Zaman: 29 Mar 2024 09:18

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2010 01:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Peco'nun Grip Kontrol özelliğini duymuşsunuzdur.. ÇEşitli yol özelliklerine göre sürüş dinamiğini değiştirdiğini iddia eden bir sistem. Bu iddialı crossover modelinin testi sırasında İstanbul'da plaja sokuyorlar ve sonuç içler acısı.. Sonuna kadar izleyin :)

Resim
İşte OtoSentez 3008 test video'su..

http://televidyon.com/p/1694/peugeot-3008-crossover

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2010 16:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
Rezil olmuş test ya :)
Çok yeni bir teknoloji sayesinde dört çekerlerin bile zorlanacağı bu kumdan çıkacağız.Kaldık :lol:
Bir de araba kesişim kümesi demiş :)
Ha videonun sayfasındaki ilk yorumu okudunuz mu?

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2010 16:12 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
outlander altyapılı olan değil mi bu?

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2010 16:30 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
bacey yazdı:
outlander altyapılı olan değil mi bu?

hayır kardeş outlander alt yapılı olan 4007
wiki den bakarsan da outlander ile ilgili bir bilgi yok. ama 4007'ye bakarsan Mitsubishi GS platformu olarak görünüyor. Ve ilgili olarak da outlander adı geçiyor.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2010 17:03 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
outlander altyapılı olan diye üzüldümdü, kızdımdı Mitsuya :D

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2010 18:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Testi ilk izlediğimde "Head up" ekran hoşuma gitmişti ama 2.3. kez izlediğimde birşey farkettim. Araçların sunduğu teknolojik konforlardan hangileri ilk günkü popüleritesini koruyor. Demek istediğim, hergün yolda giderken, yani günler, haftalar ve aylar sonra arabanın konsoldaki birçok özellikten bazıları önemini yitirmiyor. Örneğin basit olsun ama yol bilgisayarı olsun.. Çok kapsamlı olmassın ama bir bas tiz ayarı olsun.. Bunlar önemini yitirmiyor..

Ancak bir öndeki aracın mesafesini gösteren ve promosyon masaüstü saatlerdeki görünüme sahip bir "head up display" ne işime yarar? Resim

Arabaya ilk defa binenlere hava atmaktan başka bir işe yaramayacağını sanıyorum..

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2010 21:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
bacey yazdı:
outlander altyapılı olan diye üzüldümdü, kızdımdı Mitsuya :D

Outlander o kumdan o arabayla o traktörü beraber çeker çıkarır :D
Adam test yorumlarında birde yol tipi lastikle denemeyin filan diyor ya :)

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2010 00:25 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
kadioglu yazdı:
bacey yazdı:
outlander altyapılı olan diye üzüldümdü, kızdımdı Mitsuya :D

Outlander o kumdan o arabayla o traktörü beraber çeker çıkarır :D
Adam test yorumlarında birde yol tipi lastikle denemeyin filan diyor ya :)


yani bence de :D

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2010 00:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Bizim GP'li Colt'larda Traction Control var değil mi? Bence GP'li bir Colt, o kumdan çıkardı.. Ne dersiniz?

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2010 09:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
SynTheSizer yazdı:
Bizim GP'li Colt'larda Traction Control var değil mi? Bence GP'li bir Colt, o kumdan çıkardı.. Ne dersiniz?

Kum olayı tamamen lastik tabanıyla alakalı bir şey.Yeterince geniş tabanlı lastiği olan her şey o kumdan çıkar.Yani 185/60/13 lastikli bir şahin bile çıkar.Ama 165/60/13 se çıkamaz.Hepsi bu kadar basit.Kısacası lastik tabanı genişledikçe santimetrekareye olan basınç azalıyor ve araç kuma gömülmüyor.

_opeth yazdı:
SynTheSizer yazdı:
Bizim GP'li Colt'larda Traction Control var değil mi? Bence GP'li bir Colt, o kumdan çıkardı.. Ne dersiniz?

en fazla kar gören hilmi 3 hafta sonra buna bi cevap yazar inşallah. kum olayı traction'lık bi durum değil valla

Karla kum aynı şey değil.Kumda taban ne kadar genişse o kadar rahat hareket edersin (beach bugy örneği gibi) yumuşak karda ise lastik tabanı ne kadar inceyse ve araç yerden ne kadar yüksekse o kadar rahat hareket edilir.Kumda batmamaya çalışılır yumuşak karda karı geçip zemine temas etmeye çalışılır.Eğer kar arabanın zemine değemeyeceği kadar yüksekse zaten ne yapılırsa yapılsın çıkılamaz.Yani karda lastiğin karı geçip zemine tutunması gerekir.Ve yüksek ve yumuşak karda tc, asr, falan filan hiç birisi işe yaramaz.O yüzden yollarda mahsur kalınır.
Bu tip sistemler buzda işe yarayabilir :)

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2010 17:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
Yani kumda meselenin patinajla çok bir alakası yoktur.Gömülme meselesi daha çok.

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Mar 2010 13:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
_opeth yazdı:
SynTheSizer yazdı:
Bizim GP'li Colt'larda Traction Control var değil mi? Bence GP'li bir Colt, o kumdan çıkardı.. Ne dersiniz?

en fazla kar gören hilmi 3 hafta sonra buna bi cevap yazar inşallah. kum olayı traction'lık bi durum değil valla


daha erken geldim :D ve yine kar altındayız :D

karda araç hareket halindeyken patinaja başlarsa hemen gaz kesiyor ve patinajı bırakıyor ancak sonrasında gaz yemiyor.(hızlanmak sorun oluyor o yüzden).kalması için pompalamak gerekiyor.kalkışlarda zaten 2.vites kalkışıyla sorunsuz kalkılabiliyor. :good:

kumda ise gömüldükten sonra ne yazıkki amtler sorun yaşıyor.
hızla ileri geri yaparak sallanıp çıkmak imkansız.ayrıca tam çıkacak gibi olurken patinaja düşüyo araba ve gaz kesiyo.ancak önden 1 kişinin hafif dokunuşuyla çok rahat çıkarak hareket ediyor :beer: yani kumda durmadığınız sürece sorun yok :D hareketliyken kalmak neredeyse imkansız.bir gece aynı yerde duran aracı sorun yaşamadan çıkartmıştık.yanımızdan geçen bi amca biraz uğraştığımızı görüp ''çocuğum çek debriyajı kendi kendine çıkar'' demişti.benimde zaten uykum var, gece arabada uyumuşum,bütün gün uğur böcekleri ısırmış hertarafımı.bende sinirle gel dayı bak bakayım debriyaj var mı deyince ,hee otomatik mi deyip hafif hafif topuklamıştı :)

uzun lafın kısası 2.vites düşük devirde kar buz kum çakıl çamur balçık dolu kayalık deniz demeden heryerden geçilebiliyor :D tabi bazı durumlarda işe yaramıyo :) arabanın çamura battığını üstüne kapı seviyesini geçtiğinden açamadığımızı bilirim :D[color=#FF0000][color=#FF0000][/color][/color]


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 May 2010 08:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Allah nasip ederse önümüzdeki kış Uludağ'a gidersem buraya izlenimlerimi yazacağım. :)

Bu arada peugeot fena rezil olmuş :D

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye