Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

Mitsubishi Türkiye akıbeti
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=31&t=12549
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  eflan [ 03 Ağu 2017 18:53 ]
Mesaj Başlığı:  Mitsubishi Türkiye akıbeti

Mitsubishi nin Türkiye pazarı her geçen gün biraz daha daralıyor. Son olarak Temmuz 2017 de 19 adet otomobil satışı ile dibe çakıldı. Bunun 15 tanesi ASX 2 tanesi spacestar, 1 tane Lancer ve 1 tane de outlander. Her geçen gün iflasa yaklaşan bir gidişat var. Attrage gibi pazarı sallayabilecek bir arabayı bile pazarlayamayıp pazardan çektiler. Bu bile vatandaşın güvenini sarsmak için yeterli bir adım. Temsa sanki markaya düşmanmış, batırmaya çalışıyormuş gibi hareket ediyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Yazar:  tilki [ 05 Ağu 2017 09:17 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Mitsubishi Türkiye akıbeti

bu konuda katılıyorum size, dandik markalar reklam ile iş götürürken ne yazık ki mitsubishi türkiye temsilcisi bu işi becerememek için emir almış gibi.

Sonu daihatsu vs dönmesin inşallah

Yazar:  akif06eren [ 05 Ağu 2017 12:31 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Mitsubishi Türkiye akıbeti

Önyargıların yıkılması gerekiyor. Tabi burada sadece Temsa yı suçlamak doğru mu? . Mitsubishi ticari araç satışında Türkiye pazarında iyi durumda. Ticari araçlar sıfır satışlarında daha iyi kar bırakıyor ayrıca otomotiv sektöründe esas kazanç yedek parça ve servis hizmetidir ki çok km yapan ticari araçlar bu konuda altın yumurtlayan tavuk gibidir. Ayrıca aslında serbest piyasa gibi görünen ancak tekelleşmenin dibi olan küresel kapitalist dünya ticareti var. Temsa bu nedenle Türkiye pazarında ticari araç ve yedek parça sarf malzemesi satışları ile baya meşgul ki otomobil sektöründe öylesine var .

http://www.temsa.com.tr/urunler.aspx

http://www.fusocanter.com/?gclid=CjwKCA ... vYQAvD_BwE

https://www.mitsubishi-motors.com.tr/L2

Bizim halkımızın otomobilden anladığı ikinci eli olsun servisi olsun yan sanayi yani muadil parçası bol olsun ki ucuz olsun. Az yaksın dizel olsun . Accık ucuz olsun. Birde içi biraz cafcaflı olsun. Sağlamlık güvenlik o kadar önemli değil. Şimdi burada yıllardır toros kartal doğan brodwey Spring serçe gibi otomobilleri ev fiyatına alan insanlardan bahsediyoruz. Nasıl da sömürtmüş kendini bu millet. ( düşünün şu an en kötü ev 200.000 lira ve 200.000 liraya benzinli Fiat punto alıyorsunuz :D )

Bu nedenle Mitsubishi Türkiye'de otomobil işine gerçekten girecekse . Asx Lancer ve space starı öncelikle içini yani ön konsolları biraz cafcaflamalı bu araçlarda 1.6 -1.4 - 1.3 ve 1.2 özellikle turbo dizel ve bir kısmında turbo benzin motorlu çıkarmalı . Otomatik vitesli seçenekleri çoğaltmalı. Diğer taraftan satış fiyatlarını düşürmeli . Fiyatları düşürmek için de parça kalitesini de düşürmelidir. Birde lancer ile space starı da dış görünüm olarak daha modern bir kasa ile satışa sunmalıdır.
Ya ben devlet memuru elektrik öğretmeniyim işi başka gücü başka bir insanım . Ben bile bunları biliyorken koskoca Mitsubishinin ve temsanın uzman profesyonel çalışanları bilmiyor mu ? Diye düşünmek ...

Yazar:  cafer_haki [ 05 Ağu 2017 22:33 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Mitsubishi Türkiye akıbeti

Bir çok araba markası ya satılıyor yada sektörden yavaş yavaş çekiliyorlar.mitsubishi bin de Nissan a satılması bir örnek.opelin satılması Nissan renault ortaklığı vs.muhtemel önümüzdeki bir 50 yıl sonra bu sektör ya zarar edecek yada bitcek.mitsubishi araç hisselerini bir kısmını satsa bile endüstriyel alanda bir çok yerde var.endustriyel soğutma sistemleri fabrika soğutma ve chiller sitemleri yok satiyor.sadece kar nerede oraya kayıyor markalar.

Yazar:  __hiroshima__ [ 07 Ağu 2017 10:43 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Mitsubishi Türkiye akıbeti

Mitsubishi bir yapılanma içerisinde, global düzende markaların tek başına ayakta durması çok zorlaştı ve bunun neticesinde bir kısım hisseyi Nissan'a satmak zorunda kaldı. Bu birliktelik ilk olarak Crossover segmente bir hareketlilik getirecek (örn;Eclipse Cross), sonrasında ise binek kısım canlanacak, ama maalesef geç kalındı, yine de yeni bir Lancer yeniden hareket katacaktır

Yazar:  eflan [ 08 Ağu 2017 15:25 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Mitsubishi Türkiye akıbeti

Ben olayı sadece TEMSA üzerinden değerlendirmiştim. Global ölçekte de çokı haklısınız. Müthiş bir tekelleşme var ve bu hiç hayra alamet değil. TEMSAya dönecek olursak, uygun fiyat politikası, donanım çeşitliliği ve biraz reklam üzerine satış gayreti gösterse durumu şimdikinden çok daha iyi olacaktır. Özdemir SABANCI rahmetli hayatta olsa heralde TEMSA bu durumda olmazdı.
Geçen ay bizde satışı duran attrage vietnemda sadece devlete 200 adet polis arabası olarak satıldı. Bizde 2016 toplamı 175 adet. <vietnam nüfus olarak bize yakın bir ülke. Ekonomi olarak da çok farklı olduğunu düşünmüyorum. Temsa bu tyür satışlarda çok pasif. Allahtan Toyota bunlarda değil.

Yazar:  av.ilhami [ 09 Ağu 2017 09:44 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Mitsubishi Türkiye akıbeti

Sorun zaten belki de Toyotanın da Sabancı grupta olmasıydı. Sabancı grup zamanında ticaride Mitsu, binek de toyotaya ağırlık verdi sonuç mitsubishi binek aleyhine böyle oldu.

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/