Zaman: 17 Eki 2021 19:30

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 934 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 13 Eki 2020 09:01 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
cama telefon park etiketi yapıştırdım.
Baseus Telefon tutucuyu yapıştırdım.
Taa c70 den kalma meg. boya koruma kalmıştı az bişey onları yağmur kaydırıcı olarak cama uyguladım.
bugün HGS hesabının plaka araç güncellemesini yapmayı düşünüyorum.
Trfiger ve devirdaim siparişi vereceğim.
Kamera siparişi vereceğim modele karar veremedim. ön arka kayıt yapsın park asistanı olsun ama dikiz aynalı mı olsun diğer cama vantuzlu model mi karar veremedim.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2020 10:01 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
16 ekimde istanbulda 201200 km.de:
farlara mercek montaj ve Led (850 TL)
Hidrojen montaj yaptırdım. elimde zaten vardı montaj 300 TL.
Far aydınlatma önceki ile kıyas götürmez derecede iyi oldu. bunda s40 fabrikasyon aydınlatmanın kötü olması da etkili oldu.
Hidrojende hissedilir ama çok değil bir performans artışı oldu. performans arttırabilirim ama bu sefer yakıt tüketimi artabilir. zamanla tasarruf/performans ayarını bulurum. araç özellikle alt devirlerde (özellikle şehir içi düşük hızda 2. vites 2000 rpm'ye kadar ) geç toparlıyordu. bazan 1. vites mi 2. vites mi uygun karar veremiyorsun. Yani uzun lafın kısası 1.5 vites isteyen yerlerde 2. vitese takarak işe yarıyor. araca +250/500 rpm lik güç veriyor

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2020 10:10 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Direksiyon kılıfı diktirdim. gri delikli model diye sipariş verdim ama delikler delik değildi nokta nokta ezik geldi. diken arkadaş bunlar hava almaz direksiyon derisine zarar verir dedi. bi müddet kullanıp duruma göre hareket edeceğim. dokununca yumuşak geldi ancak kullanırken elden kayabilir hissi veriyor ama şimdilik kayma yok.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2020 09:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
triger kayışı (sadece kayış rulman yok) sipariş verdim. 4,5 yıl önce değişmiş. sadece 30k civarında kullanılmış. kauçuk ömrü nedeniyle değişim yapacağım. rulmanlar devirlenme/km ile yıprandığı için fazla para vermek istemedim. aslında devirdaim dahil tam takım değiştirecektim ancak baya zam gelmiş. triger seti+devirdaim 700 TL civarında iken sadece set 700 olmuş. çoğu yerde tek kayışlarda +300 olmuş ancak 230 tl eski fiyattan bi yer görünce hemen siparişi verdim. geçen motor temizliği yaparken gördüğümde kayış iyiydi o da raha 4-5 ay gider yaza tam takım değiştirebilirdim ama o zaman ki fiyatları kestirmek doların fırladığı şu zamanlarda zor. kayış Gates marka.
kış lastiği siparişi de verdim. muhtemelen bugün kargoya verilir yarın gelir. nokian snowproof yani wrd5. etiket değerleri yakıt ıslak performans ve düşük ses olarak hepsi iyi belki en iyi etiket değerlerine sahip. testlerde su birikintisi aqua kızaklama rakiplerinden geri kalmış. diğer fren ve ıslak yol tutuş vs. iyi çıkmış. tabii bunlar 185 65 15 ebatlarda. lastiklerde ebat değiştikce test birincisi de değişiyor.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2020 16:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
5 Kasımda noki wrd5 takıldı. şimdilik gayet sessiz hafif yağmurlu çamurlu yolda iyiydi. malum en tehlikeli yol yağmurun ilk yağdığı yağmurun henüzyolu yıkamadığı kaygan zaman
203406 km. de deplhi Maf sensörü taktım bu gün. km. yazmamın sebebi orjinal (siemens vdo) dışında çok verim alınamamış. bakalaım gelecek zaman ne gösterecek.
203361 km d e liqy moly STOP koydum motora: normalde duman kesici olarak satılıyor ama conta besleyici özelliği yazdığı için tedbir bakım için koydum. 5/30 yağ da biraz eksilmiş. şimdilik motor sesi yumuşadı. km. yazmamın sebebi de 750 km sonra tam etkisini gösterir dendiği için.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Kas 2020 09:20 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
KN kutu içi filtre takıldı
sol sis farı değişti.
DSA ışığı yanma ve P0102 hata kodu devam ettiği için çıkma olarak, MAF, rolanti valfi siparişi verildi. Maf hata kodları içinde yer alsa da rolanti Valfi (IACV) kaynaklı da olabiliyormuş. aracı alınca şöyle üstün körü temizledim ama eksik oldu yada temizlik kurtarmayacak. Parçaları alırken para ödemedim daha sonra ödesem mi emin de değilim o yüzden içim rahat :D @Tilki

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Ara 2020 09:04 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
29 Kasımda rolanti valfi (iac/iacv) değiştirdim. aracın sorunları bitti. Belirtiler Neydi:
1- P0102 düşük voltaj MAF sensörü hata kodu. maf ve İAC temizlemiştim çözülmedi.
2- DSA ışığı yakma (volvoda olur, BMW de DSC denir),
3- En tehlikeli belirti; Ani yavaşlamada vs. devir çok düşünce (500rpm civarında: rolantiden daha düşük) stop etme:
4- En GICIK belirti: son aşamada rolantide araç kendi kendine gaz yemeye deviri 3000 rpm'ye çıkarıp indirmeye başladı. kırmızı ışıklarda "kapışalım mı" :kart: :kart: anlamına gelecek şekilde :D
Artık, çıkma IAC parasını gönül huzuru ile verebilirim :lol:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2020 17:20 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Torpido örtüsü güneşlik/Dashmat geldi. araç içi ile uyumlu olsun diye bej/krem renk sipariş vermiştim ancak outlander daki siyah kadar yansıma kesici özelliği yok. zaten bej bulamadığım için s40 yerine infinity uyumlu sipariş vermiştim. yani biraz sağdan soldan kesip monte etmek lazım. deneme amaçlı şöyle bir koymuştum. memnun kalmazsan kendinden yapışkanlı süet görünüm alabilirim Türkiyeden. Türkiyeden derken. outlander ve s40 dashmat için aliexpressten sipariş vermiştim.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2021 15:51 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Motorsilk manuel şanzıman katkısı koydum. 700 km sonra pedal ve vites topuzundaki titreşimler hissedilir derecede azaldı.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2021 17:05 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
7 nisanda 207000 km.de yeni nokian wetproof yazlıkları taktım. ebat: 185/65/15 88H . etiket değerleri: ıslak:A, Yakıt C, Ses 66DB. bu ebatta 66 db olan sessiz lastik bu olsuğu için aldım. 195/60/15 de orjinal ebatlardan ancak bu ebatta nokian 68db, Falken 67 db idi. aslında yol tutuş olarak 195 taban daha iyi ama gerek ben gerekse 1.6 motor performanslı olmadığımız için tercih etmedim. sesiz sessiz yolumuza bakalım dedim :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2021 11:42 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
19 Nisanda (207 bin km) el freni telleri değişti. fren merkez bakımı yapıldı: sol arkalar pedaldan ayağı çeksen de balatalar basmaya devam ediyordu.
s40 classic (2000-2004) ile Carisma (arkalar kampana olmayıp diskli olanlarla) aynı fren teli olduğunu da belirteyim. Belki birilerine Lazım olur: internette ararken buraya girer :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2021 11:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
av.ilhami yazdı:
Motorsilk manuel şanzıman katkısı koydum. 700 km sonra pedal ve vites topuzundaki titreşimler hissedilir derecede azaldı.

Motul Gear300 Serisi Manuel Şanzıman yağı koydum. Ester içerikli . -60 derece donma noktası ve ester katkısı nedeniyle. katkıdan sonra bir faydası hissedilir mi acaba hatta içine koyduğum katkı da azalır daha mı kötü olur diye çekincelerim vardı ama daha da iyi oldu. katkı kullanmaya çekinenler ve kışın sabah soğukta viyes geçişinde zorlananlar için tavsiye ederim. Bazı arkadaşlar türkiyede -60 mı oluyor diyecektir ancak -60 Derece donan bir yağ elbette kışın -5 derecelerde falan daha akışkan olacaktır.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Tem 2021 10:42 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
6 Temmuz 2021 de Tüv testinden başarıyla geçirdim: klasik motor no okunmuyor ve far ayarsız diye hafif kusurlarla birlikte tabi :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2021 13:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5627
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
217800km de triger kayışı değişti: km olarak 40k vardı ama 5 yıl dolduğu için nolur nolmaz diye kayış değişti. rulmanlar ve devirdaim iyi görünüyordu.
V kayışı da fena değildi ama gergi bilyası biraz salınım yapıyordu. arka denge kısa kol burçları da müstakbel değişeceklerden. şimdilik idare ediyor.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 934 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 43, 44, 45, 46, 47

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye