Zaman: 28 Mar 2024 13:33

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 20 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 27 Ara 2010 11:15 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Geçtiğimiz son 6 aylık zaman zarfında, başlıkta geçen üç aracı da kullandım.
Vesilesiyle bir karşılaştırma yapalım dedik.

Resim

Genel Manada Eski - Yeni Kasa Carisma Karşılaştıracak olursak,

* Yeni kasa önden çok yakışıklı,
* Yeni kasa daha zengin duruşlu,
* İç aksam olarak, kesinlikle eski kasa daha kaliteli, daha yakışıklı, daha sessiz,
* Fren mesafesi olarak kesinlikle eski kasa üstün,
* Cam düğmeleri eski kasada daha küçük ve bulunabilir,
* Özellikle benim gibi Sedancı iseniz, eski kasa GLX' e GDI spoileri takıp çok şık bir görüntü alabilirsiniz.
* Carisma alacak arakdaşlara öncelikle eski kasa GLX, benim gibi maceracı iseler eski kasa GDI, arkadaş çok temiz bulacağım ve ömür boyu kullanacağım diyorsa
yeni kasa GDI elegance tavsiye ediyorum.
* Maun kaplama, nikelaj kapı kolları, cruise control, deri-kumaş karışık döşemeler, 4 hava yastığı avantajları ile GDI elegance en binilesi araç. Ama tertemiz ve az KM
yapmış olması kaydıyla…
* Son olarak, Carisma' nın hangi modeline binersin derseniz, tertemiz GDI bulduktan sonra, diğerlerine bakmam… Tabi bu seçimi yaparken, yarın bugün motor arızası
verdiğinde gülü seven dikenine katlanır deyip yakınmayacağımı söyleyerek hareket ediyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ara 2010 21:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Kas 2010 00:00
Mesajlar: 82
Şehir: Trabzon
İsim: Yaşar
Araç: Carısma 1.8 GDI
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0(+)
Yaş: 37
Teşekkürler güzel karşılaştırma olmuş A.Kerimoğlu. Yani benim aracıma bir kez daha ısındım. Seviyorum arabamı. Ne yapayım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ara 2010 22:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Evet enfes bir karşılaştırma olmuş..

Bu arada 270derece nasıl kaydırdın o arabayı yau :D

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ara 2010 22:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
emeğine sağlık ali tebrikler güzel bir çalışma olmuş aslında bizim eski kasalarda 1.6 avance ile 1.8 gdi karışımımı motor olarak herhalde 1,6 avance iç aksam 1.8 mi mesela

klima manuel

soğutma bana görede zayıf kalorifer başarılı ama

abs ne durdurmak ne mümkün nede başarılı bana göre zayıf ama idare eder

yol sesi yok

motor sesi yok varsada eh işte

debriyaj bana göre iyi kullandığım araclarla mukayese ettiğimde ama lancer kullanmadım

iç plastik aksamı forumda herkes şikayetçiydi bizim ufaklık kurcalamadık yer bırakmıyor bir sıkıntı çıkarmadı

iç plastiklerden bende ses duymadım yanlız benim arac h.b. olduğundan arada bagajdan gucurtular geliyor

yol bilgisayarı oda ne daha tanışamadık

iç genişlik iyi ama bizim bagajlarda 2 oda bir salon

yakıt tüketimi şehir içi 23 krş 26 kuruş arası sana kafa tutan şahin varsa fiyatlar yükselebilir

şehir dışı 15-17 krş

hızlanma seri diiil uzun yolda şahlanmasını çok övüyolar ben daha denemedim

maks.hız deneyemedim 150 den sonra direksiyon titriyor balans yapmam lazım ha bugün ha yarın kalıyor

süspansiyon sert ama tıkırtı yok

yol tutuş bence mükemmel 120 ile viraja gir tık demiyor virajda bence çok güvenli

sunroof var elektrikli

uzun yolda bencede çok rahat hiç yormuyor 10 üzerinden 8 bence

cam düğmesi sıkıntısı yaşamadım şükür iş görüyor bence çok sağlam diil ve güzel bir tipi yok

farlar açıkken ne bir ses veriyor ne kapatıyor bu büyük bir dezavantaj ben eve geliyorum acaba farlarımı unuttuk diyorum

kapılar açıkken iç aydınlatma var nasıl olurda avance ile gdi de olmaz anlamadım

kol dayanağı var kullanışlı ayarsız

konsolda bardak tutucu var harika birşey bardağı sıfırlamıyor çok kullanışlı

konsol kullanım kolaylığı idare eder

far yıkama yok

ben aldığımda aracı vardı spoiler ama orjinal diil herhalde çok yakışıklı diil

otomatik anten yok


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ara 2010 22:57 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
SynTheSizer yazdı:
Evet enfes bir karşılaştırma olmuş..

Bu arada 270derece nasıl kaydırdın o arabayı yau :D

Hocam vallahi ben de şaşırdım. Hatta nişanlım da şaşırdı.
Manevram tam olarak 270'
Süratim en fazla 50, bilemedin 60 KM/h
Ulen sağa dönecem diye direksiyonu kırdım, virajın kaburgasında bir döndüm ki ne dönme :Yahoo!:
Hatun dedi ki, bunu bir daha yap sana 100 kaat çalışır :)
Ondan sonra bir iki yerde daha kaymam oldu, ama hemen gaza basıp direksiyonu kayan yöne kırarak saniyeler içinde toparladım.
Lastik durumalrımı sormayın, sıfır gibiydi...
İşte, bu halde Carisma da kayıyor, ama kendiliğinden hemen topluyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ara 2010 23:06 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
@Burak,
Kardeşim iç tavan lambası kapı açılınca değil, kumandadan arabayı açınca yanıyor Lancer' da. Çok güzel bir özellik bence. Gerçi yapması da çok bast, ama orjinalinden olması pek hoş...

Eski kasaların hepsinin kasası aynı, yalnızca birkaç donanım farkı var.
GLX-GDI farkları,

- motor,
- digital klima,
- yol bilgisayarı,
- otomatik anten,
- far yıkama,
- sedanlarda spoiler,
- çelik jant,
- sis farı

benim bildiklerim bunlar... Geri kalan herşey birebir aynı. Belki hatırlamadığım bir iki ufak tefek özellik olabilir. En önemli nokta, eski kasaların iç plastik aksamı yeni kasaya nazaran daha kaliteli ve sessiz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ara 2010 23:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
ali sıra evoda inşallah


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Ara 2010 00:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bugün ilk defa HB lancer gördüm. netteki fotoğraflarında sıradan hb lacetti gibiydi ama gerçeği albeni diyordu. evo bundan sonra alınır değilmi kerimoğlu (bu arada para biriktirmeye de zaman kazanmış olursun!!). sahi neden sedancısın. ne proton da ne de carismada hiç sedan düşünmedim: eski izlenimi veriyor. ve carisma HB daha hacimli. geçenlerde mutfakçı bir arkadaşla konuşuyorduk kendisinde HB proton var. dedi ki 3m.lik çıtayı çaprazlama arabaya koydum falancaya götürdüm. onda da van minibüs vardı bir türlü sığdıramadı adam kahroldu ben de güldüm dedi.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Ara 2010 09:47 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
@Burakcığım,
Allah söyletiyor herhal. Aldığım gün aklımdan evo 6 geçmişti. Biliyorsunuz Evo 6 Carisma' dan...

@av. ilhami,
Abi ben müzik sistemlerine bu kadar meraklı olmama rağmen kendime bir türlü HB araba aldıramadım. Piyasada tipini beğendiğim tek bir HB araba yok. Avance kasa Carisma (yani sendeki) bir nebze. O da yalnızca Gri renkte eh işte diyorum.

Bir de şu var. Ne marka ne model olursa olsun HB araçlar bir şekilde ya yol sesi alıyor, ya tıkırtı alıyor. Ben arabanın içinde ses işine hastayım. bir yer gırç desin (ses şiddeti çok az bile olsa) tüylerim diken diken oluyor. Şimdi bi HB araba alsam, bi gıcırtı duysam, kenara çeker kendimi alkole veririm :)

Ayrıca, sedan takıntım tamamıyla göz zevkim. Şu GDI' yı almamdaki en önemli etken arka görüntüsüdür. O spoiler ile birlikte yandan otomatik antenin duruşu bi acayip hoşuma gidiyor :) Önden arkaya doğru hafif yükselen yapı ile birleşmiş, pek bir yakışıklı olmuş bence.

İşin müzik sistemi tarafına geldiğimizde ise, bütün arkadaşlarıma söylüyorum. Bana bi daha sedan aldırırsanız sizin yakanıza yapışırım diyorum. Yahu illet Sedan, bir türlü sistem oturtulmuyor. Sacı kesip freeair koysan, sacı kestiğine değmez. Araba Broadway değil ki tonlaması düzgün olsun. E diyelim sacı kesmedin, bagaja kutu bas koyman gerekiyor. Kutu bası koydun, pandizota hoparlör koyamıyorsun. Koysan, basın bagaj içinde boğulduğundan kaputun içine kadar arabanın titreyip sallanmadık yeri kalmıyor. Her yeri zıngırdıyor. Diyelim panzitosu boş bıraktın, bu sefer de istediğin en yumuşak tonlamalı bası al, dünya para ver, tonlamanın %80- %90 kondisyonu bagajın içinde kayboluyor. Yav nefret olsun içimdeki bu sedan sevgisine.

Bu arabayı bir başka sevdim. Epey de para dökeceğim. Şu an 3.000 TL' yi geçtim, ama aklımda yapılacak birkaç şey daha var. Eğer gün olur da pırıl pırıl bir GDI ELEGANCE bulursam, o zaman onu alır bunu satışa çıkartırım.

GDI Elegance' ler de genellikle HB oduğundan, sedan takıntım mecburi olarak ortadan kalkmış olacak :) Arka pandizota 2 kat 18mm mdf' den güzel bir yer yapıp 40cm TSW-400 koyacağım. Bütün İstanbul' u tonlama manyağı yapacam :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Ara 2010 18:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2010 17:22
Mesajlar: 50
İsim: Adem Tugay
Araç: Mitsubishi Carisma 2000 Sedan
Meslek: Turizm/İK Yönetimi
Kan grubu: 0Rh+
bende de 1.6 Avance 2000 model sedan (makyajlı kasa) var.. Klima konusunda hiç bir sıkıntım yok gayet iyi soğutması.. birde kapılar açılınca iç aydınlatma konusunda da benim aracımda bu mevcut.. Genel olarak bahsettiğiniz gürültü, ses vs. konusunda hak veriyorum.. Özellikle köstebek yuvası yollarımızda epeyce iç aksamdan ve suspansiyondan ses geliyor. hatta içimi acıtıyor bu ses :)

Fren sisteminde hiç bir sıkıntı yaşamadım açıkçası.. biraz alışmam zaman aldı fakat yeterli kanımca fren mesafesi..

bana göre en büyük sıkıntı ise hızlanmada... özellikle belirttiğinz gibi düşük devirlerde motor cok isteksiz.. üst devirler her ne kadar tatminkar olsa da misal veriyorum herhangi bir 100 hp'lik araçla ışıklarda kalkarsanız "ne oluyor ya" demeniz an meselesidir.. ha öyle menzil uzun ise 150'den sonra maşallahı var :))) ama kimse 150'ye kadar aman aman bir performans beklemesin.. Bu arada son hız konusunda da takıldım.. 230 km demişsiniz,, maşallah ya o kadar gidiyor mu bu :)) - realitede 215 km görmesi bile bu araç için fazla..
Ama en kısa zamanda bir otoban tecrübesi yaşayıp hafif eğimli,düzde ve hafif rampa da dip gaz deneyeceğim..

Bana kalırsa bu aracın 110-115 hp aralığında güç üretiyor olması gerekiyor..100-103 hp yetersiz.. nitekim şanzuman oranları cok yüksek.. 2.vites 110 km örneğin; haliyle devir düştükçe düşüyor 1'den 2'ye çektiğnzde.. Aslına bakarsanız çok büyük bir arayış içindeyim performansı biraz daha arttırabilmek için sürekli internet sayfalarında ve olabildiğince sanayii köşelerinde tuning mağazalarında dolanıyorum :) uygulanabilecek ufak tefek işlemleri araştırıyorum.. fikri olan varsa yada tecrübe eden bir arkadaşımız varsa bilgilerinden yararlanmak isterim..

_________________
Bizim sürdüğümüz hayatın geri vitesi yok... Arkamızda kalanları dikiz aynamızdan izliyoruz... : )

Mitsubishi Carisma 1.6 Avance S/D ... || 2000 - Siyah - M/T ||
Resim

Suzuki Burgman 400 ... || 2004 - Chrome Blue ||

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Ara 2010 18:38 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Çok yakın bir ahbabım ibreyi 240' a yaslayıp fotolamış.
İbresi arızalı diye düşünmeyin ihtimal vermiyorum.
Hafif iniş meyillli bir yol ise, kadranı bitireceğine şüphem yok :)

Hızlanma konusunda yapılacak fazla birşey yok sanırım. Mitsubishi' nin colt ve evo' su dışında ani hızlanan başka aracı var mı bilmiyorum. Genellikle nazlı nazlı hızlanıyor tüm mitsubishiler. Motor ömrünün 1 milyon Km olmasında da bu özelliğin epeyce etkisi olduğunu düşünüyorum.

Sizin araç 2000 makyajlı ise benim Kadir' in aynısıdır.
14' jant, arka fren kampana, bel desteği yok, tek oksijen sensörlü...

Konsol gıcırtısını kesmek için ortadaki hava mazgallarının perdelerini sökmenizi tavsiye ederim :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Ara 2010 03:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2010 17:22
Mesajlar: 50
İsim: Adem Tugay
Araç: Mitsubishi Carisma 2000 Sedan
Meslek: Turizm/İK Yönetimi
Kan grubu: 0Rh+
Evet 14 jant beyazımsı, arka fren kampana... aracın km'si şu an 115.ooo km'de.. o yüzden öyle cok ses yapan bir araç değil.. itina ile kullanılmış nadide bir parça kendisi pek övünmek gibi olmasın boya değişen yok garajdan işe ,, (iş yerinde de kapalı garaj) ,,işten eve... :)) cok sert cukurlra girmedikçe konsoldan pek ses gelmiyor. tabi yaşının vverdiği bir eksi puan var. ilerleyen zamaanlarda söylediğiniz işlemi yapmam gerekebilir.. şimdilik rahatsız edici boyutta değil:)

_________________
Bizim sürdüğümüz hayatın geri vitesi yok... Arkamızda kalanları dikiz aynamızdan izliyoruz... : )

Mitsubishi Carisma 1.6 Avance S/D ... || 2000 - Siyah - M/T ||
Resim

Suzuki Burgman 400 ... || 2004 - Chrome Blue ||

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Ara 2010 09:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
çok güzel bir kıyaslama. Ali bey kendinizi şanslı hissediyorsunuz dimi bu kadar az zamanda 3 aracı da denemek herkese nasip olmaz.
benim 2002 hp avance 1,6 var. herkesin dediği gibi hızlanma çok nazlı. eko 66 + k&n hava filtresi takarak performansı arttırmayı hedefliyorum olabildiğince.
aracın tavan lambası ve far açık uyarısı aynı aparattan. lamba yanmıyorsa yada uyarı gelmiyorsa kapı kenarındaki siyah plastik kaplı tek vidalı parçayı itina ile sökün ve komple çıkartın. muhtemelen oksitlenme olmuştur. güzelce temizleyici kimyasallarla temizleyip vidayı taktıktan sonra deneyin yoksa çalışmaz. o zaman far açık uyarısı veriyor.
bizim aracın ön arka 15" jant ve arkalarda disk. eski bindiğim ailemizin arabalarında abs omadığı için bana frenleri güzel geliyor. en azından nerde nasıl duracağını biliyorum sağa sola kaymadan güvenle duruyor. ankara yolunda otobüs farkına varmadan sıkıştırınca bariyelere girmekten frenler sayesinda kurtuldum. Maşallah diyeyim koç gibi yerine oturdu. Allah herkesi kazadan beladan uzak eylesin.
düz yolda (otoban) farkına varmadan muhabbet arasında 200 yapmışım(lpg de ) aile vardı onların tedirginliğini görünce kadrana baktım . yoksa daha basardım ama bu araç ibreyi sona dayar.

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Ara 2010 21:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2010 17:22
Mesajlar: 50
İsim: Adem Tugay
Araç: Mitsubishi Carisma 2000 Sedan
Meslek: Turizm/İK Yönetimi
Kan grubu: 0Rh+
sayın.kupelioğlu,, allah hepimizi kazadan beladan korusun.. hava filtresi konusunda bazı şüphelerim var ,, hava filtresiyle ilgili araştırma yaptınız mı? sensör ve ECU ile ilgili bir sıkıntı yaratır mı dersiniz?

_________________
Bizim sürdüğümüz hayatın geri vitesi yok... Arkamızda kalanları dikiz aynamızdan izliyoruz... : )

Mitsubishi Carisma 1.6 Avance S/D ... || 2000 - Siyah - M/T ||
Resim

Suzuki Burgman 400 ... || 2004 - Chrome Blue ||

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Oca 2011 21:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Tem 2010 00:43
Mesajlar: 207
İsim: emrah
Araç: carizma gdi avance
Kan grubu: abr+
Yalnız alinin karsılastırmasında bırsey dıkkatımı cektı.1,8 gdı ıle 1,6 avance fren mesafesı bır olmayacaktır avance kasa gdi ıle eskı kasa gdi fren mesafesı aynı olmayacaktır zıra 1.6 avancenın fren dısklerının ebatı 1.8 gdı den cap olarak daha kucuk oldugunu bılıyorum eskı kasa 1.8 gdi ıle yenı kasa gdi nin fren sıstemı ıse tamamen farklı yenı kasada dıskler sogutmalı ve ebat olarak eskı kasadan daha buyuk dıye bılıyorum.Ve arkalar kampana yenı kasada sogutmalı dısk yalnışım var ıse duzeltınız...ayrıca aracımın amortısor tablasını degıstırdıkten sonra sıze vıdeolu olarak hız testını yayınlayacagım :D 240 gormesse arabayı satarım.:D

_________________
Resim

Zor satılıp kolay alınan satmaya kıyılamayan bir dünya güzeli.Carisma gdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Oca 2011 22:32 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
tburon yazdı:
Yalnız alinin karsılastırmasında bırsey dıkkatımı cektı.1,8 gdı ıle 1,6 avance fren mesafesı bır olmayacaktır avance kasa gdi ıle eskı kasa gdi fren mesafesı aynı olmayacaktır zıra 1.6 avancenın fren dısklerının ebatı 1.8 gdı den cap olarak daha kucuk oldugunu bılıyorum eskı kasa 1.8 gdi ıle yenı kasa gdi nin fren sıstemı ıse tamamen farklı yenı kasada dıskler sogutmalı ve ebat olarak eskı kasadan daha buyuk dıye bılıyorum.Ve arkalar kampana yenı kasada sogutmalı dısk yalnışım var ıse duzeltınız...ayrıca aracımın amortısor tablasını degıstırdıkten sonra sıze vıdeolu olarak hız testını yayınlayacagım :D 240 gormesse arabayı satarım.:D

Emrah sen hız testine çıkma, ben benim arabayı sana bedava vereyim.
Canımız bir kez yandı, Allah tekrarından korusun...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Oca 2011 00:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Tem 2010 00:43
Mesajlar: 207
İsim: emrah
Araç: carizma gdi avance
Kan grubu: abr+
akerimoglu yazdı:
tburon yazdı:
Yalnız alinin karsılastırmasında bırsey dıkkatımı cektı.1,8 gdı ıle 1,6 avance fren mesafesı bır olmayacaktır avance kasa gdi ıle eskı kasa gdi fren mesafesı aynı olmayacaktır zıra 1.6 avancenın fren dısklerının ebatı 1.8 gdı den cap olarak daha kucuk oldugunu bılıyorum eskı kasa 1.8 gdi ıle yenı kasa gdi nin fren sıstemı ıse tamamen farklı yenı kasada dıskler sogutmalı ve ebat olarak eskı kasadan daha buyuk dıye bılıyorum.Ve arkalar kampana yenı kasada sogutmalı dısk yalnışım var ıse duzeltınız...ayrıca aracımın amortısor tablasını degıstırdıkten sonra sıze vıdeolu olarak hız testını yayınlayacagım :D 240 gormesse arabayı satarım.:D

Emrah sen hız testine çıkma, ben benim arabayı sana bedava vereyim.
Canımız bir kez yandı, Allah tekrarından korusun...

Saol kardesım Allah senden razı olsun ve tekrarından korusun hepımıze kazasız belasız surusler...

_________________
Resim

Zor satılıp kolay alınan satmaya kıyılamayan bir dünya güzeli.Carisma gdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Şub 2011 23:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
_opeth yazdı:
akerimoglu yazdı:
SynTheSizer yazdı:
Evet enfes bir karşılaştırma olmuş..

Bu arada 270derece nasıl kaydırdın o arabayı yau :D

Hocam vallahi ben de şaşırdım. Hatta nişanlım da şaşırdı.
Manevram tam olarak 270'
Süratim en fazla 50, bilemedin 60 KM/h
Ulen sağa dönecem diye direksiyonu kırdım, virajın kaburgasında bir döndüm ki ne dönme :Yahoo!:
Hatun dedi ki, bunu bir daha yap sana 100 kaat çalışır :)
Ondan sonra bir iki yerde daha kaymam oldu, ama hemen gaza basıp direksiyonu kayan yöne kırarak saniyeler içinde toparladım.
Lastik durumalrımı sormayın, sıfır gibiydi...
İşte, bu halde Carisma da kayıyor, ama kendiliğinden hemen topluyor.

alala çok ilginç olmuş. kendisini görebilme şerefine ulaşamadan sattın Aydın'la mı yarışıyosun nedir :LOL:

Fotolarını atayım, kusur kalma :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Şub 2011 00:17 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
_opeth yazdı:
yok gördüm fotolarını siyah bi lançer :)

Güzel arabaydı, lakin üstünde çocuklar tepişti, kaput, tavan, bagaj... anasını ağlattılar. Ben de o gün verdim ilanı, zaten sabahına da satıldı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Şub 2011 14:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Şub 2011 22:22
Mesajlar: 42
Şehir: ordu
İsim: yunus
Araç: karizma glx
Meslek: serbest
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 29
akerimoglu yazdı:
SynTheSizer yazdı:
Evet enfes bir karşılaştırma olmuş..

Bu arada 270derece nasıl kaydırdın o arabayı yau :D

Hocam vallahi ben de şaşırdım. Hatta nişanlım da şaşırdı.
Manevram tam olarak 270'
Süratim en fazla 50, bilemedin 60 KM/h
Ulen sağa dönecem diye direksiyonu kırdım, virajın kaburgasında bir döndüm ki ne dönme :Yahoo!:
Hatun dedi ki, bunu bir daha yap sana 100 kaat çalışır :)
Ondan sonra bir iki yerde daha kaymam oldu, ama hemen gaza basıp direksiyonu kayan yöne kırarak saniyeler içinde toparladım.
Lastik durumalrımı sormayın, sıfır gibiydi...
İşte, bu halde Carisma da kayıyor, ama kendiliğinden hemen topluyor.
slm.valla yengede iyi cesaret varmış.benim hanım yanımda oturunca gözü kadranda 100 ü görünce başlıyor yavaş git demeye.o yüzden onu arka koltuga oturtuyorum. :LOL:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 20 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye