerimoglu yazdı:
Elimden geldiğince yatıştım, ancak bu kadar yatışabildim ve şimdi yazıyorum. Yazmayı da kendime borç biliyorum.

Yıldızlar' ın alt katına indin mi, naneyi yedin demektir.
Bu bana 2. kazık oldu. İlk kazığın detayına girmeyeceğim.

Üst katta showroom' dan yedek parça tanzim bölümüne kadar olan aralıkta işiniz tıkır tıkır yürür. Hem de yapılan her işten müthiş memnuniyet duyarsınız. Ettiğiniz sohbet cabası... Fakat iş alt kata düştü mü, vay halinize...

Üstelik ortadaki olumsuz tablodan zerre kadar ders çıkarayım düşüncesi de yok.
Benim arabamın toplasanız 1 günlük işi ya var ya yok (direkt Irmak Oto' ya gitseydim eminim işim yarım günde hallolurdu ve kasko da delinmezdi), arabayı Cuma günü bıraktım, izleyen hafta Perşembe günü saat 14:00' da arabanı gel al dediler. Ben yine her ihtimale karşı 16:00' da gittim. Gördüğüm tablo (eğer zerre yanlışlık varsa düzeltsinler),

- Ön tamponum yamuk montajlanmış. Far ile tampon arasında aracın sol ön tarafında 1cm, sağ ön tarafında 0,5 cm açıklık var,
- Ön tampon çıtası yok (yenisi sipariş edildi, sen böyle al git dediler ama eski çıtayı biz biryerlere bırakacağız sen çıtasız halde araba çıplak vaziyette git İstanbul' da kafana göre takıl), yahu bu tamponun çıtası nerde? Buralardadır diyorlar, dedim siz bu çıtayı bu serviste bulamazsınız aramayın, muhtemelen oto king' de bırakılmıştır. (Sinirden kıpkırmızıyım)
- Ön plaka düzeltilmemiş, plakalıkla birlikte arabanın içine kaldırıp atılmış (herhalde demek istiyorlar ki birader biz o kadar uğraştık, bu plakayı da sen düzeltiver, git kendine ordan bi yerden de bi plakalık al tak defol git).

Yusuf gidip tamponu takan ustayı bulup geliyor, diyor ki ustacığım bu tamponu düzeltelim, çıtasını da takalım. Ali' yi bu halde yollayalım. USta aynen şöyle diyor,

- Yav bu tampon zaten sökülecek, sen böyle al git hiç sökmeyelim biz bunu.

Usta, tampon yamuk, üstelik çıtam kayıp, şu arabanın haline bak sen olsan bu şekilde dışarı çıkar mısın?
- Çıtayı oto king alıyor, prosedür bu şekilde.

Neyse, Yusuf' un ısrarları sonucu usta tamponu düzeltmek üzere söker, tabi benim çıtanın oto kingde olduğu ortaya çıkar. Yusufcuk da servisin aracına atladığı gibi çıtanın peşine düşer. Nihayet çıtayı bulup gelir, bu sırada usta tamponu sökünce meydana çıkar ki, tampon eğreti konmuş, içinde tahmini 20 adet vida bulunan bu tamponun vidalarından bir kısmı serviste kaybolmuş, kaybolmayan kısmı ise "Ustanın iyisi parça artırır" mantığıyla araca takılmamış, bi kenarda duruyor. Usta alır tornavidayı eline, başlar vidaları montajlamaya... Yusuf ve ben izliyoruz. Yusuf der ki, "Usta bak buralara yanlış vida takıyorsun, şu şapkalı olanlardan takılacak sanırım". USta bakar, tamam onlardan takalım der. Bu arada, şapkalı olan vidaların yerine diğer vidalar takıldığından yuvaları genişlemiştir ve bu sefer şapkalı vidalar tutmaz olur. Ben ustaya bakıyorum ama artık olduğum yerde bayılacağım.

Yarım yamalak, kayıp vidaların yerine başka tür kalın vidalar takılarak benim tampon montajlanır. Oto king' den Yusuf' un bulup geldiği çıta da yerine takılır.

Ben hasar bölümündeki diğer arkadaş (adını vermiyorum) ile durumu kritik yapayım derim. Neden bu araç 6 günde bu halde bekliyor, siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Aldığım cevap aynen bu,

- Bizimle bi ilgisi yok!

Ben de özür dileyerekten, afedersiniz. Bu olayda iki taraf var, biri siz, biri de ben. Sizinle ilgisi yoksa demek benle ilgisi var. Herhalde aracın tamirini ben yapacaktım, düzgün yapamamışım. Kusura bakmayın!

Velhasıl, yamuk tamponlu, kayıp vidalı, vida yuvaları bozulmuş, çıtası kayıp aracı karşılarken servisin bana fatura ettiği tutara bakıyorum, tahmin edin bakalım?

- 1.692,00 TL

Yani sözün özü şu,

Sn. Ali Kerimoğlu. Senin de, arabanın da ta a........ koyim, sen bu vesile ile şu kasko şirketinden bize şöyle en mavisinden bi 1.692,00 TL akıtıver, arabanı bi ara terkedilmişlerin içinden alıp binersin. Ok mi?

Ben yorumu size bırakıyorum...

Not: Yüzüne de söyledim, buradan tekrar söyleyeyim, Yusuf' u bu durumdan tenzih ediyorum... Bu rezaletin içinde elinden geldiğince yapıcı olmaya çalıştı, ayrıca arabi tavırlarım oldu ise kendisinden özür diliyorum.


Selamlar öncelikle; ali abi burada beni tenzih etmene rağmen paylaştığın yazı içeriği rencide edici nitelikte bu bahsettiğin yıldızlar otomotivde rızkımızı kazanmaktayız eleştiriler bizim için çok değerli saygı çerçevesinin dışına çıkılmadığı müddetçe...

şu ırmak oto diye tabir ettiğimiz fakat bizim homer olarak bildiğimiz onarım plastik onrım servisi ile senin aranda geçen görüşmede iki saatlik işi var bunun diye söylediklerinden bahsetmiştin fakat yine servis PAZARTESİ SABAHI ALDIKLARI ÖN TAMPONU ÇARŞAMBA SAAT 13:00 TE TESLİM ETMİŞTİR. burada bahsetmiştik fakat teyid için tekrar ırmak oto aranılabilir.

eksik parçası nedeniyle(ön panjur krom çıtası temsa stoğunda bulunmadığından) tekrar sökülecek olan tamponun yerine montajlanması konusundaki işçilik hatasından dolayı ve aracı perşembe günü hazır dediğimiz halde gelip tekrar sökülüp takılmasını beklediğin sürede kesinlikle haklısın.

1.692,00 tl para akıt sonrada karşılığında böylesine mağdur ol fakat temsa stoğunda bulunmayan 6400B398 nolu yedek parçanın fiyatı 1405 tl dir bununla birlikte size fatura edilen 287 tl ise tampon boyası ve tampon sökme takma işçiliğidir BUNUDA İSTEDİĞİNİZ MİTSU SERVİSİNDEN TEYİD EDEBİLİRSİNİZ.

Şunuda söylemeden geçemeyeceğim niyetim kimseyi kötülemek veya reklam yapmakta(zaten biz reklam olmuşuz) değil zaten isimde vermeyeceğim daha öncede başka bayilerde çalıştım onlarında ekmeğini yedim fakat YILDIZLAR da yanlızca yapılan işin karşılığını faturada görürsünüz. SAYGILARIMLA (Y. ŞAHİN)

Yusufcuğum,

Orada da söylemiştim, hatta çıkarken son söz olarak söylemiştim, tekrar edeyim,
- Cuma sabah bırakılan aracın tamponu Pazartesi günü mini onarımcıya gidiyorsa, burada sorumluluk kimde? Tekrar ediyorum olayın iki tarafı var, biri ben, diğeri Yıldızlar' ın alt katı... Eğer Cuma bırakılan aracın tamponu Pazartesi gün tamire gittiyse bu kabahat olayın hangi tarafına ait?
A) Bana
B) Yıldızlar' ın alt katına

Olayda ben C) seçeğeni bilmiyorum. Zerre kadar da ilgilenmiyorum. Ben şunu bilirim, ben Yıldızlar' ın alt katında çalışan personel olsam şunları yapardım,

- Araç geldiğinde bakıp bu işlem eğer mini onarımla hallolacak bir işlemse müşterinin işini kolaylaştırırım. Yani serviste işleme koydurtmam, direkt bahsi geçen onarımcıya gönderirim. Böylelikle hem müşterinin işi kısacık zamanda hallolur, hem de ufacık bir mevzudan ötürü sigorta şirketinden 1.690,00 TL alınmamış olur, hem de müşterinin %30 hasarsızlık indirimi devam etmiş olur.

- Eğer bu işi ben yapacam, 1.690,00 TL' yi de bu servisin cebine koyacağım dersem, aracı müşteriden ben teslim alırım. İşi sonuna kadar takip ederim. Onarımcı tamponu almıyorsa ben gider götürürüm. İşi bittiğinde de alır yerine getiririm. KEndi nezaretimde montajını yaptırırım, müşteriyi de o şekilde arayıp aracını teslim almasını söylerim!

Şimdi son kez söylüyorum, aracın tamponu onarımcıya geç gitmiş, onarımcı almamış vs... Eğer Yıldızlar' ın alt katı, tamponu onarımcıya gününde gönderim onartacak basirete sahip değilse, ben söz veriyorum size her türlü lojistik imkanını kendim sağlayacağım. Yıldızlar' ın alt katına gelen benzer nitelikte ne kadar araç varsa hepsinin tamponunu kendim gelip alıp 5-10 KM uzaklıktaki onarımcıya kendim götüreceğim! Bu hizmetimin karşılığında Yıldızlar' ın alt katına 1.690,00 TL' lk fatura da kesmeyeceğim!

Ben seni tenzih ediyorum, sen illa potada ben varım diyorsun, bırak potaya dosyayı açıp 1.400,00 küsür TL' lik çerçevenin fiyatını bana sormadan sipariş eden kişi girsin. ÜStelik o kişi bırak da bahsettiğim gibi işini takip etmeyi öğrensin ki kazandığı parayı evine rahat götürebilsin!

Ben aracı teslim almaya geldiğimde aracın dosyasını açan adam arabadan bi haberdi...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 14:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 May 2011 21:46
Mesajlar: 257
Şehir: Bursa
İsim: GULEC
Araç: Colt
Meslek: Kalite
Kan grubu: 0+
Yaş: 27
yildizlar_yusuf yazdı:
akerimoglu yazdı:
Elimden geldiğince yatıştım, ancak bu kadar yatışabildim ve şimdi yazıyorum. Yazmayı da kendime borç biliyorum.

Yıldızlar' ın alt katına indin mi, naneyi yedin demektir.
Bu bana 2. kazık oldu. İlk kazığın detayına girmeyeceğim.

Üst katta showroom' dan yedek parça tanzim bölümüne kadar olan aralıkta işiniz tıkır tıkır yürür. Hem de yapılan her işten müthiş memnuniyet duyarsınız. Ettiğiniz sohbet cabası... Fakat iş alt kata düştü mü, vay halinize...

Üstelik ortadaki olumsuz tablodan zerre kadar ders çıkarayım düşüncesi de yok.
Benim arabamın toplasanız 1 günlük işi ya var ya yok (direkt Irmak Oto' ya gitseydim eminim işim yarım günde hallolurdu ve kasko da delinmezdi), arabayı Cuma günü bıraktım, izleyen hafta Perşembe günü saat 14:00' da arabanı gel al dediler. Ben yine her ihtimale karşı 16:00' da gittim. Gördüğüm tablo (eğer zerre yanlışlık varsa düzeltsinler),

- Ön tamponum yamuk montajlanmış. Far ile tampon arasında aracın sol ön tarafında 1cm, sağ ön tarafında 0,5 cm açıklık var,
- Ön tampon çıtası yok (yenisi sipariş edildi, sen böyle al git dediler ama eski çıtayı biz biryerlere bırakacağız sen çıtasız halde araba çıplak vaziyette git İstanbul' da kafana göre takıl), yahu bu tamponun çıtası nerde? Buralardadır diyorlar, dedim siz bu çıtayı bu serviste bulamazsınız aramayın, muhtemelen oto king' de bırakılmıştır. (Sinirden kıpkırmızıyım)
- Ön plaka düzeltilmemiş, plakalıkla birlikte arabanın içine kaldırıp atılmış (herhalde demek istiyorlar ki birader biz o kadar uğraştık, bu plakayı da sen düzeltiver, git kendine ordan bi yerden de bi plakalık al tak defol git).

Yusuf gidip tamponu takan ustayı bulup geliyor, diyor ki ustacığım bu tamponu düzeltelim, çıtasını da takalım. Ali' yi bu halde yollayalım. USta aynen şöyle diyor,

- Yav bu tampon zaten sökülecek, sen böyle al git hiç sökmeyelim biz bunu.

Usta, tampon yamuk, üstelik çıtam kayıp, şu arabanın haline bak sen olsan bu şekilde dışarı çıkar mısın?
- Çıtayı oto king alıyor, prosedür bu şekilde.

Neyse, Yusuf' un ısrarları sonucu usta tamponu düzeltmek üzere söker, tabi benim çıtanın oto kingde olduğu ortaya çıkar. Yusufcuk da servisin aracına atladığı gibi çıtanın peşine düşer. Nihayet çıtayı bulup gelir, bu sırada usta tamponu sökünce meydana çıkar ki, tampon eğreti konmuş, içinde tahmini 20 adet vida bulunan bu tamponun vidalarından bir kısmı serviste kaybolmuş, kaybolmayan kısmı ise "Ustanın iyisi parça artırır" mantığıyla araca takılmamış, bi kenarda duruyor. Usta alır tornavidayı eline, başlar vidaları montajlamaya... Yusuf ve ben izliyoruz. Yusuf der ki, "Usta bak buralara yanlış vida takıyorsun, şu şapkalı olanlardan takılacak sanırım". USta bakar, tamam onlardan takalım der. Bu arada, şapkalı olan vidaların yerine diğer vidalar takıldığından yuvaları genişlemiştir ve bu sefer şapkalı vidalar tutmaz olur. Ben ustaya bakıyorum ama artık olduğum yerde bayılacağım.

Yarım yamalak, kayıp vidaların yerine başka tür kalın vidalar takılarak benim tampon montajlanır. Oto king' den Yusuf' un bulup geldiği çıta da yerine takılır.

Ben hasar bölümündeki diğer arkadaş (adını vermiyorum) ile durumu kritik yapayım derim. Neden bu araç 6 günde bu halde bekliyor, siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Aldığım cevap aynen bu,

- Bizimle bi ilgisi yok!

Ben de özür dileyerekten, afedersiniz. Bu olayda iki taraf var, biri siz, biri de ben. Sizinle ilgisi yoksa demek benle ilgisi var. Herhalde aracın tamirini ben yapacaktım, düzgün yapamamışım. Kusura bakmayın!

Velhasıl, yamuk tamponlu, kayıp vidalı, vida yuvaları bozulmuş, çıtası kayıp aracı karşılarken servisin bana fatura ettiği tutara bakıyorum, tahmin edin bakalım?

- 1.692,00 TL

Yani sözün özü şu,

Sn. Ali Kerimoğlu. Senin de, arabanın da ta a........ koyim, sen bu vesile ile şu kasko şirketinden bize şöyle en mavisinden bi 1.692,00 TL akıtıver, arabanı bi ara terkedilmişlerin içinden alıp binersin. Ok mi?

Ben yorumu size bırakıyorum...

Not: Yüzüne de söyledim, buradan tekrar söyleyeyim, Yusuf' u bu durumdan tenzih ediyorum... Bu rezaletin içinde elinden geldiğince yapıcı olmaya çalıştı, ayrıca arabi tavırlarım oldu ise kendisinden özür diliyorum.


Selamlar öncelikle; ali abi burada beni tenzih etmene rağmen paylaştığın yazı içeriği rencide edici nitelikte bu bahsettiğin yıldızlar otomotivde rızkımızı kazanmaktayız eleştiriler bizim için çok değerli saygı çerçevesinin dışına çıkılmadığı müddetçe...

şu ırmak oto diye tabir ettiğimiz fakat bizim homer olarak bildiğimiz onarım plastik onrım servisi ile senin aranda geçen görüşmede iki saatlik işi var bunun diye söylediklerinden bahsetmiştin fakat yine servis PAZARTESİ SABAHI ALDIKLARI ÖN TAMPONU ÇARŞAMBA SAAT 13:00 TE TESLİM ETMİŞTİR. burada bahsetmiştik fakat teyid için tekrar ırmak oto aranılabilir.

eksik parçası nedeniyle(ön panjur krom çıtası temsa stoğunda bulunmadığından) tekrar sökülecek olan tamponun yerine montajlanması konusundaki işçilik hatasından dolayı ve aracı perşembe günü hazır dediğimiz halde gelip tekrar sökülüp takılmasını beklediğin sürede kesinlikle haklısın.

1.692,00 tl para akıt sonrada karşılığında böylesine mağdur ol fakat temsa stoğunda bulunmayan 6400B398 nolu yedek parçanın fiyatı 1405 tl dir bununla birlikte size fatura edilen 287 tl ise tampon boyası ve tampon sökme takma işçiliğidir BUNUDA İSTEDİĞİNİZ MİTSU SERVİSİNDEN TEYİD EDEBİLİRSİNİZ.

Şunuda söylemeden geçemeyeceğim niyetim kimseyi kötülemek veya reklam yapmakta(zaten biz reklam olmuşuz) değil zaten isimde vermeyeceğim daha öncede başka bayilerde çalıştım onlarında ekmeğini yedim fakat YILDIZLAR da yanlızca yapılan işin karşılığını faturada görürsünüz. SAYGILARIMLA (Y. ŞAHİN)


2 tarafta kendince hakli biseyler soylemis cikan fatura konusunda bisey soylemem urunun fiyati nedir ne degildir bilmiyorum fakat Yıldızlarda Calisan Yusuf arkadasimiza sunu Sormak istiyorum ; hatali tampon montaji , kayip cita v.b konularda nasil bir iyilestirme yapmayi planliyorlar kendi icinlerde calisanlarina ne gibi eğitimler vermeyi dusunuyorlar yada kendi aralarinda bu konuyu konustular mi daha tampon toplamasini bilmeyen bir servise insanlar guvenerek nasil aracini teslim edebilir ?

_________________
MITSUBISHI CoLT Cz3


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2011 15:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Nis 2010 10:07
Mesajlar: 35
İsim: YUSUF
Araç: LANCER 2005 1.6 M/T
Meslek: HASAR DANIŞMANI
Kan grubu: Brh+
Yaş: 27
ortada bi yanlış anlaşılma var ali abi benim sormak istediğim sen sorunca sana 2 saatlik işi var diyen yer bize tamponu neden 3 (iş günü) içinde getiriyor eksper arabayı gördükten sonra araya hafta sonu girdi diyelim(ki öyle oldu) bu homer sana farklı konuşup bize neden farklı hareket ediyor...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 62 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 27 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye