Zaman: 28 Mar 2024 22:37

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1525 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 77  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2019 09:03 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
tilki yazdı:
hayırlı cumalar :)

:MCT:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Oca 2019 09:56 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Haftaydın cemaat :)
10 gündür memleketteydik. güzel geçti. özellikle aracın karlı yollarda çekiş sisteminden çok memnun kaldım. Dif. kiliti olmasa da olur dedirtti. tabi 4 çeker ve arazi konusunda çok tecrübem olmadı bu yüzden kıyaslama şansım yok. Ancak yolda bırakmadan, 4 teker birden patinaja düşmeden rampada karlı çamurlu yolda gitti. bu konuda özellikle Talhabinin daha çok tecrübesi olduğundan onayını almak iyi olur :)
özellikle aracın yakıt değerleri "yol bilgisayarı verilene göre" baya düşürmeyi başardım. daha önce uzun yolda 10.8 litrenin altına hiç düşmemişti bu sefer giderken 9,0 litre ile bitirdim. dönüşte ise kütahya çıkışında 7,9 litreyi gördüm.Kütahyadan sonra hanımın köyüne gitmek için dağ yoluna girdim (yaklaşık 150 kmlik dağ yoluydu)ve 8.2 litreye çıktı.Ancak 9,0 litre olmasına rağmen giderken depo daha geç bitti. Demek istemem dönüşteki dağ yolunda son 150 km. orantısız bir yakıt artışı tüketimi oldu. Belki de gidiş ve dönüşte lpg nin farklı marka ve kalitede olması da etkili olabilir. Ne olursa olsun geçmiş tecrübelerime göre lpgde aracı zorladığınız (rampa/performans kullanım) zaman orantısız bir yakıt artışı -benzine göre- oluyor. benzin %20 artarsa lpg %30-40 olabiliyor. lpg dışında ideal lpg ayarının olmaması da etkili olabilir ama görünen sonuç bu.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Oca 2019 15:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
av.ilhami yazdı:
Haftaydın cemaat :)
10 gündür memleketteydik. güzel geçti. özellikle aracın karlı yollarda çekiş sisteminden çok memnun kaldım. Dif. kiliti olmasa da olur dedirtti. tabi 4 çeker ve arazi konusunda çok tecrübem olmadı bu yüzden kıyaslama şansım yok. Ancak yolda bırakmadan, 4 teker birden patinaja düşmeden rampada karlı çamurlu yolda gitti. bu konuda özellikle Talhabinin daha çok tecrübesi olduğundan onayını almak iyi olur :)
özellikle aracın yakıt değerleri "yol bilgisayarı verilene göre" baya düşürmeyi başardım. daha önce uzun yolda 10.8 litrenin altına hiç düşmemişti bu sefer giderken 9,0 litre ile bitirdim. dönüşte ise kütahya çıkışında 7,9 litreyi gördüm.Kütahyadan sonra hanımın köyüne gitmek için dağ yoluna girdim (yaklaşık 150 kmlik dağ yoluydu)ve 8.2 litreye çıktı.Ancak 9,0 litre olmasına rağmen giderken depo daha geç bitti. Demek istemem dönüşteki dağ yolunda son 150 km. orantısız bir yakıt artışı tüketimi oldu. Belki de gidiş ve dönüşte lpg nin farklı marka ve kalitede olması da etkili olabilir. Ne olursa olsun geçmiş tecrübelerime göre lpgde aracı zorladığınız (rampa/performans kullanım) zaman orantısız bir yakıt artışı -benzine göre- oluyor. benzin %20 artarsa lpg %30-40 olabiliyor. lpg dışında ideal lpg ayarının olmaması da etkili olabilir ama görünen sonuç bu.



İyi yol tepmişin. Yakıt tüketimin baya iyi. böyle devam et. ;)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2019 08:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
av.ilhami yazdı:
Haftaydın cemaat :)
10 gündür memleketteydik. güzel geçti. özellikle aracın karlı yollarda çekiş sisteminden çok memnun kaldım. Dif. kiliti olmasa da olur dedirtti. tabi 4 çeker ve arazi konusunda çok tecrübem olmadı bu yüzden kıyaslama şansım yok. Ancak yolda bırakmadan, 4 teker birden patinaja düşmeden rampada karlı çamurlu yolda gitti. bu konuda özellikle Talhabinin daha çok tecrübesi olduğundan onayını almak iyi olur :)


Estağfirullah abi, aracın üzerindeki dif kilidi, low mode gibi özellikler gerçek hayatta bazen işe yaramadığı yada sürücü sebebiyle avantaj olmaktan çıktığını hep ben arazide gördüm abi, senin şoförlük maşallah sağlam ola ki karlı yollarda memnun kalmışsın.

Bizim araçların alt yapısı gerçekten farklı(ymış) offroadcılar böyle diyor ve bizde sensör vs elektronik az olunca gırtlağa kadar gir kara çamura banamısın demiyor. Ha biz kıyamıyoruz o ayrı :D

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2019 09:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
tilki yazdı:
av.ilhami yazdı:
Haftaydın cemaat :)
10 gündür memleketteydik. güzel geçti. özellikle aracın karlı yollarda çekiş sisteminden çok memnun kaldım. Dif. kiliti olmasa da olur dedirtti. tabi 4 çeker ve arazi konusunda çok tecrübem olmadı bu yüzden kıyaslama şansım yok. Ancak yolda bırakmadan, 4 teker birden patinaja düşmeden rampada karlı çamurlu yolda gitti. bu konuda özellikle Talhabinin daha çok tecrübesi olduğundan onayını almak iyi olur :)


abi, senin şoförlük maşallah sağlam ola ki karlı yollarda memnun kalmışsın.


Günaydın,
asıl ben Estağfurullah dilerim :) bende şoförlük çok iyi değil. askerden gelince yaş 30 olunca araç kullanmayı öğrendim. Bu yüzden ne kadar olsa da gençlik de öğrenmek başka. halen geri geri parketmeyi tam bilmem: geri gitmektense Dünyayı turlamak daha kolay gelir :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2019 10:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
kolu yan koltuğa atmıyosundur umarım :)
Arka arkaya araç sürmek çok basit . Aynalara baksan yeter zaten direksiyonu ne yöne kırarsan o yöne gidiyor. Sağlı sollu baka baka araca yön ver .
Ha bi de yer çok dar olursa o zaman da sağ sol çamurluklar bi yere yaklaşıyor mu ekstradan ona bakıcan.

Şu aynaya bakmayıp da eski usul geri aynası yada arkada dönerek araba sürenlere gıcık oluyorum. Yahu o arabalar eskidendi köşeliydi her yeri görürdün artık araçlar aynı değil.
Ha bide yeni kesim var geri kameraya bakıp park edenler onlar da yeni neslin süper sakarları. Ondan sonra aracı niye vurduk diye soruyolar.
:)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2019 14:14 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
mesele aynadan gördüğün ile gerçekte olan ölçüler: diğer araca yada duvara kaç santim kaldı vs. anlamak. bana sorsan, ayna da gördüğüme göre duvarın dibine geldim ama bakıyorsun daha 2 metre var. benim arkadaş tam bir arabalık yer varsa tek seferde geriye gelerek park ediyor. başka bir arkadaş direk el freni ile 90 derece yanlayıp giriyor ama o kadar yapamasam da olur :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Oca 2019 09:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
park sensörün yoksa arka araca kendi gözünle eski usul bi bakarsın o mesafe aynadan ölçülmüyor sağı solu sürmeden girersin aynalarla ayna mesafe ölçümünde işe yaramaz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Şub 2019 09:41 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
cumaydın :Yahoo!:
akşam aracı yıkadım ve her zaman oldğu gibi yıkama sonrası yine yağmur yağdı: temizlik hakketen bereketmiş; yağmur duası ile araç yıkama arasındaki benzerlikleri bulmaya çalışıyorum :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Şub 2019 10:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
Abi benim gibi yap. Ben hiç yıkamıyorum. En sonunda bi yağmur altında yıkanıyor. :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Şub 2019 10:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
yıkamaya mecbur kaldım: memlekete git gel dağ da bayırda çamurda git gel derken aracın belden aşşağısı kerpiç evin duvarı gibi olmuştu: abartmıyorum :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Şub 2019 11:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
Beni sıva mı yazdı çocuklar :crazy: :shock:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Şub 2019 14:11 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Çocuklar değilde yıkamacılar yazdı: ekmeğimizle oynama diye :P

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2019 10:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
Bu güzelmiş. Yıkamacı Hasan adına arabama yazıyım :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2019 09:00 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
haftaydın cemaat :MCT:
havalar ısınınca iyiydi ama geceler tekrar soğuyunca araç sabah LPG ye geçerken gene stop etti. :kır:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2019 11:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
Rölanti ayarını biraz çıkar 500 lere falan düşüyorsa


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2019 15:35 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
rolanti iyi hatta sabah soğuğunda +1000 rpm. aracın yakıt tasarrusu ve performansı güzel. tek marşda araç çalışıyor. regülatör de ısınıyor. hava maç yapmaya uygun falan filan. lpg ye geçip enjektörler ilk püskürtmeyi yaparken stop ediyor. lpg de 1 kere gaz yedimi sorun ortadan kalkıyor. lpg ye geçiş sıcaklığım da 45 derece (normalde 40 derece rahat rahat fazlasıylayeter, çoğu araçta ustalar 35 ve aşağısı yapıyorlar)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2019 16:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
tevekkeli az yakmıyormuş stop etmesi ondan :)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2019 17:18 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
valla yakıtı az olsa da lpg map ayarlarındaki rakamlar yüksek. rolanti de sıkıntı olunca dokunmadım. ya regülatör basıncını azıcık kıscam yada enjektör püskürtmesini -2 falan yapcam. LAkin dediğim gibi araç yakıt performans çok eyi.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Şub 2019 11:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
yağmurlu bir günden herkese rahmet ve bereket dilerim :) standart ampülleri değiştirmek istiyorum: yağmurda keyif vermiyor, daha doğrusu karşıdan gelen olunca yol zemini göremiyorum. ya philips etreme vision (3700 K ve %130 aydınlatma) alcam yada Çinaliden led

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1525 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 77  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye