Zaman: 13 Ara 2025 13:39

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 12 mesaj ] 

Marka / Viskozite
BP 0%  0%  [ 0 ]
Castrol 50%  50%  [ 19 ]
Elf 0%  0%  [ 0 ]
Shell 0%  0%  [ 0 ]
Mobil 1 5%  5%  [ 2 ]
Diğer... 0%  0%  [ 0 ]
10/40 8%  8%  [ 3 ]
5/40 26%  26%  [ 10 ]
5/30 11%  11%  [ 4 ]
Toplam oy : 38
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2013 16:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Hangi motor yağını neden tercih ettiğimizi yazalım bakalım. Referans olalım. :)

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2013 18:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Mar 2013 14:51
Mesajlar: 147
İsim: Kutay
Araç: 1.3 Colt AMT
Meslek: Öğr.
Kan grubu: 0+
Yaş: 22
Castrol aldirmistim sportage icin.

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2013 19:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2012 09:45
Mesajlar: 366
İsim: ömer
Araç: 2006 1.3 Invite AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
Castrol Edge 5W-40

_________________
Mitsubishi COLT 2006 1.3 AMT
___________________________________________________________________________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2013 20:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eyl 2011 09:44
Mesajlar: 927
Şehir: Bursa
İsim: levent
Araç: Colt 1.3 AMT 2011, ASX Intense 2011
Meslek: Avukat
Kan grubu: ARh-
Yaş: 36
Ben de Castrol Edge 5/40 kullanıyorum. Tercih sebebim ise Opethin bu yağı çok övmesi :-)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2013 20:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2010 01:30
Mesajlar: 408
İsim: Mehmet
Araç: 2004 Accord+2016 Space Star CVT
Meslek: Kötü Adam
Kan grubu: A Rh
vedat yüzünden tam sentetikteyiz :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 May 2013 03:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eyl 2011 09:44
Mesajlar: 927
Şehir: Bursa
İsim: levent
Araç: Colt 1.3 AMT 2011, ASX Intense 2011
Meslek: Avukat
Kan grubu: ARh-
Yaş: 36
Ah be Vedat, bu notunu ilk önerinde yazsaydın ya :-) senin iple kuyuya indik, ilk bakımdan beri tam sentetik koyduk. Nedenini merak ettiim bak şimdi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 May 2013 12:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 16:42
Mesajlar: 1151
İsim: koray
Araç: colt amt 2009 yeni kasa
Meslek: turizmci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 35
mobil 5/30 için herkes çok olumlu konuşuyor bu bakımda fiyat açısından castrol ile fazla fark yoksa onu kullanmayı planlıyorum...sebebine gelince bizim forum dan ve sağdan soldan okuduklarımdan etkilendim :)

_________________
hiçbir uçak havada kalmaz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 May 2013 13:26 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2012 18:33
Mesajlar: 1032
Şehir: Adana
İsim: Arcan ARICAN
Araç: Lancer 1.6 ADRICLARN MT SR Evo X Bodykit
Meslek: Otelcilik
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 41
ben castrol 5w 30. Servisteki usta öyle söyledi diye :)

_________________
Aracım Hakkında Herşey viewtopic.php?f=33&t=10117


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2013 23:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Bende sonraki bakım için Castrol 10/40 düşünüyorum :D yarı sentetik :d Dizel olduğu için kimse tam sentetik önermiyor :)

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2013 13:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Tam hatırlamıyorum ama Castrol Edge 0/40 olabilir 20 k bakımında konulan yağı. Öncesinde 10W 40

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2013 13:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Ara 2010 11:16
Mesajlar: 432
Şehir: İstanbul
İsim: Mustafa
Araç: 3008
Meslek: Information Technology
Yaş: 31
castrol servisdeki usta koyuyor ben seçmiyorum. tek seçimin orjinal polen filtrsi taktırıyorum.

_________________
"Taş merdivenler gibi, aşınmış ayaklardan, secde yerine çarpa çarpa alnım aşınsa!"


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2013 09:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
_opeth yazdı:
2 bakim opet 5-40 kullandim iyiydi castrole gectim son bakimda fark var. Mobili de cok oneren var. Tam sentetik olsunda ne olursa olsun derim.


Not: yeni arac alanlar ilk bakimda yari sentetikle devam edip 2. Bakima tam sentetige gecsinler. Nedenini daha sonra yazarim.

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

5-40 edge kullanıyorum. sebeplerinden bir tanesi yağcı arkadaşım olup 10-40 fiyatına almam :D
carismada ise en ucuz tam sentetik yağı kullanıyorum. böylece opeth abeyin tüm dediklerini yapmış oluyorum zaten. :gamer: yağcımın tam sentetik hakkında söylediği: tam sentetik için belli bir seviyede teknoloji gerekir bu nedenle en ucuz marka bile alsan işini görür ama yarı sentetikte marka faktörü kaliteyi çok etkiliyor.
edgenin farkı şurada gördüm: sabah soğuğunda yağ ölçümü yapabiliyorum ama gün içinde motor azçok sıcak veya ılıman ise ölçemiyorum zira "yağ gibi kayıyor" çubuktan seviyeyi tespitte zorlanıyorum: çoook akışkan.
bir ustanın bana söylediğini de aktarayım carisma için demişti: 10-40 magnetec kullan tam sentetiğe gerek yok. tabi ben ucuza tam sentetik bulduğum için tam sentetiğe devam ediyorum.
tam sentetikte yağ eksiltme oranı yüksektir, özellikle tam sentetiğe yeni geçenler daha sık yağ seviye kontrolü yapmalıdır.
acizane kanaatimce motor yıprandıkça yarı sentetiğe geçmek daha uygun olur eksiltme az olacağı için, özellikle uzun süre yarı sentetik kullanıldıysa. tabi yıpranmış motora "motor silk" de yardımcı olur.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 12 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye