Zaman: 29 Mar 2024 08:31

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2014 11:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 23:48
Mesajlar: 76
İsim: Aykut
Araç: ASX
Meslek: Turizm
Kan grubu: A +
Yaş: 30
İstanbuldan İzmire giderken aracımın debriyajı bitti, buarada aracım Mitsubishi ASX dir. Mecburen aracım Karahallılar Otomotive çekildi ve burada olay başladı. Aracım çekilirlen yolda gelirken İstanbulda bir servisi aramıştım, bana debriyaj baskı, balata ve bilya değişmesi gerektiğini söylemişlerdi. Karahallılarda bunlara ek olarak "rulman" da değişmesi lazım deyip kabarık bir fiyat çıkardılar. Oysaki rulman ile bilya aynı şey imiş. O an yolda kalmış olmanın telaşı ile başka servisi aramadım tekrar, ancak daha sonra servisten çıkınca aradığımda telefonda dahi 1600 tl fiyat verdiler, siz gelin birşeyler yapın dediler.. Biz ise 1700 tl ödedik ve aracım zarar gördü.

Aracın işlemleri bittikten sonra servis çalışanlarının aracımın plakasını bana sormadan kırdığını farkettim ve koşarak yanlarına gittim. Verdikleri cevap "bilemedik" oldu. Kendi reklamlarını yapacaklar diye, sormadan etmeden benim plakamı kırma hakları yok. Ne var İstanbula gidince gider değiştirirsiniz diyor bir de terbiyesiz.. Ardından küfürleşmeye varacak çok sert laflar işittim.

Ve en sonunda aracıma bindikten sonra bir benzinlikte durdum ve tekrar hareket etmek için geri vitese taktığım sırada geri kameranın artık çalışmadığını farkettim. Karahallılar Otomotiv aracımın geri kamerasını bozmuş..!

Ve son olarak kazıklanmam bir yana, ısrarla ödemeyi nakit olarak yapın, gidin bankamatikten çekin öyle ödeyin diye zorladılar, tabi bu şekilde fatura kesmelerine gerek olmayan işlemlerde ama karttan işlem yaptıkları müşterilerin yerine bana fatura kestiler ve vergi kaçırdılar. Buradan BALIKESİR VERGİ DAİRESİ yetkililerini KARAHALLILAR OTOMOTIV hakkında detaylı inceleme, araştırma ve kontrol yapmaya davet ediyorum.

KARAHALLILAR OTOMOTIV'i kimseye tavsiye etmiyorum, kazıkladındım, aracım zarar gördü, plakam kırıldı... Bir de hala İstanbul'a dönene kadar bu adamların reklamını istemeye istemeye yapıyorum şuan.. Tüm forum sitelerine yaşadığım mağduriyeti yazacağım ve herkesi haberdar edeceğim.


En son aykutanil tarafından 19 Mar 2014 01:14 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2014 11:58 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Geşmiş olsun, üzücü bir durum... Belirttiğiniz servis yetkili servis ise yaptıkları iş garantili ve temiz olmalı. Önce tüketici hakem heyetine ve sonrasında TEMSA'ya durumu iletin. Mutlaka sikayetvar.com adresinede bu şikayetinizi girin. Bu tarz şikayetler artık müşteri memnuniyeti sebebiyle karşılık buluyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2014 12:16 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
Geçmiş olsun.
Kurumsal markalar günümüzde hizmet kalitesini arttırmak için onca maliyete katlanıyor, emek veriyor.
Sonucunda böyle talihsiz olayların yaşanması gerçekten çok üzücü.

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2014 12:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2011 19:45
Mesajlar: 374
İsim: faruk
Araç: asx
Meslek: serbest
Yaş: 26
temsa yla görüşmenizde fayda var.
işte ben bu yüzden yetkili servis olayını sevmiyorum.o yüzden en güzeli oto sanayi veya bosch car servisler var.
bana 2000 tl yi geçik fiyat çıkarmışlardı.dışarıda 600 tl. niye servise 2000 tl veriyim ki sonuç olarak mitsubishi marka balata takmıyorlarki onlarda başka marka balata takıyorlar..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2014 12:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 23:48
Mesajlar: 76
İsim: Aykut
Araç: ASX
Meslek: Turizm
Kan grubu: A +
Yaş: 30
Haklısınız, ancak benim servislerin 3 liralık işi 10 liraya yapması şeklinde bir kazıklanma değil.. Servislerin normal servislerden daha pahalı olduğunu zaten hepimiz biliyoruz. Adamlar bilya ile rulman farklı şeyler diyerek fazla para kopardılar, meğer aynı şeymiş.. İstanbul da rastgele aradığım servis "ah be abicim" dedi.. Bir de serviste kazıklamasınlar diye servise girerken, İstanbulda Aldatmaz Servisinin çalışanının akrabam olduğunu söylemiştim mecburen yolda kaldık diye iyice yolmasınlar diye (akrabam falan değil), adamlar ona rağmen yapacaklarını yaptılar.

Eğer plakamı kırmasalardı sinirlenmeyecektim o kadar, bir de plakamı kırıp kendi plakalarını taktılar.. Benim İstanbulda aracı aldığım aldatmaz bayisi, aracım yanlış yerde park edildiğinde dahi bayiyi aradıklarında beni hemen arıyor, ayrıca illaki bir sebepte belirtmem gerekmez, balıkesir olarak gözüksün istemiyorum.. "Murat Ayhan" isimli servis müdürleri son derece kaba bir insan.. Utanmadan bir de bana giderken "Sana bir de o kadar indirim yaptık" dedi. Temsa hiçbirşeye ciddi müdahil olmuyor, Temsa'dan Serkan Beyle görüştüm, gidin İstanbulda plakanızı Aldatmaz Servisinde değiştirin dedi, dediği tek şey bu oldu o kadar konu içerisinde..

Buarada kameramı da bozdular, bilemiyorum acaba aracı yaparken yanlışlıkla mı oldu yani kabloyu çıkardılar unuttular mı yoksa gıcık olup mu bozdular..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2014 13:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2011 19:45
Mesajlar: 374
İsim: faruk
Araç: asx
Meslek: serbest
Yaş: 26
benimde üst çıtayı kırdılar.bir daha yağ değişimi için bile olsa bırakmam arabayı anca asx i satar fuso canter alırım o zaman bırakırım mitsu servisine :).


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2014 14:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
Öncelikle geçmiş olsun, plakalık takmak istediklerinde mi kırılmış plakanız? Bu konuda sinirlenmekte son derece haklısınız.

ancak fiyat konusunda içiniz rahat olsun, normal bir fiyat. başka yeri arayıp sorsanız da aşağı yukarı aynı fiyatı alırdınız.

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2014 21:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2010 01:30
Mesajlar: 408
İsim: Mehmet
Araç: 2004 Accord+2016 Space Star CVT
Meslek: Kötü Adam
Kan grubu: A Rh
aykut bey benim görüşüm plakalık çok önemsencek pahalı birşey değil ve insanoğludur hata yapar kırabilir , bunu çok büyütmemenizi arzu ederdim.
diğer sorunlarınız eğer doğruysa tabiki hakkınızı almanızı isterim.
geçmiş olsun.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2014 01:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 23:48
Mesajlar: 76
İsim: Aykut
Araç: ASX
Meslek: Turizm
Kan grubu: A +
Yaş: 30
Plakayı çıkarıp plakalıkla birlikte yere atıp, plakalığımı kırıp kendi plakalıklarını taktılar bana hiçbir şekilde sormadan.. Ben İstanbulda ikamet ediyorum, şuan aracımın üzerinde Balıkesir servisinin numaraları ve bu insanların reklamı bulunuyor, bunu istemiyorum açık ve net olarak..

Buarada evet ben servisten çıkarken tüm başımdan geçenleri internete yazacağımı söylediğimde, servis müdürü senden önce ben yalanlayacağım hiç merak etme, kimse inanmayacak diye bağırdı. Paramızla rezil olduk resmen.. Ve vallahi de billahi de geri görüş kameram çalışmıyor ve o ana kadar çalışıyordu.

Fiyat konusuna gelince, avcılar servisini aradım ve telefonda fiyat aldım 1600 tl fiyat verdiler, buyrun gelin birşeyler daha yaparız dediler. Ben zaten ödediğim rakamın 1700 tl olduğunu söylüyorum, büyük bir kazık değil ama şu var ki servis çalışanları benim debriyaj balata setinin detayının bilmememden dolayı bilya ve rulman farklı diye yutturdu ve size rulman da gerekli dedi, oysaki rulman ile bilya aynı şeymiş.. Sonuçta işin özünde yine nasıl kandırabilirsek kar mantığı var.

En basiti şuan İzmirdeyim ve aracımı inşaat alanına park etmişim, şuan plakalıkların biri aldatmaz otomotiv, diğeri karahallılar otomotiv diye kayıtlı, çünkü ilk plakalığı kırdıklarında hemen gittim sinirlendim ve böyle tartışmaya başladık. İnşaat alanına parktan dolayı inşaat sahibi bana ulaşmaya çalışmış, aldatmaz servisi ile bana kolayca ulaşabildi, oysaki diğer plakalıkla bu imkansız.. Hiçbir şekilde bana sormadan benim plakamı değiştirmeye hakları yok.. Bir de ben bu duruma kızınca verdileri cevap şu: "ne var gidersin istanbulda aldatmaz servisine onlar sana kendi plakasını takar", ben sen kırasın diye mi o adamların plakasını takıyorum.. ayrıca istanbulda nasıl bir kargaşa iş yoğunluğu var farkında mısın.. ben bunun için servise gitmek zorunda mıyım!!!???

Hiçkimseye KARAHALLILAR servisini önermiyorum, TEMSA ya dedim ilgilenmediler, gidin İstanbulda servise yenisini taktırın dediler. Buarada debriyaj balatasını değiştirirken ne yaptılar bilmiyorum, belki iyi niyetle basit bir hata bilemiyorum, ama şuan geri vitese takınca aracım arka kameraya geçmiyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2014 01:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 23:48
Mesajlar: 76
İsim: Aykut
Araç: ASX
Meslek: Turizm
Kan grubu: A +
Yaş: 30
Şunu açıkça söyleyeyim, eğer bana haber vermeden plakalığımı kırmasalardı gidipte uğraşıp internete yorum yazmayacaktım. Tamam adamlar bilya rulman ayrı diye ayar yaptı, bana bi 100-200 tl arası farklı fiyat geçirdi belki, ama yolda kaldığım için zaten yapacak birşey yok, malesef burası Türkiye, kazıklamadan göndermezlerdi zaten..

Plakalığımın kırılması, tepki gösterince son derece kaba şekilde üstten gelmeleri, ve yola çıkıp ilk durduğum yerde arka kameramın bozulduğunu farketmem beni fazlasıyla sinirlendirdi ve o sebeple bu durumu internete yazmaya karar verdim. Yoksa 100-200 tl kazıklanmak yada zorla ödemeyi nakit olarak yapmaya zorlanmak evet KESİNLİKLE doğru değil, ama Türkiye şartlarında benim çok önemseyeceğim bir durumda değil.

Allah bir daha aracımın Balıkesir istikametinde bozulmasını nasip etmesin, bir daha umarım bu adamların servisine gitmek zorunda kalmam..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2014 01:38 
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Eki 2010 13:30
Mesajlar: 1531
İsim: 1
Araç: 1
Meslek: 1
Kan grubu: 1
Yaş: 1
Hocam kusura bakmayın ama ödeme hürriyetinizin elinizden alınması, göz göre göre fiyat yükseltmeleri , adınıza fatura kesmemeleri plaka çerçeveliğinizi değiştirmelerinden kat be kat fazla sorun edilmesi gereken konular. Hatta delillendirebilirseniz bence hukuki yaptırım gerektirecek konular. Ayrıca ufak yada büyük, yaşadıklarınızı buraya aktarmanız hepimiz için birer deneyim ve uyarı olacaktır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2014 10:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 23:48
Mesajlar: 76
İsim: Aykut
Araç: ASX
Meslek: Turizm
Kan grubu: A +
Yaş: 30
Yuxu Merhaba, kimseyi yanlis birseyle zan altinda birakmak istemem, fatura ile ilgili bir konuyu yanlis anlamissin. Adima fatura kesildi, ancak odemenin parakartla direkt yapilmasi yerine israrla paranizi bankamatikten cekin nakit olarak odeyin diye baski yapildi ve o sekilde odeme alindi. Bunun sebebi de su olabilir: herkes fatura istemiyor, ancak kartla yapilan islemlerde maliyenin sistemi geregi fatura zorunlu.. Fatura istemeyen birinin kartla yapmis oldugu odemenin yerine, o ay icerisindeki musterilerinden olan ve fatura isteyen biri olarak bana, o kisinin kartla islemine istinaden fatura kesilmis olabilir. Aksi taktirde nakit odemeyi nakit yapin diye baski kurmalari cok alakasiz..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2014 12:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Oca 2011 01:02
Mesajlar: 391
İsim: Burak
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 27
10 liralık park ampulü bile değiştirseniz fatura kesilir o serviste bence ödeme-fatura konusunda bir yanlış anlaşılma yada aksettirme var.konusu geçen servisi ve çoğu elemanı tanırım yıllardır da müşterisiyim fatura kesilmeden hicbir işim olmadı her defasında ben sormadan keserler bazen param yetmez kartla öderim bazen nakit "illa nakit ödeyin" diye diretmenin amacı nedir sizce ? Olayı iki taraf da kendi açısından anlatıyor böyle bir yere varılmaz herkes kendine göre haklı çıkacak normaldir.

_________________
Lancer Sportback


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2014 16:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 23:48
Mesajlar: 76
İsim: Aykut
Araç: ASX
Meslek: Turizm
Kan grubu: A +
Yaş: 30
Oncelikle sunu soyleyeyim, ben Allah inancina sahip bir insanim, asla fatura kesilmedi demedim yukarida okursaniz net olarak yaziyor. Faturam kesildi, ama kartla odeme kabul etmediler, zorla nakit almak istediler, kullandigim kartin para kart oldugunu ertesi gun hesaplarina dusecegini, kredi karti olmadigini belirtmeme ragmen.. Bu durumu haliyle ben farkli bir sebebe yoruyorum. Bazi sirketler karttan islem yapsada her musteriye fatura vermeyebilir, haliyle bu durum nakit olarak odeme yapacak ama fatura isteyen musteriye fatura vermesini o eski musteriden saglatabilir. Dedigim gibi odemeyi nakit yapmamin bana bir zarari yok, ancak bu derece kaba olup, plakaligimi habersizce kirip, ne var gidin yeniden taktirin demeleri ve kamerami bozmalari sebebi ile bana en az dokunan kismini da belirttim. Ayrica arayin bircok servisi, size 1550-1600 tl fiyat vereceklerdir, rulman ile bilya farkli deyip 150 tl fazla kazanmak zengin ettiyse bu arkadaslari diyecek lafim yok.. Ama sahsen bir daha kapisindan bile gecmem.. Durustluk her zaman kazandirir, ama o farkli parca deyipde ekstra cikarinca bu haramdir. Direkt hepsi toplam 1700 tl dese, ben kabul edip yaptirsam bu ticaret olacakti, ama beni fazladan parca diye kandirinca bu harama girer. Afiyetle yesinler, bir diyecegim yok daha fazla..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2014 18:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2011 19:45
Mesajlar: 374
İsim: faruk
Araç: asx
Meslek: serbest
Yaş: 26
bence burada en ağırı kameranızın çalışmaması olmuş bence.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2014 20:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 23:48
Mesajlar: 76
İsim: Aykut
Araç: ASX
Meslek: Turizm
Kan grubu: A +
Yaş: 30
bense en az kamerayı önemsiyorum, çünkü malesefki birçok servis çok özensiz çalışıyor ve artniyet olmadan aracın debriyajını değiştirirken kameranın kablolarına zarar verdiler muhtemelen.. Açıkçası bunda kötü niyet aramıyorum, sadece özensizlik olduğunu düşünüyorum. Artık İstanbulda necvox servisine uğrayıp bağlantıları kontrol ettireceğim, muhtemelen kabloları gevşetmişler yada çıkarıp takmayı unutmuşlardır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2014 23:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Oca 2011 01:02
Mesajlar: 391
İsim: Burak
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 27
aykutanil yazdı:
Oncelikle sunu soyleyeyim, ben Allah inancina sahip bir insanim, asla fatura kesilmedi demedim yukarida okursaniz net olarak yaziyor. Faturam kesildi, ama kartla odeme kabul etmediler, zorla nakit almak istediler, kullandigim kartin para kart oldugunu ertesi gun hesaplarina dusecegini, kredi karti olmadigini belirtmeme ragmen.. Bu durumu haliyle ben farkli bir sebebe yoruyorum. Bazi sirketler karttan islem yapsada her musteriye fatura vermeyebilir, haliyle bu durum nakit olarak odeme yapacak ama fatura isteyen musteriye fatura vermesini o eski musteriden saglatabilir. Dedigim gibi odemeyi nakit yapmamin bana bir zarari yok, ancak bu derece kaba olup, plakaligimi habersizce kirip, ne var gidin yeniden taktirin demeleri ve kamerami bozmalari sebebi ile bana en az dokunan kismini da belirttim. Ayrica arayin bircok servisi, size 1550-1600 tl fiyat vereceklerdir, rulman ile bilya farkli deyip 150 tl fazla kazanmak zengin ettiyse bu arkadaslari diyecek lafim yok.. Ama sahsen bir daha kapisindan bile gecmem.. Durustluk her zaman kazandirir, ama o farkli parca deyipde ekstra cikarinca bu haramdir. Direkt hepsi toplam 1700 tl dese, ben kabul edip yaptirsam bu ticaret olacakti, ama beni fazladan parca diye kandirinca bu harama girer. Afiyetle yesinler, bir diyecegim yok daha fazla..


"fatura kesilmedi" dediniz demedim ki zaten sizin nakit ödemeye ve faturaya yaptıgınız tahmini yoruma cevap verdim fatura istemeyen müşteri diye bir sey olamaz 5 liralık ampul takın yine o araca kayıt açılıp isme mecbur fatura kesilir.
ikinci konu da yapılan iskonto sonucu çıkan fiyat baştan nakit ödemeye uygun olarak hesaplandıysa elbette nakit istenir.mesela kartla öderseniz %5 iskonto nakit %15 atıyorum böyle birsey varsa %15 indirip bir de kart gecmez.
ben aracı aldıgım gun plakalık istemedim ve ilk bakım karahallılarda bunu belirttim özellikle plakalık her servis kendisininkini takmaya calıstıgını bildigim icin bu yola basvurdum.ek olarak her bakımda yada işlemden sonra araç yıkanır ben onu da istemem ve söyler uyarırım yapmazlar.

_________________
Lancer Sportback


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye