Zaman: 29 Mar 2024 02:34

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2014 15:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2014 15:53
Mesajlar: 5
İsim: murat
Araç: Carisma
Meslek: Pazarlama
Yaş: 25
Merhaba Arkadaşlar;

Ben GÜL-AL Otomotiv' de çalışıyorum. Şirket olarak yeni bir yapılanma içerisindeyiz. İşçilikte %20 yedek parçada %10 iskonto oranlarımız mevcut. İnsanlık halidir, zamanınız yoktur ancak aracınızın servise gelmesi gerekir adresten aracı teslim alıp serviste işi halledip tekrardan adrese teslim ediyoruz. Bunun için artı bir ücret ödemiyorsunuz. Yedek parçada hem orijinal hemde muadil parça fiyatı alabilirsiniz. Biz Gül-al Otomotiv olarak birçok sigorta şirketine ve özel servislere yedek parça satışı yapıyoruz. Fiyatlarımız sizleri diğer firmalara göre tatmin edecektir. Bakım veya herhangi bir arıza durumu için bana özelden veya konu içerisinden mesaj atabilirsiniz.

Adres: Baraj Yolu Esenşehir Mah. Meltem Sok. No:9 Ümraniye (İmes Yanı)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2014 15:32 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Mitsubishi Club Turkey kullanıcıları içinde extra bir indirim yapmanız mümkünmüdür ? Kampanyalarınızdan bu şekilde sık sık haberdar ederseniz ayrıca memnun oluruz :)

Foruma teknik anlamda da belirttiğiniz gibi destek olursanız örneğin; servise gitmeden bazı sorunlara buradan çözüm üretebilirseniz emin olun firmanıza olan ilgi ve güven artacaktır. Aslında bunu TEMSA'nın sosyal ağlarda yapması lazım fakat durumu ortada. Bu işe öncülük edebilirsiniz.

Teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2014 18:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2013 10:54
Mesajlar: 110
İsim: SİNAN
Araç: Bakacağız...
Meslek: Araştırmacı
Kan grubu: ARH+
Yaş: 42
Kesinlikle yetkili servislerin sosyal medyada yer almaları gerekiyor. MT sahiplerinin hangi yüzdesel oranda bu forumda olduğunu bilemiyorum ancak teknik konularda sorun bildiren üyelere cevap verebilen bi servis çokça tercih edilecektir kullanıcılar tarafından.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Oca 2014 13:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
_opeth yazdı:
Bu arada somestira buyuk ihtimal araci size birakicam veya daha erken de olabilir. Anadolu sigorta anlasmaniz varsa kaskodan bazi seyler yaptiricam.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Hayırdır bacılar.

Note 2 ile gönderildi

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2014 10:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2014 15:53
Mesajlar: 5
İsim: murat
Araç: Carisma
Meslek: Pazarlama
Yaş: 25
Merhaba arkadaslar,

Ünal Bey (servis danışmanımız) servisimize gelerek "Mitsubishiclubturkey" üyesiyim dediğinizde sizlere özel indirimlerde bulunacak. Bu konu servis müdürümüzün bilgisi dahilinde. Elimizden geldiğince sizlere yardımcı olacağımızdan şüpheniz olmasın.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2014 11:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2014 15:53
Mesajlar: 5
İsim: murat
Araç: Carisma
Meslek: Pazarlama
Yaş: 25
AnakinSkyWalker yazdı:
Mitsubishi Club Turkey kullanıcıları içinde extra bir indirim yapmanız mümkünmüdür ? Kampanyalarınızdan bu şekilde sık sık haberdar ederseniz ayrıca memnun oluruz :)

Foruma teknik anlamda da belirttiğiniz gibi destek olursanız örneğin; servise gitmeden bazı sorunlara buradan çözüm üretebilirseniz emin olun firmanıza olan ilgi ve güven artacaktır. Aslında bunu TEMSA'nın sosyal ağlarda yapması lazım fakat durumu ortada. Bu işe öncülük edebilirsiniz.

Teşekkürler.



Timuçin Bey,

Henüz özel mesaj özelliğini kullanmaya iznim olmadığından size mail atabildim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2014 11:45 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
MuratÇelik yazdı:
AnakinSkyWalker yazdı:
Mitsubishi Club Turkey kullanıcıları içinde extra bir indirim yapmanız mümkünmüdür ? Kampanyalarınızdan bu şekilde sık sık haberdar ederseniz ayrıca memnun oluruz :)

Foruma teknik anlamda da belirttiğiniz gibi destek olursanız örneğin; servise gitmeden bazı sorunlara buradan çözüm üretebilirseniz emin olun firmanıza olan ilgi ve güven artacaktır. Aslında bunu TEMSA'nın sosyal ağlarda yapması lazım fakat durumu ortada. Bu işe öncülük edebilirsiniz.

Teşekkürler.



Timuçin Bey,

Henüz özel mesaj özelliğini kullanmaya iznim olmadığından size mail atabildim.


Evet spamları engellemek için böyle bir sistem var. @_opeth yani Vedat bey yetki verecekdir size sanırım.
Emailiniz henüz ulaşmadı bekliyorum yada tekrar şu adrese gönderebilirsiniz => (timucin [at] turkdev [nokta] com)

Teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2014 12:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2014 15:53
Mesajlar: 5
İsim: murat
Araç: Carisma
Meslek: Pazarlama
Yaş: 25
_opeth yazdı:
Bu arada somestira buyuk ihtimal araci size birakicam veya daha erken de olabilir. Anadolu sigorta anlasmaniz varsa kaskodan bazi seyler yaptiricam.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk


Vedat Bey Anadolu Sigorta ile anlaşmalıyız. Uygun olduğunuz bir zamanda bekleriz.

Timuçin Bey tekrardan mail attım. Umarım bu sefer gelmiştir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2014 12:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
Servisinize 10bin bakımı için gelmiştim.
Ünal Bey in ilgisi ve güler yüzlü biri. Ayrıca konusunda bilgili.
Sorularıma verdiği yanıtlar ve ilgisinden memnun kaldım.

Teşekkür Ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2014 09:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2014 15:53
Mesajlar: 5
İsim: murat
Araç: Carisma
Meslek: Pazarlama
Yaş: 25
Servisimizden memnun kaldıysanız ne mutlu bizlere. Amacımız sizlere en iyi hizmeti sunmaktır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2014 10:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Haz 2012 09:47
Mesajlar: 34
Şehir: İstanbul
İsim: Sinan ADALI
Araç: Colt
Meslek: Teknisyen
Yaş: 25
Murat Bey ,

2010 Colt sahibiyim. 70.000 bakım ücreti ne kadar acaba ? Orjinal parçalar ile.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Oca 2014 02:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Nis 2013 16:15
Mesajlar: 109
Şehir: İzmir
İsim: Serdar
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Elegance AMT
Meslek: Tekniker
Kan grubu: ARh+
Yaş: 35
ekspertiz yapıyormusunuz bilgi verebilirmisiniz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Oca 2014 18:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
serrikoc yazdı:
ekspertiz yapıyormusunuz bilgi verebilirmisiniz?

Hocam yetkili servis bu tabiki expertiz yapar. Sizin sorunuz farklı sanırım daha açık yazar misiniz?

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Oca 2014 22:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Nis 2013 16:15
Mesajlar: 109
Şehir: İzmir
İsim: Serdar
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Elegance AMT
Meslek: Tekniker
Kan grubu: ARh+
Yaş: 35
Yok farklı değillde bazı arkadaşların yazdıklarından yola çıkarak sordum bazı yetkili servisler şu an müsait değiliz eleman yok gibi bahanelere sığındıklarını duydum o yüzden emin olmak için sordum. Ama başka merak ettiğim şeylerde yok değil bazı servislerin ekspertizi 10-15 dk sürede birazda baştan savma olurken bazıları liftle kaldırıp bir çok noktayı kontrol ederek yapılıyor 1 saatte yapıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Oca 2014 23:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
Expertiz detayını paylaşabilirler


Via iPad by TapaTalk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Mar 2014 11:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
Merhaba Arkadaşlar

Gülal da yapılan hatalı uygulama sonucu ön camım çizikler içinde kaldı. Firmadan orjinal cam ile değişim haberi bekliyorum. umarım hatalarını düzeltirler.

Konunun detayı:

1 ay önce bir hafta içerisinde iki defa arabama çarptılar. ön ve arka çamurluklar ayrı ayrı hasar gördü.
servise aracı bıraktım ve karşı tarafından sigortasından düzeltme boyama yapıldı. arka ve ön tamponda oluşan hasarlar giderilip boyandı.
bu işlemler için aracım serviste 1 hafta kaldı.

servis araç üstünde çalışırken gerekli özeni gösterdi mi derseniz kesinlikle hayır.
1 hafta boyunca camlar açık bıraktılar galiba, bu süre içerisinde arabanın içerisine inanılmaz yoğunlukta boya/astar kokusu sinmiş, arabaya bindiğimde çok rahatsız oldum, 4 cam açık şekilde 2 saate yakın kullandım ve ara ara camları açıp havalndırıyorum koku hala çıkmadı.
uygulanan boyada ton farkı var, her ne kadar usta normal dese de cumartesi günkü çalışma şekline şahit olduktan sonra ustalık derecesinden yana soru işaretleri oluştu kafamda.
jantlardan biri tamire gitti, o sırada stepne takılmış araca. stepne örtüsü vardı üstünde, iş bitince toz toprak kılıf içine atılmış ve adam akıllı örtüsüne konmamış. aracın bagajı toz içindeydi... ve bagaj havuzu altındaki boşlukta bulunan tüm malzemelerim kurcalanmıştı.
kontak anahtarı ve iç aksamın birkaç yerinde beyaz toza benzer lekeler vardı. belli ki ustalar elinin ve üstünün pisliği ile aracıma çok rahat şekilde binmiş ve etrafı kirletmişler.

ayrıca ön camda cizik olduğunu fark ettim, tam olarak göz hizasında 10-15 cm uzunluğunda ve 6-7 cm genişliğinde, özellikle gece sürüşte kendini belli eden ve rahatsızlık veren bir çizikti. rahatsızlıktan ziyade görüşü engelliyordu.

boyadan sonra serviste araca pasta cila uygulandı, ve cama da pasta sürüldüğünden şüphelendim.
cumartesi bu şikayetlerim ve camdaki çizik için servise gittim. ilk sorum cama pasta sürüldü mü oldu. evet yanıtını alınca beynimden vurulmuşa döndüm.
işlemi yapan usta her araca bu şekilde uygulama yapıldığı belirtti ve pastanın camı çizmediğini iddaa etti.
benim bildiğim cama cila sürülür ve pastada bulunan aşındırıcı maddeler camı çizeceğini belirttim fakat kabul görmedi.
çiziğin zaten camda olduğu ve pastayla beraber belirgin hale geldiği iddaa edildi. çiziği gidermek için su zımparası ile başladı camı zımparalamaya, cam daha çok çizilecek eminmisin dediğimde, sorun olmaz halledecez dediler.
zımpara ile camı iyiyce çizip sonrada bir güzel pasta yaptılar, düz çizgilerin yanında birde yuvarlak çiziklerle cam tamamen rezil oldu. mevcut çizikler 5 katına çıktı.
hala pastanın camı çizmediğini iddaa ediyorlardı. şaştım kaldım.
bana uygulama yapılan başka araçları gösterdiler, ama benim arabama yapılan uygulama harici diğerleri beni bağlamaz, camı mahvettiniz dedim.
ustalar arabanın başında sanki hiçbirşey olmamış gibi hala pasta camı çizermi bunu tartışıyorlardı.
adını hatırlamadığım bir yetkili geldi, camın fiyatının yüksek olduğu için kaskomdan cam değişimi yapılıp muafiyet bedelini de kendilerinin ödeyebileceğini söyledi. kendi hatalarını benim kaskomdan halletmeye çalışan bir servis, ne kadar güzel değilmi.
böyle bir şeye müsaade etmeyeceğimi ve hatalarını düzeltmelerini istedim.
bugün değişim için haber bekliyorum.

sizlere sorum: aranızda camlara pasta süren var mı? pasta cam çizmez mi? ben gözümle gördüm ama ustalar gördüklerini bile inkar ettiler.

aracı bir hafta serviste bıraktım, başına gelenleri okudunuz. siz siz olun aracınızın başından ayrılmayın. böyle ustalık olmaz. arabamı rezil ettiler.
yapılanlar için bir özür bile dilenmedi üstüne üstlük pişkin bir şekilde kasko cam değiştirme hakkımı kullanmak istediklerini belirttiler.

yetkili servis deyip güvenmeyin, aracınıza mutlaka sahip çıkın....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Mar 2014 11:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Mar 2014 22:40
Mesajlar: 35
İsim: özgür
Araç: Lancer 1.8
Meslek: makine Mühendisi
Kan grubu: b -
Yaş: 32
gül-al dan konu hakkında cevap almak lazım. kendilerinin umarım verecek cevapları vardır :(


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye