Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=26&t=2804
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  Fkesefli [ 06 Tem 2011 01:15 ]
Mesaj Başlığı:  Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

Arkadaşlar Temsa ya gönderdiğim maili aynen paylaşıyorum.

Sn İLGİLİ ;

Sabırla okuyacağımızı umut ederek sözlerime başlıyorum. Öncelikle bu kadar büyük bir markanın Türkiye ‘ye girmesine vesile olduğunuz için siz Temsa çalışanlarına teşekkür ederim. 29.11.2010 tarihinde sıfır olarak ÖZKASAPOĞLU MOTORLU ARAÇLAR AKARYAKIT İNŞ. TAAH. İTH. İHR. TUR. TİC. VE SAN. LTD. ŞTİ. İsimli BODRUM / MUĞLA da bulunan bayinizden LANCER GS41 1.6 INVITE MT adı ile şirketimize / adımıza fatura edilen aracımızı teslim aldık. Aracı sadece Bodrum ilçe merkezinde kendi şahsi kullanımım için satın almış bulunmaktayım. Yetkili bayinizde bize söylenen ve gösterilen test aracı 2009 modeldi. Araçta bulunan bluetooth , hız sabitleme gibi özellikler teslim aldığımız araçta yoktu; ayrıca manuelde yazan araç kumandası üzerinden cam kapatma modülüde çalışmıyordu. Bunu servise sorduğumda ilk 10.000 km bakımında aracın kişiselleştirmesinin de yapılacağı söylendi ve bu özelliğinde de bu zamanda düzeltileceği belirtildi. Aracı ilk aldığımız günlerde bir problem yaşamadık. Aradan 1 ay geçtikten sonra araçta özellikle (engebeli yollarda) arka kısımdan gelen rahatsız edici ses üzerine, aynı firma altında hizmet veren YETKİLİ SERVİS’inize gittim. Serviste verilen bilgi bunun gayet normal olduğu, bu araçların Japonya standartlarına göre yapıldığı, aracın fren clipper lerinde bu problemin sık sık yaşandığı, aracın clipperlerinin sökülerek tornada işlem görmesi gerektiği idi. 2.000 km si daha dolmamış bir aracı tornaya sokmak istemediğimi belirttim. Orijinal parçanın tedarik edilip edilemeyeceği konusunda bilgi aldım. Yaklaşık 2.5 hafta geçtikten sonra, orijinal parçanın tedarik edildiği konusunda servisten ve Temsa Global’den bilgi geldi. Aracı servisinize teslim ettim. Yaklaşık 5 saat süren bir çalışmadan sonra clipper ler değişti. Aracımızda yaklaşık 2 haftalık kullanımdan sonra ses tekrar başladı. Yetkili servisinize sorunun devam ettiğini söylediğim zaman mutlak ve mutlak aracın clipperlerinin tornaya girmesi gerektiği söylendi. Bu işleminde aracın 10.000 km bakımında yapılmasına karar verdik.
Aracımı 20.06.2011 tarihinde 10.000 km bakım için servisinize teslim ettim. Keşke hiç etmeseydim. Ekte faturasında da görüleceği gibi sadece 10.000 kmde kontrol edilmesi gereken parçaların bile, aracın ileride sorun çıkarmaması için değişimine onay verdim. Toplam 280 TL’ lik ödemeyi nakit olarak yaptıktan sonra. Aracın clipperlerininde yapıldığını belirten servis sorumlusu arkadaştan aracı teslim aldım. Yetkili servisinizde sorumlu müdür olan Fethi Bey’in şehir dışında eğitimde olmasından dolayı kendisi ile bizzat görüşemedik. Aracımda 10.000 servis km sıfırlamasını yapan yetkili arkadaşın km’nin geriye doğru sayım yapmadığını ve servis hatırlatmasının 10.000 km dolduktan sonra birden 0km ye düşeceğini iddaa etmesinden tutun bu aracın üzerine orijinal olarak satın alıp taktırmak istediğim navigasyon / double din ( Orijinal parça katoloğunuzda Mitsubishi Multi Communication System (MMCS) adı ile bulunmakta. Bu arkadaşların daha hangi aksesuarları monte edeceklerinden haberleri yok. Nasıl satın alıp bu arkadaşların montajı sağlıklı bir şekilde yapmasını düşene biliriz orası da ayrı bir soru işareti oluşturmakta. ) cihazının bulunmadığını iddaa eden YETKİLİ SERVİS PERSONELİNİZLE bir çok konuda anlaşmazlığa düştük. Yetkili servisinizde sizin tarafınızdan eğitilmiş bir görevli arkadaşın araca bu kadar uzak olması ve araçla birlikte sağlanan donanımlarından haberdar olmaması beni inanın çok korkuttu. Sonuç olarak bana söylenilen yeni modellerde Bluetooth, Hız Sabitleyici ve Cam kaldırma modelleri güya araca Far sensörü ve Yağmur sensörü koyulmak için kaldırılmış. Dünya devi bir firmanın 2 özellik eklemek için araçtan 3 özellik kaldırması zorunluluğunu duyunca gülmemek için kendimi zor tuttum. Yetkili Serviste bulunan arkadaşların eğitim seviyelerini bilmiyorum ama günümüzde internet her derde deva. Yurt dışı çıkışlı Mitsubishi araçların bu sayılan tüm özellikleri bir arada bulunduğunu ve araçları ithal eden ülkeleri tek tek saymaya gerek bile duymuyorum. Aldığımız rakamların çok altında, tüm özellikleri bir arada barındıran Lancer 1.8 / 2.0 / 2.4 modelleri bulunmakta. Personelinize, Dünya Devi Mitsubishi adını ve ülkemizin önde gelen Sabancı ailesinin bir üyesi olan Temsa Global adını yerden yere vurup, aşağılayıp, kötülemek yerine bu konuda personelinize, müşterilerinize daha mantıklı açıklama yapabilmek için detaylı bilgilendirme yapmanızı umut ediyorum. Sonuç olarak aracımda ilk başta belirtmiş olduğum sesten eser kalmadı veya artık gelen diğer seslerden ben duyamıyorum. Tabi ki buda servisinizin ayrı bir marifeti olsa gerek. Direksiyonu çevirdiğim zaman gelen cayırtı sesi kulakları sağır edecek derecede.Frene bastığımda gelen ses aynı. Sıfır aracıma serviste yapılan işlemler sonucunda inanın dünya devi Evolution ve Katar birincisi Pajero gibi akıllara kazınan modelleri üreten bu markadan bile soğumak üzereyim. Aracımı satmayı bile düşünmüyor değilim. Tabi ki yasal haklarımı sonuna kadar zorlayacağım. Tüm bunlara gerek kalmadan Temsa’ nın bu yaşadığım sorunları unutturacak hassasiyete sahip olmasını umut ediyorum. Sıfır araç almamın nedeni sorun yaşamamaktı. 1992 model Honda aracımı bile bu kadar sıklıkla servise götürmüyorum. Şimdi sıfır araçta servisten çıkamaz duruma geldim. Bunu hiç anlayabilmiş değilim. Her yaşadığım sorunda servise gelmem isteniyor ancak benim her seferinde 5-6 saat aracımı teslim edip araçsız kalacak veya serviste koltuk köşelerinde bekleyecek zamanım yok. Bu konulara da hak vereceğinizi düşünüyorum.

ACABA TEMSA GÜVENCESİ ALTINDA BULUNAN MITSUBISHI MARKA BİR ARAÇ ALMAKLA HATA MI YAPTIM ?


Saygılarımla.
Fatih KEŞEFLİ

Yazar:  kSenwS [ 06 Tem 2011 01:27 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

Her Gun birisi şikayet yazar oldu... arayin hakkinizi sonuna kadar

Mitsubishi Uyuma...

Cem Yilmaz Bosuna Dememiş ; Eğitim Şart diye

Yazar:  Mythos [ 06 Tem 2011 10:37 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

Bırakın bodrumu, izmirin en büyük satıcısı ve servisi bile birçok şeyden bihaber...

Yazar:  efecelebi [ 06 Tem 2011 16:07 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

Çok yazık, hakikaten çok üzüldüm sizin ve Mitsubishi nin adına, yıllarca kimse doğru dürüst ifade edemedi bu markayı, hal böyle olunca bizim tanıtmaya çalışınca da ablak ifadelerle karşılaşmamız kaçınılmaz oluyor..

Yazar:  MİTSUATSHİ [ 06 Tem 2011 16:17 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

Mythos yazdı:
Bırakın bodrumu, izmirin en büyük satıcısı ve servisi bile birçok şeyden bihaber...


Alperencim araç kaç km'ye geldi? 10.000 bakımına girdin mi? Benim çok az kaldı, senden İzmir servisleri hakkında yorumlarını bekliyorum :)

Yazar:  Mythos [ 07 Tem 2011 09:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

MİTSUATSHİ yazdı:
Alperencim araç kaç km'ye geldi? 10.000 bakımına girdin mi? Benim çok az kaldı, senden İzmir servisleri hakkında yorumlarını bekliyorum :)


Hehe, benimki daha 3500'de falan, götürdüm babamın garaja kapattım yatırıyom arabayı :) Günde 100 km yapıyosan, ailede bi de dizel bi araç varken ona km yaptırtmak çok da mantıklı olmuyor :) Sen bakım zamanı haber et, bizim Anıla emanet ederiz arabayı, merak etme...

Yazar:  MİTSUATSHİ [ 07 Tem 2011 09:47 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

Mythos yazdı:
MİTSUATSHİ yazdı:
Alperencim araç kaç km'ye geldi? 10.000 bakımına girdin mi? Benim çok az kaldı, senden İzmir servisleri hakkında yorumlarını bekliyorum :)


Hehe, benimki daha 3500'de falan, götürdüm babamın garaja kapattım yatırıyom arabayı :) Günde 100 km yapıyosan, ailede bi de dizel bi araç varken ona km yaptırtmak çok da mantıklı olmuyor :) Sen bakım zamanı haber et, bizim Anıla emanet ederiz arabayı, merak etme...


Eyvallah. Bakıma yaklaşık 1500 km kaldı. Tatile çıkmadan önce bakıma sokar, kafam rahat yol alırım :kart:

Yazar:  Fkesefli [ 16 Tem 2011 19:32 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

Aracımı 14.07.2011 tarihinde tekrar servise çağırdılar, Yapılan tespit sonucu aracın direksiyonundan ve frene basınca gelen sesin fren clipperlerinden kaynaklandığı tespit edildi orjinal parça ile tekrar değiştireceklermiş bakalım ne olacak bu 3. değişimi bu clipperlerin ne clippermiş bu başıma dert oldu. Sonucu tekrar bildireceğim arkadaşlar.

Yazar:  Fkesefli [ 16 Tem 2011 19:34 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

MİTSUATSHİ yazdı:
Mythos yazdı:
MİTSUATSHİ yazdı:
Alperencim araç kaç km'ye geldi? 10.000 bakımına girdin mi? Benim çok az kaldı, senden İzmir servisleri hakkında yorumlarını bekliyorum :)


Hehe, benimki daha 3500'de falan, götürdüm babamın garaja kapattım yatırıyom arabayı :) Günde 100 km yapıyosan, ailede bi de dizel bi araç varken ona km yaptırtmak çok da mantıklı olmuyor :) Sen bakım zamanı haber et, bizim Anıla emanet ederiz arabayı, merak etme...


Eyvallah. Bakıma yaklaşık 1500 km kaldı. Tatile çıkmadan önce bakıma sokar, kafam rahat yol alırım :kart:



Aman dostum bu tarafa tatile geliyorsan mutlaka bakım yaptır bu taraftaki servise düştüğün zaman yandın demektir.

Yazar:  yoldas7 [ 14 Oca 2012 13:32 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lancer 1.6 Invite MT / Bodrum Servisi ile ilgili şikayet

Sayın Fkesefli içinde bulunduğunuz durumdan umarım kurtulmuşsunuzdur.
Bende geçen sene Bodrum 15000 bakımı(aracı alır almaz) için bodrum servisindeydim. Bakım sırasında lastiklerin daha en az 1 yıl idare edeceğini söylemelerine rağmen(ilk aracım olduğu için yeterli lastik bilgisine sahip değildim) 1 hafta geçmeden arka tekerim seyir halinde patladı. Arabada çocukta vardı. Aksam vakti soğukta ve yokuşta lastik değiştirmek zorunda kaldım. Lastikciye gittiğimde "abi bu lastiklerle araca binilir mi " dediğinde Bodrum servisini yadetmiştim.
Neyse şimdi 30000 bakımı var. Bodruma yakın olmama rağmen Kuşadası yada Aydın merkeze gideceğim.
Kuşadası mitsu hakkında bilgisi olan varmı arkadaslar?

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/