Zaman: 16 Eki 2025 05:16

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2013 17:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 11:27
Mesajlar: 23
Şehir: NİĞDE
İsim: BOĞAÇHAN
Araç: CARİSMA 2001
Meslek: ECZ
Yaş: 38
Geçen hafta arka tamponu hasarlı aracımı götürdüğüm Mersin 4K yetkili servisi dün arayarak aracınız hazır gelin alın dedi. Gittiğimde aracı servisin önünde gördüm hiç teslim alınacak hali yoktu. İçeri girdim, ciddi ciddi bana aracı teslim edecekler. Servis müdürüne gelin bakın yaptığınız araca teslim alınacak hali varsa alayım dedim. Muhterem zat yerinden kalkıp bakmadı bile güya onardıkları araca. Aracın halini bildiğini söyledi. Hiçbir açıklama yapmadan ayak ayak üstüne atıp sorduğum hiçbir soruya cevap vermedi sadece gözlerime baktı. Aracım beter durumda , bir hafta araçsız kalıp rezil olmuşum, muhatap bulamıyorum, sorularıma yanıt alamıyorum, adam konuşmuyor susuyor açıklama yapmıyor. Muhatabım sekreter kız elindeki aracımı bana tamamen onarılarak teslim edildiğine dair evrakı imzalatma derdinde.
Ben artık sinirlenip kendimi kaybedince servis müdürü ortadan kayboldu. Oradan bir usta gelip aman abi haklısın abi muhabbeti. Ellerinde tampon yokmuş değişememişler beyefendiler. Söyleyin adam gibi, bekleyelim bir hafta on gün sonra yapılsın. Ama insanları salak yerine koymayın. Araç tamamdır gelin alın deyip parayı cebe atma derdiniz olmasın.
Bir Mitsubishi sahibi neden Mitsubishi sahibi olmayı tercih etmiştir?
Parçaları kolay bulunabilir ve ucuz olduğu için mi? HAYIR
İkinci eli çok iyidir de elden çıkarılması mı kolaydır? HAYIR
İkinci eli değer mi kaybetmez? HAYIR
Yaygın servis ağı mı vardır? HAYIR
Bu kadar olumsuzluk üzerine birde şu soru eklendi aklıma;
Bulduğun yetkili serviste ilgi alaka mı vardır , sorunun eksiksiz mi çözülür? Hayır
Buna rağmen bir Mitsubishi sahibi sadece bu araçlara gönül verdiği için Mitsubishi sahibi olmayı tercih etmiştir. En azından ben öyleyim. Sahibi olduğum üç ayrı Mitsubishi mi bu sebeple elimde tutup gözüm gibi bakıyorum.
Yaşadığım bu tatsız gün Mitsubishi sevgimi azaltmadı.
Mersine yolu düşenlere yada mersinde yaşayan Mitsubishi dostlarına tavsiyem o servis müdürü işinin başında durduğu sürece 4K nın önünden bile geçmemeleri.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2013 19:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Aracin nesi vardi bir de onu yazsaydin.

Tamponu degisememisler de ne yapmislar? Yirtilan yeri japonla mi yapistirmislar?

Bir de hasari kasko mu karsilayacakti?

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2013 19:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Bir de aracin hasarli halini ve goya yapilmis halinin fotosunu cekip temsaya mail at, madem yetkisi servis, yardimci olmak zorundalar.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2013 19:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Bu arada ellerinde tampon yok ne demekmis? Kimsenin elinde tampon olmaz ki zaten, hasarli arac gelince parca listesi cikartilir, odeme onaylaninca temsaya siparis gecilir. Parca temsa stokta varsa ogleden once gecilen siparis ertesi sabah elinde olur servisin. Hadi 2 gun olsun. Temsanin elinde yoksa ureticiye siparis gecilir, o da en yakin yurtdisi deposundan gonderir.

Tabi eski model araclarda surec nasil isliyor onu bilemiyorum.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Tem 2013 21:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 11:27
Mesajlar: 23
Şehir: NİĞDE
İsim: BOĞAÇHAN
Araç: CARİSMA 2001
Meslek: ECZ
Yaş: 38
Hasarı kasko karsilayacak. Tampon yırtık dolu onarilmamis , japon bile surulmemis :-) . Gerçekten temsa çoluk çocuğun elinde galiba.
tampon türkiyede yokmuş yurtdışından gelecekmiş. Yada servisin yalanı. Fotograf ekleyebilirsem görmemizi isterim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Tem 2013 22:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 11:27
Mesajlar: 23
Şehir: NİĞDE
İsim: BOĞAÇHAN
Araç: CARİSMA 2001
Meslek: ECZ
Yaş: 38
Bu arada eski parça değil bulunamayan. 2011 lancer tamponu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye