Zaman: 28 Mar 2024 13:13

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2016 01:01 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Malum aracımızı aldık. bi başlık açmak lazım. sol sinyal kırık olduğu için foto koymayı geciktirmek zorundayız.
2001 model, 2.0 volvo motorlu (NQ7-B54L) 194.000km. de koyu metalik gri Renault Safrane!
Aracın markası (Reno) ve motoru (Volvo) sizi yanıltmasın: bu araç ne Reno ne de Volvo. O, Safrane! Yani Reno deyince akla gelen ile Volvo deyince akla gelenler bu aracı anlatmıyor. Özellikle de Reno hiç değil. Araç E sınıfı ancak ciddi bir çalışmanın ürünü special edit. olduğu belli. tabi bu, her açıdan herşeyi güzel demek değil ancak kesinlikle farklı en büyük fark Kaptan köşkünde! koltuğa oturduğunuzda herkes direk "Gemi" kavramını bir şekilde kullanıyor. Kapıların iç kolları çok sağlam evladiyelik gördüğüm en sağlam ve "değişik" kapı kolu. çok farklı. Ama kullanışlı mı, güzel mi görünüyor bişey diyemem. bunun cevabı tamamen kullanıcıya kalmış.
Araç daha önce kullandığım c70 ve Vectra'ya göre Konfor odaklı bir süspansiyon sistemine sahip. ilk bindiğimde hissettiğim hafif dalgalı denizde giden bir gemi gibi yumuşak sallana sallana gidiyor gibi geldi. Vectra orta sert bir yapıya sahipti c70 ise zaten spor ve 17 jant.
Teyp de orjinal sayılabilir Reno için üretilmiş made in japon Alpine. çok özellikli kasetçalar. bagajda bulunan 5li CD. çalar da cabası. Ancak benim teybin fonksiyonlarını bilmemden ya da kolonların Alpine teybin kuvvetli ses çıkışına ayak uyduramaması nedeniyle beklentiyi karşılamıyor. Bu konuda kesinlikle C70'in konsol ortasındaki eksta bulunan dolby pro logic hoparlorü arayacağım.
Yakıt olayına gelince Bursa dan Bileciğ'e gelirken ki değerler 100km. de 7.2 litre. tabi bu daha da düşürülebilirdi (90km/h yi geçmezsen). Bursa Bilecik yolu rakım farkı nedeniyle yokuş sayılır. ideal ölçüm için Gidiş değil.Gidiş-geliş yapmak lazım.
Ençok şaşırdığım husus Motor. 140 hb 180 Torq araç 1490 kg+ ben (98 kg)+80 litrelik ful depo +lpg sistemi ile rampalarda kesinlikle vites düşürme ihtiyacı hissetttirmedi. C70 (225 hp/310 Torq) ile 4. vitese düşmüş olduğum yerler vardı. neden böyle bişey oldu anlamadım bilen cevaplasın. aklıma gelen ihtimaller
a) vites oranları farklı
b) Motor spor mod gibi bir sisteme sahip. otomatik viteslerde eko mod -spor mod seçeneğini akla getirirsek diğer araçlar eko mod, bu spor mod. gibi. bu hususta tecrübem yok bilenlerden yorum bekliyorum. Aynı performansı evo motorlu 1.8 proton coupe de de hissetmiştim.
c) Pedal Çip gibi bir modifiye olabilir. araca Hidrojen sistemi taksaydım sebep hidrojen diyebilirdim. bu sefer Hidrojen sistemini aracı iyice tanıdıktan sonra benzin lpg değerlerini netleştirdikten sonra takacağım. C70 de malum arıza sıkıntısı olmuştu. Vectra'da da benzin değerlerini ölçtükten sonra taktırmıştım ama lpg ayarları o dönem bozuk olduğu için lpg değerlerini öğrenemedim. ayarları yaptırdıktan sonra da bobinler bozuldu. bobin değiştirdikten sonra da aracı sattık vesselam. Yeri gelmişken Hidrojeni nasıl taktıracağım bilmiyorum. kaput altında Su tüplerini koyacak uygun boşluk göremedim. hakketen dolu bir araç olduğu belli ;D
Aracı kaça aldığımı bilenler biliyor ancak cevabının güncelliğini kaybetmemesi için şu cevabı vereyim aynı model yılı (2001) olan B sınıfı clio parasına hatta daha ucuz : Teşekkürler Türkiye, ikinci el mantığın için Big Grin
Eşim arabayı beğendi çocuklar bayıldı. aldığım hiç bişeyi beğenmeyen veya açıkca belli etmeyen eşimin beğendiğini nasıl anladım? sorduğu sorudan "Bu araba niye bu kadar ucuz!" ;D
Aracı alırken exper testi ve aldıktan sonra gösterdiğim usta (13 yıl yetkili serviste çalışmış) çok beğendi. Allah Nazarda saklasın.
olumsuzluklarına gelirsek;
Yok.......... (şaka şaka)
En büyük sorun tahmin edilebileceği gibi yedek parça sorunu. her yerden bulunmuyor. Tabi benim gibi Carismatik tecrübesi olan birisi için böyle şeyler asla korkutamadı ....korkutamıyor.... korkutamayacak! ;D
Sağ arka amortisör patlaktı 1-2 yerde sordum yok dediler hatta birisi "bulamazsın" dedi. "bir anda bütün dünyam karardı bu sesle sokaklar yankılandı...." fon da duyulmaya başladı. Ben de "Allahım güç ver bana sığındım sanaaa... bu ne dayanılmaz bir acı sabır ver banaa... " dedim. Çaresiz yağcımdan yağ almaya gittiğimde amortisör mevzunu sohbete meze yapınca yanımızdaki kardeşi "durun ben doktorum" dedi hemen Iphone marka steteskopuna sarıldı ve işi bittikten sonra bana dönüp "senin iş tamam" dedi ilgili eczaneye (Keskin Oto: Reno yedekparça) yönlendirdi. Tabi ben de bir baba olarak verdim kararı anında bir ters u dönüş doğru hayvanat bahçesine... Tabi bu sırada Fondan gelen ses "aman yavaş aheste" diyordu.
Neyse sonuçta parçacı ile konuştuktan sonra hemen arkadaki Renocu Mehmet ustayı tavsiye etti ve ustaya aracı pardon gemiyi gösterip gerçekten sorun ve parça ihtiyacı var mı kontrol etsin öyle satış yapalım dedi. belki gerek kalmaz bazılarını almaya dedi. sonuç da aracı usta inceledi. acil olarak triger, V kayışı aks keçelerini halletti. Amortisör tek varmış bir tane sipariş geçti. Haftaya onlar da hallolacak. bulunmayan parçaları satan bir kişi olmasına rağmen ayağın alışsın diyerek 2 arka amortisörü 300 TL.den verdi. Ben Tekine 300 vermeye razıydım.
Usta da işçilik olarak o kadar uğraşmasına rağmen 200 TL. aldı (triger, v, kayışı yağ değişimi vs.). usta oyalanmamasına rağmen trigeri değiştirirken çok uğraştı. Takıp sökmek çok zahmetliydi C70 den daha zor.
Aracın parça bulma dışında en kötü tarafı bence manuel vitesteki boşluklar. o kadar boşluk var ki araç viteste iken boşta zannediyorum. bunun bir sebebi de vites kolunun biraz önde olması aracı ilk kullanırken vitese geçiremedim: vites boşta mı diye sallıyorum yeterince sallanıyor. geriye takıyorum bir türlü geçmiyor. araç zaten geri vitesteymiş ;D
lpg sistemi Atiker SGİ. Ağustos 2014 te takılmış yani yeni sayılır. şeytan kulağına kurşun lpg.den ağzı çok yanan biri olarak söyliyeyim ayarları çok iyi çok uyumlu görünüyor. benzinden bir farkı yok.
Kırık sol sinyali de takınca fotoları yüklerim
Şimdilik kısaca bu kadar. ;D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2016 08:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Hayırlı, uğurlu olsun, Allah kaza, bela vermesin abi. Fotoğrafları merakla bekliyorum. Ama öyle bir iki fotoyla geçiştirme. Şu gemiyi ayrıntılı olarak görelim. :kart: Güzel günlerde kullan inşallah.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2016 08:41 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Senin yazdığın özelliklere göre aldığın araç bu galiba. :) ilan hala duruyor. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita- ... 9759/detay
Tüpe rağmen ne geniş bir bagajı var. :shock:

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2016 08:42 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Özellikle ön konsol çok hoş görünüyor. Ayrıntılı foto bekleriz.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2016 11:53 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Evet bu. Ve evet konsol çok farklı. konsolu bol fotoğraflarım. isteyene watsap tan bol konsollu gönderiyorum zaten :)
Fotolarda daha koyu gri gerçekte biraz daha açık ton. ilandaki renk daha hoş gerçeğinden.
Bagaj teknik veri olarak 460 litre: E sınıfı için normal. yeni araçlarda genelde + 500 litre oluyor. araç bana Geleceğe Dönüş filmini hatırlatıyor. Dönemine göre çok teknolojik. çok cesur bir dizayn düşünmüşler. farklı olduğu ve kaliteli olduğu kesin ama kullanışlı ve güzel mi? onu zevkler ne renkler meselesi olarak görüyorum. bence kullanışlı özellikle kullandığım ilk direksiyondan kumandalı teyp çok pratik. tabi direksiyon kullanımı olarak yoksa hala tam çözemedim. Bu haliyle kolonları yenilemek gerekecek. Basslar yumuşak değil yada ben ayarları tam kullanamıyorum. sesi farklı yerlerden ayarlamak gerek. kitapçık çok yetersiz.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2016 10:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Oca 2016 21:53
Mesajlar: 36
İsim: aviator35
Araç: mitsubishi colt 1.5 DI-D İnform AMT
Meslek: Kamu
Yaş: 30
Güle güle kullanın, çok güzel bir anlatım olmuş.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2016 11:39 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
Araç çok hoş görünüyor Abi.
Kazasız belasız kullanmalar dilerim.
Gördüğüm ilk detay, kule gergisi var araçta :)
Koltukları çok güzel görünüyor.
Laguna tecrübe etmiştim, onu da çok beğenmiştim. Bunu düşünemiyorum :)
Tekrardan hayırlı olsun. Anlatımın da çok güzel Abi :) Resimb bekliyoruz...

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2016 16:04 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ilk kez kule gergili araca biniyorum. C70'de yoktu nedense
2 günlük laguna maceram olmuştu aynı motor. bu nedenle safrane almaya cesaret ettim
koltuklar benim gibi başı sırtı kıçı ağrıyanlar için çok iyi :)
foroğraflayacağım ama 3 gündür akşam eve yorgun gidiyorum. inşaallah bu akşam iyi kötü bişeyler koyarım.
Sanırım kolonlar patlak vs. zaten yazmışlardı Alpine teybin çıkışına kolonları dayanmaz patlar genelde diye. basslar kötü. ses tok değil boş kutudan gelir gibi seste derinlik yok.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2016 21:21 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Kolon işi hallolur :)
Lastikleri de hallettik söyle bakalım kolonları nasıl halledeceğiz;
patlamayan basları iyi bişey istiyorum. mümkünse bagajda yer kaplayan Anfi vs. ek besleyici istemiyorum veya çok küçük olsun.

teyp rehberi ingilizce teknik bilgileri aşağıdaki gibi;
1- Low frequency amplifier
-power (4 ohm: 14.4 V).............4x25W
4x18W for 10% distortion
-frequency response................30 Hz to 20kHz
-Bass correction ....................+- 12 dB at 100 Hz
-Treble correction....................+-12 dB at 10 kHz
-loudness .............................+8 dB at 100 Hz
+6 dB at 10 kHz

2- CD input (on certain version)
stereo separation.......................65dB
Signal/noise ratio.......................80 dB with JIS-A filter
yukarıdaki özellikleri fazlasıyla karşılayacak, taktığımda patlamayacak yumuşak bassları çok iyi bişeyler lazım.
tabi sanırım birde kolonların büyüklüğü (yuvaya oturması) önemli.
1-2 tane örnek link yada patlamaya dayanıklı basları iyi model marka olursa çok güzel olur

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2016 01:50 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Ellerinden öperim o zaman :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2016 01:50 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2016 01:57 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Resim

Resim

Resim

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2016 02:02 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Resim

Resim

Resim

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2016 02:13 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2016 02:17 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Engüzel foto :heart:
Resim

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2016 08:48 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Maşallah. Allah kaza bela vermesin.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2016 10:42 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Teşekkür daha iyisi sizin olsun.
bende fotolar çok büyük görünüyor sizde de öyleyse şuradan bakın;
http://www.otogeyik.com/showthread.php?tid=1160

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2016 22:41 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ks34 yazdı:
Kolon işi hallolur :)
Lastikleri de hallettik söyle bakalım kolonları nasıl halledeceğiz;
patlamayan basları iyi bişey istiyorum. mümkünse bagajda yer kaplayan Anfi vs. ek besleyici istemiyorum veya çok küçük olsun.

teyp rehberi ingilizce teknik bilgileri aşağıdaki gibi;
1- Low frequency amplifier
-power (4 ohm: 14.4 V).............4x25W
4x18W for 10% distortion
-frequency response................30 Hz to 20kHz
-Bass correction ....................+- 12 dB at 100 Hz
-Treble correction....................+-12 dB at 10 kHz
-loudness .............................+8 dB at 100 Hz
+6 dB at 10 kHz

2- CD input (on certain version)
stereo separation.......................65dB
Signal/noise ratio.......................80 dB with JIS-A filter
yukarıdaki özellikleri fazlasıyla karşılayacak, taktığımda patlamayacak yumuşak bassları çok iyi bişeyler lazım.
tabi sanırım birde kolonların büyüklüğü (yuvaya oturması) önemli.
1-2 tane örnek link yada patlamaya dayanıklı basları iyi model marka olursa çok güzel olur

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gemi Karaya Çıktı !
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2020 15:49 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Gemi 3 sene önce gitti :(
marifetli ninja (4WD 0utlander 2.4) geldi :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 14 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye