Zaman: 29 Mar 2024 14:32

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 48  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2017 23:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2017 18:29
Mesajlar: 49
Şehir: giresun
İsim: umut
Araç: l200
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 21
tilki yazdı:
Arka teker pim düzeltme pim dahil 150 TL halletmişler. 1000 TL yeni jantları aldım, eski jantları 400 TL saydılar. bunu da: 750 TL ile hallettik.

Karşı taraf
Bana çarpan suzuki swift miş : sol ön çamurluk+davlumbaz+pim = 695 Tl tutmuş ayrıca 200 TL lastik almışlar 895 TL'yede o kurtarmış oldu.

(işçilik hariçmiş)

geçmiş olsun abi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2017 09:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
umut28 yazdı:
tilki yazdı:
Arka teker pim düzeltme pim dahil 150 TL halletmişler. 1000 TL yeni jantları aldım, eski jantları 400 TL saydılar. bunu da: 750 TL ile hallettik.

Karşı taraf
Bana çarpan suzuki swift miş : sol ön çamurluk+davlumbaz+pim = 695 Tl tutmuş ayrıca 200 TL lastik almışlar 895 TL'yede o kurtarmış oldu.

(işçilik hariçmiş)

geçmiş olsun abi


Teşekkür ederim kardeşim

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2017 10:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Bugün sabah namazı akabinde önceden subaru forester hız kesicisini iptal ettirmiştik onu teste çıktık. (önceden 170'de kalıyor ve yokuş aşşa değilse kıpramıyordu ipre sanırım sonradan yapmışlar...) 2.0 turbo motor kick down yapmadan 180'e kadar devirlenmesi iyi ama 180-190 arası yığılma yapıyor. Kick downda ise otomatik vites sanırım 3 te sabit tuttuğu için motor sesi ve devri yüksek kalıyor ama devirlenme artsa da top speed istenileni veremiyor. Usta turbo basıncını değiştirecek bakalım.

Birşey farkettim, outlander ile vites değişim aralığını 3000 rpm'de tutarak, 180'lere kadar devirlenmesi turbolu subaruyla nerdeyse kafa kafaya... Yani outlanderda 2.4 turbo olsa resmen biçer döver olurmuş... :)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2017 12:54 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
tilki yazdı:
Bugün sabah namazı akabinde önceden subaru forester hız kesicisini iptal ettirmiştik onu teste çıktık. (önceden 170'de kalıyor ve yokuş aşşa değilse kıpramıyordu ipre sanırım sonradan yapmışlar...) 2.0 turbo motor kick down yapmadan 180'e kadar devirlenmesi iyi ama 180-190 arası yığılma yapıyor. Kick downda ise otomatik vites sanırım 3 te sabit tuttuğu için motor sesi ve devri yüksek kalıyor ama devirlenme artsa da top speed istenileni veremiyor. Usta turbo basıncını değiştirecek bakalım.

Birşey farkettim, outlander ile vites değişim aralığını 3000 rpm'de tutarak, 180'lere kadar devirlenmesi turbolu subaruyla nerdeyse kafa kafaya... Yani outlanderda 2.4 turbo olsa resmen biçer döver olurmuş... :)

Hep senin yüzünden bulaştım bu 2.4 işine :)
vergisi 2.0 dan fazla :) sanırım %5 indirim dilimine 2004 modeller girmiyor. duyan herkes yakıt konusunda uyarıyor/eleştiriyor alma diyor! söz savunmanın ? :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2017 15:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
av.ilhami yazdı:
tilki yazdı:
Bugün sabah namazı akabinde önceden subaru forester hız kesicisini iptal ettirmiştik onu teste çıktık. (önceden 170'de kalıyor ve yokuş aşşa değilse kıpramıyordu ipre sanırım sonradan yapmışlar...) 2.0 turbo motor kick down yapmadan 180'e kadar devirlenmesi iyi ama 180-190 arası yığılma yapıyor. Kick downda ise otomatik vites sanırım 3 te sabit tuttuğu için motor sesi ve devri yüksek kalıyor ama devirlenme artsa da top speed istenileni veremiyor. Usta turbo basıncını değiştirecek bakalım.

Birşey farkettim, outlander ile vites değişim aralığını 3000 rpm'de tutarak, 180'lere kadar devirlenmesi turbolu subaruyla nerdeyse kafa kafaya... Yani outlanderda 2.4 turbo olsa resmen biçer döver olurmuş... :)

Hep senin yüzünden bulaştım bu 2.4 işine :)
vergisi 2.0 dan fazla :) sanırım %5 indirim dilimine 2004 modeller girmiyor. duyan herkes yakıt konusunda uyarıyor/eleştiriyor alma diyor! söz savunmanın ? :)


Abi eğer 2.0 turbo otomatik olsaydı bende gider onu alırdım. Ama mecbur otomatik olunca mvec atmosferik seçeneği var ve turbo besleme olmadığı için mantıklı bir şekilde 2.4 motor seçeneği kullanmışlar. Eğer bu araç atmosferik 2.0 otomatik 160 bg olsaydı bence seri ve tatlı bir şekilde yürümezdi. (Çevre yolunda bmw'cilere şaka yapamazdım :D)

Yakıt konusunda ben katılmıyorum, otomobilden ve yeni nesil araçlardan fazla yakıyor doğrudur. Suv tarzı bir araçta bence yakıt konuşulacaksa ideal.

Dizel suvların en az yakanı 10 lt yakıyor çok araştırdım. (2005 ve altı, otomatik) 10 x 4.75 = 47,50 krş / 100km.
ucuz wv tsı suv manuel =8 lt otomatik 10 lt yakıyor ve malum lpg uyumsuz 10 x 5 = 50 krş / 100km.
yüksek motorlu lpg uyumlu suvlar max 15lt yaksın 15 x 2,90 =43,5 krş...

hesap ortada ben bu araçla ş.içi 12,5 de yaptım, 13 de yaptım 14 bile yaptım ... tamamen sizin kullanımınıza bağlı bence abi sizler daha iyi bilirsiniz aslında

:kart:

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2017 08:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Bugün gece yağan yağmurun akabinde , sabah erkenden çiftliğe gittim, güzel nizami kum tepelerine tırmanışlar yaparak azcık sabah sabah stres attım. 4x4 olduğundan mı yada başka bir ek ekipmandan mı bilemedim ama aracın kıçını başını pek attıramadım, araç kendini salmıyor. Lastiklerde off road lastiği gibi kalın dişli olunca çamur tepelerinde güzel sonuç verdi... Yalnız ofsetli jant değişince aracın kaportası çamur batmıyor, hemen flanş takmam lazım :)

Resim

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Eki 2017 23:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2017 18:29
Mesajlar: 49
Şehir: giresun
İsim: umut
Araç: l200
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 21
arkadaşlar cam filmi için buradan imza kampnyasına katılabilirsiniz https://www.change.org/p/cam-filmi-l%C3 ... ogress_bar


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eki 2017 16:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Bugün sabah 150 git 150 gel 300 km yol yaptım. Dönüş yolunda lpg bitti, bir petrole girdim marka belli olmayınca 50 tl'lik alıverdim.
Bir müddet sonra hızım 180 civarındayken aniden araç hız kesti ve boğulur gibi oldu, arıza ışığı yaktı bende benzine alıp konya ya geldim. Şehir içi tekrar tüpe deneme amaçlı aldım ilkinde devir ayarsız çalıştı sonra düzeldi, ve akabinde çalışma normale döndü arıza ışığıda söndü. Noldu bilemedim.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2017 18:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2017 18:29
Mesajlar: 49
Şehir: giresun
İsim: umut
Araç: l200
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 21
Resim
biraz çamur banyosu yaptık
Resim
Resim
ardından kriko ve yakıt bidonlarımızı yerleştirdik


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2017 16:18 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Maşallah hem siyah hem arazi aracı ama temiz. :)
dün bursada yaptıklarım:
1- motul 8100 5/40 x-cess motoryağı koydum. araç daha malum castrol 10/40mkullanılmış ve yağ alt çizgideydi ve baya kirliydi. Bursaya giderken elimdeki motul 5-30dan ekleme yaparak gittim. hiç olmazsa kısmen temizler diye.
2- motorsilk: yeni aracımın hepsine koyarım en azından motor daha yumuşak sesli çalışıyor. eksiltme yapanlarda da kılcak yıpranmalara dolgu oluyormuş.
3- delphi organik antifiriz: öncesinde radyatör temizleyici de kullanarak 2 kere suyla temizledik. eskiden konulan sanırım antifirz değil de orta şekerli Türk kahvesiydi :D
4- kışlık lastik: orjinal ebat (215-55-17) mişlenin yan ürünü Riken aldım. nokian'a bütçe yetmeyeceğinden Falken kışlık alacaktım ama araç 4 çeker olunca almışKen ucu olsun ha falKen ha RiKen ne fark eder dedim :D falken 328 TL. Riken 275 TL idi. yağcımın arkadaşından dost işi aldık. geçen sene yağcım memnun kalmış. nette kullananlar memnun kullanmayanlar ise dandik Çin lastiği zannedip yorum yapmış. ilk izlenim: üretim 2017 yılı 28. hafta ve oldukça yumuşak.
5- Mobil LT 71141 şanzıman yağı aldım.... ama değişim için zaman yetmedi. otosansit sanayide tanıdığım otomatikçi maalesef brsanın çıkışana taşınmış birinden telefonunu bulup aradım. bugün yetişmez dedi. asıl şanzıman yağı için gitmiştim. asıl masraf açarsa o açar çünkü. şanzımancı glirken filtre getir dedi ama bizim araçlarda şanzıman yağ filtresi var mı bilmiyorum. Zira karizmada yoktu: ömürlük filtre vardı.
6- würth bezin sistem temizleyici aldım ama fullemeden depoya koymayı unuttum bi dahaki sefere koyacağım
yapılacaklar:
1- şanzıman yağı koyma: bilecikteki ustamla yapcaz artık. gitmden önce nasıl yapılacağını öğrencem. malum alttan boşalt üstten doldur mantığı yok.
2- kaputu açık tutan destek çubuğu yerinden oynamış onu halletmem lazım.
3- far ayarları bozuk: farları aşağı yukarı ayarlayan motorlardad da sıkıntı varmış ama sanırım şimdilik far ayarı yapıp sabit kullanmak yeterli
4- kasislerden biraz hızlı geçerken gıcırtı geliyor. keçeler vs. elden geçecek
5- şanzıman filtresi var mı varsa alayım mı yoksa temizleyip takayım mı bilemiyorum. hemen bulunuyor olsa alırım ama yağ değişimini geciktirmek istemiyorum.
6- lpg eski gibi değiştirmem gerekebilir: Aitaly diye bişey var belki obdli atiker takarım. 1700 TL. fiyat verdiler. şimdilik benzinde kullanıyorum: arıza lambası lpg nedeniyle yanıyor.
7- bobinlerin tanesi 150 tl. japon malı varmış. bujileri ile birlikte değiştireyim diyorum: uzun yolda bile 10.1 litrenin altına düşmedi bilgisayar. dün bursadan gelince 10.3 litre aldım. 109,7 km. de yani uzun yolda +9 litre benzin yaktım ki sakin kullanım. bu da aracın anormal olduğunu gösteriyor

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2017 17:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Ben şanzıman yağ değişirken şanzıman filtre felan bişi demediler ve değiştirmediler öyle bir parça. Benim şanzıman yağını sanırım makina ile değiştirmediler . Tam salıp yenisini döktüler. Makina ile yapan bir iki yer değişim akabi vuruntu olabilir dediydi. İnternette araştırdım bir kaç böle makina sistem ile eski tip şanzıman yağı değişimlerinde problem yaşayanlar olmuş. Benimki sanırım klasik yöntem değişti.

uzun yolda 10.1 hangi hız aralığı abi... benim daha falza yaktı da lt hesabı tam yapamadım ama...

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2017 21:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2017 18:29
Mesajlar: 49
Şehir: giresun
İsim: umut
Araç: l200
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 21
av.ilhami yazdı:
Maşallah hem siyah hem arazi aracı ama temiz. :)
dün bursada yaptıklarım:
1- motul 8100 5/40 x-cess motoryağı koydum. araç daha malum castrol 10/40mkullanılmış ve yağ alt çizgideydi ve baya kirliydi. Bursaya giderken elimdeki motul 5-30dan ekleme yaparak gittim. hiç olmazsa kısmen temizler diye.
2- motorsilk: yeni aracımın hepsine koyarım en azından motor daha yumuşak sesli çalışıyor. eksiltme yapanlarda da kılcak yıpranmalara dolgu oluyormuş.
3- delphi organik antifiriz: öncesinde radyatör temizleyici de kullanarak 2 kere suyla temizledik. eskiden konulan sanırım antifirz değil de orta şekerli Türk kahvesiydi :D
4- kışlık lastik: orjinal ebat (215-55-17) mişlenin yan ürünü Riken aldım. nokian'a bütçe yetmeyeceğinden Falken kışlık alacaktım ama araç 4 çeker olunca almışKen ucu olsun ha falKen ha RiKen ne fark eder dedim :D falken 328 TL. Riken 275 TL idi. yağcımın arkadaşından dost işi aldık. geçen sene yağcım memnun kalmış. nette kullananlar memnun kullanmayanlar ise dandik Çin lastiği zannedip yorum yapmış. ilk izlenim: üretim 2017 yılı 28. hafta ve oldukça yumuşak.
5- Mobil LT 71141 şanzıman yağı aldım.... ama değişim için zaman yetmedi. otosansit sanayide tanıdığım otomatikçi maalesef brsanın çıkışana taşınmış birinden telefonunu bulup aradım. bugün yetişmez dedi. asıl şanzıman yağı için gitmiştim. asıl masraf açarsa o açar çünkü. şanzımancı glirken filtre getir dedi ama bizim araçlarda şanzıman yağ filtresi var mı bilmiyorum. Zira karizmada yoktu: ömürlük filtre vardı.
6- würth bezin sistem temizleyici aldım ama fullemeden depoya koymayı unuttum bi dahaki sefere koyacağım
yapılacaklar:
1- şanzıman yağı koyma: bilecikteki ustamla yapcaz artık. gitmden önce nasıl yapılacağını öğrencem. malum alttan boşalt üstten doldur mantığı yok.
2- kaputu açık tutan destek çubuğu yerinden oynamış onu halletmem lazım.
3- far ayarları bozuk: farları aşağı yukarı ayarlayan motorlardad da sıkıntı varmış ama sanırım şimdilik far ayarı yapıp sabit kullanmak yeterli
4- kasislerden biraz hızlı geçerken gıcırtı geliyor. keçeler vs. elden geçecek
5- şanzıman filtresi var mı varsa alayım mı yoksa temizleyip takayım mı bilemiyorum. hemen bulunuyor olsa alırım ama yağ değişimini geciktirmek istemiyorum.
6- lpg eski gibi değiştirmem gerekebilir: Aitaly diye bişey var belki obdli atiker takarım. 1700 TL. fiyat verdiler. şimdilik benzinde kullanıyorum: arıza lambası lpg nedeniyle yanıyor.
7- bobinlerin tanesi 150 tl. japon malı varmış. bujileri ile birlikte değiştireyim diyorum: uzun yolda bile 10.1 litrenin altına düşmedi bilgisayar. dün bursadan gelince 10.3 litre aldım. 109,7 km. de yani uzun yolda +9 litre benzin yaktım ki sakin kullanım. bu da aracın anormal olduğunu gösteriyor

teşekkür ederim abi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2017 23:44 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
parçacı arkadaş ta sık değişmez dedi. asıl önemlisi otomatikçi nin tavsiyesi ile aldığım mobil lt 71141 ideal yağ özelliği olduğu şüpheli. nette şimdi baktım. kılavuzda yazan "dexron3 sp" ifadesi sadece Motul Multi ATF de yazıyor. iyi ki o gün yetişmemiş de yağı değiştirmemişim. zira dexron 2 yazıyor ama dexron 3 yazmıyor. yabancı sitelerde de "dexron 3" ile "dexron 3 sp" birbirine yakın ama tam aynısı değil diyor.
mecburen şanzıman yağını iade edeceğim.
Casrolün "max" ifadesi yerine Motul "multi kullanmış sanırım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2017 08:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
umut28 yazdı:
biraz çamur banyosu yaptık
ardından kriko ve yakıt bidonlarımızı yerleştirdik


Umut kardeş hoş geldin, maşallah :D

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2017 13:53 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ustamdan geliyorum. bobini erteledik: bobine yağ bulaşmış üst kapak conta siparişi verdik. belki bobine yağ gitmezse kurtarırız dedi. benim niyetim komple ateşlemeyi yenilemekti ama şimdi bütçe malum. sadece bujileri yenileyeceğim.
umarım mecburi masrafları bitiririz de keyfi masrafalara başlarız :D (ilk fırsatta siyah arabayı metalik folyo kaplama yapacağım)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2017 15:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2017 18:29
Mesajlar: 49
Şehir: giresun
İsim: umut
Araç: l200
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 21
tilki yazdı:
umut28 yazdı:
biraz çamur banyosu yaptık
ardından kriko ve yakıt bidonlarımızı yerleştirdik


Umut kardeş hoş geldin, maşallah :D

hoş buldum abi saolasın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Kas 2017 12:03 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bu sabah şanzıman yağını değiştirdim. çıkan yağ da aynen eski antifiriz gibi Türk kahvesi görünümündeydi.
4,5 litre kadar yağ boşaldı. 5 litre yağ koyduk. kılavuzda 8.1 litre yazıyor. sanırım tahliye tıpasından hepsi boşalmıyor. elimde 4 litre daha var kısa süre sonra tekrar yağ değişimi yapacağım bu tip eski yağları kötü ise 2 kere yağ değişimini tavsiye ediyorlar. ilk değişim temizlik amaçlı oluyor.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Kas 2017 12:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Abi benden 7 lt yağ gittiydi. Hatta 2 kutu Castrol kullanmışlar...

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Kas 2017 13:46 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Sanırım şanzıman indirmek lazım yağın tamamını boşaltmak için. açıkcası fazla üstüne düşmedim nasılsa tekrar değiştireceğim diye.
Bazı videolarda da var: vakumlu makina varmış ama zararlı diyorlar: eski kalıntıları tortuları da fazla fazla çekince sıkıntı oluyormuş. biz de yarım yarım değiştirerek tortulara dokunmayalım onlar da bize dokundurmasın dedik :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Kas 2017 16:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
av.ilhami yazdı:
Sanırım şanzıman indirmek lazım yağın tamamını boşaltmak için. açıkcası fazla üstüne düşmedim nasılsa tekrar değiştireceğim diye.
Bazı videolarda da var: vakumlu makina varmış ama zararlı diyorlar: eski kalıntıları tortuları da fazla fazla çekince sıkıntı oluyormuş. biz de yarım yarım değiştirerek tortulara dokunmayalım onlar da bize dokundurmasın dedik :D

Makina ile özellille eski Nesil şanzımanı tavsiye etmedi ler. Benimde eski usul değiştir mişler alttan boşalt tekniği

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 48  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye