Zaman: 28 Mar 2024 23:49

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1525 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 77  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2017 11:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
av.ilhami yazdı:
av.ilhami yazdı:
Salih yazdı:
Koltuk ısıtma ve hiz sabitleyici her outlanderda yok. Klima otomatik ama analog. Yarı otomatik yani. Tuscon yada sportage kadar dolu değiller. Ayrıca saydığınız araç modelleri minimum 50 binden başlıyor ve yedek parça fiyatlari can yakıyor. Hyundai ve kianin yedek parçalan ucuzdur ve her yerde bulunur. Ayrica motor parçaları starex ile aynı olduğu için bol bulunur ve uygun fiyatlıdır. Ayrıca satması daha kolay diğerlerine göre. Yani tuscon ve sportagelerin tek handikapı yakıt tüketimi. Onun dışında f/p olarak bir çok araçtan üstünler bence. Araç alırken bütün faktörleri dusunupte almak lazım. En başta yürütme maliyeti ve yedek parça geliyor.


Dediklerinizde haklısınız. sadece bakış açımız farklı. Ben ikinci el piyasasına ve yedekparça olayına bakmam. aracı kullanırken ki sağlamlık, güvenli sürüşe odaklanırım. benim bakış açımda 2 kriter
1- Yazın sıcağında antalyaya rahat gidip gelsin, Kışın güvenle Uludağa çıksın
2- kaza anında -bütçeme uygun- hangi aracın içinde olmak isterdim
Bu iki durumu karşılamayan araç ister az yaksın ister yedekparçası ucuz olsun, isterse satış anında peynir ekmek gibi satılsın. ilgi alanıma girmiyor. Zaten bu yüzden volvo ve Mitsu öncelikli tercihim oldu.
her iki bakış açısının da kendine göre avantajları var amacımız her iki bakış açısına uyan araç alabilmek :)

Günaydın.
yiğidi öldürüp yoğurdunu yiyelim :)
ustam sportage aldı 2006 model dizel 2.0 otomatik. biraz araştırdım yurt dışında da beğenilen bir araç. google translate tarzancasından anladığım kadarı ile 4 çeker sistemi Mitsubishi imiş! bu durumda alınabilir listesine giriyor benim açımdan.
40 km. hıza kadar 4 çeker daha sonra önden çeker. gerektiğinde de 4 çeker otomatik devreye girebiliyor. araziye çıktığınızda 4WD lock tuşu ile ön arkaya %50 güç dağılımını sabitliyormuş. Bu mod asfaltta hızlı girilmesi virajda tavsiye edilmiyor. ESP olması da ayrıca yüksek olan araç için virajlarda güvenliği arttırıyor. Ancak yine de binek espli araç güvenliğinde olmadığı hatırlatılıyor. ESP ve 4WD lock olması outlander'dan üstün yanları
Bu bilgiler ışığında benim için 2 hususu bilmek önemli
1- motor sesi ve araç ses yalıtım nasıldır: genelde dizellere göre iyi deniyor ama somut olarak dinlemek lazım. bu açıdan benzinli outlander avantajlı
2- yakıt tüketim değerleri nedir? hunday grup pek teknik verileri yakalayamaz. lpg li outlander avantaj gibi


Kia sportage deneyimim oldu, gaynımda var sürüyom ara sıra eğer outlander alamasaydım bu araçtan alırdım herhalde.
2.0 dizel otomatik ondada 145000 km'de. Araç hernekadar awd lock olsa da uzun yolda üst hızda ve hafif ofroadda facia. Bg düşük ve araç şanzımanı ile uyumsuz yani 1-2 cansız.
Konforu güzel, içi güzel ve özellikle bej döşemeliler lüx hissiyatı veriyor. Süspansiyonu bir miktar daha yumuşak. parçası bol ve cazip. Şehir içinde km'de 9-9,5 kışın 10 lt civarı yakıyor.
Eğer sormak istediğiniz olursa cevaplayabilirim.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2017 13:52 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
soru basit: outlander ile kıyaslayınca:
1-yakıt
2-ses yalıtım: önemli. iç kabin malzeme kalitesi.
3-yol tutuş:100-120 km. ile girilen virajda hangisi daha iyi. ESP farkettiriyor mu?
4-iç hacim/bagaj ve ağırlık
5-otomatik şanzıman: performans ve sorunsuzluk.
6- Ve diğerleri: beni m göremediğim senin gördüklerin. sorunsuzluk. en çok hangi arızaları çıkartır. vs.
bir kısmından kabaca bahsettin zaten ama genel bir yazı iyi olur sanırım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2017 14:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
1- Yakıt : şehir içi kullanımda 9 lt görüyoruz, 9,5 lt görüyoruz, kışın 10lt görüyoruz. (km'de 45 krş civarı) Dizel suv'ların arasında en az yakan araç bence.
2-Ses : Motor sesi haliyle dizel olduğu için içeri haliyle alıyor. Outlander sessizliği beklenemez. Ama rüzgar vs lastik sesi çok almıyor.
3-Yol tutuş: şehir içinde sert kullanımda araç kendini ne yazıkki salıyor bunun sebebini ben biraz daha kübik tasarımına veriyorum zira altı yüksek ve ayrıca kısa . Belki bu etki edebilir. Subaru veya outlander ile girdiğimiz viraj veya makaslara sportage ile giremedik en azından biz... :) Ama şehirler arası bi ankara yolculuğu yaptım rüzgarsız alanda 120 civarına değin çıktık bu hızda şerit değiştirmeleri felan çok rahat yani yol tutuş sıkıntı çıkarmıyor. Rüzgarda aşırı sarsıyor.
4-İç hacim / bagaj : Bagaj benim çok hoşuma gidiyor, outlander gibi rahat ve düz bir zeminde rahat depolama alanı var, bizdeki sportage de arka koltuklar outlander gibi hareketli değil, o yüzden arka koltuk bana dik geliyor ayrıca diz mesafesi yeterli, ön iç tavan yüksekliği aslında outlander ile aynı ama sportage nin koltuğu daha ingin olunca kafanız ile tavan arası daha ferah.
5-otomatik şanzıman: otomatik şanzımanı 4 fites, aynı outlander gibi manuel de kullanılabiliyor. Sorunsuz diye biliyorum sadece hard yazılım sonucu şanzıman sıkıntısı çekenleri duydum.
6-Hyundai/Kia grubunda en genel sorun basit ama can sıkan ufak arızalar bunları japonlar göstermez ama şöle bişi var parça ve işcilikleri ucuz olunca kullanıcısını üzmüyor. Hemen örnek vereyim, sportage'de bi tepelikte bu yaz zorlamada hararet yaptı, akabinde arıza ışığı yanık kaldı. götürdük hararet müşürü arıza yapmış değiştirdiler, outlander şükür hararet yapmadı aynı tepede ama subaru hararet yapınca müşürü bozulmadı mesela.. .sanırım anlatabilmişimdir.
Aksesuar gani, modifiye etmek için parça, çıkması çakması orjinali japona göre ucuz.
iki bg gücü olanı var 112'ler birde 140'lıklar. 112 çok temiz alınıp 140 hp'ye çıkartıyorlar ama şanzımanda sorun yapabiliyormuş. Bizdeki 140hp ama motor çok iyi değil sanırım.

Ben outlander iyi bulamasaydım tucson/sportage alacaktım ama temiz 140'lık bulamadım. Dizel cazip fiyatlı suv sınıfında sanırım ilk tercih.

Ha aynı fiyata aynı ayarda Sportage mi outlander mı ? Kesinlikle outlander.
Outlender: Daha atik, daha sportif, yol tutuş daha iyi.
sportage: konfor bir tık iyi, parça ve aksesuar bulunabilirliği.
yakıt değişken / bakım masraf değişken

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2017 17:07 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
gayet güzel bir açıklama.
yol tutuş farkı (kendini salması) tahminimce amortisör sistemindeki farklılık varsa ondandır : tam bağımsız, yarı bağımsız vs. araştırmak lazım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2017 17:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
av.ilhami yazdı:
gayet güzel bir açıklama.
yol tutuş farkı (kendini salması) tahminimce amortisör sistemindeki farklılık varsa ondandır : tam bağımsız, yarı bağımsız vs. araştırmak lazım.


Estağfirullah. kendini salması dediğiniz gibi süspansiyon birde araç ne kadar yerden yükselirse o kadar yol tutuşu azalır ise... ondan da olabilir.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2017 20:12 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
kendini salma kia grup için duymuşluğum var. diğerlerinden pek şikayet duymadım. Outlanderdan çok mu yüksek?
arka süspansiyonlarda sportage Dual, outlander multi (çoklu) bağlantı imiş. sanırım fark bu:
http://www.thecarconnection.com/car-com ... ander_2006
aşağıdaki eleştirel yoruma ne dersin? (hangi sportage bilmiyorum ama 2010 veya öncesi sanırım)
1 yılı aşındır Kia Sportage Dizel Otomatik kullanan biri olarak bu aracı sırf dış görünüşüne aldanarak satın aldığıma son derece pişmanım. Bu araçla ilgili yaladığım tecrübelere dayanarak aracın tespit edebildiğim tüm olumsuz özelliklerini objektif olarak yazdım. Eğer yazmış olduğum değerlendirmelere katılmadıklarınız varsa lütfen yorum yapın. Amacım, başka tüketicilerin de benzer hatalar yapmamasına yardımcı olmak.

1-Aracın iç plastik aksamı çok kalitesiz. Ön konsolda kullanılan kalitesiz sert plastik malzeme hem görsel olarak genel bir kalitesizlik imajı oluşturuyor hem de belli bir kullanımın ardından çıtırtı sesleri çıkartmaya başlıyor. Aynı şekilde aracın tavanında kullanılan adi plastik malzeme de aracın çukur ya da tümseğe girmesi nedeniyle esneme ihtiyacından dolayı çıtırtı sesi çıkartıyor. 2-3 aylık kullanımın ardından bu çıtırtı sesleri iyice çoğalıyor.

2-Aracın tavan bölümündeki ışık açıp kapatma düğmeleri ile sunroof açıp kapatma düğmelerinde gece aydınlatması olmadığından, gece yolculuk yaparken bu tuşları görmeniz imkansız. Gece sürüş yaparken sunroofu açmak veya kapatmak istediniz ya da ışığı açmak ya da kapatmak istediniz diyelim. O tuşları kesinlikle göremeyeceksiniz ve el yordamıyla yoklaya yoklaya bulmaya çalışacaksınız. Diğer tuşlara fosforlu aydınlatma özelliği koyan zeki Kia mühendisleri tavandaki tuşları unutmuş galiba.

3- Aracın sürücü tarafındaki kapısında yer alan cam açma düğmelerinin sadece sürücü tarafındaki düğmesi tek dokunuşla açıp kapatma yapabiliyor. Diğer camları açmak veya kapatmak için cam açma tuşlarına sürekli basılı tutmak zorundasınız. Diğer 3 cam tek dokunuşla açılıp kapanmadığından güvenlikli değil. Zira bir engelle karşılaştığında durmuyor. Bu yüzden sağ yolcu koltuğundaki bir akrabanım kolunu istemeden cama sıkıştırdım.

4-Aracın amortisörleri aşırı sert olduğundan çukur ve tümseklerde aşırı sarsıntı hissi veriyor ve bu da konforu oldukça düşürüyor. Eğer böbrek taşı düşürme gibi bir niyetiniz yoksa ve konforlu bir araç arıyorsanız Sportage size göre değil.

5-Aracın yol tutuşu kesinlikle çok kötü. Keskin olmayan bir virajda bile ufak bir çukur veya tümseğin üzerinden geçerseniz araç kayma ve yalpalama yapıyor. Ayrıca viraj keskin olmasa bile içindekileri fazlasıyla savuruyor.

6-Aracın yakıt tüketimi broşürde yazan değerlerin çok üzerinde. Ortalama karma tüketim değeri 10 litrenin üzerinde. Ortalama bir şehir içi kullanımda 12 litreyi görmeniz işten bile değil.

7-Aracın bir geri görüş kamerası var ama çok kalitesiz ve çözünürlüğü düşük bir kamera. Ayrıca fabrikasyon hatası nedeniyle tüm Sportage’ların kamerasında bir açı yamukluğu var ve kamera gereksiz yere tamponun bir kısmını da gösteriyor.

8-Aracın yol bilgisayarı yazılımı çok yetersiz ve işlevsel değil. Yol bilgisayarı ekranındaki sıcaklık, kat edilen yol, menzil gibi değerleri görebilmek için sol dizinizin üst tarafında denk gelen (konsolun sol yanı) bir tuşa sürekli basmalısınız.

9-Araç, sıcaklık seviyesi 5 santigrat derecenin altında düştüğünde gereksiz yere tam 4 defa rahatsız edici şekilde bir sinyal sesi çıkartıyor. Sanki bir defalık sinyal sesi yetmiyormuş gibi ardı ardına tam 4 defa aynı rahatsız edici sesi duymak insanı bıktırıyor. Hele ki sıcaklık 4-6 derece arasındaysa 10 dakikada üst üste 10 defa bu sinyali duymanız mümkün. Bu sesi kapatmanız imkansız.

10-Aracın frenleri çok ciddi miktarda gacırtı sesi çıkarmakta. Yavaşlayarak durma anlarında ve durma sonrası frenden ayağınızı çekmeye başladığınızda kulağı rahatsız edecek derece bir ses gelmekte.

11-Aracın merkezi kilit sisteminde bir gariplik var. Araç çalışır durumdayken sürücü kapıyı açıp indiğinde anahtar cebinde dahi olsa arka kapıları ya da bagaj kapısı açamıyosunuz. Bunun için sürücü veya yolcu kapısının iç kısmında kilit açma düğmesine basmanız gerekiyor.

12-

13-Aracın direksiyonu servo direksionlu bir araca göre sert. Ayrıca dönüşlerde direksiyonu bıraktığınızda tam randımanlı olarak direksiyon kendi kendi toparlayamıyor ve sürücünün müdahale ederek direksiyonu çevirmesi gerekiyor.

14-Silecekler her 6-7 kullanımda bir tutukluk yapıyor. Silecek kolunu aşağı bastırıp bir defalık çalıştırmaya çalıştığınızda 6-7 seferde normal çalışırken bir sonraki denemenizde çalışmıyor.

15-Araçta elektrikli katlanır ayna olmasına rağmen aracı kilitlediğinizde aynalar kapanmıyor. Aynayı kapatmanın tek yolu, iç kapı kolundaki düğmesine basmak.

16-Araç sürekli dörtçeker olmadığından gerçek bir arzi performası vermiyor. Kuma veya çamura girdiğinizde, aracı 4×4 moduna getirdiğinizde bile aracın sadece ön tekerinin patinaj yaptığını ama arka tekerlerinin dönmediğini görünce “bu nasıl 4×4″ diye şaşıracaksınız.

17-Aracın korna sesi düşük ve ince. Aracın heybeti karşısında böylesine zayıf bir korna sesi komik bir izlenim yaratmakta.


https://kiasportaj.wordpress.com/2012/0 ... -20-neden/

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Eki 2017 08:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Abi biraz aşırı zorlamış madde bulmak için gibime geldi :)

1- İç kısım o yaşdaki araçlarda hep sert plastik, outlander,xtaril,forester, hyundai/kia. Bu normal üst sınıf ml320 değilki bu ? İç trim sesi kaliteden değil sert plastikten mütevellit km bağlı oluşur. misal outlander da hiç trim sesi yok şükür ama daha 111 bin km civarında....

2- gülüp geçiyom, kim bakar aldığı araçta ışık konumlandırması nasıl mış diye ya...

3-Cam açma düğmesi olayı doğru , ama bu durum subaru ve xtrail gibi diğer sınıflarda da böyle outlander hariç. Ayrıca cam otomatik durdurma yani çocuk koruma kiti gene bu sınıfta sadece outlander, forester 2006 üstünde var diye biliyorum.

4- Amortisörleri aslında çokta sert değil , zira şunu öğrendik ki suvlarda yol tutuşu güçlendirmek adına sert süspansiyon kullanılıyor...

5-Çukur da kayma yapıyorsa onun aracının denge kolları kırıktır. Ama savrulması var zira araç yüksek ama uzun değil hal böyle olunca dengesizlik oluyor... ( Uzunluk Outlander:4545 mm , sportage :4345 mm , yükseklik outlander: 1670 mm, sportage: 1700 mm)

6- Yakıt olayı ise biz 9 lt de gördük max 10 lt gördük, şu aralar yakıt nasıl akşam gidince bahçeye bakmam lazım. Ama 12lt yakarmı yakar zira dizel otomatik sizde bilirsiniz alt devirlerde yüklenirsen oda yakar özellikle 112bg'likler.

7-8-9-10-11-12 hiç karşılaşmadım

13- suv araçların direksiyonları sert oluyor bunu bende sonradan keşfettim. sanırım süspansiyon veya araç karakteristiğiyle alakalı ama abartacak derece değil.

14-15- hiç karşılaşmadım (elektrikli katlanır ayna yok bir kere... uydurmuş sadece elektrikli ayar var)

16-4 çeker sistemi aracın kalitesi ve firmanın 4x4 tecrübesi ile doğrudan etkili. Hyndai/kia grubu bu çekiş sisteminde gerideler. Bi subaru veya mitsu çekişi beklemek abes olur. Ama karda, ufak piknik vs köyde sıkıntı çıkarmadan yürüyor. Limitleri bilmek lazım bu araçlarda. Mesela dik bir yokuşa outlander ve subaru ile doğrusal bir diklemde girebilirken, xtaril,sportage ve pederin tiguanıyla mecbur yatay eksende gireriz.

17-Korna outlanderinde ince hatta hanım her kornaya bastığımda güler... bende değiştircem... kornayı madde olarak yazmak gülünç :)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Eki 2017 08:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Herkese hayırlı sabahlar :)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Eki 2017 11:19 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Cuma arefesinden Selam.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eki 2017 09:32 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Hayırlı Cumalar :Yahoo!:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eki 2017 10:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
hayırlı cumalar :)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2017 08:58 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Hayırlı bir hafta dilerim.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2017 10:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Sağlıcakla ulaştığımız bu haftayı da sağlıcakla kapatmak temennisiyle

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Eki 2017 09:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Günaydın. herkese sağlıklı günler dilerim: Deniz Baykal'a da geçmiş olsun. aynı sebepten ciğerlerime pıhtı attığı için bende yoğun bakımda kalmıştım. özellikle benim gibi masa başı olan arkadaşların arasıra masadan kalkıp dolaşmasını doktorlar şiddetle tavsiye ediyorlar.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Eki 2017 09:57 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
haftanın son mesai gününden selamlar:
(2 gün izin aldım da :D)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Eki 2017 10:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
av.ilhami yazdı:
Günaydın. herkese sağlıklı günler dilerim: Deniz Baykal'a da geçmiş olsun. aynı sebepten ciğerlerime pıhtı attığı için bende yoğun bakımda kalmıştım. özellikle benim gibi masa başı olan arkadaşların arasıra masadan kalkıp dolaşmasını doktorlar şiddetle tavsiye ediyorlar.


gelmiş geçmiş olsun size abi.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Eki 2017 10:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
av.ilhami yazdı:
haftanın son mesai gününden selamlar:
(2 gün izin aldım da :D)


oh maşallah... Bende izne çıkamadım daha haftaya çıkıp izmir'e mal götürcem belki 1-2 gün kalırım :D

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2017 22:51 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
iyi akşamlar.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2017 11:26 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
hayırlı cumalar

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2017 11:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
hayırlı cumalar

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1525 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 77  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye