Zaman: 11 Ara 2018 11:05

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 768 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2018 08:53 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5151
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Varta akü taktım: 74 Ah, CCA: 680 A
https://www.tr.varta-automotive.com/tr- ... 74-012-068
Neden derseniz; ızgara teknolojisi ( PowerFrame) gelişmiş; Yani yolda mangal keyfi için :crazy:

akü değişimi/ sökülmesi sonrası için (kullanım kılavuzundan aktarılmıştır);
Akü de¤ifltirildikten sonra motor devri
dengesiz hale gelirse yap›lacaklar

Akü de¤ifltirildikten sonra motor devri
karars›z hale gelirse, motoru afla¤›daki
yöntemle s›f›rlay›n›z.
1. Arac› emniyetli bir yerde durdurunuz.
2. Vites kolunu “N” (Bofl) konumuna
al›n›z. Motoru durdurunuz.
3. Motoru tekrar çal›flt›r›n›z.
4. Klimay› kapat›n›z.
5. Su s›cakl›k göstergesinin ibresi gösterge
ortas›nda sabitlenene kadar motoru
›s›t›n›z.
6. Motoru durdurun ve tekrar çal›flt›r›n›z.
7. Motoru yaklafl›k 10 dakika rölantide
çal›flt›r›n›z.
8. Motor devri dengeye geldi¤inde,
s›f›rlama ifllemi tamamlan›r.
NOT
S›f›rlama prosedürü uyguland›ktan sonra
motor devri karars›z olmaya devam
ediyorsa, arac› bir MITSUBISHI yetkili
servisinde kontrol ettiriniz.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2018 14:50 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5151
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Outlander I (2003/2006) olan tüm motor tipleri için akü fabrikasyon 52 ampermiş. Benim araçta eskisi 60 amper ve Vartanın sitesinde de 60 amper görünüyor. bence de özellikle lpg, fanlı led gibi akım çeken parçaların arttığı şartlarda 60 dan aşağı olmamalı. +70 amper özellikle otomatiklerde bence daha güvenli. Çünkü akünün zayıflaması otomatiklerde aracın çalışmamasına kadar varan düzensizliklere sebep oluyor.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2018 09:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5151
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
dün akşam yeni performans bujilerimizi taktık. şimdilik olumlu. aracına uygun performans yada lpg buji isteyen için; NGK nın ürün kodu" IX" ile biten bujisini almalı. bir de ürün kodundaki sayı +1 olmalı. Benim bujiden örnek verirsek. orjinal buji kodu: LZFR6AI yeni aldığım buji LFR7AIX orginal bujiniz ile alternatif olduğunu düşündüğünüz bujilerin ebatlarını da kontrol edin. ebatlarda tek fark tırnak aralığı olabilir; tırnak aralığı performans bujide daha küçük olur. benim orjinal bujide tırnak aralığı 0,8mm iken yeni bujide 0,6mm

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2018 09:50 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5151
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Arka 3. stop lambalarının ledleri ölmüş yeni şerid led takarak işi çözdük.
sırada mercekli farlara operasyon var: sokak lambalarında yada karşıdan ışık yansa yada yağmurda far çok zayıf kalıyor. halbuki yen xenon led ampüllerim var. mercekler sökülebiliyorsa sökeceğim yada temizlik kurtarırsa temizleyeceğim. tavsiyelerinizi bekliyorum.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2018 12:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 573
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
:crazy: Ya yeter gayri bugünde bişi yapmayak...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2018 16:31 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5151
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
canztr yazdı:
:crazy: Ya yeter gayri bugünde bişi yapmayak...

arabada yapılacak bişey bulamazsak sıkılıp satmak zorunda kalıyoruz ama.... :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2018 13:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1271
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Valla araca bi proje şart yapmayınca satıyoz ... :D Evde zaten savaş var oğlan satalım hanım satmyalım diyor hergün aynı tantana :D

Akün hayırlı olsun abi. 72 bana çok geldi ama mesela az akü sıkıntıda çok yüksek değerdeki akü sıkıntı yaratmazmı ?

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2018 14:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 573
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Yüksek amper değerli akü daha az ömürlü diye biliyorum. Makul bir farkın çok ötesine geçmemek gerek diye düşünüyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 768 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 35, 36, 37, 38, 39

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye